Skocz do zawartości

Sagem ESI-88


Xenomorph
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ten, który jest na zdjęciach rozbebeszony wcześniej oddałem prawowitemu właścicielowi czyli CP. Dysk otrzymałem z powrotem, bo i tak poszedłby na śmieci, jak mnie poinformował pracownik CP, starego dysku nie wkładają do nowych dekoderów. Teraz dyski są tylko użyczane. Te stare można rozblokować pokazując u producenta dysku dowód zakupu na własność. Kolega po umowie z tego skorzystał. Ja swój zostawiłem bo mam drugiego ESI-88 na umowę. Ale im więcej nagrane tym bardziej zaczyna mnie denerwować działanie tego dekodera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam małą awarię (chyba) esi -88, mam konwerter twin i dwa kable podłączone do konwertera i do esi, nagrywając np: tvp2 a chcąc oglądać np: polsat wyświetla mi komunikat, że muszę przerwać nagrywanie, żeby oglądać inny kanał (nagrywając tvp 2 oglądać mogę np: polsat futbol, espn, axn, i inne). Do tej pory wszystko było ok: nagrywać mogłem co chciałem i jednocześnie oglądać co chciałem. Z dekodera wykręciłem kabel z gniazda nr 1 i napisało "brak sygnału" , wkręciłem kabel z gniazda nr 2 do jedynki i sygnał jest ok. Czyli wynika z tego - moim zdaniem - ze konwerter i kable są ok. Jakieś pomysły???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już po raz enty włączenie dekodera po nocy kończy się długim initem a gdy już się włączy to napis brak sygnału i nic nie pomaga oprócz zabiegu z wtyczką. Już mnie to powoli :censored:

Edit:

Zauważyłem że pomaga jeszcze wyłączenie dekodera w stan uśpienia i po jego obudzeniu działa. Byłoby to dobrym rozwiązaniem gdyby można było uśpić dekoder pilotem, bo tak czy inaczej muszę podejść do dekodera by go uleczyć z tej choroby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już po raz enty włączenie dekodera po nocy kończy się długim initem a gdy już się włączy to napis brak sygnału i nic nie pomaga oprócz zabiegu z wtyczką. Już mnie to powoli :censored:

Wcześniej codziennie rano, po dłuższej przerwie (problemy zaczęły się po dodaniu do oferty TVN HD) musiałem odłączać sprzęt od zasilania, teraz "tylko" dwa, trzy razy w tygodniu :) CP jest głuchy na ten problem. Hece z porannym zawieszaniem się sprzętu traktują indywidualnie dla każdego użytkownika, nie widząc problemu w szerszej perspektywie.

 

Edit:

Zauważyłem że pomaga jeszcze wyłączenie dekodera w stan uśpienia i po jego obudzeniu działa. Byłoby to dobrym rozwiązaniem gdyby można było uśpić dekoder pilotem, bo tak czy inaczej muszę podejść do dekodera by go uleczyć z tej choroby.

To i tak dobrze że masz ten "luksus". U mnie taki zabieg zawsze kończy się całkowitym zwisem sprzętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję napisać zbiorowy protest do CP na temat działania tego tunera . Jednostka nic nie jest w stanie zdziałać , ale jak to Ferdek Kiepski mówi ,, W kupie siła ,, .

Abonent z ,, N ,, wstawił filmik na YouTube o swoich problemach i po krótkim czasie dało to pozytywny efekt . Nie mam i nie miałem tego tunera , ale gdybym był w Waszej sytuacji walczył bym o swoje . Płacę dzierżawę za tuner sprawny , a nie za 30% jego sprawności .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie, u mnie w APSie co rano to samo. Szrot szrotem bedzie....

