Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam taki problem. Pismo z wypowiedzeniem umowy moja żona wysłała pod koniec zeszlego roku. Zostało zarejestrowane 4.01.2010. Okres rozliczeniowy 27 każdego miesiąca. Telefon do bok pani mowi okres wypowiedzenia 3 miesiące, 27 kwietnia koniec umowy. Pózniej kilka maili z prośbą o potwierdzenie bez odpowiedzi. Żadnego listu. W miedzyczasie ja zawarłem nowa umowe z cp. wczoraj zapytalem mailem dlaczego na koncie żony w icok widnieje nastepna wplata z datą 27.04.2010 77,80 skoro umowa wygasla. Odpisali mi ze umowa żony wygasla 27.02 a teraz to sobie opłacam prepaid.Czy moge cos zrobic jak odzyskac pieniądze stracone na cos czego nie ogladam {bo mam nowa umowe i dekoder} a nikt na pismie nie raczył mnie o tym poinformować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza wersja jest prawdziwa,na maila odpowiedzieli błędnie,tak to już u nich jest.Przecież następna umowa z nimi nie skraca 3mies.czasu wypowiedzenia poprzedniej umowy.Żona ma inny nr konta na który wpłaca abo.od Twojego,skoro nowa umowa idekoder.W ICOK będą różne rzeczy bo to robi ich system.

Okresu od 27 kwietnia nie należy opłacać. Chyba że coś naprawdę namotali ? Potw.wypowiedzenia umowy mogą Ci przysłać po 27 kwietnia,a dzwonić też nie muszą,jednak powiadomili Cię kiedy koniec umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj dzwonilem jeszcze raz potwierdzili date 27.02 jako koniec umowy.ypowiedzenie 1 miesiąc dlatego ze w czasie trwania umowy bylo podpisane porozumienie na hbo co zmieniło jej warunki. Na koncie żony są nawet wolne srodki 112,80 przynajmniej wczoraj były :-). Wyslalem maila z poleceniem przelania ich na moje konto czekam na odpowiedz. Ciekawe czy wogole odpiszą bo jak narazie na 5 maili przez 3 miechy odpowiedzieli na jeden, normalnie obsługa niesamowita

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Właśnie po 4 latach posługi padł mi stary Echostar Dsb 616. Nie wiem czy go naprawić u znajomego elektryka speca tv sat. Mam familijny+sport na czas nieokreślony i chciałbym przy tym zostać ale z dekoderem HD. Jak to zrobić? Który wybrać? I nie chcę płaćić co miesiąc za dekoder tylko raz.A jak się weźmie dekoder HD i skończy się promocja na kanały to potem trzeba obowiązkowo kupić pakiet Hd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jak cie interesuje dekoder HD z twardym dyskiem to bierz Echostara DVR-7400 HD a jak tylko HD to Echostara hds-400e. :mrgreen:

Najlepiej zadzwon do CP w sprawie wymiany dekodera, przedstaw cala sytuacje z 616.

Po promocji nie musisz brac pakietu HD, tylko nie wiem jak jest z wynajmem dekodera przy pakiecie familijnym ale chyba cos sie placi co miesiac, bo ja mam pakiet familijny + relax mix to nic nie place za wynajem. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dekoder CP dsb 606 i chciał bym mieć dekoder HD (najlepiej echostar 7200 ) i jestem abonentem od 5 lat.Czy Cp może zrobić jaką wymianę ?

 

Najłatwiej jak wypowiesz umowę ( prawdopodobnie 3 miesiące) - pod koniec wypowiedzenia sami zadzwonią i zaproponują ci przedłużenie wraz z wymianą sprzętu a przy okazji i na jakiś bonus się załapać można - tak jak ja

( viewtopic.php?f=7&t=7424&start=630 )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Właśnie po 4 latach posługi padł mi stary Echostar Dsb 616. Nie wiem czy go naprawić u znajomego elektryka speca tv sat. Mam familijny+sport na czas nieokreślony i chciałbym przy tym zostać ale z dekoderem HD. Jak to zrobić? Który wybrać? I nie chcę płaćić co miesiąc za dekoder tylko raz.A jak się weźmie dekoder HD i skończy się promocja na kanały to potem trzeba obowiązkowo kupić pakiet Hd?

Wymiana dekodera wiąże się z podpisaniem umowy terminowej, także zapomnij, że zostaniesz przy umowie na czas nieokreślony. Co do opłaty za dzierżawę, to nie wiem jak to jest dokładnie. W marcu wymieniałem Sagema na Echostara HDS-400E przy pakiecie Familijnym+RelaxMix i nie płacę za udostępnienie. Jedyne koszty: 1 zł brutto + opłata kurierska 27,36 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, posiadam Cyfrowy Polsat, umowa podpisana pod koniec października 2009 roku. Jest to Pakiet Familijny z dekoderem Familijnym, umowa na 13 miesięcy. 1 miesiąc był za darmo. Dekoder jest na wypożyczeniu.

