Skocz do zawartości

Sagem ESI-88


Xenomorph
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Do mnie też zadzwoniła sympatyczna Pani z CP. Podobno opracowali i przetestowali rozwiązanie zastępcze. Przywrócenie ustawień fabrycznych z wyciągniętym dyskiem. Teraz mam to przetestować czy pomogło na nagrywanie 1 min audycji. Będą dzwonić jutro. Idę nagrywać.

ps. Ile najdłużej dekoder nagrywał wam poprawnie po resecie? Chyba 48 godzin to max?

@Jaro73 Dekoder przez 3 miesiące się sypał i dadzą pakiet na miesiąc? Miech dorzucą jeszcze xxxvod bo HBO to ja już mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Venio, ja leczę ten objaw poprzez wyciągnięcie na chwilę wtyczki HDMI. W moim przypadku z gniazda TV bo mam najprostsze dojście. Z ciekawości, jaki masz TV?

Tak na marginesie, tych magicznych, nieoficjalnych napraw Sagemcoma zaczyna robić się coraz dłuższa lista - tu puknij tam klupnij, odmów trzy zdrowaśki i będzie działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, właśnie otrzymałem kolejnego e-maila z cyklu " w odpowiedzi na". Okazuje się że mój problem jest w trakcie weryfikacji. Czyli co, chcą się dowiedzieć czy jeszcze inni użytkownicy maja taki problem, czy też tylko mój egzemplarz jest wybrykiem natury. Dalej idą w zaparte że wszystko jest cacy! Jak oni mnie wkurzają!

Co jeszcze. Siła sygnału sat dochodząca do mojego tunera, będąca na poziomie 61% jest za mała. W/g działu obsługi klienta powinna wynosić ok. 80%. I teraz nie wiem, czy kupić czasze o średnicy 4 czy 5 metrów? Co polecacie? Może jednak 4m wystarczy?

 

A u mnie nic takiego nie występuje :jupi:
Gratuluje :) Podejrzewam jednak, że tu bardziej biega o markę TV aniżeli o sam tuner.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś miałem telefon z działu technicznego w sprawie nagrywania 1 minuty programów. Pani była zdziwiona, że przywrócenie ustawień fabrycznych bez dysku nie pomogło. Powiedziałem jej, że już to robiłem w lipcu. Wtedy też konsultant twierdził, że to pomoże. Spytałem się przy okazji o zaniku fonii. Wg ich procedur pomaga zamienienie kabla HDMI. Ta końcówka, która jest w sat powinna być w tv i na odwrót. Nie wiedziałem, że kable HDMI są jednokierunkowe. Co do samej rozmowy to wreszcie pełny profesjonalizm. Umawiają się na godzinę, dzwonią punktualnie. Mam przypisanego jednego konsultanta. Nie muszę się powtarzać za każdym razem. W pełni wyczerpujące odpowiedzi. Naprawdę super tylko czemu po 3 miesiącach walki. :brawo::brawo::brawo:

Co do jakości sygnału to też kiedyś miałem przeboje. Miałem dekoder echostar 717 i po aktualizacji softu przestał działać największy przycisk OK jako wyjście z EPG. Postanowiłem zadzwonić i dowiedziałem się, że mam za słaby sygnał 59% dlatego klawisz nie działa. :shock: Oczywiście okazało się, że update zmienił klawisze w pilocie i trzeba było używać najmniejszego klawisza exit. Wiesz zamiast "spadaj na drzewo" mówią sygnał jest za słaby. Radzę prosić z działem technicznym a nie rozmawiać z konsultantem. Dział techniczny pracuje chyba od 9:00 do 20:00 czy jakoś tak. Po tych godzinach raczej usłyszymy, że sygnał jest za słaby.

 

ps. Ja nie mam pretensji o to, że dekodery się wieszają, mają błędy i psują się. Rozumiem też, że techsupport dostaje setki tysięcy głupkowatych zleceń. Ludzie wyzywają ich od najgorszych. Jednak gdy dzwonię tam z jakimś problemem to przykro mi słuchać, że komuś się nie chce.

