Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zwykli konsultanci CP sprawę wypowiedzenia umowy widzą tak:

 

Ma Pan prawo do wypowiedzenia umowy przez fakt, że CP zastąpił kanał E! kanałem innym tematycznie niż kanał wycofywany. W przypadku zastąpienia jednego kanału drugim o tym samym temacie prawo takie nie przysługuje. Co do kierownictwa to... lepiej się nie będę wypowiadać. :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulamin masz dołączony do umowy oddzielnie i pewnie sprzedawca źle dołączył.
Może i tak ale jak się tego nie przypilnuje teraz to później przez nieuwagę lub pomyłkę takiego sprzedawcy Tobie CP będzie robił problem z rozwiązaniem umowy czy tym podobne. Poza tym nikt nie będzie pamiętał np. za rok o jakiejś zmianie regulaminu. A sprzedawca dalej będzie robił w bambuko ludzi... :evil: Składam donos na CP do Powiatowego Rzecznika Konsumentów listownie. Zobaczymy co będzie z tego. Teraz im nie popuszczę :twisted: miałbym tylko prośbę czy może ktoś z Was wrzucić skan nowego regulaminu?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobno mimo nowych promocji i pakietu HD od dziś nadal OBECNI klienci CP nie mają mozliwosci zakupu Pakietu HD, to prawda? to jakaś chora paranoja!

wally79: gdzieś o tym czytałem że pojedyńcze osoby dostają stare umowy, zgłoś swój przypadek do UOKiK, nawet zwykłym e-mailem:

http://www.uokik.gov.pl

 

UOKiK uwielbia donosy na CP, bo zawsze im kary nakłada :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem teraz związany z CP umową na czas nieokreślony (Pakiet Relax Mix). CP przysłał mi pismo, że jeżeli podpiszę nową umowę na Relax Mix to dalej będę płacił 57zł. Jeżeli nie podpisze jej i pozostanę z umową na czas nieokreślony to będę od marca płacił 62zł. Mogę w związku z tym rozwiązać umowę. Chcę zostać w CP, ale nie chcę podpisywać tej umowy, którą mi przysłali. I tu moje pytanie, czy mogę zamiast niej podpisać w jakimś punkcie sprzedaży jakąś inną umowę, np. na Super Film?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątek został po raz kolejny wyczyszczony. Zamiast tworzyć różne teorie spiskowe - kolego @hecol, zalecam na przyszłość przestrzeganie Regulaminu i nie poruszanie tego samego problemu w kilku miejscach - kolego @klak.

Wszelkie posty usuwane z poszczególnych wątków lądują do kosza :read:viewforum.php?f=24

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mam pytanie, do znawców tematu. Jestem abonentem od kilku lat, obecnie już z umową na czas nieokreślony (3 miesieczny okres wypowiedzenia) i Samsungiem "305". Zachęcony możliwością "jakiejkolwiek" wymiany dekodera na nowy (PVR HD) odbyłem w dniu 5 grudnia dość długą rozmowę (zadzwonili do mnie) po której miałem otrzymać dekoder PVR HD + nowe porozumienie na 24 miesiące. Mniejsza o warunki ... chodzi jednak o to, że do dnia dzisiejszego dekoder nie został do mnie wysłany. Wykonałem w sumie około 10-15 telefonów i zawsze słyszę to samo. Wysyłają sykcesywnie i muszę uzbroić się w cierpliwość. I tak w kółko, właściwie od 16 grudnia kiedy zadzwoniłem po raz pierwszy. Wkurzony całą sytuacją zacząłem nawet zapisywać godziny telefonów oraz nazwiska telemarketerów, bo jedni mówili mi coś innego niż inni. Fakt jest jednak taki, że po dziejszym telefonie znów usłyszałem, że dekoder jeszcze do mnie nie wyszedł z magazynu.

 

Doradźcie [beep] co zrobić ... umowy rozwiązywać nie chcę, bo bardziej zależy mi na otrzymaniu dekodera i podpisaniu porozumienia, ale kurde widzę, że chyba tylko jednej stronie na tym zależy. Jakieś pomysły ? Cierpliwość też już mi się kończy, wymiękam po każdym kolejnym telefonie.

 

:cry:

 

To ja pociągnę temat dalej. Mamy 27 grudnia. Czekam na dekoder i treść nowego porozumienia od 5 grudnia. Dzwonię na infolinię co 2-3 dni, za każdym razem słysząc to samo. Słowa "proszę uzbroić się w cierpliwość" które słyszę, zaczyają wywoływać u mnie napad śmiechu i działają jak czerwona płachta na byka.

 

Patologia.

 

Dno, dno, totalne dno w podejściu do klienta ...brak mi słów. Nawet nie ma się na kim wyżyć ... :censored:

 

Ile można :censored: czekać ?!?!?