 

Chciałbym zmienić dekoder, na jakiś z opcją nagrywania? Czy jest możliwość, zmienienia dekodera w trakcie trwania umowy? Jeżeli tak to na jakich warunkach?

 

Proszę o odpowiedź, gdyż nie używam CP w kraju, tylko za granicą, a więc nie mam możliwości odwiedzenia APS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin1108 :

1. Jesteś w trakcie umowy podstawowej tzn. brak opcji podmiany w autoryzowanych punktach sprzedaży w okresie umowy podstawowej(nagrywanie TYLKO dekoder HD)

2. Dekoder jest własnością Polsatu.

- wypowiedzenie umowy, wysyłając oświadczenie o braku woli kontynuacji umowy po okresie podstawowym ( na min. 3 mc przed zakończeniem okresu podstawowego) i zawarcie nowej umowy z dekoderem HD + DVR.

3. Jesteś za granicą i tu jest problem, chyba, że ktoś za Ciebie załatwi formalności.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, problem u mnie wyglada nastepujaco. jakis czas temu opisywalem problem z awaria samsunga 305g i koniecznoscia podmiany dekodera. poniewaz bylem na umowie na czas nieokreslony, podpisalem nowa umowe na 24 miesiace i dostalem familijny 300 za 0 zl (zadnych pakietow w prezencie ;/). nie minelo jeszcze 10 dni i chcialbym odstapic od umowy. jak wyglada wzor takiego pisma i czy skladam go w punkcie gdzie podpisywalem umowe, czy wysylam do centrali ?

wazna oczywiscie w tym wypadku bedzie data stempla pocztowego ? i czy np jesli wysle to w piatek, to moge liczyc ze ewentualnie umowa zostanie rozwiazana (przestana mi swiadczyc uslugi) we wtorek (po swietach) ? czy po takim "zabiegu" wracam jako klient na czas nieokreslony czy calkowicie rozstaje sie z polsatem ?

gdzie i komu mam oddac wtedy dekoder i karte ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak,to pilna sprawa.Nie przechodziłem tego,ale moje sugestie z czytania wtrącę.Pismo,może gdzieś jest albo swoimi słowami.Wysyłasz do centrali,najlepiej poleconym za potw.odbioru,bo ważna jest data odbioru przez CP.Jeśli poprzednią umowę rozwiązałeś,to nie będziesz na żadnej.Jak pismo to i dekoder z kartą na Łubinową.

Siadaj i pisz coś w rodzaju -rezygnuję z umowy do 10 dni na pakiet/ty..... ..... Wysyłaj to dziś,samą rezygnację,a o dekoder to zapytasz telefonicznie gdzie co,jak.

Jeśli się mylę to mnie poprawcie,pomóżcie koledze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie drzwonilem na infolinie i poinformowano mnie ze NIE MA mozliwosci odsopienia od umowy w terminie 10 dni, jesli umowa byla podpisywana bezosrednio w APS ;/ podsumowujac wywody konsultanta: "widzialy galy co braly" :/

wg niego od umowy mozna odstapic jedynie gdy podpisuje sie ja listownie, lub gdy chodzi o dodatkowe pakiety.

Prawda jest to co on mowil ? Sprawa Pilna !

 

PS wzialem podmiane dekodera, i umowe na 24 miesiace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie udało mi się uzyskac odpowiedzi na mój problem: jestem w trakcie dwuletniej umowy, która kończy się pod koniec tego roku.

Chciałbym wziąść pakiet HD, ale umowa na czas określony to minimum 13 miesięcy.

Co się stanie w listopadzie, gdy skończy mi się umowa podstawowa- będę musiał dalej płacić za pakiet HD aż minie 13 miesięcy, czy też w przypadku rezygnacji z CP obydwie wygasną? A co w sytuacji, jeśli będę chciał przedłużyć umowę, ale z nową promocją- pakiet HD będę musiał zamówić od nowa czy kontynuować do 13 mies?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ciągu 10 dni bez uzasadnienia ale technicznie być może w ciągu 7 dni możesz dokonać zwrotu z uzasadnieniem, na przykład stwierdzić że dekoder nie spełnia twoich wymagań, faktycznie trochę sam nabiłeś się w butelkę, bo wziąłeś najbardziej dziadowską umowę jaką dają ale to wynika z tego że poszedłeś nieprzygotowany do APSu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 3 dni temu zawarłem telefonicznie porozumienie na Pakiet Extra HD HBOHD i DHD i w dniu dzisiejszym w ICOK w historia kontraktu pojawiło się to

 

TK15W 2010-04-01

SF03 2010-04-01

PEHD 2010-04-01

HBH5 2010-04-01

DIH5 2010-04-01

PHH5 2010-04-01

 

czy oznacza to że tyle porozumień dostane pocztą do domu?

i czy ktoś z dystrybutorów mógłby rozszyfrować te skróty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...