Skocz do zawartości

Jak Włączyć Astre na Platformie N ??


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak ustawic w konfiguracji dekodera n-ki zeby moc odbierac astre.Mam zwykły decoder n-ki.Patrzac po innych forach ludzie pisza ze odbieraja ze zwyklego decodera n tylko nie napisali jak to zrobic.Prosze o podpowiedz.Poniewaz narazie wyswietlaja mi sie nazwy kanalow i wyskakuje napis ze zle podlaczony jest dekoder.A mam dwa konwertery ustawione jeden na hotbirdzie i jeden na astrze poprowadzone do multiswitcha.Jestem ogolenie zielony w tym temacie.Prosze sie nie smiać.Nie znam sie na tym.Prosze o pomoc.Z goory dziekuje.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Jesli chodzi o DISEQC, to HB ma byc w LNB2 a Astra ma byc w LNB1. Jesli chodzi o nbox, nalezy ustawic w menu setup zolty 728 tak: Konfiguracja: DISEQC, Wejscie: LNB2.

Takie ustawienie na pewno chodzi :) "

 

info zaczerpniete z "innego forum"

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ustawic w konfiguracji dekodera n-ki zeby moc odbierac astre.Mam zwykły decoder n-ki.Patrzac po innych forach ludzie pisza ze odbieraja ze zwyklego decodera n tylko nie napisali jak to zrobic.Prosze o podpowiedz.Poniewaz narazie wyswietlaja mi sie nazwy kanalow i wyskakuje napis ze zle podlaczony jest dekoder.A mam dwa konwertery ustawione jeden na hotbirdzie i jeden na astrze poprowadzone do multiswitcha.Jestem ogolenie zielony w tym temacie.Prosze sie nie smiać.Nie znam sie na tym.Prosze o pomoc.Z goory dziekuje.Pozdrawiam