Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cóż, przyjdzie się rozstać z Cyfrą.

Oferta z Działu Utrzymania Klienta (właśnie dzwoniłem):

 

- Superpremium za 99 zł + 10 zł za wynajem PVR (zawsze miałem darmowy) lub

- 7 miesięcy CANAL+ Optimum HD 50% + 5 miesięcy 100% (średnio ok. 90 zł miesięcznie) oraz HBO HD 27 zł/12 mies., czyli razem 117 zł, do tego wynajem dekodera

 

Czyli de facto ta druga opcja jest droższa niż oferowany mi wcześniej Superpremium HD za 99 zł.

Nie ma dla mnie oferty 9 lub 10 miesięcy 50% za pakiet CANAL+ Optimum HD (średnio 62/66 zł). Pytam: dlaczego, skoro inni taką dostają? W odpowiedzi słyszę: składa się na to wiele czynników, np. długość stażu w Cyfrze, terminowość opłat…

Jestem Klientem Cyfry od 3 lat, zawsze terminowo wywiązuję się z zobowiązań. Widocznie dla Cyfry to mało. Nic, zapłacę za ten [beep]ny wrzesień, a potem adieu. Nie chodzi o pieniądze (zdecydowanie stać mnie na Superpremium), chodzi o zasadę. Nie lubię być traktowany jak klient drugiej kategorii – a takim, jak się okazało, dla Cyfry jestem (długość stażu i tajemnicze itd.).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich.

W dniu wczorajszym przedłużyłem umowę na następujących warunkach:

Superpremium- 99 zł

PACE PVR - 0 zł

Multiroom - 0 zł

Drugi dekoder Philips PVR - 5 zł

Wcześniej dzwonił konsultat i proponował następujące warunki:

Superpremium- 99 zł

PACE PVR - 10 zł

Multiroom - 10 zł

Drugi dekoder Philips PVR - 5 zł

Taką ofertę odrzuciłem i napisałem propozycje ze swoimi warunkami poprzez formularz kontaktowy. Po 2 dniach zadzwoniła przemiła konsulntantka i przystała na moją propozycję (cześniej nie wysyłałem wypowiedzenia).

Dzisiaj idę odebrać dekodery.

 

Podziękowania dla Colsman123 za szybki odezw po napisaniu pierwszego postu.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, przyjdzie się rozstać z Cyfrą.

Oferta z Działu Utrzymania Klienta (właśnie dzwoniłem):

 

- Superpremium za 99 zł + 10 zł za wynajem PVR (zawsze miałem darmowy) lub

- 7 miesięcy CANAL+ Optimum HD 50% + 5 miesięcy 100% (średnio ok. 90 zł miesięcznie) oraz HBO HD 27 zł/12 mies., czyli razem 117 zł, do tego wynajem dekodera

 

Czyli de facto ta druga opcja jest droższa niż oferowany mi wcześniej Superpremium HD za 99 zł.

Nie ma dla mnie oferty 9 lub 10 miesięcy 50% za pakiet CANAL+ Optimum HD (średnio 62/66 zł). Pytam: dlaczego, skoro inni taką dostają? W odpowiedzi słyszę: składa się na to wiele czynników, np. długość stażu w Cyfrze, terminowość opłat…

Jestem Klientem Cyfry od 3 lat, zawsze terminowo wywiązuję się z zobowiązań. Widocznie dla Cyfry to mało. Nic, zapłacę za ten [beep] wrzesień, a potem adieu. Nie chodzi o pieniądze (zdecydowanie stać mnie na Superpremium), chodzi o zasadę. Nie lubię być traktowany jak klient drugiej kategorii – a takim, jak się okazało, dla Cyfry jestem (długość stażu i tajemnicze itd.).

 

Zrozum, że nie każdy dostaje takie oferty od razu. Żeby dostać ofertę 9 a nawet 10 miesięcy 50% to trzeba:

 

Po 1. Wysłać wypowiedzenie

Po 2. Jeśli dzwonią ze słabą ofertą to odmówić i czekać na następny telefon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem i nie rozumiem zarazem. Rozumiem prawa rynku, pseudosuperoferty, przeciąganie liny: whats your best price, my friend.

OK.

Z drugiej strony odmawiam 7 razy Superpremium za 99 zł. Wysyłam wypowiedzenie. Dzwonię do Działu Utrzymania Klienta i mówię, że skłonny byłbym je wycofać, jeżeli otrzymam uczciwą ofertę. Taką, jaką otrzymują inni abonenci, nic specjalnego, chcę dokładnie tego samego - przedstawiam oczekiwania. I co słyszę? Że dla mnie takiej oferty nie ma, bo... liczy się staż, terminowość i inne nie wiadomo co. Czyli ja się nie liczę. Czyli jestem abonentem drugiej albo i trzeciej kategorii - gorszym. "Zaledwie" trzyletnim, a nie dziesięcioletnim. Ma mi to odpowiadać?

