LewyZąb Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 A to niefart, że podpisało się umowę za późno, aby po 3 miesiącach ją rozwiązać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plast2 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Ma ktos nr do tego COK wysłalem wypowiedzenie i chce ustalić jakas normalna oferte dla mnie chodzi mi o wymiane dekodera dodatkowego na multiroom hd z hd 5000 ale na infolini nie maja dodam iz na telefonie mam blokowane polaczenie anonimowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
220V Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 wejdz na stronę CP masz tam numery tel. 222127222 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plast2 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 przepraszam zle sie wyrazilem chodzilo mi o DUK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
220V Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Ja na tym numerze przedłużałem i brałem multiroom HD a do mnie nikt nie dzwonił z DUK. Może kto inny ma numer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plast2 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Kwestia ze dla mojego glownego dekodera esi-88 pakiet premium nie ma takiej oferty (mam dodatkowy mini z pakietem startowy HD ) o ze po drodze wymienilem 2 telewizor na hd to chcialobym wziosc multiroom hd z hd 5000 jako ten dodatkowy. ale wedle nich nie ma takiej oferty dla mnie wiec wyslalem im wypowiedzenie z racji znikniecia z oferty PF i szukam numeru do DUK bo moze tak znajdzie sie dla mnie takowa oferta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Nie ma numeru do DUK, tylko oni mogą zadzwonić, do nich już nie. Skoro nie ma takiej oferty to raczej się nie znajdzie... nową umowę będziesz musiał podpisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plast2 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 i zabawa w odsylanie dekoderow co za [beep]skie podejscie do klienta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lubowski Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Ja dzis dzwoniłem do CP moje wypowiedzenie już jest w systemie powiedziano mi że niebawem będzie wyłączony sygnał,a to że wcąż jest nadawany to mam się cieszyć z bonusa.Natomiast dziwi mnie fakt, że nikt do mnie nie zadzwonił z jakąs ofertą, normalnie mnie olali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Do mnie też nikt nie dzwonił z oferta, a wypowiedzenie doszło 6 czerwca. Lepiej dla mnie, bo nie muszę się denerwować, bo do tego byli zdolni, że o 7 rano dzwonili, bo była zaległość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurelius Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Nie ma numeru do DUK, tylko oni mogą zadzwonić, do nich już nie. Skoro nie ma takiej oferty to raczej się nie znajdzie... nową umowę będziesz musiał podpisać I tu się mylisz;) Jest nr tel do DUK-u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eacf1395 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Może mi ktoś powiedzieć, treść listu aby wysłać o zerwanie umowy w związku z PF? taki mniej więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Jest tutaj przynajmniej ze sto pięćdziesiąt tysięcy wzorów, troche samozaparcia, nie takiego jak na kibelku i na pewno znajdziesz @HansuHansu windykacja pracuje od 8, wiec o 7 nikt do Ciebie o zaległość nie dzwonił, już nie koloryzujcie, a jeśli jeszcze nie dostaliście tel oznacza to jedno z dwojga, albo jesteście jeszcze w okresie promocji i najzwyczajniej w świecie ofert dla Was nie ma, albo jest taka przewałka wypowiedzeń, że robią to z opóźnieniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Ją nie koloryzuje tylko mówię prawdę. Dzwonili do mnie z Działu Obsługi, a nie windykacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Z działu obsługi nie dzwoniliby o 7 to raz i nie dzwoniliby po płatności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barcabarcelona Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Ja