Prosisz o włączenie dodatkowego pakietu. No to jest problem bo nie zadzwoniłem w dniu rozliczeniowym swojego abonamentu i oni mają przez to więcej pracy.

Włączą ci jakiś płatny kanał to się okazuję po miesiącu, że to był darmowy gratis bo się komuś nie chciało. Zaoszczędziłeś 5 czy 10 zł przez miesiąc a później wydasz na telefon dwa razy więcej żeby ci to włączyli na stałe.

Prosisz o wyjaśnienie jakiejś funkcji lub masz jakikolwiek problem to masz za słaby sygnał albo masz iść do punktu.

Gadasz facetowi przez 20 min, dostajesz nr zlecenia w połowie gość się rozłącza. Dzwonisz jeszcze raz do innego konsultanta. Podajesz nr zlecenia a ono okazuje się, że jest puste.

itp itd

Uważam, że powinno się rozdać dekodery po domach inżynierom którzy tam pracują. Niech ich używają po pracy. Nie mówię o tych ludziach którzy odbierają telefony tylko o tych do których konsultanci się przełączają jak nie potrafią sobie poradzić. Ich jest znacznie mniej. Zlecenia powinny być zamykane po potwierdzeniu przez użytkownika, że problem się rozwiązał a nie na podstawie wpisu, że sygnał był za słaby lub wysłaliśmy gościa do punktu.

Słyszeliście, że Zygmunt Solorz jak zadzwonił na infolinię to go panienka wyśmiała i powiedziała, że w takim razie ona jest Królową angielską? Od tamtego czasu nie pytają się już o nazwisko tylko o PESEL lub nr karty. Pewnie teraz też mu się coś nie nagrało i chłopaki muszą pisać nowy soft. Mam wrażenie że inaczej to byśmy wymieniali te dekodery do u[beep]ej śmierci lub do końca umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i żegnaj Esi-88 witaj Echostar 7400. Mam mieć wymianę bo "problem z nagrywaniem 1 min jest złożony". Nie wiem czy się cieszyć czy nie. Dowiedziałem się też, że nie należy chodzić do mpunktu bo one nie są przystosowane do diagnostyki dekoderów tylko do autoryzowanych serwisów Polsatu. Szkoda, że dziś się o tym dowiedziałem a nie 3 miesiące temu jak miałem problem. We Wrocławiu są 4 takie punkty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgłoszę się, zgłoszę jak tylko mi wymienią. Mam zaklepanego echostara 7400 i tylko kurier wchodzi w grę. Decyzję o wymianie może podjąć jedynie dział reklamacji do którego nie można się dodzwonić z ulicy. Nie jestem pierwszą osobą której wymieniono dekoder z Sagema na Echostara. Dekodery pochodzą ze zwrotów, nowej partii z fabryki nie będzie. Tylko nie wiem co z dyskiem. Ten co jest w ESI88 jest na moją własność i ma blokadę na elektronice. Mogę sobie paprotkę na tym postawić albo poczekać aż zaczną padać i dać na allegro. Ktoś kupi drugi dysk za 100 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Karle2 Ile razy już wymieniałeś dekoder? Dzwonisz na partyline i wybierasz 2-0 czy 3-0? 3i0 to dział techniczny. Tam są już bardziej kumaci ludzie i można trafić na człowieka który lubi swoją pracę i nie musi czytać wszystkiego z kartki. Na 5 telefonów 4 były na przyzwoitym poziomie. Trzeba dzwonić w godzinach ich pracy.

Ja zgłosiłem reklamację telefonicznie i podyktowałem konsultantowi, że od 3 miesięcy mam problem i kilkukrotna wymiana nie przynosi poprawy. Zapytałem czy przewidują rozwiązanie mojego problemu w inny sposób niż przez sprawę sądową i poprosiłem o możliwość zawarcia ugody gdyż w tej sytuacji jedynym rozwiązaniem z mojej strony które widzę na dziś jest zerwania umowy z winy CP. Poprosiłem też o wyjaśnienie co zrobili przez ostatnie kilka miesięcy z moimi zleceniami. W jaki sposób próbowali zdiagnozować mój przypadek?