 

A ja dalej pociągnę temacik. Mamy 9 lutego i status quo. Dekodera w dalszym ciągu nie wysłano. Przez ostatnie 1, 5miesiąca wykonałem kolejnych 10-12 telefonów i zarejestrowałem dwie kolejne prośby o kontakt - nikt do mnie oczywiście nie zadzwonił. Wysłałem rezygnację z umowy, bo mnie szlag trafia. Mam nadzieję, że takie podejście do klienta kiedyś odbije im się solidną czkawką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam następujące pytanie:

ile zapłacę za sprzęt do odbioru Polsatu Cyfrowego ? Bo chcę wziąć pakiet mini na czas określony za 9,90 zł miesięcznie , no i na stronie polsatu jest że zapłacę za antenę 50 zł i dekoder 149 zł. Ale z drugiej strony w dokumencie jaki znalazłem na ich stronie, cenniku dla abonentów znajdują się następujące pozycje: miesięczna opłata za udostępnienie dekodera SD - 10 zł, aktywacja 199 zł. Jak jest więc z tymi opłatami ? Sorry jeśli nie zauważyłem po prostu czegoś oczywistego, ale od dwóch dni siedze po uszy w różnych regulaminach i cennikach dostawców TV, internetu i telefonu i już dostaję oczopląsu od różnych kruczków w umowach i cennikach u różnych operatorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na umowie pisze tak:

Okres wypowiedzenia umowy 3(ilość miesięcznych Okresów Rozliczeniowych)

Okres Podstawowy 12 (ilość miesięcznych Okresów Rozliczeniowych)

Okres Dodatkowy 12 (ilość miesięcznych Okresów Rozliczeniowych)

Ulga Przyznana Abonentowi w Okresie Podstawowym 48 zł

 

Co to oznacza? Jak długa jest umowa? I co chodzi z tą ulgą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa na 2 lata (12 miesięcy Okresu Podstawowego + 12 miesięcy Okresu Dodatkowego) z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia. Okres Podstawowy: cena pakietu Familijny + Relax Mix = 57 zł z groszami/m-c, Okres Dodatkowy: cena pakietu Familijny + Relax Mix = 61 zł z groszami/m-c lub 62 zł z groszami/m-c (w sumie mógłbyś podawać dokładne sumy, a nie przybliżone wartości). Ulga, to różnica w cenie między tymi dwoma okresami umowy pomnożona przez 12 miesięcy Okresu Podstawowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co chodzi z tą ulgą?

 

To taki chłyt martetindody. Piszą że dostałeś ulge a reklamuja że masz gratis, to teraz pytanie czy te darmowe miesiące to wynika z umowy czy wynika z ulgi? Odpowiedź oczywiście wynika z umowy, ulga to taki zapis żeby to ładnie wyglądało. Właściwa ulga jest zmianą w stosunku do umowy podstawowej a CP rekalmuje umowę podstawową (bo tylko taką może w świetle kodeksu prawa handlowego) która ma już ileśtam miesięcy gratis, więc żadnej ulgi tutaj nie ma, po prostu porównali pakiet bez zniżek z pakietem ze zniżkami i wyszło im że któryś jest taniej.

Ale to jeszcze nic! Kolega dostał na 12 miesięcy (zero darmowych) i miał wypisaną jakąś ulge w stosunku do czasu nieoznaczonego :D Może jeszcze napisza ulga w stosunku do pakietu komfortowy Cyfry+, albo w ogóle pakietu premium! Jak szaleć to szaleć.

 

Przy okazji Kriss, pakiet relax mix kosztuje 57,99 przy umowie na dwa lata w kazdym miesiącu. Czyli te grosze to złotówka.

 

marenss -> kup soie zwykły dekoder z gniazdem CI w cenie aktywacji i moduł CI polsatu do tego akurat cena modułu polsatu to trzy miesiące familijnego i jeden relax mix w prepaidzie, które dostaniesz w prezencie za zakup, żadnych aktywacji nie będziesz płacił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli pierwsze 12 miesięcy płacę 57,90zł następne 12 miesięcy płacę 62,90zł, a potem umowa przechodzi na czas nieokreślony i płacę 62,90zł? Jeśli tak, to to mi się nie za bardzo podoba. A tak w ogóle można rozwiązać umowę po Okresie Podstawowym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez pierwsze 12 miesięcy płacisz 57,80zł za RX, jeśli nic nie zrobisz umowa zostanie przedłużona na kolejne 12 miesięcy (cena również 57,80zł). Jeśli po pierwszych 12 miesiącach przejdziesz na czas nieokreślony płacisz od 13tego miesiąca 61,80zł, jeśli dopiero po 24 miesiącach - od 25tego miesiąca również 61,80zł. Po 24 miesiącach jeśli wyrazisz taką wolę również będziesz miał możliwość przedłużenia umowy na czas określony i zachowania gwarancji ceny 57,80zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tak: Podpisuję umowę i wysyłam ją cp w czasie 12 miesięcy okresu podstawowego płacę 57,90 zł. Nic nie robię i po okresie podstawowym automatycznie przechodzę na okres dodatkowy, w czasie którego płacę również 57,90 zł. Po okresie dodatkowym albo podpisuję nową umowę na czas określony i płacę 57,90zł albo przechodzę na czas nieokreślony i płace 61,80zł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, mam problem, wczoraj przyszła do mnie umowa (porozumienie), ale nie chciałbym go podpisywać, i dnia 20.03.2010 przechodzę na umowę na czas nieokreślony i tu rodzi się pytanie czy w czasie trwania umowy na czas nieokreślony muszę opłacać dalej ten pakiet, który miałem ?? Bo dzwoniłem do Polsatu i wziąłem nowy dekoder na nową umowę , ale nie zapytałem się czy tego dekodera nie muszę opłacać , bo chciałem przejść na pakiet mini ( i pan powiedział że z tym nie ma problemu), ale zadzwonić do nich jak już będę miał ten nowy dekoder , albo pójść do APS. Czy muszę teraz wypowiadać umowę , czy iść do nich i po prostu podpisać aneks ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...