dzis dzwoniłem do CP moje wypowiedzenie już jest w systemie powiedziano mi że niebawem będzie wyłączony sygnał,a to że wcąż jest nadawany to mam się cieszyć z bonusa.Natomiast dziwi mnie fakt, że nikt do mnie nie zadzwonił z jakąs ofertą, normalnie mnie olali. Ja mam dziś okres rozliczeniowy, powinni wyłączyć sygnał a cały czas mam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 przepraszam zle sie wyrazilem chodzilo mi o DUK Rok temu dzwonili do mnie jak zrywałem umowę i zapisałem sobie ten nr. pod nazwą "CP naganiacz" 22-212 71 28 Spróbuj bo to prawdopodobnie z DUK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 @barcabarcelona, Spokojnie, kanaly moga swiecic nawet przez pol roku. Wszystko zalezy od systemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lubowski Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 A ja juz mam wylączony sygnał wszystko odbyło sie szybko i bezproblemowo ze strony cp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejszogun Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Mam koledzy takie pytanie-z polsatem podpisałem umowę w 2007r.z pakietem Relax Mix - czyli wszystkie kanały na ten czas miałem.W 2009 roku dołączyli mi do pakietu Polsat futbol.OK ucieszyłem się,ale w umowie tego kanału jako gwarantowany nie mam bo w2007 jeszcze go nie było.czy w takiej sytuacji teraz-po wyłączeniu tego kanału mam prawo zrezygnować z Polsatu na podstawie zmiany warunków umowy przez polsat na moją niekorzyść?(brak tego kanału). Po okresie umowy podstawowej -moja umowa została przemianowana na umowę na czas nieokreślony z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia równocześnie podskoczyły opłaty za abonament-czy w tym przypadku mogę wyjść z założeniem że po okresie podstawowym cena została poniesiona w związku z dodanymi kanałami np Polsat futbol który automatycznie mógłbym uważać za kanał gwarantowany w pakiecie Relax Mix? Taki sobie cytat z innej strony:Operatorzy telekomunikacyjni: Zmiana oferty TV a wypowiedzenie umowy Coraz więcej klientów decyduje się na zakup kilku usług u jednego operatora. Czy można zmienić operatora telekomunikacyjnego, bez ponoszenia kary, gdy ten wprowadza zmiany w ofercie programowej TV? Wątpliwości wyjaśnia Kancelaria Chabasiewicz Kowalsk W dobie powszechnej cyfryzacji i rozwoju usług telekomunikacyjnych coraz więcej konsumentów i przedsiębiorców korzysta ze zintegrowanych usług komunikacyjnych, w tym coraz popularniejszych usług Triple Play. W ramach tej usługi abonent uzyskuje możliwość korzystania z telewizji, Internetu i telefonu za pomocą jednego łącza telekomunikacyjnego. W tym miejscu należy podkreślić, że spośród tych trzech usług cyfrowych, najwięcej emocji i rozbieżności budzi usługa telewizji cyfrowej, która również jest jedną z najczęściej świadczonych. Na kanwie tej usługi powstały też budzące najwięcej emocji zagadnienia dotyczące możliwości zmiany oferty operatora telekomunikacyjnego w czasie obowiązywania umowy (w tym przede wszystkim zmiany jego oferty programowej). Często bowiem operatorzy telekomunikacyjni twierdzili, że zmiana oferty programowej nie stanowi istotnej zmiany umowy, a co za tym idzie nie rodzi żadnych konsekwencji prawnych. Ze stanowiskiem tym nie sposób się zgodzić. Zgodnie z ustawą Prawo telekomunikacyjne istnieją dwa modele zawierania umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Niezależnie jednak od modelu zawieranej umowy ustawodawca nakłada na przedsiębiorcę telekomunikacyjnego obowiązek poinformowania kontrahenta (niezależnie również od faktu czy jest on konsumentem czy też nie) o każdej proponowanej zmianie warunków umowy. Istotne, że zawsze jest to zmiana proponowana. W przypadku bowiem wprowadzania zmian do umowy abonentowi przysługuje prawo do jej wypowiedzenia, jeśli nie akceptuje proponowanych zmian. Konsument ma możliwość wypowiedzenia niezależnie również od tego czy umowa zawarta była na czas określony czy nieokreślony. [/b] Jednocześnie jeżeli przy zawieraniu