Jump to content
Duro Hombre

Zmiany w ofercie (kanałach CP) - czy można wypowiedzieć umowę?

Recommended Posts

No to powiedzmy, że w pytę. Czaję bazę. Wszystko wiem. Póki co dzięki za pomoc, bracia i siostry - NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI. :D :D Wpisujcie wasze postępy w walce z "okupantem". CP wiele na nas nie straci, ale ta satysfakcja...

 

:D :D

 

A ta brzydka Pani, co mi powiedziała dziś na infolinii, że nie mogę rozwiązać umowy, to jest... brzydka Pani, oj brzydka. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wysłałem jedynie pytanie przez ICOK o możliwość rozwiązania umowy z tego powodu. Dziś dzwonił do mnie konsultant i potwierdził, że mam taką możliwość. Umowa podpisana w 2008 roku, okres podstawowy do maja br. Nie dostałem nowego regulaminu. Ważne, by nie powoływać się na treść nowego regulaminu, a na fakt złamania postanowień umownych. Każdy z nas miał wpisany kanał E! do umowy. Zapis regulaminu mówiący o braku możliwości rozwiązania umowy w przypadku zastąpienia kanału innym jest nieważny z mocy prawa (został wpisany do rejestru niedozwolonych klauzul umownych), więc nie obowiązuje.

 

Jedyny powód, dla którego chciałbym rozwiązać umowę, to chęć uruchomienia pakietu HD. W innym mailu z ICOK wysłałem prośbę o porozumienie na pakiety HD. Dziś otrzymałem odpowiedź, że "oferta zostanie przesłana w najbliższym możliwym czasie, jednak mając na uwadze dalszą współpracę Pakiet HD zostanie odblokowany bez dodatkowych kosztów do momentu przesłania porozumienia."

 

Czyli: w przypadku rozwiązania umowy będę płacił za pakiet HD od momentu podpisania nowej. Jeśli jednak poczekam na porozumienie (a wszyscy wiemy, że - po pierwsze - wysyłka trwa nawet i kilka miesięcy, a - po drugie - wciąż nie otrzymałem nowego cennika i regulaminu, więc formalnie pakietu HD i tak nie mogę mieć), kanały HD będę oglądał za darmo.

 

Zdecydowałem nie rozwiązywać umowy :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czyli: w przypadku rozwiązania umowy będę płacił za pakiet HD od momentu podpisania nowej. Jeśli jednak poczekam na porozumienie (a wszyscy wiemy, że - po pierwsze - wysyłka trwa nawet i kilka miesięcy, a - po drugie - wciąż nie otrzymałem nowego cennika i regulaminu, więc formalnie pakietu HD i tak nie mogę mieć), kanały HD będę oglądał za darmo.

Zdecydowałem nie rozwiązywać umowy :-)

 

Twój wybór ale pamiętaj "[beep]y dwa razy traci". :lol2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie cisza,ale wczoraj dostałem e-mail że na czas oczekiwania na porozumienie dostane za free Eurosport 2 HD na które proszę się od grudnia i teraz nie wiem czy to już te wypowiedzenie zaczyna działać :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Twój wybór ale pamiętaj "[beep]y dwa razy traci". :lol2:

Heh, ale cóż mogę stracić? Tak czy inaczej okres podstawowy kończy się za 2 miesiące. Gdybym miał przed sobą jeszcze rok umowy to pewnie skorzystałbym z okazji, ale dla dwóch miesięcy to nawet szkoda zachodu. Oferta programowa CP mi odpowiada, a tylko narobiłbym sobie kłopotów z późniejszym upgradem z FTA na Familijny+RelaxMix+HD. Nie mam zamiaru zmieniać dekodera, bo mam najlepszy sprzęt ze stajni CP: Samsunga H370G.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dzisiaj wysłałem wypowiedzenie.Zobaczymy jak się do tego ustosunkują.Dzwoniłem do BOK,ale otrzymałem sprzeczne informacje odnośnie regulaminu tzn.czy obowiązuje mnie nowy,czy stary.Moim zdaniem CP specjalnie zwleka z wysyłaniem nowego regulaminu żeby nie uciekło im dużo abonentów.Ja osobiście mam ich serdecznie dosyć.O porozumienie na Discovery HD czekam od sierpnia ubiegłego roku:)

Jak co to dam znać co fachowcy z CP wymłodzili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jestem w identycznej sytuacji jak mmudy, też chciałem rozwiązać umowę tylko i wyłącznie ze względu na to, że nie mogłem doprosić się o pakiet HD.

dzwoniłem, pisałem reklamacje itd od paru miesięcy.

wczoraj już miałem wydrukowaną rezygnację z CP i tu nagle zadzwonił gość przepraszając za tą sytuację etc i mówi, że włączyli mi gratisowo wszystkie kanały HD do momentu przesłania porozumienia.

tak więc mam co chciałem bez zbędnego bujania się z wymianą dekoderów (samsunga mam na własność) i na tą chwilę jestem zadowolony.

