Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Powtarzam tylko co mi powiedziano na infolinii . Mam podany numer pod którym wypowiedzenie zostało zarejestwowane jako reklamacja . Co z tego że pismo dotarło do CP 4.06., skoro termin płatności mam 9.06 a CP daje sobie 30 dni na rozpatrzenie reklamacji to w ten sposób zmusza mnie do opłacenia kolejnego abanamentu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzury na PartyLine opowiadają, ostatnio tam kumulacja głupoty nastąpiła, w ostatnim tygodniu na 10 telefonów, trafiła mi się tylko jedna osoba która wiedziała o co chodzi. Wysyłają po wyminę dekoderów przy braku sygnału czy innych sytuacjach w których dekoder jest "niewinny" to i teraz pewnie opowiadają coś o 30dniach. Olej to albo pojedz im regulaminem. Rozwiązanie umowy następuje z końcem okresu rozliczeniowego w którym stosowne oświadczenie woli dotarło do CP i end.

Oczywiście mowa o wycofaniu gwarantowanego kanału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A CP leci w kulki . Rejestruje wypowiedzenia z powodu wycofania PF jako reklamacje dając sobie 30 dni na odpowiedz . Chcą w ten sposób naciagnąć ludzi na opłate za kolejny miesiąc .

To samo było u mnie, tylko że mnie naciągają do dzisiaj za 3 miesiące. Noty obciążeniowej oczywiście mi nie przysłali i nie przyślą, ale w ICOK widnieje zadłużenie i w ten sposób uniemożliwiają Prepaid. Ktoś kto ich nie zna mógłby powiedzieć to napisz reklamacje, wiec jeżeli to nie jest naciąganie to co to kur.. jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rezygnacja powinna być wprowadzana od razu, jest to oświadczenie woli na piśmie z podpisem, zgodnie z regulaminem, nie ma potrzeby potwierdzania tego telefonicznie. A jeżeli już koniecznie chcą namawiać klientów na pozostanie to PartyLine nie powinno opowiadać o jakiś 30dniach itd. tylko mówić, że można wycofać ewentualnie tą rezygnację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mówię, że 30 dni itp, tylko mówię, że jest niejako zawieszone w próżni to wypowiedzenie, bo przecież wielu klientów tylko wysłało to wypowiedzenia, żeby coś ugrać, więc nie zdołaliby wszystkim w tak krótkim czasie obdzwonić, więc robią to nawet po kilku dniach od rozwiązania umowy. Jeśli nie bedzie chciał odznaczy ptaszka, ze nie,a jeśli się zdecyduje to odznaczy drugiego ptaszka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tak nie powinno być, zawieszajcie sobie ptaszki w próżni, ale nie informujcie o tym Klientów, bo wprowadza to zamęt. Czy chcą ugrać czy nie to nieważne, wysłali, że chcą się pożegnać należy to przyjąć zgodnie z regulaminem i dopiero ich namawiać. Tak żeby po wejściu do ICOKa nie wisiała zaległość, bo może ktoś nie chce odbierac od CP telefonów, wysłał rezygnację i nie wie, że to wisi... dziwna praktyka, chociaż po paru latach w CP takie rzeczy coraz mniej dziwią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie informuje klientów, że jest zawieszone itp. Mówię, że umowa rozwiązuje się z nowym okresem rozliczeniowym i mówię, że beda jeszcze do nich dzwonic z przedstawieniem ofert i tyle. Z resztą ja siedze non stop na technicznej, wiec do nas az tak z PF nie dzwonią, dwa telefony miałem o tym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie było wewnętrznych ustaleń w tym akurat. DUK troche miesza, bo w pierwszej chwili nie widać tego listu w systemie bo oni podpinają go sobie pod sprawę z obdzwanianiem i się z tym nie wyrabiają, dlatego to tak trwa i naprawdę trzeba się poprzeszukiwać w tym rozwalonym ostatnio CRMie aby odszukać to co zawsze było najbardziej widoczne, czyli korespondencje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak wczoraj skończył mi się okres rozliczeniowy , a wypowiedzenie było w CP już 4.06 , to tak ciężko w 5 dni zadzwonić ?

Moim zdaniem w pierwszej kolejnosci powinni dzwonić do klientów którzy są najbliżej końca okresu rozliczeniowego , a nie zaznaczać wypowiedzenia jako reklamacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ ja nie mam do ciebie pretensji , tylko wyrażam swoje zdanie . Sam byś się zagrzał jak przy pierwszym telefonie słyszysz że wszystko załatwione i jesteś wolny od CP , a po kilku dniach sprawdzasz na dekoderze czy wyłaczyli wszystko stwierdzasz ze nic nie wyłączyli , a BOK słyszysz że wypowiedzenie zostało zapisane jako reklamacja .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...