Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam chyba spory problem proszę o pomoc :

 

Wysłałem "wypowiedzenie umowy" dnia 31.01.11 dokument o następującej treści :

 

 

WYPOWIEDZENIE UMOWY

 

Wypowiadam umowę zawartą w dniu xxxx między mną, tj. xxxx a Cyfrowym Polsatem.

Swoją decyzję motywuję faktem, iż kanały BBC (Knowledge, CBeebies, Enterteinment, Lifestyle) zostały wycofane z oferty, przez co staje się ona dla mnie nieatrakcyjna.

Powołuję się tu na Regulamin świadczenia usług, tj.

Rozdział 5 (Warunki świadczenia Usług) §7 punkt 5, który umożliwia mi rozwiązanie umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, oraz bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji pieniężnych.

 

 

Numer karty abonamenckiej : xxxx

PESEL: xxxx

 

W tym piśmie dałem datę 2.02.11 złożyłem autograf i podpisałem datę. Poprawnie zrobiłem? Teraz dzwoniłem na infolinię pisma jeszcze nie mają w systemie babka mówiła że liczy się data stempla to co wychodzi na to że jeszcze raz muszę wysyłać?

 

list szedł za potwierdzeniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Jesli tesciowie wypowiedza teraz umowe z CP (wiadomo brak paczki BBC), to czy jak beda dzwonic z dzialu utrzymania klienta i probowac zatrzymac tesciow w CP to jest szansa zmiany dekodera? Obecnie posiadaja dekoder EchoStar DSB-7200 HD. Warto go zmienicac na inny HD? A moze daja dekodery z PVR? Jesli tak to ktory z nich jest lepszy?

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy proszę o pomoc,

W kwietniu 2010 rodzice podpisali aneks na mocy którego dostali na własność dekoder Familijny F-300 (na dokumentach napisane jest cena dekodera promocyjna 78 zł + opłata aktywacyjna 1 zł) część pierwsza tego aneksu zawiera informację, okres podstawowy (24 miesiące) cena pakietu za miesiąc 37,90 zł, i ulga przyznana w okresie podstawowym 319 zł

 

Teraz pytanie, czy w momencie rezygnacji (paczka BBC) Polsat nie upomni się o zwrot tej róźnicy czyli 319 zł twierdząc, że przecież ulga była min też na dekoder? który zostaje przecież w rękach rodziców

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gursonek

Ja wysyalem w piatek pismo podobnej tresci, dzisiaj dzwonilem i wypowiedzenie przyjeli. Zdaje sie, ze jak na icoku masz "kwota nastepnej platnosci" = 0 to wypowiedzenie jest przyjete. Poza tym dzwonili do mnie z utrzymania i na razie nie maja zadnych ofert(sa w przygotowaniu), maja sie pojawic w przyszlym tygodniu (sroda, zdaje sie), podobno bogatsze niz te oferowane obecnie na stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z uwagi na wycofanie kanałów BBC nie wypowiada się umowy, a rozwiązuje ją. To zasadnicza różnica

 

Już nie przesadzajmy, wszyscy wiedzą o co chodzi.

Ja wysłałem w piątek i jeszcze nie dotarło/nie mają w systemie! Zaczynam się zastanawiać czy nie grają czasami na czas.

 

jeszcze odnośnie wypowiedzenia/rozwiązania info od konsultanta:

 

"Uprzejmie informuję, że wypowiedzenie umowy, podpisane własnoręcznie

przez Klienta i zawierające dane umożliwiające jego identyfikację (nr

PESEL, nr karty) oraz powód wypowiedzenia umowy należy wysłać LISTEM

(najlepiej poleconym), na adres:..."

 

Nie czepiajmy się słówek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba wiem czemu mogą nie dochodzić te wypowiedzenia

wysyłamy na Cyfrowy Polsat SA, ul. Łubinowa 4a i kod pocztowy taki jak tam jest Warszawa, a chyba powinniśmy na Cyfrowy Polsat SA, Dział obsługi klienta i dopiero... :/ Ja też wysłałem na to pierwsze, tj. nie dopisałem dział obsługi klienta, a taki jest w takiej moim no hm... regulaminie z APSu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Z uwagi na wycofanie kanałów BBC nie wypowiada się umowy, a rozwiązuje ją. To zasadnicza różnica

 

Już nie przesadzajmy, wszyscy wiedzą o co chodzi.

(...)

Nie czepiajmy się słówek...

Niestety - patrząc z prawnego punktu widzenia jest różnica między wypowiedzeniem umowy a jej rozwiązaniem, najczęściej ze skutkiem natychmiastowym.

 

Wypowiedzenie jest skuteczne na koniec okresu rozliczeniowego i musi być dokonane z wyprzedzeniem. Związany jest z tym okres wypowiedzenia, w którym operator ma świadczyć jeszcze usługę a abonent ponosić stosowną opłatę. W przypadku wypowiedzenia przez abonenta - operator ma prawo domagać się refuncacji udzielonych ulg za pozostały okres umowy!

 

Rozwiązanie umowy, niezależnie z czyjej winy, następuje najczęściej z dniem otrzymania stosownego pisma przez operatora lub abonenta. W przypadku, gdy rozwiązanie następuje z winy operatora - to nie ma mowy o zapłatach kar umownych.

