cybi Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Zgadza się wszystko. Zadzwoniłem nawet na infę CP, by mieć jasność. Po 31 maja, gdy PF zniknie (o czym nikt z konsultantów CP nic nie wie), wysyłam wypowiedzenie umowy a dwa dni później wysyłam im na ten sam adres dekoder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro25 Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Panowie ja mam okres rozliczeniowy do 24 każdego miesiąca czyli jak wyślę 1 czerwca to powinni mi po 24 czerwca wyłączyć sygnał ? oczywiście POLSAT FUTBOL ma zagwarantowany w umowie i jeszcze jedno pytanko jak zmotywować swoją rezygnację z ich usług Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybi Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Ja zamierzam wysłać im pismo o takiej treści: XXXXX XXXXXXXX XXX XXX XXX XXXXXXXXX XX XXX XXXXXX Adres korespondencyjny; XXXXX XXXXXXXX XXXXXXXXX XX XXX Tel. XXX XXX XXX Nr identyfikacyjny: Nr karty do dekodera: XXX XXX XXX XXX Nr. Seryjny Dekodera: XXXXXXX Nr Modułu CA: XXXXXXX Cyfrowy Polsat SA ul. Łubinowa 4a 03-878 Warszawa WYPOWIEDZENIE UMOWY ABONENCKIEJ Szanowni Państwo, W nawiązaniu do zapisów Regulaminu Świadczenia Usług $7 punkt 5, w szczególności w związku z faktem zmniejszenia ilości programów w ofercie której dotyczy zawarta Umowa Abonencka, polegającym na wyłączeniu z oferty kanału Polsat Futbol, będącego integralną częścią zawartej Umowy Abonenckiej, niniejszym oświadczam, że nie akceptuję przedmiotowych zmian Umowy Abonenckiej zawartej pomiędzy spółką Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Łubinowej 4a, a XXXXXXXX zamieszkałym w XXXXX przy XXXXXXXX oraz wypowiadam Umowę Abonencką bez zachowania okresu wypowiedzenia. Jednocześnie informuję, że przedmiotowe wypowiedzenie Umowy Abonenckiej wysyłam zgodnie z zapisem Regulaminu Świadczenia Usług $7 punkt 5 tj. w terminie do 30 dni od czasu wystąpienia przedmiotowej zmiany przypadającej na dzień [tu wpisz właściwą datę] i wnoszę o zaprzestanie świadczenia usługi zgodnie z zapisami przedmiotowego Regulaminu Świadczenia Usług $7 punkt 5 tj. ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, czyli z dniem [tu wpisz właściwą datę] Proszę o pisemne potwierdzenie rozwiązania umowy. Nadpłaconą kwotę abonamentu /wolne środki/ proszę zwrócić na mój rachunek bankowy numer XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Z poważaniem [Twój podpis] Myślę, że zmotywowanie jest wystarczające, wzór znalazłem gdzieś w sieci, więc kto chce, niech korzysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielony1910 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Z chęcią z niego skorzystam. Wielkie dzięki ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 mam mulitiofertę CP: 2 dekodery w multirum + kartę sim.... jak w tym wypadku powinno wyglądać wypowiedzenie na skutek wycofania PF? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qarnes888 Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Mam 2 pytania : Czy to pewne ze Polat football zniknie i czy mam prawo do rozwiązania umowy umowę podpisałem początkiem listopada 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 1) Prawie na pewno 2) Na pewno TAK jeśli masz go PWU i aktywny pakiet Sport Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Przy umowie w Multiofercie rozwiązanie umowy dotyczyć będzie tylko i wyłącznie telewizji w związku z wyłączeniem PF (pod warunkiem aktywnego pakietu Sport HD i kanału gwarantowanego w PWU). Drugi człon Multioferty pozostaje (nie można z niego zrezygnować w związku z wyłączeniem PF) i pojawia się normalna płatność abonamentowa (29zł za 30min. - jest to w regulaminie i cenniku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qarnes888 Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 1) Prawie na pewno 2) Na pewno TAK jeśli masz go PWU i aktywny pakiet Sport a do kiedy był w PWU gwarantowany ( do jakiego miesiąca) i dlaczego prawie na pewno...czyli to nie jest 100% pewne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Był gwarantowany do końca stycznia 2012. a napisałem prawie na pewno bo oficjalnie ma zniknąć 31 maja, ale to czy zniknął będzie pewne dopiero 01. czerwca ( a nóż im coś do łba strzeli ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IVIarcin Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Przy umowie w Multiofercie rozwiązanie umowy dotyczyć będzie tylko i wyłącznie telewizji w związku z wyłączeniem PF (pod warunkiem aktywnego pakietu Sport HD i kanału gwarantowanego w PWU). Drugi człon Multioferty pozostaje (nie można z