Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach C+)-czy można wypowiedzieć umowę?


t_gal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowny Panie,

 

z przykrością przyjąłem informację o chęci rezygnacji z abonamentu CYFRY+. Ufam, że nie jest to Pana ostateczna decyzja.

 

Odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że otrzymaliśmy pismo w związku z rozwiązaniem Umowy 11 grudnia 2012 roku.

 

W ciągu miesiąca od rozwiązania kontraktu, tj. do 31 stycznia 2013 roku, proszę o zwrócenie sprzętu do punktu dystrybucyjnego.

 

Lista dystrybutorów, w których można dokonać zwrotu sprzętu, zamieszczona jest na stronie CYFRY+, a poszczególne punkty oznaczone są dopiskiem WYMIANA SPRZĘTU:

 

dziś dostałem takiego maila a okres minimalny kończy mi się ostatniego listopada 2013

czyli wypowiedzenie przyjęte ha ha ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, sprawa nie przyjęła innego biegu. Wysłałem emaila po poście @antyghost i dostałem taką odpowiedź.

 

"Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że na podstawie przesłanego wniosku, rozwiązanie Umowy zostało zaplanowane na 31 maja 2013 roku.

 

W załączniku do wiadomości przesyłam kopię pisma, które zostało do Pana wysłane na podany adres do korespondencji.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę wyjaśnień.

 

 

Łączę wyrazy szacunku, "

 

W emailu zwrotnym poprosiłem ,że ponieważ nie dostałem żadnego pisma o wysłanie du-plikatu w celu podjęcia przeze mnie odpowiednich kroków prawnych.

 

ps. dzisiaj pisane i dzisiaj odpowiedź więc pracują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem następnego e-maila

 

"Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że wspomniane pismo zostało do Pana wysłane 19 grudnia 2012 roku listem poleconym, na podany adres do korespondencji.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę wyjaśnień. "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja co 3-4 dni przypominam się o moje wypowiedzenie i póki co nadal mi odpisują, że moja sprawa jest w trakcie rozpatrywania.

jak ładnie piszą- mają 30 dni na to, więc jeszcze nawet do 2 tygodni mogą mnie zwodzić.

skończy się pewnie jak u reszty- że mnie zleją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wysłałem wypowiedzenie dwa tygodnie temu, oto odpowiedź:

 

 

Szanowny Panie,

z przykrością przyjęłam informacje o chęci rezygnacji. Wierzę, że nie jest to Pana ostateczna decyzja.

Odpowiadając na zgłoszenie, uprzejmie informuję, że na podstawie nadesłanej korespondencji, Umowa zostanie

rozwiązana z końcem Okresu Minimalnego, czyli 31.01.2014 r.

W ciągu miesiąca od daty rozwiązania kontraktu proszę o zwrot sprzętu, tj. kart abonenckiej i dekodera

HD PVR, do punktu dystrybucyjnego CYFRY+. Lista placówek dostępna jest na stronie internetowej (czarne pole w

lewym dolnym rogu):

www.cyfraplus.pl

Proszę o wybranie punktu oznaczonego jako „wymiana sprzętu”.

Wyjaśniam, że art. 7 Regulaminu, nie ma tu zastosowania. Program Club TV 03.12.2012 r. zmienił nazwę

na CBS Drama. Kanał ten nadaje na tej samej koncesji, co Club TV. Z okazji wprowadzenia nowych usług, nadawca

(Chello Zone) zdecydował się na rebranding programów z grupy „Zone’, m.in. kanału Club TV. Zmiana nazwy kanały

nie jest jednak podstawą do rezygnacji.