 

Różnica w "słówkach" jest jak widać istotna.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba wiem czemu mogą nie dochodzić te wypowiedzenia

wysyłamy na Cyfrowy Polsat SA, ul. Łubinowa 4a i kod pocztowy taki jak tam jest Warszawa, a chyba powinniśmy na Cyfrowy Polsat SA, Dział obsługi klienta i dopiero... :/ Ja też wysłałem na to pierwsze, tj. nie dopisałem dział obsługi klienta, a taki jest w takiej moim no hm... regulaminie z APSu...

 

Zaraz mnie coś trafi, równo tydzień temu wysłałem polecony za potwierdzeniem odbioru a do tej pory nie dotarło, cyrk jakiś.

 

Usiłuje ustalić jaka data jest wiążąca:

- data stempla pocztowego,

- data wpłynięcia listu do polsatu

- data rejestracji pisma w systemie.

 

Może być tak, że list doszedł i leży na kupce...

 

07.02.2011 kończy mi się okres rozliczeniowy. Ciekawe czy graja na czas... żeby ze mnie "wyłudzić" jeszcze opłatę za kolejny okres rozliczeniowy.

 

Oczywiści uzyskanie informacji graniczy z cudem, maja standardowa formułkę i wklejają ja do odpowiedzi na maile...

 

Odnośne adresu do wysyłania wypowiedzeń:

 

"Uprzejmie informuję, że wypowiedzenie umowy, podpisane własnoręcznie

przez Klienta i zawierające dane umożliwiające jego identyfikację (nr

PESEL, nr karty) oraz powód wypowiedzenia umowy należy wysłać LISTEM

(najlepiej poleconym), na adres:

Cyfrowy Polsat S.A

ul. Łubinowa 4 A

03-878 Warszawa."

 

Odnośnie rozwiązania vs wypowiedzenia: wg regulaminu wypowiedzenie/rozwiązanie jest skuteczna na koniec okresu rozliczeniowego w którym dotarło. Zatem w tym konkretnym przypadku nie ma to znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wyslalem wypowiedzenie 17 stycznia, bo konczy mi sie umowa w Kwietniu ( wtedy jeszcze nie widzielem o aferze z BBC ). Zwykly polecony oczywiscie list. Wszystko doszlo jak nalezy i tydzien temu chyba we srode byl telefon i oferta od nich, abym zostal. Czyli 8-10 dni i list POLECONY jest u nich, a co dopiero mowic o priorytetowym, ktory idzie 2-3 dni. CP robi po prostu jaja z Was.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to źle że wypiz dówek?? Chyba dobrze, nie ma takie ruchu jak w centrum

 

Ale mniejsza z tym. Dzwonili do mnie dziś i mi zaoferowali umowę na 15mc 37,90zł (familijny) oraz pakiet HD i HBO jak miałem za 0zł przez 6mc do tego Cinemax gratis 8mc. Oraz wariant drugi umowa 15mc Familijny HD za 39,90zł oraz cała reszta z katalogiem VOD przez 6mc za 0zł po tych 6mc za 79,90zł 3 albo 2 juz nie pamiętam pakiety dodatkowe.

Dekoder Sagem com ESI za 1zł w najmie zamiast tego HD 5000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne, dobrze , ze wygwizdow....jak sie mieszka i pracuje w przeciwleglej czesci WWy to rzeczywiscie fantastyczne polozenie..tez wymyslili, ze nie mozna zlozyc wypowiedzenia w jakims punkcie sprzedazy, umilaja zycie jak moga...a ich biuro czynne do 17tej...wiec normalnie pracujacy czlowiek "pocaluje" klamke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązanie umowy, niezależnie z czyjej winy, następuje najczęściej z dniem otrzymania stosownego pisma przez operatora lub abonenta. W przypadku, gdy rozwiązanie następuje z winy operatora - to nie ma mowy o zapłatach kar umownych.

 

Czyli jesli chce od razu rozwiazac umowe (i zaplacic kare - ulgi przyznane to 20zl), to moge to zrobic od razu, bez placenia abonamentu przez 3 miesiace wypowiedzenia? Nie mialem pakietu BBC, wiec nie moge zrezygnowac z tego powodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli jestes z Wawy to nie rozumiem dlaczego wysylasz list. No chyba, że pracujesz 7-20. Masz biuro w tym samym miescie, wiec jedziesz skladasz wypowiedzenie, oddajesz dekoder i >papa<.

 

Bo nie mam czasu jeździć po wygwizdowach, pracuję. Biuro maja otwarte od 8 do 17, czyli taki urzędasowy standardzik polski ułatwiający życie

 

Ale jak widać będę musiał się przejechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

 

Ja wysłałem w poniedziałek (31.01), wczoraj tj. w CZWARTEK na infolinii dostałem odpowiedź że jeszcze nie wpłyneło, natomiast dzisiaj, 20min zadzwoniłem ponownie i dowiedziałem się że wpłyneło, na pytanie kiedy.... 02.02. Czyli w ŚRODĘ! Ciekawe zatem jak Pani konsultantka nic nie widziała w czwartek ?!?! Nie ważne... ważne że jest. Niestety konsultant powiedział że muszę zapłacić kolejny za kolejny okres (termin płatności 04.02) pomimo tego że wpłyneło 02.02. Gdyż chodzi o bieżacy okres rozliczeniowy, czyli luty, i 28.02 będzie ostatnim dniem kiedy bedę mógł polsat odbierać. 01.03 Polsat zostanie wyłączony. Myślę że moja wypowiedź rozjaśni pewne wątpliwości. Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...