Skocz do zawartości

Echostar DSB 717


andrzej-sk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Piszesz, że wina po stronie CP, dlatego CP zabronił przyjęcia dekodera do naprawy. Nie wiem czy się śmiać, czy płakać, co oni wyprawiają ze swoimi abonentami.

 

Najgorsze jest to ze nie mieszkam w Polsce,a w zeszly wtorek pojechalem specjalnie do serwisu do Zielonej Gory to mi powiedzieli ze dekodera nie przyjma,nie mam czasu ani ochoty drugi raz tam jechac i znow wrocic z niczym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stanowisko polsatu w kwestii kontaktów z klientami i pójścia im na rękę jest znane od dawna. Nie oszukujmy się chodzi o kasę. jeśli oni zakupują echostary powiedzmy po 50zł, a sprzedają po 100 + abo to mają zysk. gdzie indziej mogliby zarobić? Do tego dołożyli swój produkt czyli minimalnie sprawny dekoder mini. On ma o tyle dobrze, że jest wymiana sztuka, za sztukę, ale z racji samoprodukcji przez cp, to mogą sobie na to pozwolić. Zakupując E717 od E już niezbyt, bo poszliby w koszty. Wady dotyczą E717A, więc teoretycznie wszystkich dekoderów sprzedawanych od 8-10-12 miesięcy. Można byłoby je wymienić sztuka za sztukę, ale skąd mamy my, sprzedawcy, wiedzieć, czy ten wymieniony na nowy nie będzie równie wadliwy. Mini co chwila ktoś reklamuje, że freezuje i działa tylko wyjęcie wtyczki. Taka rzeczywistosc. CP idzie na łatwiznę oferując szmelc, a potem próbuje grać na zwłokę z reklamacjami. Rzeczywiście polsat zabronił sprzedawcom wysyłania dekoderów z tmyi usterkami do serwisow, bo serwis nie pomoze. problem w tym, ze bedac klientem ma mi to wisiec, a dzialać.

dokończe myśli jak wrócę do domu.

 

Ciezkie jest zycie polszitowego sprzedawcy =)

Mała rada - piszcie do nich reklamacje. Spamujcie ile wlezie. Niech przejrzą na oczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stefan-Dziąsło

 

Jak się zorientowałem z poprzednich postów, zajmuje się Pan sprzedażą tunerów Echostar 717.

Mam do Pana takie pytanie nie związane z ostatnią wpadką Polsatu:

Czy były reklamacje dotyczące takiego mikrosekundowego przycinania się obrazu powtarzającego się nieregularnie. Nie chodzi tutaj o klasyczną stop klatkę, tylko otakie potrząsanie obrazem. Ja zakupiłem tuner 717 z taką wadą i wymieniłem go w sklepie na drugi. Niestety i ten również ma identyczną wadę.

W serwisie w Gdyni napisali mi, że uszkodzenia nie widzą a przyczyna takiego przycinania leży w słabym sygnale z mojej anteny (mimo, że podałem im sygnał62% a jakość 73%). Interesuje mnie czy takich przypadków było więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrząsanie obrazem widziałem na własne oczy, ale na modelu DSB 616. Co do instalacji antenowej, oraz ustawienia anteny, miałbym pewne zastrzeżenia. Jako gość w czyimś domu, nie chciałem za bardzo wnikać w szczegóły, oraz oglądać wszystko dokładnie. Także się zastanawiałem, co może być przyczyną trzęsienia obrazem, moim zdaniem problem z instalacją i ustawieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciezkie jest zycie polszitowego sprzedawcy =)

Mała rada - piszcie do nich reklamacje. Spamujcie ile wlezie. Niech przejrzą na oczy

 

Kategorycznie odradzam bo to niczego nie przyspieszy :D

 

Wszyscy konsultanci czy to od emaili czy od telefonów mają to naprawdę gdzieś i nie ma co się im żalić ani straszyć rozwiązaniem umowy bo po Waszym odłożeniu słuchawki i tak to wszystko zostanie natychmiast zapomniane, nic sie z tym nie dzieje, a rozmow i tak nikt nie slucha bo nie ma tylu ludzi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego typu informacje i doniesienia były mi raportowane, choć jak to zwykle bywa, na własne oczy w punkcie sprzedaży nie dało się tego zauważyć tak od razu. no i kwestia serwisu w gdyni. jesli zglaszamy tego typu usterki albo, ze dekoder sie grzeje albo ze resetuje się po jakims czasie, to NIGDY nie dostajemy ich spowrotem naprawionych, bo, jak twierdzi serwis, nie znalezli usterki. takich zwrotow jest wiele i potem po tygodniu zjawai sie ten sam klient z tym samym problemem. trzeba z gory zalozyc, ze nie przychodzi tu po to, by cos wyludzic, ale ze rzeczywiscie ma problem. Niestety w polsacie klient = wróg. Mialem klienta ktory mi grozil smiercią, innego ktory grozil ze przyniesie bombę. codziennie masy ludzi nie rozumiejących, że sprzedawca nie ma na to wpływu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

((( Stefan Dziąsło )))

 