umowy przyznana została ulga, wypowiedzenie takie nie pociąga ze sobą obowiązku jej zwrotu. Postanowienie to jest o tyle istotne, że tak zwane ulgi są często zakamuflowanymi karami umownymi za wcześniejsze rozwiązanie umowy. Abonent naraża się bowiem na konieczność zapłaty udzielonej mu ulgi (zwykle przewyższającej wielokrotnie wysokość miesięcznej opłaty) w każdym wypadku jeśli wypowie umowę przed wskazanym w niej terminem. Prawo do wypowiedzenia umowy może zostać zrealizowane do momentu wejścia w życie nowych warunków umowy, co z kolei może nastąpić nie wcześniej niż po upływie jednego miesiąca od zawiadomienia. Od wskazanych zasad istnieje jeden wyjątek. Zmiana warunków umowy (lub regulaminu) nie uprawnia abonenta do wypowiedzenia umowy jeśli wynika ona z konieczności dostosowania regulaminu (lub umowy) do powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub dotyczy jedynie zmiany nazwy, adresu lub siedziby przedsiębiorcy telekomunikacyjnego. Jednocześnie w doktrynie wskazuje się, że ten wyjątek dotyczy też wykreślenia lub zmiany postanowień uznanych za niezgodne z prawem. Kwestią mającą istotne znaczenie praktyczne w tym przypadku jest, odpowiedź na pytanie czy zmiana oferty operatora telekomunikacyjnego (np. zmiana dostarczanych kanałów telewizji kablowej) stanowi zmianę warunków umowy. Mimo, iż z postanowień regulaminów operatorów telekomunikacyjnych wynika, często wprost, że nie jest to zmiana umowy, postanowienia takie nie są jednak zgodne z prawem. Klient zawierający umowę z operatorem kieruje się często właśnie tym jakie programy ma on w swojej ofercie. Jest to zatem warunek istotny umowy, który decyduje o jej zawarciu. W związku z powyższym należy uznać, że zmiana zakresu dostarczanych kanałów, nawet gdy nie pociąga za sobą zmiany ceny, stanowi zmianę warunków umowy, która umożliwia abonentowi skorzystanie z prawa do wypowiedzenia umowy. W ostatnich miesiącach często podnoszoną wątpliwością było pytanie jakie konsekwencje rodzi wycofanie kanału, jeśli nie znajdował się on w ofercie danego operatora w momencie zawarcia umowy po czym został do niej włączony a następnie wyłączony, przy zastrzeżeniu, że włączenie kanału do oferty nie było traktowane przez operatora jako zmiana umowy. W takim wypadku należy uznać, że wycofanie kanału stanowi przesłankę do wypowiedzenia umowy. Wzbogacenie oferty przez wprowadzenie kanału jest zmianą umowy, zatem jego wyłączenie można uznać za niekorzystną zmianę umowy, uprawniającą do skorzystania z prawa do jej wypowiedzenia. Trochę inaczej kształtuje się sytuacja abonentów, którzy zostali poinformowani, że dany kanał włączony jest do oferty jedynie na próbę i na z góry określony okres czasu. W takim wypadku operator może bowiem twierdzić, że nie doszło do trwałej modyfikacji oferty, a dokonana zmiana miała charakter jedynie akcji promocyjnej. W takim wypadku istotne jednak jest czy w zawiadomieniu o dodaniu nowego kanału wskazane zostało, na jaki okres został on wprowadzony. W przypadku bowiem jeśli kanał wprowadzony będzie jako świadczenie promocyjne, lecz nie będzie wskazane na jaki okres czasu, będzie to oznaczało, że został on wprowadzony na czas nieokreślony, co będzie równoznaczne ze zmianą oferty. W takim wypadku operator nie będzie chroniony twierdzeniem o rzekomej promocji, a wycofanie programu będzie skutkować możliwością wypowiedzenia umowy. Należy wskazać, że kwestia, czy prawo do wypowiedzenia umowy istnieje również w przypadku wprowadzenia zmian korzystnych dla abonentów została jednoznacznie rozstrzygnięta. Z treści dyrektywy 2002/22/WE, w której zamieszczono generalne regulacje dotyczące zmiany umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych i możliwości jej wypowiedzenia wynika, że uprawnienie to przysługuje jedynie w przypadku dokonania niekorzystnych zmian dla abonentów. Nie mniej jednak wskazane ograniczenie nie zostało wprowadzone do polskiego sytemu w toku implementacji dyrektywy. W związku z powyższym istnieją