niego zrezygnować w związku z wyłączeniem PF) i pojawia się normalna płatność abonamentowa (29zł za 30min. - jest to w regulaminie i cenniku). O ile mi wiadomo, to przy multiofercie rozwiązując umowę rozwiązujesz ją zarówno na tel jak i dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 No tak. jak wypowiadasz Multiofertę to wszystko, a co do wypowiedzenie ze względu na Polsat Futbol to radzę wszystkim ludzikom, którzy już tak wietrzą swoją szansę na zapoznanie się ze swoimi umowami, bo będzie niezły ubaw jak kilku takich wyśle wypowiedzenie, nie będzie ono skuteczne i jeden z drugim zadzwoni na infolinie z pretensjami i dowie się, że nie ma tego kanału zagwarantowanego. Będą wielkie śmiechy, aż chce się na takiego klienta trafić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IVIarcin Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Co do kanału gwarantowanego, to wystarczy sprawdzić swoje PWU i od razu wiadomo, czy możesz rozwiązać umowę, czy też nie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bradox Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 No tak. jak wypowiadasz Multiofertę to wszystko, a co do wypowiedzenie ze względu na Polsat Futbol to radzę wszystkim ludzikom, którzy już tak wietrzą swoją szansę na zapoznanie się ze swoimi umowami, bo będzie niezły ubaw jak kilku takich wyśle wypowiedzenie, nie będzie ono skuteczne i jeden z drugim zadzwoni na infolinie z pretensjami i dowie się, że nie ma tego kanału zagwarantowanego. Będą wielkie śmiechy, aż chce się na takiego klienta trafić Jesteś tu nowy i chyba nie masz pojęcia jakie numery robi CP swoim abonentom, wyobraź sobie ubaw jak widzisz wyraźnie że kanał masz gwarantowany a CP mówi Ci że miałeś go promocyjnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 To, że się nie wypowiadałem wcale nie oznacza, że nie jestem tu czesto. jestem pracownikiem Cp od ponad roku i wiem jak to działa. Jeśli masz w PWU to masz prawo wypowiedsziec umowe, ale klienci od razu wypowiadają nie sprawdzając tego i własnie to chciałem tu zaznaczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bradox Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 No to gratuluję Ci odwagi ponieważ jesteś jedynym pracownikiem CP od którego to usłyszałem a rozmawiałem z wieloma. Parę postów wyżej pisałem już o tym i dziwi mnie to bardzo że Cp pozwala sobie na wprowadzanie mnie w błąd nie sprawdzając jaką mam umowę. Tak to właśnie niestety działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Cp nie wprowadza Cię w błąd. Oczywiście teraz jeszcze żaden konsultant nie ma oficjalnej ifnormacji o wycofaniu kanału polsat futbol z oferty, wiec się nie wypowiadam, ale jak wyrzucili tvn hd +1 to było powiedziane, kl którzy zawarli umowe od tego do tego miesiąca moga wypowiedziec umowe, inni nie, teraz pewnie dostaniemy identyczne wytyczne, dlatego mówię, że lepiej zeby kazdy kl przed wysłaniem wypowiedzenia sprawdził w PWU, które otrzymał, a jeśli ktoś nie otrzymał to skłamał podpisując umowę, bo podpisał tam w umowie, ze optrzymał PWU czy ma ten kanał zagwarantowany. jeśli ma, wypowiedzenie jak najbardziej bedzie skuteczne, jeśli nie ma. Sory faktory, nic się nie da zrobić i nawet wyzywanie konsultantów też nic nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 W zasadzie problem czy ten kanał jest dostępny promocyjnie i dlatego nie jest gwarantowany, jest w sferze interpretacji prawnej. Oto jak to widzą prawnicy: Trochę inaczej kształtuje się sytuacja abonentów, którzy zostali poinformowani, że dany kanał włączony jest do oferty jedynie na próbę i na z góry określony okres czasu. W takim wypadku operator może bowiem twierdzić, że nie doszło do trwałej modyfikacji oferty, a dokonana zmiana miała charakter jedynie akcji promocyjnej. W takim wypadku istotne jednak jest czy w zawiadomieniu o dodaniu nowego kanału wskazane zostało, na jaki okres został on wprowadzony. W przypadku bowiem jeśli kanał wprowadzony będzie jako świadczenie promocyjne, lecz nie będzie wskazane na jaki okres czasu, będzie to oznaczało, że został on wprowadzony na czas nieokreślony, co będzie równoznaczne ze zmianą oferty. W takim wypadku operator nie będzie chroniony twierdzeniem o rzekomej promocji, a wycofanie programu będzie skutkować możliwością wypowiedzenia umowy. CP przecież nie podaje daty obowiązywania promocji kanału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bradox Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Cp nie wprowadza Cię w błąd. Oczywiście teraz jeszcze żaden konsultant nie ma oficjalnej ifnormacji