Potem już było łatwiej. Sprawa trafiła do działu reklamacji. Bardzo profesjonalny dział. Tak jak pisałem wcześniej, umawiają się na telefony, punktualnie i miło. Rozmowy na ich koszt, Pani wszystko skrupulatnie notuje. Można się wygadać, rzeczowo i na temat. Trzeba być przygotowanym na grad podchwytliwych pytań :

 

- dlaczego uważam, że to nie problem dysku

- czy problem występuje na wszystkich kanałach, jak często

- czy wyjęcie karty pomaga

- czy wymieniałem konwerter , wersja softu , rodzaj TV

 

ps. Zasada działania pomocy technicznej jest prosta i opiera się na piramidzie. Telefony odbiera tylko pierwsza, najliczniejsza linia czyli mięso armatnie. Ma stosować spychologie przez stosowanie procedur które opracowała 2 i 3 linia, odpierać idiotów i pomagać w prostych sprawach. Jak czegoś nie wiedzą to pytają się 2 linii. Do 2 i 3 linii nie można się dodzwonić oni dzwonią do Ciebie. Czym wyżej się dodzwonisz tym bardziej rzeczowa rozmowa i mądrzejszy osobnik. :P Pamiętajcie, że oni tam tylko pracują i nie wszyscy są na tym samym etapie ewolucyjnym że tak powiem. Taka jest oczywiście teoria supportu.

 

Powodzenia

 

ps. Zmienilibyście dekoder na 7400 czy czekali na aktualizację softu do ESI88? Pytam się poważnie. są jakieś "ale" nawet najmniejsze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale numer,a ja dzwonie do cp i im mówie że muj dekoder sagemcom nie nagrywa całośći filmu,zacina się lub czasem aż za długo się włącza.

A ta mnie do punktu wysyła heh jak bym nie wiedział czym to się zakończy.

Wymaną,wymianą a potem teleportacją za okno.

Ale dalej się nie poddaje i mają mi wymienić na echostara i koniec gadki,[beep] w końcu płace tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co się stało ale po przemeblowaniu a co za tym idzie odłączeniu sagema od prądu(przy okazji wyciągnołem dysk) tuner przestał nagrywać w kratke i robi to normalnie to znaczy nagrywa,jak dlugo to potrwa nie wiem,ale wiem że działa prawidłowo od wtorku.Wcześniej telefonicznie reklamowałem usługe działania dekodera,dla ściemy zrobie to jeszcze kilka razy może na świeta dostanę pakiet hbo.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>>>marys26

Różne już metody wypróbowałem ... ale że Sagem reaguje na przemeblowanie :?::?::?: ... tego się nie spodziewałem ... :wink:

U mnie tak samo było do wczoraj - na początku tygodnia wyciągnąłem dysk i wykonałem powrót do ust.fabrycznych. Nagrywałem do niedzieli - wtedy pojawiło się dawno nie widziane "Info o nagra ..." i obraz się zamroził - koniec nagrywania !!! :censored:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od jakiegoś tygodnia może trochę dłużej mam problem, który wcześniej już został usunięty, a chodzi o włączanie się dekodera po nocy otóż nie chce się uruchomić, ale ma inne objawy niż wcześniej przed aktualizacja oprogramowania, a dokładniej włączam najpierw dekoder wszystko ładnie się uruchamia, programy się przełączają, wtedy uruchamiam tv i lipa brak sygnału nie mogę nic zrobić, ani przełączyć, ani wyłączyć dekodera, ale wystarczy ze wyłączę tv znowu dekoder zaczyna działać normalnie w sensie zmiany kanałów, włączania i wyłączania. Pomaga stare dobre wyciągnięcie wtyczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...