Skocz do zawartości

TBS6991 + nCAM HD (tnk HD) i ja czyli laik ;p


pasterz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Tak jak w temacie, posiadam karte pcie tbs6991 oraz moduł nCAM HD wraz z jeszcze nieaktywną kartą tnk hd.

Jako, że jeszcze nigdy nie posiadałem takiego sprzętu jestem kompletnym laikiem w tym temacie.

Po przeczytaniu wszystkich możliwych instrukcji stwierdzam, że moduł współpracuje z kartą, w jakim stopniu to się okaże mam nadzieję przy Waszej pomocy :)

 

Po zainstalowaniu wszystkiego w PC i po uruchomieniu narzędzia o nazwie "TBS-MCECITool" mam do wyboru dwa gniazda CI, wybieram "a" bo tam mam zainstalowany moduł i przyciskam Open MMI. Aplikacja wykrywa moduł Canox ITI CIPLUS CAM mam również do wyboru z menu modułu m. in. informacje o module i karcie:

Moduł:

1: Neotion

1: Numer seryjny:

2: - 1102335708

3: Wersja czćúci sprzćtowej:

4: - 1.0

5: ID produktu:

6: - FE 02 0008 0021

7: Wersja SDK:

8: - r19843

9: Wersja mechanizmu bootowania:

10: - r18868

11: ID uaktualnienia:

12: - 3

13: Czas od momentu uruchomienia:

14: - 0j:00h:10m:32s

2: Conax ITI CIPLUS CAM

1: Wersja oprogramowania:

2: - 01.00.01 (r1250)

3: Chip ID:

4: - 006 3700 6400

5: Wersja interfejsu:

6: - 0x40

7: Numer karty:

8: - 020 3044 3095 - :

9: Iloúă sesji:

10: - 5

11: Jćzyk:

12: - 48

13: ID systemu CA:

14: - 0x0B01

 

jeżeli chodzi o karte nie ma zbyt wiele, wyświetla mi się jej numer, status subskrypcji jest niedostępny, wydaje mi się, że dlatego, że jeszcze nie aktywowałem karty.

 

Z menu mogę wybrać również aktualizację oprogramowania, jednak, gdy to wybiorę wyskakuje jedynie komunikat:

 

1: Sprawdzanie dostćpnoúci nowszej wersji

2: oprogramowania.

3: Prosze czekaă...

 

i nic więcej.

 

I teraz moje pytanie, czy, żeby zaktualizować moduł muszę najpierw aktywować kartę? Czy jest możliwość aktualizacji przed aktywacją, a jeżeli tak, to dlaczego się nie aktualizuje?

Pozdrawiam,

Szymon.

Odnośnik do komentarza