o wycofaniu kanału polsat futbol z oferty, wiec się nie wypowiadam, ale jak wyrzucili tvn hd +1 to było powiedziane, kl którzy zawarli umowe od tego do tego miesiąca moga wypowiedziec umowe, inni nie, teraz pewnie dostaniemy identyczne wytyczne, dlatego mówię, że lepiej zeby kazdy kl przed wysłaniem wypowiedzenia sprawdził w PWU, które otrzymał, a jeśli ktoś nie otrzymał to skłamał podpisując umowę, bo podpisał tam w umowie, ze optrzymał PWU czy ma ten kanał zagwarantowany. jeśli ma, wypowiedzenie jak najbardziej bedzie skuteczne, jeśli nie ma. Sory faktory, nic się nie da zrobić i nawet wyzywanie konsultantów też nic nie da Ja nie o tym kolego, nie przeczytałeś parę postów wyżej więc nie wiesz że piszę o TVN HD+1. Mam aż nadto dowodów że byłem wprowadzany w błąd przez Cp i to wielokrotnie i miałbyś tu niezły ubaw gdybyś rzeczywiście wiedział jak to u Was działa. Co gorsza, twoi koledzy po fachu nie potrafią się do tego przyznać i przeprosić, choć na tym najmniej mi zależy. A jeśli dalej nie rozumiesz o czym piszę to wyjasniam: Mam TVN HD+1 w PWU a Cp mi mówi że nie mogę wypowiedzieć umowy bo miałem go promocyjnie. Ciekawe jakich wykrętów będziecie używać jak dostaniecie ksero umowy wraz z PWU. Macie jakieś inne odpowiedzi prócz: "Informujemy, że Pana zgłoszenie jest obecnie realizowane. Odpowiedź zostanie udzielona w odrębnej korespondencji", bo takie dostaję już od lutego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czucza2005 Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 LewyZąb CP wprowadza w błąd. Ja pisałem 2 tygodnie wcześniej do CP przez ICOK niż wyłączyli TVN HD+1 i otrzymałem odpowiedź " nam nic nie wiadomo o tym, że TVN HD+1 zostaje wyłączony". To jest po prostu zmylenie abonamenta, żeby nie wypowiadał umowy, a nóż widelec i sobie odpuści i dalej będzie płacił za reklamy i puszczaniu powtórki z powtórki. Jak to teraz robi ATM Rozrywka TV. A ja wysłałem wypowiedzenie 2 dni później jak wyłączyli i okazało się po mojemu, a teraz jestem wolny od CP, dekoder leży na strychu, a zasilacz służy mi w garażu jako zasilacz starego radia samochodowego i 4 głośników. Przynajmniej mam muzykę w garażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Co do Polsat Futbol, on od początku jest nadawany promocyjnie, więc nikt nie ma go zagwarantowanego, więc nikt nie będzie mógł wypowiedzieć umowę. Co do konsultantów, są ludzie na których każdy narzeka, a są ludzie którym dziękuję się po rozmowie. Ja póki co należe do tych drugich i mam nadzieje nie zepsuć sobie opinii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jorgo0001 Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Niezgadzam się z tą wypowiedzią mam pwu z pażdziernika 2011 i ten kanał jest normalnie wypisany a nie jak twierdzi że promocyjnie. Miałem pierwszą umowe z CP w 2010 roku po prtzedłużeniu umowy i miałem zagwarantowany ten kanał. Wiem że ten kanał był w marcu 2011 roku tak samo zagwarantowany ale chciał bym mieć podkład w przypadku rezygnacji. Witam Ma ktoś może PWU z marca 2011 to jak może to niech przyśle linka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 No na początku możliwe, że tak, przejrzałem w pracy tylko te ostatnie PWU, co do wcześniejszych nie zaglądałem bo jest ich troche, ale tak jak napisałem. Pod koniec marca każdy konsultant otrzyma info, tacy i tacy kl podpisujący umowe od tego do tego mogą zerwać umowę, bo mają ten kanał zagwarantowany, reszta nie. Co do tego PWU ktoś z modów pewnie zaraz podrzuci. Sam jestem ciekaw tego PWU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Tacy właśnie pracują na PartyLine, przejrzał kilka PWU i bedzie wciskał przez słuchawkę, że PF nigdy nie był gwarantowany, żenada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Co do Polsat Futbol, on od początku jest nadawany promocyjnie, więc nikt nie ma go zagwarantowanego, więc nikt nie będzie mógł wypowiedzieć umowę. Kolego, robisz za czarny PR Cyfrowego Polsatu i dlatego wprowadzasz czytelników forum w błąd? Uważaj, bo zdenerwujemy się i zgłosimy Cię do administratorów oraz moderatorów. No na początku możliwe, że tak, przejrzałem w pracy tylko te ostatnie PWU, co do wcześniejszych nie zaglądałem bo jest ich troche Ta wypowiedź potwierdza, że pracownicy Cyfrowego Polsatu są niekompetentni. Pod koniec marca każdy konsultant otrzyma info, tacy i tacy kl podpisujący umowe od tego do tego mogą zerwać umowę, bo mają ten kanał zagwarantowany, reszta nie. Nie ważne kto i kiedy podpisał umowę. Ważne co ma w papierach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.