Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To dziwne, bo ja otrzymałem oprócz tej wiadomości, jeszcze taka

Szanowny Panie

 

W nawiązaniu do Pana pisma, które wpłynęło do Urzędu Komunikacji Elektronicznej Delegatura w Krakowie pocztą elektroniczną w dniu 23 stycznia 2015 r., informuję, iż w celu przeanalizowania zgłoszonej sprawy niezbędne jest uzupełnienie sprawy poprzez przesłanie kopii umowy zawartej z Cyfrowy Polsat S.A., warunków promocji oraz regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych.

 

 

Wiec nie bojcie się, dzialaja.

 

wojtek509

 

W pełni popieram TWoją wypowiedź. Walka tu jest bez sensu.

 

To przestań się w tym wątku udzielać i myślę że warto dodać że jest to Twoje zdanie. Moje zdanie jest takie że warto dowiedzieć sie jak widzi to prawo , mimo że nie jestem zainteresowany wypowiedzeniem umowy chciał bym żyć w Państwie które respektuje zapisy prawne.

Dokladnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otrzymałem identyczna odpowiedz. Gdyby takich zgłoszeń poszło z 5 tysięcy można by mieć nadzieje na podjęcie jakichś kroków.. Ale cóż rozmarzyłem się.

 

Święta racja.

 

moq'uai

to chyba jesteś jedyny.

Ja również otrzymałem standardowy zdawkowy mail z UOKiK o treści którą przedstawił wyżej forumowicz.

Ja nikomu nie odradzam pisać do UOKiK w tej sprawie, ale nie łudźmy się, że zrobią cokolwiek. Zbyt mała liczba zgłoszeń. Gdyby to było z parę tysięcy, może byłoby inaczej. A ile takich osób wysłało, nawet nie będzie 100 osób, nie wiem czy 50 się uzbiera. Czym to jest wobec milionów abonentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dziwne, bo ja otrzymałem oprócz tej wiadomości, jeszcze taka

(...)

 

Urząd Komunikacji Elektronicznej

 

 

moqu'ai - dzięki za informacje!!! W takim razie czy to znaczy ze wyslałes skarge do UKE?? Jaki adres mailowy uzyles? Bo wyglada ze my piszemy do UOKiK a to UKE sie zajmie sprawą! Wielkie dzieki za zaangażowanie i update!

Mam nadzieje ze wyslesz im skan umowy mailem jak prosili zeby walczyli z nimi.

 

PS. KONIECZNIE ZAŁĄCZ IM PWU NA KTÓRYM JEST SPIS PROGRAMÓW GWARANTOWANYCH W MOMENCIE PODPISYWANIA UMOWY!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, przekazują do UKE, ale po przebadaniu sprawy przez UKE, trafia z powrotem do początkowego organu gdzie była skladana skarga :brawo: . Wysylam tylko czekam az mi CP przesle dokumenty, bo mam tylko umowę jeszcze jak inny pakiet miałem, a ile te dokumenty mi przesylac będą to nie wiem, ewentualnie wysle to co mam, i napisze ze pozostałych dokumentów CP mi nie przysłała, co nawet jest prawda, bowiem od 25.12.14r sa nowe regulaminy świadczenia usług, które to ich obowiązkiem musieli rozeslac do abonentow. I tak ani CP ani nc+ takich dokumentów nie wysyla po dziś dzien. Co tez jest łamaniem prawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszecie o UOKiK, UKE a ja już trzeci telefon miałem od CP. Pierwszy raz poinformowali że będzie naliczona kara, drugi raz tłumaczyli że to nie ich wina a przed chwilą dawali VOD za 10 pln żeby z nimi zostać. Odmówiliśmy a oni że bliżej maja będą mieli nową ofertę. Biorąc to pod uwagę myślę że trzeba ich cisnąć bo coś z tego pewnie wyjdzie. Krzykaczom przypomnę że nie mam zamiaru przedłużać umowy czyli nie liczę na darmowe miesiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@banan1973

Czyli potwiedza się ze wiedza co maja na sumieniu, i zaczynają się bac realnych dzialan ww. urzedów. Bardzo dobrze ze calkiem rezygnujesz, bo na twoim przypadku, mogą się obawiać ze więcej takich może być, i zglaszac fakty urzędowi. (Bo tego nie wiedza jakie Ty działania wobec nich możesz podjąć)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@banan1973

Czyli potwiedza się ze wiedza co maja na sumieniu, i zaczynają się bac realnych dzialan ww. urzedów. Bardzo dobrze ze calkiem rezygnujesz, bo na twoim przypadku, mogą się obawiać ze więcej takich może być, i zglaszac fakty urzędowi. (Bo tego nie wiedza jakie Ty działania wobec nich możesz podjąć)

 

Nic się to nie potwierdza. Pisałem o tym tutaj z jednym z userów na ten temat. Nawet jeśli klient nie ma racji, a dąży do uzyskania czegoś to operatorzy zachowują się prokliencko idąc na korzyść jemu. Nie każdemu, bo musieliby wszystkim dawać, tylko tym którzy są natrętni/wytrwali/itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@be89

Ja już tam wyslalem wiadomość, i mogą odpowiedzieć TU : http://www.federacja-konsumentow.org.pl ... pomoc.html, również zachęcam zainteresowanych w walke o nasze prawa, abyście pisali.

