220V Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 W paczce nie wysyłaj dekodera wraz z wypowiedzeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harvy Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Czyli poleconym z potw.odbioru wypowiedzenia a np. dzień później kurierem dekoder może na wszelki wypadek z tym samym wypowiedzeniem jesszcze raz jakby pierwsze "zagubili"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Wysyłasz wypowiedzenie umowy, a gdy ono dotrze do Cyfrowego Polsatu i zostanie przyjęte to po pewnym czasie dostajesz od nich pismo, gdzie masz odesłać sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_ Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 PS. Czy z HD5000 był w komplecie jakiś kabel HDMI czy scart? Był dodawany kabel HDMI. Okres rozliczeniowy mam do 7 każdego miesiąca. List priorytetowy idzie 2-3 dni, więc przed 7.06 raczej dojdzie. Pisać w wypowiedzeniu, że rozwiązuję umowę z dniem 7.06 czy nic nie pisać o dacie rozwiązania umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Możesz napisać, że zgodnie z regulaminem rozwiązujesz umowę z najbliższym okresem rozliczeniowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
220V Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Napisz, lecz wątpie o szybkie rozwiązanie umowy na 7 czerwca. Spodziewaj się że rozwiązanie umowy będzie 7 lipca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harvy Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Wiesz, jak będzie miał dowód dostarczenia listu przed 7. to jak się będą upierać wystarczy iść do rzecznika praw konsumenta bo powiadomił ich o rozwiązaniu umowy we właściwym terminie zgodnie z prawem żeby się zmieścić w okresie rozliczeniowym a kiedy oni zarejestrują to już ich problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 A rzeczniki to takie mądre ludzie, ze hej. Potrafią byka strzelić w oficjalnym piśmie do Cyfrowego Polsatu Pismo musi dotrzeć najpóźniej do 6.06. Jeśli dotrze 7.06 to sory memory, ale umowa rozwiąże się Tobie z dniem 7.07 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Czyli poleconym z potw.odbioru wypowiedzenia a np. dzień później kurierem dekoder może na wszelki wypadek z tym samym wypowiedzeniem jesszcze raz jakby pierwsze "zagubili"? A co Ty kolego do wrzątku wpadłeś jak Ci umowę rozwiążą to Ci dokładnie w piśmie wytłumaczą gdzie i kiedy masz wysłać dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harvy Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Nie zamierzam korzystać z ich dekoderów bo mam już N więc co stoi na przeszkodzie żeby odesłać im te dekodery? I tak będę musiał to zrobić. W regulaminie masz już wyjaśnione gdzie i kiedy masz wysłać więc w czym problem... A rzeczniki to takie mądre ludzie, ze hej. Potrafią byka strzelić w oficjalnym piśmie do Cyfrowego Polsatu Ale o co ci chodzi?? Może rozwiniesz myśl bo chyba tylko ty ją rozumiesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
220V Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Poczekaj z tą wysyłką dekoderów jak zatwierdzą wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 W tym, że pierw niech rozwiążą Tobie tą umowę, a potem odeślij. Zadzwoń po kilku dniach, dowiedz się czy zarejestrowane, czy doszło i wtedy wyślij. Jaki masz problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harvy Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Poczekaj z tą wysyłką dekoderów jak zatwierdzą wypowiedzenie. Wytłumacz mi proszę jak mogą nie zatwierdzić?? Przecież zgodnie z prawem ją wypowiadam więc nie mają nic do powiedzenia jeżeli tylko dotrze do nich pismo jak zacytowałem wcześniej na 30 dni od zmian więc ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomecekGD Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Czyli poleconym z potw.odbioru wypowiedzenia a np. dzień później kurierem dekoder może na wszelki wypadek z tym samym wypowiedzeniem jesszcze raz jakby pierwsze "zagubili"? Wysyłasz wypowiedzenie poleconym priorytetem (priorytety rzadziej ginął na poczcie). Na stronie www.sledzenie.poczta-polska.pl sprawdzasz dzień, dwa dni później czy list doszedł. Jak doszedł, to nic cię już nie interesuje - wypowiedzenie dostarczyłeś. Dekoder odsyłasz dopiero jak przyjdzie list z CP z potwierdzeniem i poleceniem odesłania dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
220V Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Więc odpowiem, że 30 czerwca możesz wysłać bo dostaniesz pismo lub zdzwonisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lubowski Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Czyli muszę go oddać? Ktoś mi mówił, że dysk przy oddawaniu dekodera przechodzi na własność. Tutaj zdjęcie rachunku: http://i.imgur.com/i3Lcv.jpg Ja też mam fakture na dysk i też zapłaciłem 1zł ale według mnie musimy oddać dysk bo na fakturze pisze; ''JEDNORAZOWE UDOSTĘPNIENIE DYSKU WYMIENNEGO' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 @lubowski - U mnie też jest "JEDNORAZOWE UDOSTĘPNIENIE DYSKU WYMIENNEGO" ,ale @TomecekGD jak widać na fotce faktury ma : Dysk twardy- 1zł. i nic więcej czyli mu go sprzedali! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybi Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 LewyZąb, jak wygląda procedura wypowiadania umowy? Napisałem pismo, wysyłam jak najszybciej poleconym priorytetem i potem mam czekać z wysłaniem im dekodera do czasu, aż potwierdzą mi pisemnie, że przyjęli i wtedy podadzą mi adres na który mam wysłać im dekoder? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 @cybi, Zgadza sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanMR Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Witam Forumowicze. Dzięki Wam mogę się pożegnać z CP- co za ulga. Przy okazji. Rozwiązanie umowy, o którym ostatnio wiele piszecie to czynnosć jednostronna. Oswiadczasz , że rozwiązujesz umowę podajesz , że z powodu PF . Trzeba podać swoje dane i zidentyfikować umowę , którą rozwiązujesz. Trzeba to zrobić w terminie 30 dni od wiadomo czego. CP nie ma nic do "przyjmowania" , "zatwierdzania" ,"rejestrowania" lub "odrzucania" . Umowa jest rozwiązana w momencie dostarczenia pisma do CP ze skutkiem zgodnie z umową na koniec bieżącego okresu rozliczeniowego. Pie......ć CP. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glory Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Dzien dobry, jestem kolejnym ktory chce rozwiazac umowe ale mam pewien problem, mianowicie nie wiem jaki numer umowy wpisac. Dodam ze pierwsza umowe podpisalem i jej numer byl taki (zmienie kilka cyfr) : s2009/12/2008/4354148 , po roku wyslalem wypowiedzenie, byl to okres kiedy usuneli programy z paczki BBC. Zadzwonila do mnie konsultantka i zaproponowala nowe warunki i podpisanie aneksu, na aneksie pisze potwierdzenie zmiany warunków umowy (id: 114214139). Jaki numer umowy wpisac na wypowiedzeniu ?? Z gory dziekuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 wpisz nr karty od dekodera, na który chcesz rozwiązać umowę. to wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glory Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Dodam ze umowe podpisywalem razem z multiroomem. Musze osobno wypowiadac i dla multiroomu i dla podstawowego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 to jedna i ta sama umowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomecekGD Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 @lubowski - U mnie też jest "JEDNORAZOWE UDOSTĘPNIENIE DYSKU WYMIENNEGO" ,ale @TomecekGD jak widać na fotce faktury ma : Dysk twardy- 1zł. i nic więcej czyli mu go sprzedali! Każdy co innego pisze Odeślę bez dysku, a jak się upomną to wtedy sprawę będę wyjaśniał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.