W przypadku pojawienia się pytań, uprzejmie proszę o kontakt telefoniczny (801 066 066, 22 310 45 45),

przesłanie faksu (22 310 45 44) lub e-maila (informacje@cyfraplus.com.pl).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram kolegę wyżej. Niech ktoś z Was lamętujących uzyska konkretną odpowiedź z UOKiK i da ja na forum, bo znowu 150 stron czytania jaka to C+ jest blee i jak Wam życie zmarnowała, to nie da się tego czytać. Za chwilę połowa tych maruderów popodpisuje nowe umowy tańsze o 2pln i z miesiąc znowu będzie lament, że C+ taka i siaka, bo połączyła się z N i nie dali jakiegoś programu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy gdzieś widziałeś że lamentuje? Po prostu poinformowałem na forum o odpowiedzi jaką otrzymałem,chyba od tego jest forum by wymieniać się informacjami? Zresztą wcześniej pisałem że całe ryzyko to koszt znaczka pocztowego, nie uda się to trudno.Jeśli temat Cię nie interesuje to po co wchodzisz i czytasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Umowa z C+ nie jest umową o świadczenie usług telekomunikacyjnych więc podany link nie ma sensu, pozostaje wam UOKiK i sąd cywilny :!:

 

Fragment urzędowej odpowiedzi w sprawie przespisów dotyczących działania platformy cyfrowej:

 

Szanowny Panie,

 

w odpowiedzi na przesłane przez Pana zapytanie uprzejmie przedstawiam

następujące wyjaśnienia.

 

Przedmiotem umowy zawartej pomiędzy abonentem operatora telewizji cyfrowej a tym

operatorem jest dostarczanie treści. Treść ta dostarczana jest za pomocą usługi

telekomunikacyjnej. W związku z powyższym umowa ta jest regulowana w zakresie

dotyczącym przedmiotu umowy (dostarczania treści) przez przepisy Kodeksu

Cywilnego. Prawo telekomunikacyjne będzie odnosiło się jedynie w sposób pośredni

do przedmiotu umowy w zakresie usługi telekomunikacyjnej (przekazywania sygnału

w sieci telekomunikacyjnej) oraz w zakresie systemu dostępu warunkowego

(dostarczanie udogodnień towarzyszących). Zatem w tym opisanym przez Pana stanie

faktycznym nie będą miały zastosowanie przepisy Prawa telekomunikacyjnego.

 

Do zmian warunków świadczenia usługi przez operatora telewizji cyfrowej będą

miały zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

Urząd Komunikacji Elektronicznej nie ma został wyposażony przez ustawodawcę w

kompetencje do nadzoru nad umowami, jakie zawierają operatorzy telewizji

cyfrowych z abonentami. W tym zakresie będą miały zastosowanie standardowe

przepisy dotyczące zobowiązań umownych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego szunaj nie odniosłem się bezpośrednio do Twojej osoby. Mój post był ogólnikowy. Ja osobiście nie potrafię zrozumieć jednej kwesti, a mianowicie jak można szukać ciągle jakiegoś powodu do zerwania unowy z operatorem. W tym przypadku zmiana licencji itp. nadawcy kanał powiedzmy średnio wartościowego. Druga rzecz, to którą poruszyłem wcześniej, a mianowicie ludzie rozwiązują umowy, żeby podpisać za chwilę 2 pln taniej, a za miesiąc ta sama akcja. Za kolejnymiesiąc znowu dramat, bo tym razem operator zaproponował zupełnie coś innego niż dany delikwent by chciał. Potem ch[beep]e się na forum jak to się postraszyło operatora odeejściem i oczekiwanie na werdykt. Czy to nie jest lekko żałosne? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam oficjalne stanowisko Cyfry w sprawie kanału CBS Drama.

 

To samo zostało do mnie wysłane emailem oraz tradycyjnie listownie.

 

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na zgłoszenie, uprzejmie wyjaśniam, że CYFRA+ podjęła niezbędne działania, aby wyjaśnić Pana wątpliwości dotyczące praw do transmisji kanału CBS Drama.

 

Zgodnie z uzyskanymi informacjami, OFCOM (regulator telekomunikacyjny na rynku brytyjskim) wyraził oficjalną zgodę na zmianę nazwy kanału Club TV na CBS Drama.

 

CYFRA+ otrzymała także zapewnienie, iż transmisja programu odbywa się na podstawie tej samej licencji (TLCS 889).

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Z poważaniem,

 

xyz

Dział Relacji z Abonentami

 

 

 

Tak więc sam nie wiem jak to jest, czy Cyfra kłamie czy OFCOM cos ściemnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...