Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Bardzo ciekawe pytanie. Wszystko zależy od tego na jaki pakiet masz podpisaną umowę, a w tym wypadku umowę chyba podpisuje się na pakiet Familijny HD, więc dawałoby to możliwość rozwiązania umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to znaczenia. Umowa jest na Familijny HD z opcją zejścia do Mini HD. Zmian pakietów można dokonywać w dowolnych miesiącach i nie ma tutaj znaczenia jaki pakiet miałeś włączony w chwili wycofania pakietów, bo może za miesiąc chciałbyś przejść na Familijny HD i obejrzeć BBC ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, nie ma sprawy:

 

Cyfrowy Polsat SA

Ul. Łubinowa 4a

03-878 Warszawa

 

Możesz też zrobić tak jak ja. Napisałem na ich adres e-mail, wiadomość, że wysłałem Wypowiedzenie umowy 2 lutego a na dzień 11.02 brak odzewu. Nagle dostałem od Pani z Działu Reklamacji wiadomość iż wypowiedzenie zostało przyjęte 4 lutego i teraz muszę czekać na korespondencje z ich strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co w przypadku gdy zakończył się okres podstawowy (24 m-ce) i teraz jestem w Okresie dodatkowym (12 m-cy). Rozwiązanie umowy też następuje z końcem okresu rozliczeniowego? Czy wypowiedzenie 3-miesięczne? W nowym wzorcu umowy mam kanały BBC wpisane. Płacę tyle co wcześniej: Familijny + Relax Mix - 57,80pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam przyszłam się pożegnać.Umowa rozwiązana i po wielu latach z cyfrowym polsatem nadeszła chwila rozstania,obyło się bez łez z mojej strony.Przechodzę do cyfry + za 30 zł więcej mam dostęp do wielu więcej programów i umowę na 22 a nie 29 miesięcy.Będzie mi jedynie Was brakowało,pozdrawiam i dziękuję bo dzięki Wam udało mi się rozwiązać umowę przed końcem jej obowiązywania. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mogąc się doczekać zadzwoniłem na infolinię i tu pan mnie poinformował, że moje pismo wpłynęło 7.02 -( wysłane priorytetem 1.02!), ale zmian w systemie(ICOK) nie widzę ponieważ moje pismo z prośbą o wypowiedzenie jest rozpatrywane i gdy wykazałem zdziwienie - powiedział, że mają na to dwa tygodnie. Termin mojego okresu rozliczeniowego 19.02, czy jeżeli to ich rozpatrywanie przeciągnie się np. do 21.02 to oznacza, że jestem coś im winien? Ja uważam, że jest to sztuczne przedłużanie tego wszystkiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług: Rozdział 5 ; §7 punkt 5 ,w związku ze zmianą warunków umowy polegającą na zaprzestaniu emisji programów BBC na platformie Cyfrowy Polsat i brakiem mojej akceptacji dla tych zmian , wypowiadam Państwu umowę na świadczenie usług z dniem 1 lutego 2011 ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego, który przypada 19. 02. 2011 ."

 

Tak wyglądał wstęp- wiec nie zapomniałem o kanałach BBC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...