jeneka Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 czyli dotyczy tylko pakietu Familijny+wyżej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 To chyba logiczne, że wypowiedzenie z powodu wycofania 4xBBC mogą wysyłać abonenci, którzy mieli dostęp do tychże kanałów. Abonenci pakietów Mini/Mini HD czy Mini Max nie mogą, ponieważ nie mieli dostępu do kanałów BBC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbx Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 A abonenci Familijnego HD z możliwością zejścia do Mini HD ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Bardzo ciekawe pytanie. Wszystko zależy od tego na jaki pakiet masz podpisaną umowę, a w tym wypadku umowę chyba podpisuje się na pakiet Familijny HD, więc dawałoby to możliwość rozwiązania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Per Pan Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 A abonenci Familijnego HD z możliwością zejścia do Mini HD ? Zależy jak masz pakiet w chwili wycofania kanałow, jak miałes jeszcze familijny i za niego płaciłeś to możesz ale jak już zszedłeś na Mini to nie możesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Nie ma to znaczenia. Umowa jest na Familijny HD z opcją zejścia do Mini HD. Zmian pakietów można dokonywać w dowolnych miesiącach i nie ma tutaj znaczenia jaki pakiet miałeś włączony w chwili wycofania pakietów, bo może za miesiąc chciałbyś przejść na Familijny HD i obejrzeć BBC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal13225 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Powiedzcie mi, jeżeli moja umowa została rozwiązana 4 lutego, choć nie dostałem jeszcze od nich pisma, to mogę podpisać już z CP nową umowę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 to skąd wiesz że dostała rozwiązana? miałeś dekoder na użyczenie? jeśli jest rozwiązana to tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal13225 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Odbyłem rozmowę poprzez e-mail z Panią z CP. Napisała, że wypowiedzenie zostało wprowadzone do systemu 4 lutego a na ICOK w dziale Płatności pokazuje się status FTA EDIT: A Dekoder mam na własność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzejkop Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 @michał13225- mozesz podac dokładny adres na jaki wyslales? bo cos czuje ze moje nie doszlo i chyba jeszcze raz bede zmuszony wyslac juz tydzien i jutro 3 dzien i 0 odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal13225 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Pewnie, nie ma sprawy: Cyfrowy Polsat SA Ul. Łubinowa 4a 03-878 Warszawa Możesz też zrobić tak jak ja. Napisałem na ich adres e-mail, wiadomość, że wysłałem Wypowiedzenie umowy 2 lutego a na dzień 11.02 brak odzewu. Nagle dostałem od Pani z Działu Reklamacji wiadomość iż wypowiedzenie zostało przyjęte 4 lutego i teraz muszę czekać na korespondencje z ich strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzejkop Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 NO, to ja wysłałem na ten sam. Uff. Mam nadzieje ze jutro znajde czas zadzwonic, bo tak sie zbieram i zbieram... a na mejla to wyslalem jakies inne pytanie 2 tyg temu nie mam do dzis odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Obawiam się że Pani źle powiedziała, jeśli dekoder jest twój to raczej nie dostaniesz korespondencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 @Dzejkop, a na jaki inny adres mógłbyś wysłać?. Po prostu niektrzy mnie rozwalają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voytek Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 A co w przypadku gdy zakończył się okres podstawowy (24 m-ce) i teraz jestem w Okresie dodatkowym (12 m-cy). Rozwiązanie umowy też następuje z końcem okresu rozliczeniowego? Czy wypowiedzenie 3-miesięczne? W nowym wzorcu umowy mam kanały BBC wpisane. Płacę tyle co wcześniej: Familijny + Relax Mix - 57,80pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Regulamin wszyscy mają taki sam, więc rozwiązanie umowy następuje z najbliższym okresem rozliczeniowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marihuanalp Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Witam przyszłam się pożegnać.Umowa rozwiązana i po wielu latach z cyfrowym polsatem nadeszła chwila rozstania,obyło się bez łez z mojej strony.Przechodzę do cyfry + za 30 zł więcej mam dostęp do wielu więcej programów i umowę na 22 a nie 29 miesięcy.Będzie mi jedynie Was brakowało,pozdrawiam i dziękuję bo dzięki Wam udało mi się rozwiązać umowę przed końcem jej obowiązywania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Oj, ciężka będzie ta przeprowadzka do działu obok. Życzę powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzejkop Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 @Dzejkop, a na jaki inny adres mógłbyś wysłać?. Po prostu niektrzy mnie rozwalają Bo na tej kartce co mi dali mam oprocz tego wpisany dział. Tzn' Cyfrowy Polsat SA Dzial obslugi klienta i reszta tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosanostra_pl Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Witam, dostał już ktoś listowną odpowiedź od CP do kiedy i gdzie ma zwrócić dekoder? Do mnie wysłali 04.02.2011 a nic nie mam do tej pory. Oczywiście wiem, gdzie trzeba oddać dekoder, tak tylko się pytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzych1963 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Ja też czekam i nie mogę się doczekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Graba11 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Ja dzwoniłem do CP dziś (pismo wysłałem 7 lutego) konsultant potwierdził, że dostali pismo, powiedział, że jest poprawnie napisane i że mam czekać na telefon z ofertą to tyle. Moja przygoda z CP na szczęście się kończy :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazzar Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Ja nie mogąc się doczekać zadzwoniłem na infolinię i tu pan mnie poinformował, że moje pismo wpłynęło 7.02 -( wysłane priorytetem 1.02!), ale zmian w systemie(ICOK) nie widzę ponieważ moje pismo z prośbą o wypowiedzenie jest rozpatrywane i gdy wykazałem zdziwienie - powiedział, że mają na to dwa tygodnie. Termin mojego okresu rozliczeniowego 19.02, czy jeżeli to ich rozpatrywanie przeciągnie się np. do 21.02 to oznacza, że jestem coś im winien? Ja uważam, że jest to sztuczne przedłużanie tego wszystkiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 konsultant robił sobie z Ciebie żarty, 19.02 kończy się twoja przygoda z CP, chyba że zapomniałeś wypowiedzieć ze względu na zniknięcie kanałów BBC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazzar Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 "Zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług: Rozdział 5 ; §7 punkt 5 ,w związku ze zmianą warunków umowy polegającą na zaprzestaniu emisji programów BBC na platformie Cyfrowy Polsat i brakiem mojej akceptacji dla tych zmian , wypowiadam Państwu umowę na świadczenie usług z dniem 1 lutego 2011 ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego, który przypada 19. 02. 2011 ." Tak wyglądał wstęp- wiec nie zapomniałem o kanałach BBC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.