Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No to powiedzmy, że w pytę. Czaję bazę. Wszystko wiem. Póki co dzięki za pomoc, bracia i siostry - NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI. :D :D Wpisujcie wasze postępy w walce z "okupantem". CP wiele na nas nie straci, ale ta satysfakcja...

 

:D :D

 

A ta brzydka Pani, co mi powiedziała dziś na infolinii, że nie mogę rozwiązać umowy, to jest... brzydka Pani, oj brzydka. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wysłałem jedynie pytanie przez ICOK o możliwość rozwiązania umowy z tego powodu. Dziś dzwonił do mnie konsultant i potwierdził, że mam taką możliwość. Umowa podpisana w 2008 roku, okres podstawowy do maja br. Nie dostałem nowego regulaminu. Ważne, by nie powoływać się na treść nowego regulaminu, a na fakt złamania postanowień umownych. Każdy z nas miał wpisany kanał E! do umowy. Zapis regulaminu mówiący o braku możliwości rozwiązania umowy w przypadku zastąpienia kanału innym jest nieważny z mocy prawa (został wpisany do rejestru niedozwolonych klauzul umownych), więc nie obowiązuje.

 

Jedyny powód, dla którego chciałbym rozwiązać umowę, to chęć uruchomienia pakietu HD. W innym mailu z ICOK wysłałem prośbę o porozumienie na pakiety HD. Dziś otrzymałem odpowiedź, że "oferta zostanie przesłana w najbliższym możliwym czasie, jednak mając na uwadze dalszą współpracę Pakiet HD zostanie odblokowany bez dodatkowych kosztów do momentu przesłania porozumienia."

 

Czyli: w przypadku rozwiązania umowy będę płacił za pakiet HD od momentu podpisania nowej. Jeśli jednak poczekam na porozumienie (a wszyscy wiemy, że - po pierwsze - wysyłka trwa nawet i kilka miesięcy, a - po drugie - wciąż nie otrzymałem nowego cennika i regulaminu, więc formalnie pakietu HD i tak nie mogę mieć), kanały HD będę oglądał za darmo.

 

Zdecydowałem nie rozwiązywać umowy :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli: w przypadku rozwiązania umowy będę płacił za pakiet HD od momentu podpisania nowej. Jeśli jednak poczekam na porozumienie (a wszyscy wiemy, że - po pierwsze - wysyłka trwa nawet i kilka miesięcy, a - po drugie - wciąż nie otrzymałem nowego cennika i regulaminu, więc formalnie pakietu HD i tak nie mogę mieć), kanały HD będę oglądał za darmo.

Zdecydowałem nie rozwiązywać umowy :-)

 

Twój wybór ale pamiętaj "[beep]y dwa razy traci". :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój wybór ale pamiętaj "[beep]y dwa razy traci". :lol2:

Heh, ale cóż mogę stracić? Tak czy inaczej okres podstawowy kończy się za 2 miesiące. Gdybym miał przed sobą jeszcze rok umowy to pewnie skorzystałbym z okazji, ale dla dwóch miesięcy to nawet szkoda zachodu. Oferta programowa CP mi odpowiada, a tylko narobiłbym sobie kłopotów z późniejszym upgradem z FTA na Familijny+RelaxMix+HD. Nie mam zamiaru zmieniać dekodera, bo mam najlepszy sprzęt ze stajni CP: Samsunga H370G.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj wysłałem wypowiedzenie.Zobaczymy jak się do tego ustosunkują.Dzwoniłem do BOK,ale otrzymałem sprzeczne informacje odnośnie regulaminu tzn.czy obowiązuje mnie nowy,czy stary.Moim zdaniem CP specjalnie zwleka z wysyłaniem nowego regulaminu żeby nie uciekło im dużo abonentów.Ja osobiście mam ich serdecznie dosyć.O porozumienie na Discovery HD czekam od sierpnia ubiegłego roku:)

Jak co to dam znać co fachowcy z CP wymłodzili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem w identycznej sytuacji jak mmudy, też chciałem rozwiązać umowę tylko i wyłącznie ze względu na to, że nie mogłem doprosić się o pakiet HD.

dzwoniłem, pisałem reklamacje itd od paru miesięcy.

wczoraj już miałem wydrukowaną rezygnację z CP i tu nagle zadzwonił gość przepraszając za tą sytuację etc i mówi, że włączyli mi gratisowo wszystkie kanały HD do momentu przesłania porozumienia.

tak więc mam co chciałem bez zbędnego bujania się z wymianą dekoderów (samsunga mam na własność) i na tą chwilę jestem zadowolony.