Dzięki za uczciwą informację. Ja mam taki problem, że takie potrząsanie ekranem nie występuje ciągle ale co jakiś czas. Tak się składa, że w punkcie sprzedaży nie trafiło się ani razu. Zapewne było i tak w serwisie w Gdyni. Zwłaszcza, że nie wierzę aby trzymali oni tuner dłuższy czas na obserwacji. Mój sprzedawca niestety zagroził mi, że drugi raz jak nie znajdą uszkodzenia to zapłacę 120 zł. I to mnie mocno wkurzyło. Bo przy takim podejściu do sprawy mogą i tak sobie obciążyć mnie naprawą. Czyli bez sądu nic nie wskóram. Z drugiej strony jeśli nie ufają moim zapewnieniom że mam dobry sygnał z anteny to nie powinno się dopuszczać kupna tunera bez profesjonalnego ustawienia anteny przez ich montera.

Jeszcze raz dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Chciałbym się dołączyć do grupy z problemami.

Mam 2 problemy - wybudzanie ze stand-by i mikrosekundowe "drżenie" obrazu (bardzo denerwujące).

W sklepie powiedzieli mi, że mam zaczekać na zmianę oprogramowania. Problem wybudzania jest im znany, ale o "drżeniu" nie słyszeli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dluk

 

Tak, próbowałem na trzech innych instalacjach sat. Również w innym punkcie sprzedaży Polsatu. Wszędzie występowało owe potrząsanie. Na ich tunerach, (tyle, że nie na 717) było poprawnie. I jeszcze jedna zauważona rzecz. Na starszym modelu tunera chyba sagem, sygnał był o 20% większy niż na 717. Sam nie wiem co o tym sądzić. Można by przypuszczać, że nasze mają bardzo małą czułość. Z kolei w rozmowie z jednym gościem, który montuje dla nich anteny dowiedziałem się, że przyczyną potrząsania jest uszkodzenie zasilacza tunera. No ale ja wymieniałem zaraz po kupnie swój tuner z tej przyczyny i nowy też miał taką samą usterkę. A więc coś jest tutaj nie tak. Najgorzej, że nie mogę tej usterki dla "nich" udowodnić bo nie występuje ciągle. Powiem Ci, że ja już mam oczopląsy od tego oglądania. Nawet jak się kładę spać wstrząsa mi się obraz w oczach. Ratuję się awaryjnie polsatem z anteny siatkowej jak chcę bez stresu obejżeć sobie np. "Kiepskich" Jeszcze trochę a to forum zamieni się w terapię grupową z powodu choroby zaserwowanej nam przez Polsat Cyfrowy. :roll:

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Chciałbym się dołączyć do grupy z problemami.

Mam 2 problemy - wybudzanie ze stand-by i mikrosekundowe "drżenie" obrazu (bardzo denerwujące).

W sklepie powiedzieli mi, że mam zaczekać na zmianę oprogramowania. Problem wybudzania jest im znany, ale o "drżeniu" nie słyszeli

 

 

 

 

 

 

zdaje się że wszystkim tak mówią ale kiedy to oprogramowanie będzie kto to wie ja się zastanawiam dla czego nie powiedzą konkretnie kiedy zmienią to oprogramowanie a nie tak wszyscy czekają może za miesiąc a może jutro niech dadzą jakąś datę :!: właśnie pszed sekundą na 2 TV dokładnie na TVP 2 DSB 717 się zrestartował :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez kilka dni miałem takie same problemy jak opisywane wyżej, ale dzisiaj w końcu zaczęło chodzić tak jak powinno. Ciekawe czy już na stałe, czy ponownie problemy wrócą i znowu zacznie się bieganie do wtyczki... :roll:

 

 

Ja też już myślałem że będzie dobrze ale jest ciągle kicha ....czkawka zacinanie obrazu, ciągłe resety i wieszanie się szmelcu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za brak nowego oprogramowania CP zwala winę na producenta dekodera, a ten na CP. Pisałem do producenta mojego dekodera i odpisali, że mam się dowiedzieć na infolinii CP. Nie będę dzwonił, bo niech zgadnę co odpowiedzą ... proszę się zapytać u producenta dekodera :lol2:

Mój dekoder chodzi raczej dobrze, ale współczuję posiadaczom Echostara DSB 717

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekta oprogramowania Echostara 717

 

 

 

W dniu wczorajszym [3 września] w godzinach popołudniowych została zamieszczona na satelicie tymczasowa korekta do oprogramowania Echostarów 717 serii A. Dekodery, u których zdiagnozowano usterkę związaną ze zmianą listy NIT powinny , po podłączeniu do instalacji satelitarnej same podjąć oprogramowanie i działać bez zakłóceń.

 

Proces ściągania oprogramowania trwa około 20 minut. W przypadku nieskutecznego zadziałania powyżej opisanej procedury aktualizacji oprogramowania, Klient dostaje dekoder zastępczy, a jego sprzęt pozostanie w APS do czasu umieszczenia na satelicie docelowej wersji oprogramowania.

 

Oprogramowanie docelowo rozwiązujące problem dekoderów powinno zostać zamieszczone na satelicie w przeciągu 15 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...