dwie możliwości wykładni tego przepisu. Zgodnie z pierwszą, prawo do wypowiedzenia istnieje zawsze, niezależnie od tego czy zmiana umowy (regulaminu) była korzystna czy też nie. Zgodnie natomiast z drugą interpretacją możliwość wypowiedzenia umowy dotyczy wyłącznie zmian niekorzystnych dla abonenta. W chwili obecnej żadna ze wskazanych interpretacji nie została wprost zaakceptowana lub odrzucona przez sądy, nie można zatem orzec jaki skutek wywrze jej podniesienie w razie ewentualnego sporu. Doktryna jednak skłania się w kierunku drugiego rozwiązania, iż prawo do wypowiedzenia rodzą jedynie zmiany niekorzystne. Stanowisko takie wydaje się być bardziej zgodne z zasadami ochrony abonentów, które przyświecały twórcom ustawy. Należy zatem wskazać, że w sytuacji gdy zmiany umowy będą korzystne dla abonenta przedsiębiorca może podnosić, że nie rodzą one uprawnienia do wypowiedzenia umowy bez konsekwencji finansowych (jak na przykład zmiana polegająca na dodaniu programu do oferty programowej). W tym miejscu pojawia się zatem kolejna kwestia, czy operator może bronić się przed wypowiedzeniem umowy wskazując, że co prawda doszło do zmiany oferty programowej (przez zastąpienie jednego programu innym), jednak program nowy jest lepszej jakości, lub jest ciekawszy, a co za tym idzie nie doszło do negatywnej zmiany dla abonenta. W takim wypadku należy uznać, że z zasady ochrony abonentów wynika odpowiedź przecząca. Abonent ma bowiem prawo do decydowania o tym, jaka oferta programowa mu odpowiada na podstawie własnego gustu i rozeznania. Nie ma możliwości abstrakcyjnego oszacowania co dla konkretnego abonenta jest ciekawe i atrakcyjne. Próby takie stanowiłyby próby pozbawienia abonentów możliwości kierowania się własnym zdaniem i osądem co w konsekwencji naruszyłoby ich prawa. W związku z powyższym należy uznać, że każde zastąpienie jednego programu innym stanowi podstawę do wypowiedzenia umowy przez abonenta. Na zakończenie należy jednak zwrócić uwagę na fakt, że przedsiębiorcy telekomunikacyjni często nie informują abonentów ani o zmianie umowy ani o związanej z nią możliwości wypowiedzenia. W takim wypadku, odpowiadają oni za szkodę poniesioną przez abonenta, wynikającą z ich bezprawnego działania. Można argumentować, że szkodą w tym wypadku jest kwota ulgi, jaką abonent będzie zmuszony zapłacić jeśli zdecyduje się na wypowiedzenie umowy, z uwagi na prowadzone do niej zmiany (nawet, już po ich wprowadzeniu). Stanowisko takie nie zostało jednak do tej pory ocenione przez Sądy, wobec czego nie można przesądzić o jego skuteczności. Kancelaria Chabasiewicz Kowalska i Partnerzy A zresztą cały tekst jest bardzo ciekawy.pozdrawiam:A.S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 ja mam koledzy takie pytanie-z polsatem podpisałem umowę w 2007r.z pakietem Relax Mix - czyli wszystkie kanały na ten czas miałem.? Jezeli od 2007 roku nie aneksowałes umowy to nie masz prawa rozwiązac jej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomecekGD Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 A ja się zaczynam martwić. Wypowiedzenie doszło 6, nie mam telefonu z DUK, nie mam żadnego listu, a tutaj już koniec czerwca się zbliża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Activ Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 To proponuję żeby zadzwonić do CP, może coś się więcej dowiesz lub ofertę dostaniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejszogun Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 kolego Lewy Ząb-poniekąd chyba sam sobie odpowiedziałem na zadane wcześniej pytanie-ale proszę -potwierdź jeżeli czegoś nie rozumiem-po przeczytaniu tekstu zaznaczonego na czerwono w moim drugim poście.pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Mam ten numer do DUK CP. POszukałam w billingu i znalazłam. Nie wiem tylko, czy mogę tu go umieścić. Do mnie dzwonili z tej infolinii. Też nie mogę się doczekać na telefon z ich strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.