 

pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam prośbę do Was gdyby ktoś otrzymał z CP pismo o rozwiązaniu umowy niech da znać. Martwi mnie to że od 15 lutego nie zmieniło mi się nic na icok (mam na myśli to że nadal mam informację że abonament mam opłacony do 15 marca i kolejna wpłata powinna wpłynąć do CP najpóźniej do 15 marca)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wally79 nic się nie martw,ja mam dekoder gdzie umowa skończyła się rok temu a na ICOK dalej widnieje że następna płatność wynosi.....to normalne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

może i tak ale jak rozwiązywałem kiedyś umowę z nimi to chyba na następny dzień miałem info na icok że od nowego okresu dekoder jest FTA. Najlepsze jest to że to kwota którą normalnie płacę miesięcznie jako haracz abonamentowy :mrgreen: A tutaj nie robią nic. poczekam spokojnie do 10 marca i będę do nich dzwonił. W międzyczasie liczę na pismo o rozwiązaniu umowy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Martwi mnie to że od 15 lutego nie zmieniło mi się nic na icok (mam na myśli to że nadal mam informację że abonament mam opłacony do 15 marca i kolejna wpłata powinna wpłynąć do CP najpóźniej do 15 marca)

Witam

@wally79 do ciebie dzwonili a u mnie nadal cisza a w sobotę będzie już tydzień od wysłania listu priorytet - polecony za potwierdzeniem odbioru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

9 każdego m-ca,ale napisałem w wypowiedzeniu że:

Na wchodzącą zmianę nie wyrażam zgody wnioskując o rozwiązanie umowy bez okresu wypowiedzenia zawartego w tej umowie, czyli ze skutkiem natychmiastowym.

W ICOK tak jak u ciebie opłata wisi na marzec,a potwierdzenia odbioru też jeszcze nie widać w skrzynce - tu może być za wcześnie,nic poczekam jeszcze jak dalej będzie cisza to zadzwonię się dowiedzieć co i jak :lol2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie wiem kiedy wysłałeś wypowiedzenie ale jeśli miało to miejsce po 6 lutego przyjmując że wysłałeś list priorytetem to w CP powinien być 9 lutego. Zanim go przeczytali a myślę że już są po jego lekturze więc oczekiwałbym ich telefonu na dniach. ewentualnie w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego. Jak dostaniesz potwierdzenie odbioru zadzwoń do CP i dowiedź się co i jak. Powołaj się też na to kto podpisywał w imieniu CP odbiór Twego listy gdyby coś kręcili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj z ciekawości zadzwoniłem na infolinię CP i przemiła pani powiedziała mi iż mogę wypowiedzieć umowę na podstawie wyłączenia kanału E!

Na moje pytanie dlaczego podczas wcześniejszych konsultacji z CP powiedziano mi że nie mogę tego uczynić,miła pani nie potrafiła odpowiedzieć.Zaznaczyła jednak że mam czas na wypowiedzenie do 06.03.2010 bo wtedy upływa 30 dni od wycofania kanału E!

Dla pewności zażądałem jednak numeru zgłoszenia dzisiejszego,żeby potem nie było że coś nie tak!

Dlatego ludziska wysyłajcie wypowiedzenia,może wtedy w CP trochę zmienią postępowanie z klientami,bo to w końcu z naszego abonamentu żyją!!!

Życzę powodzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadzwoniłem dziś do BOK:

16.02 -> wysłane wypowiedzenie

18.02 -> zarejestrowane wypowiedzenie

 

Mając na uwadze, że rozmowy są rejestrowane zapytałem czy jest zasadne wypowiedzenie i nie ma mowy o obciążeniu karą umowną. Dziewczyna potwierdziła zasadność a potem zapytałem o imię i nazwisko. Okres rozliczeniowy mam 18, iCOK jak u poprzedników nie podaje zmian w kontrakcie oraz termin płatności do 18.03.

 

Zapytałem, czy istnieje możliwość renegocjacji umowy i wycofania ewentualnego wypowiedzenia.

Nie ma mowy, mam otrzymać w ciągu 2 tygodni pismo w sprawie zwrotu dekodera.

 

Napiszę swoją propozycję przez iCOk.

Może trafi to do kogoś kompetentnego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja wypowiedzenie dostarczyłem 12.02 osobiście na łubinowa i do tej pory nikt nie dzwonił a mam czekać na lepszą ofertę ^^

 

a miałeś nowy czy stary regulamin według nich??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zastanawiam się czy te listy o rozwiązaniu umowy, które są konsekwencją jej wypowiedzenia CP zdąży rozesłać do wszystkich abonentów w terminie 30 dni od doręczenia wypowiedzenia. Dlaczego o tym mówię bo jeśli przybierze to taką samą formę jak rozsyłanie egzemplarzy nowego regulaminu do wszystkich abonentów od 1 listopada 2009 to może się okazać że to pismo dostanę z chwilą kiedy faktycznie skończy mi się z nimi umowa tj. 15 października 2010 (do chwili obecnej nie przesłano do mnie egzemplarza nowego regulaminu a obowiązuje od 1 listopada 2009) a wtedy to już będzie kpina w biały dzień. :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie zdarzy ja wyslalem wypowiedzenie w pazdzierniku, i do dni adzisiejszego nie otrzymalem pisma formie zwrotu dekodera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli że może się okazać że jednak umowa, którą wypowiedziałem będzie nas nadal łączyła. W Twoim wypadku @migdal jak to było? musiałeś dalej im płacić abonament?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sytułacja wyglada dość komfortowo,pismo wysłane 16.02 list polecony za potwierdzeniem zwrotnym,zarejestrowane już w systemie 17.02 okres rozliczeniczeniowy 04.03,od 03.03 umowa rozwiazane potem czekać na pismo od CP o rozwiazaniu umowy i następnie 30 dni zwrot sprzętu,nic dodać nić ująć :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...