bradox Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 ... i DUK sukcesywnie będzie oddzwaniał do wszystkich ludzików... a gdy odmówicie a następnie usłyszycie że rozwiązanie jest niemożliwe to nie dajcie się wydy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Możesz wypowiedzieć umowę, a potem jeżeli do Ciebie zadzwonią z propozycją, abyś jednak nie rezygnował, mozesz postarać się o negocjację wrunków umowy, i tym samym obniżenie pakietu z Relax Mix, na sam Familijny HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszek78 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 A CP leci w kulki . Rejestruje wypowiedzenia z powodu wycofania PF jako reklamacje dając sobie 30 dni na odpowiedz . Chcą w ten sposób naciagnąć ludzi na opłate za kolejny miesiąc . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Rejestrować sobie może jak chce, ale na nic naciągnąć nie może, nie pisz bzdur. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszek78 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Powtarzam tylko co mi powiedziano na infolinii . Mam podany numer pod którym wypowiedzenie zostało zarejestwowane jako reklamacja . Co z tego że pismo dotarło do CP 4.06., skoro termin płatności mam 9.06 a CP daje sobie 30 dni na rozpatrzenie reklamacji to w ten sposób zmusza mnie do opłacenia kolejnego abanamentu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Być może źle sformułowałeś rezygnację z winy operatora i dlatego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszek78 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Napisałem że rozwiazuje z powodu wycofania PF . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Bzury na PartyLine opowiadają, ostatnio tam kumulacja głupoty nastąpiła, w ostatnim tygodniu na 10 telefonów, trafiła mi się tylko jedna osoba która wiedziała o co chodzi. Wysyłają po wyminę dekoderów przy braku sygnału czy innych sytuacjach w których dekoder jest "niewinny" to i teraz pewnie opowiadają coś o 30dniach. Olej to albo pojedz im regulaminem. Rozwiązanie umowy następuje z końcem okresu rozliczeniowego w którym stosowne oświadczenie woli dotarło do CP i end. Oczywiście mowa o wycofaniu gwarantowanego kanału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bradox Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 A CP leci w kulki . Rejestruje wypowiedzenia z powodu wycofania PF jako reklamacje dając sobie 30 dni na odpowiedz . Chcą w ten sposób naciagnąć ludzi na opłate za kolejny miesiąc . To samo było u mnie, tylko że mnie naciągają do dzisiaj za 3 miesiące. Noty obciążeniowej oczywiście mi nie przysłali i nie przyślą, ale w ICOK widnieje zadłużenie i w ten sposób uniemożliwiają Prepaid. Ktoś kto ich nie zna mógłby powiedzieć to napisz reklamacje, wiec jeżeli to nie jest naciąganie to co to kur.. jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 To jest Solorzowe dziadostwo, ale całe szczęście są instytucje które mogą ich pogonić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Nie musisz, jest obdzwaniany klient, ale jeśli jesteś pewien, ze rezygnujesz nic nie płacisz, czekasz az ktoś zadzwoni, dziękujesz i od razu wprowadzjaą rezygnacje. tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Rezygnacja powinna być wprowadzana od razu, jest to oświadczenie woli na piśmie z podpisem, zgodnie z regulaminem, nie ma potrzeby potwierdzania tego telefonicznie. A jeżeli już koniecznie chcą namawiać klientów na pozostanie to PartyLine nie powinno opowiadać o jakiś 30dniach itd. tylko mówić, że można wycofać ewentualnie tą rezygnację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Ja nie mówię, że 30 dni itp, tylko mówię, że jest niejako zawieszone w próżni to wypowiedzenie, bo przecież wielu klientów tylko wysłało to wypowiedzenia, żeby coś ugrać, więc nie zdołaliby wszystkim w tak krótkim czasie obdzwonić, więc robią to nawet po kilku dniach od rozwiązania umowy. Jeśli nie bedzie chciał odznaczy ptaszka, ze nie,a jeśli się zdecyduje to odznaczy drugiego ptaszka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Ale tak nie powinno być, zawieszajcie sobie ptaszki w próżni, ale nie informujcie o tym Klientów, bo wprowadza to zamęt. Czy chcą ugrać czy nie to nieważne, wysłali, że chcą się pożegnać należy to przyjąć zgodnie z regulaminem i dopiero ich namawiać. Tak żeby po wejściu do ICOKa nie wisiała zaległość, bo może ktoś nie chce odbierac od CP telefonów, wysłał rezygnację i nie wie, że to wisi... dziwna praktyka, chociaż po paru latach w CP takie rzeczy coraz mniej dziwią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Ja nie informuje klientów, że jest zawieszone itp. Mówię, że umowa rozwiązuje się z nowym okresem rozliczeniowym i mówię, że beda jeszcze do nich dzwonic z przedstawieniem ofert i tyle. Z resztą ja siedze non stop na technicznej, wiec do nas az tak z PF nie dzwonią, dwa telefony miałem o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Ja tego broń boże nie odnoszę do Ciebie, pewnie kierownicy dostali takie polecenie, przekazali niżej, ale nie przekazali że są to wewnętrzne ustalenia i konsultanci trąbią na lewo i prawo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Nie było wewnętrznych ustaleń w tym akurat. DUK troche miesza, bo w pierwszej chwili nie widać tego listu w systemie bo oni podpinają go sobie pod sprawę z obdzwanianiem i się z tym nie wyrabiają, dlatego to tak trwa i naprawdę trzeba się poprzeszukiwać w tym rozwalonym ostatnio CRMie aby odszukać to co zawsze było najbardziej widoczne, czyli korespondencje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszek78 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 To jak wczoraj skończył mi się okres rozliczeniowy , a wypowiedzenie było w CP już 4.06 , to tak ciężko w 5 dni zadzwonić ? Moim zdaniem w pierwszej kolejnosci powinni dzwonić do klientów którzy są najbliżej końca okresu rozliczeniowego , a nie zaznaczać wypowiedzenia jako reklamacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 To już pretensje i pytania do DUKu nie do mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszek78 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Ależ ja nie mam do ciebie pretensji , tylko wyrażam swoje zdanie . Sam byś się zagrzał jak przy pierwszym telefonie słyszysz że wszystko załatwione i jesteś wolny od CP , a po kilku dniach sprawdzasz na dekoderze czy wyłaczyli wszystko stwierdzasz ze nic nie wyłączyli , a BOK słyszysz że wypowiedzenie zostało zapisane jako reklamacja . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Ale tu nie ma ukrytego sensu, umowa rozwiązuje się z tą datą co powinna, a że telewizje masz kilka dni dłużej? To chyba nic złego, a nawet fajnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszek78 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Tylko w ten sposób CP może zażadać odemnie opłaty za czerwiec . A dając sobie 30 dni na rospatrzenie tej "reklamacji" cyli do 04.07 pozostawia mi tylko 5 dni na odesłanie dekodera . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpal Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Wyłączą, jak im się trafi, umowa rozwiązana będzie we właściwym terminie. Najwyżej kilkanaście dni pooglądasz sobie na koszt CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro25 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 czy oni będą dzwonić do każdego ja dzwoniłem do nich zostało zapisana moja rezygnacja 4.06 jeszcze nikt do mnie nie zadzwonił okres rozliczeniowy mija mi 24.06 mam czekać na telefon czy wysyłać dekoder ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
220V Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Czekać na telefon z propozycją lepszej oferty, po okresie rozliczeniowym będziesz mógł wyslać pudło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.