Skocz do zawartości

Cyfra - pytania poczatkujacego


hellboyek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Już nie zależy od woli dystrybutora :-( Od stycznia C+ zmieniła zasady wymian dekoderów, już w systemie nie przechodzi wymiana Stronga na inny typ :-( Teraz Stronga możesz wymienić tylko na Stronga :-( Przy próbie wymiany pojawia się info o niemożliwości takiej zamiany :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Napiszę jeszcze raz : W systemie jest zablokowana możliwość wymiany dekoderów Strong na inny typ, więc dystrybutor nie wymieni bo mu system nie pozwoli :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co ab ma zrobić gdy w punktach w promilu 50km od miejsca zamieszkania nie ma dek, który mu się zepsuł np. pace dsr 2021 i nie ma go w magazynach c+ bo tak twierdzą dystr. Więc zgodnie z regulaminem umowy, w którym jest zawarte, że c+ ma obowiązek dokonać wymiany dek w ciągu 7 dni, Cyfra+ złamie regulamin i będzie to podstawą do zerwania umowy z winy operatora ? Proszę o odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artykuł 8. ROZWIĄZANIE UMOWY

§ 1. W przypadku istotnego naruszenia przez stronę jej obowiązków określonych w Umowie lub przepisów prawa mających do niej zastosowanie, druga strona może Umowę rozwiązać w drodze pisemnego oświadczenia. W szczególności, za istotne naruszenie Umowy uznaje się opóźnienie w płatności wszelkich opłat wynikających z Umowy, przekraczające dwa miesiące kalendarzowe, nienależytą dbałość o Sprzęt lub używanie go do celów innych niż określone w Umowie, przerwę o której mowa w art. 7 § 2 Regulaminu, trwającą w sposób ciągły przez 7 kolejnych dni od daty zgłoszenia tego faktu przez Abonenta w postępowaniu reklamacyjnym, niezrealizowanie wymiany wadliwego Sprzętu, opisanego w art. 3 § 2 pkt. 1 (a) Regulaminu w terminie 7 dni roboczych od daty jego dostarczenia przez Abonenta do Autoryzowanego Dystrybutora. Opłata Abonamentowa i Czynsz Najmu należne za okres do dnia odstąpienia od Umowy, stanowią wynagrodzenia za usługi wyświadczone do dnia odstąpienia od Umowy, wobec czego świadczenia zapłacone nie podlegają zwrotowi, a niezapłacone powinny zostać niezwłocznie zapłacone.

 

A Art. do, którego się odnosi ww. fragment:

 

1. Autoryzowany Dystrybutor zapewnia Abonentowi wymianę wynajmowanego na podstawie Umowy Sprzętu lub jego części oraz pośredniczy w wykonywanej przez Operatora CYFRY+ naprawie Sprzętu lub jego części na następujących zasadach:

 

(a) nieodpłatnie - w przypadku ujawnienia się w trakcie instalacji lub w okresie eksploatacji ukrytych wad technicznych Sprzętu wynikających z przyczyn tkwiących w nim w chwili wydania Sprzętu Abonentowi;

 

 

Piszemy reklamację, jeśli w żadnym APS nie można wymienić dekodera(pismo fax/mail lub telefonicznie u konsultanta) no i wygląda na to, że jeśli rzeczywiście takiej wymiany nie będzie, to tak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie wiedzieć, nawet jak pace 2221 albo ten nowy 2231jest na własność można dokonać wymiany na thomson ts4 i podpisuje się w tedy jakiś odrębny aneks bo wydaje mi się, że w aneksie jest zawarty nr dek albo model ? A jakie jeszcze wymiany są dozwolone w przypadku wymienionym wyżej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

W ramach dekoderów SD mozliwa jest wymiana miedzy modelami Pace DSR 2221, Pace DSR 2231 oraz Thomson TS4 :D Podpisuję się tylko formularz wymiany sprzętu, w umowie lub aneksie masz tylko wpisany zakup dekodera SD i za jaką cenę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Serdecznie

Stałem się posiadaczem Cyfry + od kilku tygodni i zauważyłem jeden problem.

Posiadam dekoder : Pace

Siła sygnału : 4,5 / 5 ( zielony).

Czasami , a ostatnio dość często na niektórych kanałach np: Discovery, Extrime Sport, EuroSport, Kino Polska, rzadziej na TVN, Polsat, TVP 1, TVP 2

pojawiają się kwadraty na obrazie najczęściej gdy obraz nadawany jest szybki a nie statyczny. Do tego przycina się dźwięk.

Czasami też gubi niektóre kanały np. teraz nie działa Eurosport , Religia TV - jest czerwony kwadracik, a czasami czarny ekran.

Inne kanały w tym samym czasie odbierają bardzo dobrze. Problem nie dotyczy jednego kanału i jednego czasu.

Zazwyczaj 2 - 4 kanały któreś źle są odbierane i staje się to irytujące.

Próbowałem już programować kanały od nowa i wyciągać i wkładać kartę ale problem nie ustępuję.

Co powinienem sprawdzić ? Może ustawienia rozdzielczości w TV.

Czy antena może być źle ustawiona mimo iż jest 4,5 / 5 kresek sygnału i inne kanały działają prawidłowo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) Jest to kwestia anteny. Dekoder pokazuje sygnał dla częstotliwości 10892H(TVP 1, TVP 2, Canal+ i parę innych... :D), więc jeśli np. na religia tv masz zakłócenia albo czerwony kwadracik, to wejdź w MENU -> 7 -> 1, jak masz skalę z poziomem sygnału to B i naciskaj strzałkę do dołu, do momentu gdy pojawi się SATELITA HOTBIRD. Zmieniasz satelitę na inny(strzałkami w bok), wpisujesz częstotliwość 11508, polaryzacja pionowa i FEC 5/6. Jak jest u stawione, naciskasz B i sprawdzasz poziom sygnału i będzie wiadomo :) Później oczywiście satelitę ustawiasz z powrotem na HOTBIRD :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...