Czekać mogę, a nawet muszę do końca września. Nie akceptuję jednak, że obraża się przy tym moją inteligencję i każe uczestniczyć w żenującym tańcu: "ależ zależy nam na panu". To po prostu niepoważne - i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja od kilku dni zaczynam 3 zabawę z przedłużeniem umowy. Jeżeli chodzi o staż to u mnie historia była następująca

po 1 roku: bardzo korzystna oferta (dużo opcji za 0 zł) natomiast po 2 roku olano mnie a ja wk....y wiozłem dużo tańszą opcję czyli z 100 zł zeszedłem na 38 zł.

Teraz kobiecie w obsłudze klienta rypnąłem od razu czego oczekuje (zaczerpnięte z tego forum C+OPTIMUM = 9mcy/50% i 3mcy/100% i 0 zł za multiroom). Kobieta odmówiła lecz powiedziała, że oddzwoni lecz następna oferta może już nie być tak atrakcyjna (no już to widzę). Hmmm rozgadałem się lecz chciałem zapytać się: czy w cyfrze multiroom oznacza aktywację co 6 godzin czy dostaje się drugą karteczkę. Jeśli drugą karteczkę to co to za durna opcja premium "DODATKOWY PAKIET START za 9,9 zł) ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie wysłane, umowa do 31 września 2012,

Dotychczas - C+OptimumHD - 57 zł + najem PVR PACE - 20 zł = 77 zł

Umowę przedłużyem na następujących warunkach

Od 1 września 2012 do 31 sierpnia 2013 - C+OptimumHD - 62 zł, HDOptimum Promo - 0 zł, najem dekodera PVR - 0 zł = 62 zł przez 12 miesięcy.

Takie warunki zaproponowałem w dziś o 15 w mailu o 18 telefon i jesteśmy dogadani na kolejne 12 m-cy.

Dla dociekliwych na C+OptimumHD jest 45 zł rabatu. Przy podwyżce cena za abonament może wzrosnąc ale mam też prawo nie zaakcetowac nowych warunków, wysłac wypowiedzenie i negocjowac od nowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

mam pytania do lepiej znających temat przedłużania umów.

Za 3miesiace konczy mi sie 23miesieczna umowa z cyfrą+, miałem najwyższy pakiet (149zł) dodatkowo multiroom (za 1zł) w zasadzie ta oferta mi odpowiada. Jak to teraz wygląda, jesli nie wypowiem umowy to zostanie ona automatycznie przedłużona na czas nieokreślony ( ale juz na normalnych warunkach - pewnie inna cena multiroomu czy pakietu prestiż HD) ? Czy też na tych warunkach na jakich kupowałem cyfre?

Czy jesli wypowiem umowe, to jest szansa ze dostane cos lepszego niz nowi klienci?

Umowa konczy mi sie w grudniu, wiec to chyba tez niezły czas jesli chodzi o promocje ( Swiateczna/Noworoczna)

Co robilibyscie na moim miejscu?

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na twoim miejscu wysłał wypowiedzenie i czekał przed samym końcem umowy negocjować, może akurat w tym czasie do Grudnia konsultant zadzwoni z propozycją jak jest wcześniej wysłane wypowiedzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Hmmm rozgadałem się lecz chciałem zapytać się: czy w cyfrze multiroom oznacza aktywację co 6 godzin czy dostaje się drugą karteczkę. Jeśli drugą karteczkę to co to za durna opcja premium "DODATKOWY PAKIET START za 9,9 zł) ?????

Tak, multiroom to druga karta do tego jednego abo, a ta druga propozycja to drugi abonament za 9,9zł - Start HD który możesz używać nie tylko w obrębie gospodarstwa domowego, ale sprezentować go np. rodzinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdź w "Moja Oferta", następnie "Oferty specjalne" i zrób symulacje. Ostatni miesiąc z rabatem, jest Twoim ostatnim miesiącem umowy.

 

No wlasnie. U mnie taka opcja symulacji zawsze byla, brzez lata, a w tej chwili wszystkie zaladki mowia "Nie mamy dla Ciebie w tej chwili żadnych ofert." a zostan z cyfra podaje mi jakis number zaczynajacy sie od 22 do zadzwonienia. Technologia sie cofa do XXtego wieku, czy co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...