Skocz do zawartości

wymiana dekodera (zmiana FEC)


4pepik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam nie znalazłem podobnego wątku wiec zakładam nowy.

 

Wczoraj otrzymałem pismo z cyfrowego że "Pana dekoder niestety nie spełni już nowych wymagań technicznych i wkrótce tj 27 lipca 2010 przestanie działać"

 

Czy ktoś może dostał coś podobnego???? Do tej pory posiadam Samsung DSB-S305G i podpisana umowę na 24 miesiące która kończy się we wrześniu 2011. Czy to oznacza że polsat będzie chciał żebym podpisał nowa umowę???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana dotyczy n/w dekoderów:

 

Thomson DSI 50 PO

Thomson DSI 30 PO

Sagem ISD 4275

Sagem ISD 3275

Sagem ISD 4285

Samsung DSR 7000

 

Akcja jest związana że w/w dekodery są edukacyjne, I Cyfrowy Polsat zamierza z nich zrezygnować, żeby działać przeciwko sharingowi.

Ale niestety cierpią zwykli abonenci pre-paid i nie tylko, którzy wykupili na własność dekodery i muszą teraz wymienić dekodery nowe za opłatą (nawet jeżeli chodzi o symboliczną 1zł), dodatkowo niektórych straszą aby oglądać po 27 lipca muszą wykupić abonament.

To jest zwykłe oszustwo ze strony Cyfrowego Polsatu, już dużo osób zgłosiła ta sprawę do UOKiK.

Na infolinii tłumaczą, że zmieniają system kodowania, ale w umowach nie ma że w przypadku zamiany systemu kodowania my abonenci pokrywamy koszty wymiany sprzętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej wymień na jakiś dekoder HD - najlepiej samsung

 

Mimo iż nie masz TV HD to nic, dekoder jest bardzo dobry i jak będziesz zmieniał TV to będziesz miał od razu gotowy dekoder.

 

Sam przez pewien czas miałem podłączony ten dekoder do TV CRT i wszystko było ok. Podłączony działał bez zarzutu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana dotyczy n/w dekoderów:

 

Thomson DSI 50 PO

Thomson DSI 30 PO

Sagem ISD 4275

Sagem ISD 3275

Sagem ISD 4285

Samsung DSR 7000

 

Akcja jest związana że w/w dekodery są edukacyjne, I Cyfrowy Polsat zamierza z nich zrezygnować, żeby działać przeciwko sharingowi.

Ale niestety cierpią zwykli abonenci pre-paid i nie tylko, którzy wykupili na własność dekodery i muszą teraz wymienić dekodery nowe za opłatą (nawet jeżeli chodzi o symboliczną 1zł), dodatkowo niektórych straszą aby oglądać po 27 lipca muszą wykupić abonament.

To jest zwykłe oszustwo ze strony Cyfrowego Polsatu, już dużo osób zgłosiła ta sprawę do UOKiK.

Na infolinii tłumaczą, że zmieniają system kodowania, ale w umowach nie ma że w przypadku zamiany systemu kodowania my abonenci pokrywamy koszty wymiany sprzętu.

 

 

Na chwilę obecną spotkałem się tylko z Thomsonami i Samsungami. I są 3 opcje:

 

1) Podmiana dekodera na SD - na udostępnienie 1 zł , na własność 49 zł i umowa na 24 m-ce, bez prezentu

 

2) Podmiana dekodera na HD - na udostępnienie 1 zł, z prezentem - 3 m-ce pakiet wyższy

 

3) Bezpłatna wymiana sprzętu (tylko dla posiadających umowę). Jeżeli posiadasz dekoder udostępniony to sprawa jest jasna, a jeżeli posiadasz własnościowy dekoder to zanosisz go do APS i dostajesz nowy własnościowy dekoder (tylko i wyłącznie SD). Ta opcja nie jest dostępna dla osób mających dekoder FTA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam nie znalazłem podobnego wątku wiec zakładam nowy.

 

Wczoraj otrzymałem pismo z cyfrowego że "Pana dekoder niestety nie spełni już nowych wymagań technicznych i wkrótce tj 27 lipca 2010 przestanie działać"

 

Czy ktoś może dostał coś podobnego???? Do tej pory posiadam Samsung DSB-S305G i podpisana umowę na 24 miesiące która kończy się we wrześniu 2011. Czy to oznacza że polsat będzie chciał żebym podpisał nowa umowę???

 

Jeżeli posiadasz Samsung DSB-S305G to nie musisz go wymieniać. Pewnie przy wymianie kart dostałeś ten dekoder a wcześniej posiadałeś Samsunga DSR 7000 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli posiadasz Samsung DSB-S305G to nie musisz go wymieniać. Pewnie przy wymianie kart dostałeś ten dekoder a wcześniej posiadałeś Samsunga DSR 7000 ?

 

To ciekawe wcześniej miałem Thompsona a w 2009r zaproponowali mi Samsung DSB-S305G.

 

Wiec muszę go wymieniać czy nie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja zadnego pisma nie otrzymalem ale wiadomo ze beda wymieniane bo maja stara wersje softu a jak wiadomo ten dekoder nie jest najnowszy i chyba by nie daly rady pociagnac nowego softa. Jak pojdziesz do APSu to powinni ci wymienic dekoder bez podpisywania umowy i bez zadnego kosztu. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sat Kurier w tym https://satkurier.pl/news/57118/wymiana- ... lsatu.html artykule podsumował wiedzę na temat zasad wymiany starych dekoderów CP.Pytanie, czy APS'y mają jednakowe wytyczne, na temat bezpłatnych wymian? Z relacji abonentów wynika, że nie są zainteresowane bezpłatnymi wymianami a raczej tylko podpisaniem nowych umów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Orion nie ma co się dziwić,w sumie nowy abonent to kasa dla APSu. Ale skoro bezpłatna wymiana się należy to nic w APSach nie powinni kombinować.

Byłem w APSie i facet który tam siedzi powiedział że nie należy mi się wymiana bo mam dekoder to kanałów FTA i Pre-paid.Cos mi się wydaje ze oni sami nie widzą w tych punktach co mają robić. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Podobno listy sa rozsylane bo jak rozmawialem z konsultantem CP to wlasnie mi mowil ze wysylaja pisemka, ja wolalem odrazu bez czekania na pismo isc wymienic dekoder. ;)

Jacek ja tez mialem dekoder FTA aktywny z usluga Wakacje z CP i bez niczego go mi wymienili i jeszcze w tym samym dniu moglem sie cieszyc kanalami na nowym dekoderze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 tygodnie temu padł moim teściom thomson. Po telefonie na infolinie okazało się, że trzeba podpisać nową umowę. Skończyło się na dekoderze HD i umowie na 29 m-cy. I tylko dlatego, że teściowa nie chciała zmieniać platformy podpisała nowa umowę. Gdyby nie ten fakt, radziłbym im walczyć z polsatowskim syfem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w polsacie często udzielają błędnych informacji i mogą wyprowadzić klienta w pole. Na dodatek co innego możemy się dowiedzieć od różnych konsultantów lub w aps-ie. I po komplecie różnych wersji jednej promocji klient nie wie o co chodzi. Tak było np. w promocji wakacje z CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...