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam prośbę do Was gdyby ktoś otrzymał z CP pismo o rozwiązaniu umowy niech da znać. Martwi mnie to że od 15 lutego nie zmieniło mi się nic na icok (mam na myśli to że nadal mam informację że abonament mam opłacony do 15 marca i kolejna wpłata powinna wpłynąć do CP najpóźniej do 15 marca)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może i tak ale jak rozwiązywałem kiedyś umowę z nimi to chyba na następny dzień miałem info na icok że od nowego okresu dekoder jest FTA. Najlepsze jest to że to kwota którą normalnie płacę miesięcznie jako haracz abonamentowy :mrgreen: A tutaj nie robią nic. poczekam spokojnie do 10 marca i będę do nich dzwonił. W międzyczasie liczę na pismo o rozwiązaniu umowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Martwi mnie to że od 15 lutego nie zmieniło mi się nic na icok (mam na myśli to że nadal mam informację że abonament mam opłacony do 15 marca i kolejna wpłata powinna wpłynąć do CP najpóźniej do 15 marca)

Witam

@wally79 do ciebie dzwonili a u mnie nadal cisza a w sobotę będzie już tydzień od wysłania listu priorytet - polecony za potwierdzeniem odbioru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 każdego m-ca,ale napisałem w wypowiedzeniu że:

Na wchodzącą zmianę nie wyrażam zgody wnioskując o rozwiązanie umowy bez okresu wypowiedzenia zawartego w tej umowie, czyli ze skutkiem natychmiastowym.

W ICOK tak jak u ciebie opłata wisi na marzec,a potwierdzenia odbioru też jeszcze nie widać w skrzynce - tu może być za wcześnie,nic poczekam jeszcze jak dalej będzie cisza to zadzwonię się dowiedzieć co i jak :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem kiedy wysłałeś wypowiedzenie ale jeśli miało to miejsce po 6 lutego przyjmując że wysłałeś list priorytetem to w CP powinien być 9 lutego. Zanim go przeczytali a myślę że już są po jego lekturze więc oczekiwałbym ich telefonu na dniach. ewentualnie w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego. Jak dostaniesz potwierdzenie odbioru zadzwoń do CP i dowiedź się co i jak. Powołaj się też na to kto podpisywał w imieniu CP odbiór Twego listy gdyby coś kręcili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj z ciekawości zadzwoniłem na infolinię CP i przemiła pani powiedziała mi iż mogę wypowiedzieć umowę na podstawie wyłączenia kanału E!

Na moje pytanie dlaczego podczas wcześniejszych konsultacji z CP powiedziano mi że nie mogę tego uczynić,miła pani nie potrafiła odpowiedzieć.Zaznaczyła jednak że mam czas na wypowiedzenie do 06.03.2010 bo wtedy upływa 30 dni od wycofania kanału E!

Dla pewności zażądałem jednak numeru zgłoszenia dzisiejszego,żeby potem nie było że coś nie tak!

Dlatego ludziska wysyłajcie wypowiedzenia,może wtedy w CP trochę zmienią postępowanie z klientami,bo to w końcu z naszego abonamentu żyją!!!

Życzę powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem dziś do BOK:

16.02 -> wysłane wypowiedzenie

18.02 -> zarejestrowane wypowiedzenie

 

Mając na uwadze, że rozmowy są rejestrowane zapytałem czy jest zasadne wypowiedzenie i nie ma mowy o obciążeniu karą umowną. Dziewczyna potwierdziła zasadność a potem zapytałem o imię i nazwisko. Okres rozliczeniowy mam 18, iCOK jak u poprzedników nie podaje zmian w kontrakcie oraz termin płatności do 18.03.

 

Zapytałem, czy istnieje możliwość renegocjacji umowy i wycofania ewentualnego wypowiedzenia.

Nie ma mowy, mam otrzymać w ciągu 2 tygodni pismo w sprawie zwrotu dekodera.

 

Napiszę swoją propozycję przez iCOk.

Może trafi to do kogoś kompetentnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się czy te listy o rozwiązaniu umowy, które są konsekwencją jej wypowiedzenia CP zdąży rozesłać do wszystkich abonentów w terminie 30 dni od doręczenia wypowiedzenia. Dlaczego o tym mówię bo jeśli przybierze to taką samą formę jak rozsyłanie egzemplarzy nowego regulaminu do wszystkich abonentów od 1 listopada 2009 to może się okazać że to pismo dostanę z chwilą kiedy faktycznie skończy mi się z nimi umowa tj. 15 października 2010 (do chwili obecnej nie przesłano do mnie egzemplarza nowego regulaminu a obowiązuje od 1 listopada 2009) a wtedy to już będzie kpina w biały dzień. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sytułacja wyglada dość komfortowo,pismo wysłane 16.02 list polecony za potwierdzeniem zwrotnym,zarejestrowane już w systemie 17.02 okres rozliczeniczeniowy 04.03,od 03.03 umowa rozwiazane potem czekać na pismo od CP o rozwiazaniu umowy i następnie 30 dni zwrot sprzętu,nic dodać nić ująć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...