Americano Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 moze lepiej zeby nie zmieniał pakietu na start bo wtedy jest pakietowa oplata aktywacyjna za zmniejszenie pakietu na najnizszy czyli 59 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piechur Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Cóż, przyjdzie się rozstać z Cyfrą. Oferta z Działu Utrzymania Klienta (właśnie dzwoniłem): - Superpremium za 99 zł + 10 zł za wynajem PVR (zawsze miałem darmowy) lub - 7 miesięcy CANAL+ Optimum HD 50% + 5 miesięcy 100% (średnio ok. 90 zł miesięcznie) oraz HBO HD 27 zł/12 mies., czyli razem 117 zł, do tego wynajem dekodera Czyli de facto ta druga opcja jest droższa niż oferowany mi wcześniej Superpremium HD za 99 zł. Nie ma dla mnie oferty 9 lub 10 miesięcy 50% za pakiet CANAL+ Optimum HD (średnio 62/66 zł). Pytam: dlaczego, skoro inni taką dostają? W odpowiedzi słyszę: składa się na to wiele czynników, np. długość stażu w Cyfrze, terminowość opłat… Jestem Klientem Cyfry od 3 lat, zawsze terminowo wywiązuję się z zobowiązań. Widocznie dla Cyfry to mało. Nic, zapłacę za ten [beep]ny wrzesień, a potem adieu. Nie chodzi o pieniądze (zdecydowanie stać mnie na Superpremium), chodzi o zasadę. Nie lubię być traktowany jak klient drugiej kategorii – a takim, jak się okazało, dla Cyfry jestem (długość stażu i tajemnicze itd.). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stepik1974 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Witam Wszystkich. W dniu wczorajszym przedłużyłem umowę na następujących warunkach: Superpremium- 99 zł PACE PVR - 0 zł Multiroom - 0 zł Drugi dekoder Philips PVR - 5 zł Wcześniej dzwonił konsultat i proponował następujące warunki: Superpremium- 99 zł PACE PVR - 10 zł Multiroom - 10 zł Drugi dekoder Philips PVR - 5 zł Taką ofertę odrzuciłem i napisałem propozycje ze swoimi warunkami poprzez formularz kontaktowy. Po 2 dniach zadzwoniła przemiła konsulntantka i przystała na moją propozycję (cześniej nie wysyłałem wypowiedzenia). Dzisiaj idę odebrać dekodery. Podziękowania dla Colsman123 za szybki odezw po napisaniu pierwszego postu. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tombinio Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Witam Wszystkich! Pierwszy telefon po zarejestrowaniu wypowiedzenia. Canalplus optimum 53,5x9PLN + 3x107PLN. Teraz tylko w przyszlym roku przyjdzie mi szybko wyslac wypowiedzenie by te 3 miesiace sobie skrocic:) Pozdrawiam użytkowników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpoesp Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Cóż, przyjdzie się rozstać z Cyfrą.Oferta z Działu Utrzymania Klienta (właśnie dzwoniłem): - Superpremium za 99 zł + 10 zł za wynajem PVR (zawsze miałem darmowy) lub - 7 miesięcy CANAL+ Optimum HD 50% + 5 miesięcy 100% (średnio ok. 90 zł miesięcznie) oraz HBO HD 27 zł/12 mies., czyli razem 117 zł, do tego wynajem dekodera Czyli de facto ta druga opcja jest droższa niż oferowany mi wcześniej Superpremium HD za 99 zł. Nie ma dla mnie oferty 9 lub 10 miesięcy 50% za pakiet CANAL+ Optimum HD (średnio 62/66 zł). Pytam: dlaczego, skoro inni taką dostają? W odpowiedzi słyszę: składa się na to wiele czynników, np. długość stażu w Cyfrze, terminowość opłat… Jestem Klientem Cyfry od 3 lat, zawsze terminowo wywiązuję się z zobowiązań. Widocznie dla Cyfry to mało. Nic, zapłacę za ten [beep] wrzesień, a potem adieu. Nie chodzi o pieniądze (zdecydowanie stać mnie na Superpremium), chodzi o zasadę. Nie lubię być traktowany jak klient drugiej kategorii – a takim, jak się okazało, dla Cyfry jestem (długość stażu i tajemnicze itd.). Zrozum, że nie każdy dostaje takie oferty od razu. Żeby dostać ofertę 9 a nawet 10 miesięcy 50% to trzeba: Po 1. Wysłać wypowiedzenie Po 2. Jeśli dzwonią ze słabą ofertą to odmówić i czekać na następny telefon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piechur Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Rozumiem i nie rozumiem zarazem. Rozumiem prawa rynku, pseudosuperoferty, przeciąganie liny: whats your best price, my friend. OK. Z drugiej strony odmawiam 7 razy Superpremium za 99 zł. Wysyłam wypowiedzenie. Dzwonię do Działu Utrzymania Klienta i mówię, że skłonny byłbym je wycofać, jeżeli otrzymam uczciwą ofertę. Taką, jaką otrzymują inni abonenci, nic specjalnego, chcę dokładnie tego samego - przedstawiam oczekiwania. I co słyszę? Że dla mnie takiej oferty nie ma, bo... liczy się staż, terminowość i inne nie wiadomo co. Czyli ja się nie liczę. Czyli jestem abonentem drugiej albo i trzeciej kategorii - gorszym. "Zaledwie" trzyletnim, a nie dziesięcioletnim. Ma mi to odpowiadać? Czekać mogę, a nawet muszę do końca września. Nie akceptuję jednak, że obraża się przy tym moją inteligencję i każe uczestniczyć w żenującym tańcu: "ależ zależy nam na panu". To po prostu niepoważne - i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekinf Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Witam. Ja od kilku dni zaczynam 3 zabawę z przedłużeniem umowy. Jeżeli chodzi o staż to u mnie historia była następująca po 1 roku: bardzo korzystna oferta (dużo opcji za 0 zł) natomiast po 2 roku olano mnie a ja wk....y wiozłem dużo tańszą opcję czyli z 100 zł zeszedłem na 38 zł. Teraz kobiecie w obsłudze klienta rypnąłem od razu czego oczekuje (zaczerpnięte z tego forum C+OPTIMUM = 9mcy/50% i 3mcy/100% i 0 zł za multiroom). Kobieta odmówiła lecz powiedziała, że oddzwoni lecz następna oferta może już nie być tak atrakcyjna (no już to widzę). Hmmm rozgadałem się lecz chciałem zapytać się: czy w cyfrze multiroom oznacza aktywację co 6 godzin czy dostaje się drugą karteczkę. Jeśli drugą karteczkę to co to za durna opcja premium "DODATKOWY PAKIET START za 9,9 zł) ????