@bober1, skoro nic nie zawinili to co tak nagle uginają się dla klienta, przecież mogą go wydoic za kary, a na jego miejsce i tak przyjdzie inny jelen. Tym bardziej ze on do niczego nie dazy, zrywa umowę i nie chce zadnych jalmuznych pakiecików i miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, Macierewicz dobre. Tylko wytłumacz mi, skąd będą mieli pewność ze nawet taki przerobiony klient z nimi zostanie dluzej a nie dociągnie do końca umowy, i tak i tak się pożegna z operatorem, poza tym to nie każdy taki klient może mieć jeszcze sporo miesięcy wlasciwej umowy zobowiązania, tylko koncowke. A tak maja "kare niby" jako pewniak. To o czym piszesz to może się odnosić do mnie, ale do innego juz nie specjalnie. Ok nie będziemy się teraz wdawać w dyskusje. Po części Ty masz racje, jak i nie, po części tak samo ja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, przekazują do UKE, ale po przebadaniu sprawy przez UKE, trafia z powrotem do początkowego organu gdzie była skladana skarga :brawo: . Wysylam tylko czekam az mi CP przesle dokumenty, bo mam tylko umowę jeszcze jak inny pakiet miałem, a ile te dokumenty mi przesylac będą to nie wiem, ewentualnie wysle to co mam, i napisze ze pozostałych dokumentów CP mi nie przysłała, co nawet jest prawda, bowiem od 25.12.14r sa nowe regulaminy świadczenia usług, które to ich obowiązkiem musieli rozeslac do abonentow. I tak ani CP ani nc+ takich dokumentów nie wysyla po dziś dzien. Co tez jest łamaniem prawa.

 

Nie musieli, bo osób zawierających umowy przed 25 grudnia 2014r. obowiązują przepisy prawa - zasady (ustawa konsumencka) obowiązująca do 24 grudnia 2014r.

 

Rozdział 7

Przepisy przejściowe i końcowe

Art. 51. Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy stosuje się przepisy dotychczasowe

 

źródło: http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl ... umenta.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszecie o UOKiK, UKE a ja już trzeci telefon miałem od CP. Pierwszy raz poinformowali że będzie naliczona kara, drugi raz tłumaczyli że to nie ich wina a przed chwilą dawali VOD za 10 pln żeby z nimi zostać. Odmówiliśmy a oni że bliżej maja będą mieli nową ofertę. Biorąc to pod uwagę myślę że trzeba ich cisnąć bo coś z tego pewnie wyjdzie. Krzykaczom przypomnę że nie mam zamiaru przedłużać umowy czyli nie liczę na darmowe miesiące.

Czyli że jak? wypowiedziałeś umowę o świadczeniu usług na TV w CP z powodu zaprzestania emisji gwarantowanego kanału FOX life ? A CP pomimo faktu że twierdzi że to regreding na pierwszej linii straszy karą umowną a po chwili proponuje przedłużenie umowy? czy taki bonus w ramach obowiązującej umowy?

Domyślam się że wchodzę w twoją definicję krzykacza - bo mi właśnie o darmowe miesiące chodzi.... ale napisz o szczegółach tej twojej licytacji ... - no bo jak CP chce być konsekwentny to na końcu tak czy siak powinien naliczyć ci karę :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam nic do "krzykaczy", każdy orze jak może, ja też dwa razy korzystałem ale teraz chcę to już zakończyć. Pierwszy telefon był krótki, informacja stanowczym tonem że będzie naliczona kara po 3 miesiącach wypowiedzenia. Drugi telefon to samo ale z namowami na pozostanie i wczoraj bardzo namawiali, tłumaczyli żeby nie rezygnować. Dawali za 10 pln jakieś kanały z VOD, ale to chyba każdy normalnie może sobie wziąść . Na końcu powiedzieli że w okolicach maja przedstawią nową ofertę żeby z nimi zostać. W okolicach maja, czyli CP liczy że mamy 3 miesięczne wypowiedzenie a później kara za resztę umowy a ja uważam że mam miesiąc wypowiedzenia bo ją zrywam z ich powodu. Nie wiem co dalej zrobimy przed końcem 30 dni tego wypowiedzenia, może odwołamy to żeby nie płacić kary bo po sądach nie będę się ciągał z nimi. Tak to u mnie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest wysłane wypowiedzenie z braku dostępu do kanału FOX life a dziś, dowiaduję się że jestem na trzy miesięcznym wypowiedzeniu, jakim prawem mogą robić sobie takie zmiany.Ładnie poprosiłem o pisemne uzasadnienie dlaczego nie mogę rozwiązać umowy, jeśli mam ten program na liście gwarantowanych.To jest kolejne łamanie prawa bez karnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Nie wiem co dalej zrobimy przed końcem 30 dni tego wypowiedzenia, może odwołamy to żeby nie płacić kary bo po sądach nie będę się ciągał z nimi. Tak to u mnie jest.

 

Ale masz czas 3 miesiące i przed ich upływem możesz rezygnować z wypowiedzenia, skoro z takim okresem potraktowali, a nie 30 dni.

Ja mam analogiczną sytuację w nc+, też mi naliczyli 3 miesiące- do końca kwietnia, więc do tego czasu czekam z decyzją czy wycofam wypowiedzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...