klep55 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Haker może i tak z tym że w moim przypadku formularz nawet do nich nie doszedł,więc mógłbym tak czekać i czekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Ile po 6 miesiącach płacić będzie się za 4 kanały nPremium HD??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haker44 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 A czy po wypełnieniu formularza po odczekaniu 2 godzin zaszły jakieś zmiany tj czy mogliście oglądać cokolwiek czy nic? Bo u mnie żadnych zmian,jak działało tak działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesoly Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Musisz dostac maila i go potwierdzic, do tego czasu nic nic sie nie zmieni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek77 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 U mnie też żadnych zmian ani maila nie dostałem, ciekawe czy ten formularz do nich dotarł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haker44 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Ehh..no to nic aktywowałem ofertę niby wczoraj od 17:45 a maila jak nie było tak nie ma Czekamy dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesoly Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 cyrk na kolkach, czekam do poniedzialku, jak nic dostane to dzwonie do nich, albo oni wypelnia za mnie, albo do widzenia, ile mozna czekac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkuTVSAT Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Ja wiem że oni tam mają bu***l na kułkach ale jeszcze dla spokoju sprawdźcie cz na stronie swojego providera poczty nie macie tego maila w folderze spam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haker44 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Może to głupie ale może przez takie postępowanie dają nam szanse nie pakowania się w umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klep55 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 A ja mam już wszystkie kanały, pełna aktywacja trwała jakieś 3,5h,co do nPremium to nie wiem bo nie brałem tych kanałów.Umowa także dotarła i zgodnie z regulaminem jest na czas nieokreślony więc jak dla mnie oferta jest jak najbardziej na plus i co najważniejsze nie trzeba nigdzie zwracać dekodera/karty po zakończeniu umowy tak jak to trzeba robić po wypowiedzeniu normalnej umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haker44 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Kiedy wypełniałeś formularz? Dzisiaj? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klep55 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Formularz wypełniłem wczoraj ok 18 ale tak jak pisałem wcześniej zadzwoniłem dziś do nich po 18h czekania i pani z działu sprzedaży powiedziała mi że formularz do nich nie dotarł więc załatwiłem wszystko z nią przez telefon i pierwsze kanały miałem już po 30minutach a umowe na mailu po jakiejś godzinie.Tak jak pisałem kilka postów wcześniej lepiej zadzwonić bo formularze do nich nie dochodzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dasek787 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 zadawałem już to pytanie lecz nikt mi nie odpowiedział, czy jest możliwość powrotu do TNK HD bądź NNK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Oficjalnie: Doradca rozwiał wszelkie wątpliwości,nie ma możliwości powrotu do pre paid. Ale w praktyce jak komuś się chce procesować, to pewnie jakaś furtka jest, bo nie wygląda to na zgodne z prawem. (to samo zrzeczenie się prawa do rozwiązania umowy po 10 dniach itp.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barbuch Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Witam a mnie to ciekawi Spółka zastrzega sobie prawo do rozwiązania Umowy w terminie 10 dni od dnia jej zawarcia, jeżeli po jej zawarciu dokona negatywnej oceny wiarygodności płatniczej Klienta. jak ktoś podpisze tą niby umowe a po 10 dniach mu wypowiedzą a niby powrotu nie ma do tnk hd i co pozostanie z podstawką pod kwiatek ???????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haker44 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Dokładnie to oni sami nie wiedza czy jest możliwość powrotu do prepaid-kiedy wysłałem zapytanie mailem zaprzeczyli,a jeszcze ktoś inny na infolinii dostał odpowiedź z ei owszem istnieje możliwość powrotu do prepaid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin7650 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Witam, Jestem użytkownikiem n na kartę. Nie dawno skorzystałem z "promocji olimpijskiej". Uzyskałem dzięki niej 2 miesiące pakietu nPremium HD gratis. Warunkiem ich otrzymania było doładowanie konta na 3 miesiące kwotą ok.120zł, co uczyniłem. Mam doładowaną kartę do 02.02.2013 roku (Pakiety: Domowy HD i Premium HD). Teraz pojawiła się promocja „Świat HD – dekoder na własność”. BARDZO CHCIAŁBYM Z NIEJ SKORZYSTAĆ. Warunki są rewelacyjne: abo. 49zł , umowa na czas nieokreślony z 1 - miesięcznym okresem wypowiedzenia, oraz to, że usługa świadczona jest na dekoderze własnościowym !!! - to główny "+". NIESTETY NIE SKORZYSTAM, BO STRACĘ DOŁADOWANIE WARTOŚCI 160 ZŁ !!! Jednym słowem, nie warto brać ich promocji.... Tym sposobem, zamiast mieć sumiennego abonenta, będziecie mieć ... zawiedzionego użytkownika NNK. Sądzę, że mój przypadek nie jest jednostkowy... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haker44 Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 U mnie ciemność od kilku minut a maila jak nie było tak nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesoly Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Z zadowoleniem ogłaszam,że po wielu probach aktywacji przez internet, dzisiaj wykonując zlecenie telefonicznie wreszcie wszystko poszło jak najbardziej ok i kanały śmigają, lepiej pozno niz wcale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 @marcin7650, jak widać rzucanie się na pierwszą lepszą promocję nie zawsze popłaca. Czasami lepiej jest się wstrzymać i poczekać na lepszą. To taka dobra lekcja na przyszłość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haker44 Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 W krótkim czasie pojawiła się umowa i większość kanałów-brakuje tylko sportowych i dla dzieci ale to wszystko dopiero za drugim razem ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puma1 Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Aktywacja SMS. Dlaczego do aktywacji danego tunera potrzebny jest za każdym razem nowy numer telefonu? Mam dwa tunery.Jeden aktywowałem numerem "stałym", drugi musiałem jakimś starym ,znalezionym w szafie prepaidem... Czy te numery telefonów są przypisane do tych kart N ? Ma to w późniejszym okresie używania jakąś przypisaną rolę ? Może nie załatwię nic w razie awarii bez tych przypisanych numerów ? Numer zmieniam średnio co 3 miesiące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesoly Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Mam jeszcze jedno pytanie czy numery kont sa dla każdego abonenta indywidualne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzego44 Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Tak każdy ma swoje indywidualne konto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puma1 Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 co wpisać w tytule przelewu? wystarczy numer karty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.