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Dostajesz drugą niezalezna kartę czyli nie musisz jej aktywowac jak kiedyś co 6h. Takie karty były w ofercie ale je zastąpiono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kurak Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Wypowiedzenie wysłane, umowa do 31 września 2012, Dotychczas - C+OptimumHD - 57 zł + najem PVR PACE - 20 zł = 77 zł Umowę przedłużyem na następujących warunkach Od 1 września 2012 do 31 sierpnia 2013 - C+OptimumHD - 62 zł, HDOptimum Promo - 0 zł, najem dekodera PVR - 0 zł = 62 zł przez 12 miesięcy. Takie warunki zaproponowałem w dziś o 15 w mailu o 18 telefon i jesteśmy dogadani na kolejne 12 m-cy. Dla dociekliwych na C+OptimumHD jest 45 zł rabatu. Przy podwyżce cena za abonament może wzrosnąc ale mam też prawo nie zaakcetowac nowych warunków, wysłac wypowiedzenie i negocjowac od nowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Sam zaproponowałeś warunki w mailu? I tak od razu bez gadania się zgodzili? Ciekawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mband Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Do kurak A na jaki adres wysyłales maila Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Na stronie cyfry znajduje się zakładka Formularz kontaktowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektor Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 @AALDI nikogo nie podpuszczam, po prostu w C+ nie ma stałej ceny i tyle. Inaczej, nie ma gwarancji ceny. O dziwo, miałem ofertę ze stałą ceną 75 zł na Canal+Optimum + , HD promo + multirom. No chyba że coś nie doszłyszałem, stary się robię Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommek85 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Witam mam pytania do lepiej znających temat przedłużania umów. Za 3miesiace konczy mi sie 23miesieczna umowa z cyfrą+, miałem najwyższy pakiet (149zł) dodatkowo multiroom (za 1zł) w zasadzie ta oferta mi odpowiada. Jak to teraz wygląda, jesli nie wypowiem umowy to zostanie ona automatycznie przedłużona na czas nieokreślony ( ale juz na normalnych warunkach - pewnie inna cena multiroomu czy pakietu prestiż HD) ? Czy też na tych warunkach na jakich kupowałem cyfre? Czy jesli wypowiem umowe, to jest szansa ze dostane cos lepszego niz nowi klienci? Umowa konczy mi sie w grudniu, wiec to chyba tez niezły czas jesli chodzi o promocje ( Swiateczna/Noworoczna) Co robilibyscie na moim miejscu? pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Ja na twoim miejscu wysłał wypowiedzenie i czekał przed samym końcem umowy negocjować, może akurat w tym czasie do Grudnia konsultant zadzwoni z propozycją jak jest wcześniej wysłane wypowiedzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FFan Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 ... Hmmm rozgadałem się lecz chciałem zapytać się: czy w cyfrze multiroom oznacza aktywację co 6 godzin czy dostaje się drugą karteczkę. Jeśli drugą karteczkę to co to za durna opcja premium "DODATKOWY PAKIET START za 9,9 zł) ????? Tak, multiroom to druga karta do tego jednego abo, a ta druga propozycja to drugi abonament za 9,9zł - Start HD który możesz używać nie tylko w obrębie gospodarstwa domowego, ale sprezentować go np. rodzinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekinf Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Hmm... a drugą karteczkę z multiroomu (pomińmy aspekt prawny) też można sprezentować i np zapunktować u teściowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Według regulaminu nie można, ale w praktyce jest to inaczej i mozna. Ja tak miałem przez jakiś czas, że odległość pomiędzy kartami wynosiła 100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Hmm... a drugą karteczkę z multiroomu (pomińmy aspekt prawny) też można sprezentować i np zapunktować u teściowej Działa gdzieklowiek HotBird świeci... A na wyspach działa idealnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaq. Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Witam, czy można w ICA sprawdzić do kiedy jest umowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Wejdź w "Moja Oferta", następnie "Oferty specjalne" i zrób symulacje. Ostatni miesiąc z rabatem, jest Twoim ostatnim miesiącem umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommek85 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Ok. Dzieki. Ile przed koncem umowy trzeba skladac wypowiedzenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ukassiu18 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 najpóźniej miesiąc przed. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v0n Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Wejdź w "Moja Oferta", następnie "Oferty specjalne" i zrób symulacje. Ostatni miesiąc z rabatem, jest Twoim ostatnim miesiącem umowy. No wlasnie. U mnie taka opcja symulacji zawsze byla, brzez lata, a w tej chwili wszystkie zaladki mowia "Nie mamy dla Ciebie w tej chwili żadnych ofert." a zostan z cyfra podaje mi jakis number zaczynajacy sie od 22 do zadzwonienia. Technologia sie cofa do XXtego wieku, czy co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Napisz emaila Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi