Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

I teraz ciekawostka z infolinii - zostałem poinformowany, że mam 30 dni na rozwiązanie umowy ale licząc od momentu podania do wiadomości że BBC znika z oferty czyli od dnia 21.01.2011, a nie od faktycznego usunięcia kanałów (co nastąpi 01.02.2011).

 

Rozdział 5 Warunki świadczenia usług §7 pkt.5 - fragment

"...W takim przypadku abonamentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany..."

 

W moim rozumieniu jeśli wyślesz wcześniej to raczej nie zostanie uwzględniony powód. Znając CP potraktują to jako zwykłe wypowiedzenie lub odrzucą ale dowiesz się o tym na tyle późno aby nie wysłać kolejnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Rozdział 5 Warunki świadczenia usług §7 pkt.5 - fragment

"...W takim przypadku abonamentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany..."

 

W moim rozumieniu jeśli wyślesz wcześniej to raczej nie zostanie uwzględniony powód. Znając CP potraktują to jako zwykłe wypowiedzenie lub odrzucą ale dowiesz się o tym na tyle późno aby nie wysłać kolejnego.

 

"jednakże nie później" - to stwierdzenie do kiedy można wysyłać wypowiedzenia a nie od kiedy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak 29 miesięcy temu nie było tych kanałów w ofercie CP? BBC są w ofercie od 2 grudnia 2007 - czyli 2 lutego byłoby to równo 38 miesięcy, a 38 - 29 = 9 miesięcy, które świadczy, że nie mogłeś podpisać umowy na co najmniej pakiet Familijny w której ofercie nie byłoby kanałów BBC :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie terminów wysyłania wypowiedzeń umowy:

 

"Uprzejmie informuję, że wypowiedzenie umowy, podpisane własnoręcznie

przez Klienta i zawierające dane umożliwiające jego identyfikację (nr

PESEL, nr karty) oraz powód wypowiedzenia umowy należy wysłać LISTEM

(najlepiej poleconym), na adres:

Cyfrowy Polsat S.A

ul. Łubinowa 4 A

03-878 Warszawa.

Wyjaśniam, że list w powyższej sprawie może Pan wysłać przed datą

wyłączenia kanałów BBC."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie wyślę jakoś w tym tygodniu. Zastanawiam się co z N-ką zrobić, zamawiać już czy nie... chyba poczekam, aż BBC będzie oficjalnie w ofercie tj do 01.02.2011.

Okres rozliczeniowy CP kończy mi się 07.02.2011 więc powinienem wszystko zgrać w czasie, jak 01.02.2011 zamówię n-kę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

Czy pomoze ktos namierzyc wniosek o nadpłate z polsatu:)

Tez wypowiadam umowe z dniem 1.02 a mam spora nadpłate bo płace kilka mc z góry.

Z info jakie otrzymałem z polsatu wynika że lepiej złozyc dwa osobne pisma gdyż każde z nich idzie do osobnego działu.

I na koniec pytanko, czy miał ktos problem z odzyskaniem kasy?

 

Fajnie jak by ktoś wrzucił wzór wniosku o odzyskanie nadpłaty lub na Pw . Z góry dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś nie wie jak wypowiedzenie, choć chyba to nie możliwe bo co chwila na forum wszystko jest:) ale napisze:)

 

Wypowiedzenie

 

Do:

Cyfrowy Polsat S.A.

ul. Łubinowa 4A

03-878 Warszawa.

 

 

W związku ze zmianą warunków umowy, a w szczególności zaprzestaniem emisji programów BBC na platformie Cyfrowy Polsat i brakiem mojej akceptacji dla tych zmian , wypowiadam Państwu umowę na świadczenie usług z dniem 1 lutego 2011 ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego z winy Cyfrowego Polsatu

Umowa nr (numer umowy) zawartej w dniu (data zawarcia umowy) pomiędzy mną tj. ............... legitymującym się dowodem osobistym, nr i seria dowodu osobistego ............... a Polsatem Cyfrowym z siedzibą Cyfrowy Polsat S.A.

ul. Łubinowa 4A, 03-878 Warszawa.

 

Oczywiście mozna podac dane , nr pesel, dekodera,karty,abonenta to chyba jasne:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszyscy w końcu piszą i piszą i mam pytanie tak naprawdę kiedy w końcu można wysłać to wypowiedzenie tj. jutro np. czy czekać aż do 1lutego?kto mi potrafi na to odp.

 

Sprawa jest jasna.

Zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług (rozdz.5 ,paragraf 7,pkt.5) na dostarczenie wypowiedzenia do Cyfrowego Polsatu (np.drogą pocztową) jest 30 dni od dnia dokonania zmiany w ofercie (czyli wyłączenia kanałów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...