No brawo pracujesz w APSie masz ten tuner na stanie i nie możesz nawet ty zgłosić tego błędu do ich odpowiedniego działu,macie zadanie tylko sprzedawać z jak najwiekszym pakietem dla swojej prowizji reszta was nie interesuje! Pogratulować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dość CP .. żałuje że dałem się omamić i przedłużyć z nimi umowę ;/

 

Rano wstaję, włączam esi88 no i co mam ? Init, trudno, wyłączam zasilanie, włączam ponownie, no i ^$@#%@$@%%@% mać bo wszystko co ustawiłem do nagrywania nagrało np. jako XXXXX i jest czarny obraz, albo nie ma w ogóle nic na liście nagranych ...

 

np. Jeśli ustawię sobie więcej jak 3 kanały VOD z pakietu żeby nagrały się ale oczywiście o różnych godzinach ( o tej samej godzinie pewnie by się nie nagrały bo mam tylko jeden kabel) to mogę zapomnieć że więcej jak 1 będzie nagrany poprawnie, reszta jest nagranych tylko pierwszych 15 minut a później czarny obraz.

 

Wymieniłem dekoder już raz i kartę i nie pomogło , dalej to samo, na innym konwerterze to samo.

 

Zauważyłem też problem z buczeniem dekodera, zwłaszcza w nocy jak oglądam coś w tv z małą głośnością, nie da się wytrzymać, po prostu buczy

 

A na zgłaszane reklamację jedna śpiewka - Nasi technicy nieustannie pracują aby poprawić jakość bla bla bla bla

 

Co mogę teraz zrobić ???

 

posiadam pakiet premium.

 

 

Proszę o pomoc i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co mogę zrobić żeby rozwiązać z nimi umowę przed czasem nie płacąc kary ???

Jeśli jedyna możliwość to pójście do sądu to tak zrobię, biegły rzeczoznawca stwierdził już że jest to usterka z którą spokojnie wygram, tylko pytanie czy jest ktoś kto by chciał iść ze mną bo też ma dość CP ???

 

A może ktoś już walczył z nimi ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że pracujesz w CP i znasz się na tym co robisz, więc się zapytam, nie wygram sprawy bo po prostu żyjemy w takim kraju jak PL w którym tylko czekać aż krowy zaczną latać i jest wszystko możliwe ? Czy nie wygram takiej sprawy bo jest jakiś kruczek w umowie który podpisałem i przez to nie mogę nic skarżyć przed sądem bo podpisując zgodziłem się na jakieś tam warunki ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edit:

Zauważyłem że pomaga jeszcze wyłączenie dekodera w stan uśpienia i po jego obudzeniu działa. Byłoby to dobrym rozwiązaniem gdyby można było uśpić dekoder pilotem, bo tak czy inaczej muszę podejść do dekodera by go uleczyć z tej choroby.

 

To i tak dobrze że masz ten "luksus". U mnie taki zabieg zawsze kończy się całkowitym zwisem sprzętu.

 

U mnie właśnie po kilku miesiącach użytkowania dekodera, problem z jego uśpieniem sam się naprawił. Wcześniej również kończyło się to całkowitym zawieszeniem pudełka. Jestem w szoku że dostałem taką innowację. O godzinie w czasie uśpienia nie ma co pisać żeby już nie wylewać tych wad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawiłem nagrywanie treningu F1 o 10 na kanale PSHD i oglądając inny kanał dokładnie o 8 ukazała się informacja by przełączyć na PSHD w celu rozpoczęcia nagrania bądź je przerwać. Ciekawe :)

 

Oczywiście masz podłączone dwa kable do dekodera? Jeśli jeden to nie dziwne, że taki komunikat się pokazał. Inna sprawa, że u mojego teścia przy dwóch kablach też potrafi się takie coś pokazać ale tylko jeśli nagrywamy coś w HD a ogląda się kanał SD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie dziwne skoro nagranie było zaplanowane na 10 a nie na 8. To nie kwestia jednego czy dwóch kabli. Skoro ma zaplanowane na 10 to komunikat o nagraniu (w przypadku jednego kabla) powinien ukazać się krótko przed 10 a nie o 8. Po przełączeniu nic się nie dzieje. Zaczęło występować to u mnie dość często w przypadku planowania nagrania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...