Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@GolfBravo: Dokładnie. Oczywiście konsultant zapewniał mnie, że to świetna oferta w okolicach 100 złotych, które mogę maksymalnie mogę dać, bo mam i C+ i dekoder PVR i MR. Nie pamiętałem dokładnie jak ceny prezentują się dla nowych abonentów, ale sądziłem, że dostałem ofertę jak dla nowego abonenta, ale po tym co zobaczyłem w internecie pozostaje się tylko roześmiać, że ktoś kto przez dwa lata zostawia u nich mnóstwo pieniędzy, dodatkowo robi z siebie idiotę i bierze telewizor, przez który nie można tej umowy rozwiązać wcześniej jest traktowany gorzej niż nowy klient. Brawo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ja napisałem, że był obowiązek? Naucz się czytać ze zrozumieniem. Napisałem, że skorzystałem z promocji i wziąłem Prestiżowy HD+ wraz z TV i Multiroom'em, a to blokuje możliwość rozwiązania wcześniejszego umowy, bo wówczas trzeba byłoby płacić karę umowną, co jest równoznaczne z tym, że sam zrobiłem z siebie jelenia biorąc ten telewizor (którego oczywiście nikt mi brać nie kazał, zrobiłem to z własnej naiwności), a teraz w zamian otrzymuję propozycję nowej superoferty w cenie wyżej niż nowy abonent. Lepiej/jaśniej się wyraziłem? Czy nadal poprzez nie ogarniasz tematu i czujesz się rozwalony?

 

P.S. Następnym razem będę pamiętał, żeby pisać wszystko jasno i rzeczowo, żeby nie musiały cię rozwalać argumenty.

 

Pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

terre24 - zgadzam się w zupełności z Los-Dawidos. W "akcji tv" jak to ładnie nazywa cyfra brało się umowe na 24 miesięczny okres zastrzeżony i buliło sie niemałe pieniądze, więc nie wiem skąd ta ironia. Wg Ciebie klienci z tej promocji mają być traktowani przez cyfrę jak dojne krowy, a reszta może wytargować więcej? Czyli jak będziesz przedłużał umowę z jakimś operatorem gsm to też lepiej nie bierz telefonu, bo nie ma takiego obowiązku. Idiotyczne tłumaczenie -:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wysokości opłat, za coś trzeba opłacić miejsce na transpodnerach dla nowych kanałów HD, że o kosztach produkcji i obsługi abonentów nie wspomnę (a te nie maleją). Dziwi mnie to kłócenie się o 2zł, bo na stronie przy zamówieniu jest taniej. W przeciągu 19miesięcy daje to zysk 38zł, czyli jedno wyjście na pizze mniej, lub jedna wizyta w barze mniej. W przeciągu 19 miesięcy. Wyliczać tak można w nieskończoność.

 

Jeszcze jedno, były pretensje pare lat temu, że lepiej się opłaca rozwiązać umowę i podpisać na nowo. Jak cyfra daje możliwości jak dla nowych abonentów, to źle, bo nic konkretnego nie ma. Jak zacznie dawać więcej niż dla nowego, to też będzie źle, bo za mało dają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jestem w trakcie negocjacji z Cyfrą (na razie nieskutecznych i z umową z TV) i irytuje mnie to, że jedni są traktowani lepiej od innych. Ironicznie zareagowałem na argument, że "wziąłem TV (za złotówkę) i przez to nie mogę rozwiązać umowy".... postawa roszczeniowa Polaków nie zna granic. Przecież Cyfra musiała się zabezpieczyć na wypadek taki jak np. zmiana regulaminu.

A drożyzny jakoś wielkiej nie było - Optimum z C+, HBO, HD i MR teraz jest za 108,75 zł. A przecież wcześniej było jeszcze taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Za takie traktowanie abonentów powinni dostać Laur Konsumenta...

 

Nie wiem co sie dzieje, chce przedluzyc z nimi umowe juz czwarty raz, ale w tym roku to tak jakbym gadal do sciany! Kompletna arogancja - ja mowie swoje, a oni swoje calkiem na inny temat. Nie potrafia mi nawet wytlumaczyc dlaczego mam placic wiecej niz nowy abonament.

 

Ich ulubiona odpowiedz w tym roku "nie ma takiej opcji w systemie", czyli komputer mowi NIE!

 

Naprawde mnie w tym roku wkorzaja - w poprzednich latach wystarczal jeden telefon i mozna bylo z kims konkretnym porozmawiac i cos zalatwic.

 

Wymowienie wysylam dzisiaj.

 

Czyżby pierwsze oznaki fuzji z N ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po paru mailach zeszli do ceny tak jak dla nowych abonentów z PVR za 10 i Mr za 15 zeta. Na mój argument że C+ Optimum można mieć za 57zł konsultant stwierdziłe, że takie oferty to były w zeszłym miesiącu, a teraz już nie (stara spiewka -:)) Wysłałem już parę maili i przypomina to bicie głową w mur. Może coś się zmieni po 11 listopada. Aha - podczas rozmowy dowiedzialem się że od 11 listopada mają być dedykowane dyski do Sagemcoma (oczywiście z zabezpieczeniami). Ciekawe co wymyślą -:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wysokości opłat, za coś trzeba opłacić miejsce na transpodnerach dla nowych kanałów HD, że o kosztach produkcji i obsługi abonentów nie wspomnę (a te nie maleją). Dziwi mnie to kłócenie się o 2zł, bo na stronie przy zamówieniu jest taniej. W przeciągu 19miesięcy daje to zysk 38zł, czyli jedno wyjście na pizze mniej, lub jedna wizyta w barze mniej. W przeciągu 19 miesięcy. Wyliczać tak można w nieskończoność.

 

Jeszcze jedno, były pretensje pare lat temu, że lepiej się opłaca rozwiązać umowę i podpisać na nowo. Jak cyfra daje możliwości jak dla nowych abonentów, to źle, bo nic konkretnego nie ma. Jak zacznie dawać więcej niż dla nowego, to też będzie źle, bo za mało dają.

Wiesz, tu nie chodzi o te 38 złotych, tylko o to, że po pierwsze ktoś chce zrobić ze mnie głupka wmawiając mi coś, co jest kompletną bzdurą, po drugie zaś zawsze wydawało mi się, że jak pojawia się specjalna oferta to jest ona rzeczywiście specjalna, zawierająca coś extra, coś, czego nie dostałbym kupując ów produkt w inny sposób.

 

Ja mogę zapłacić te 78PLN za C+ Optimum, ale niech Cyfra da coś w zamian, ale nie róbmy sobie jaj, że ja mam za wszystko dopłacać i w końcowym rezultacie będę płacić więcej niż nowy abonent, bo gdzie tu jest ta specjalna oferta przedłużeniowa?

 

Szczególnie śmieszy mnie ta sytuacja, gdyż parę stron wcześniej ludzie negocjowali pakiety i opcję dodatkowe w naprawdę korzystnych cenach, dostając np. MR albo PVR gratis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dziś udało mi się przedłużyć prestiżHD+ (płaciłem 109,-oferta z TV) za 134,- w tej cenie dodatkowo MR oraz PVR.

2 telefony w środę i dzisiaj formularz kontaktowy-konsultant oddzwonił po 2 g.Wypowiedzenia nie wysyłałem.

Cena chyba dobra?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie dostalem kolejna odpowiedz od C+, tym razem nie sztampowa ale napisana przez prawdziwego czlowieka! :D

 

Proponuja Canal+ Optimum za 64zl. Wczoraj proponowano nam Optimum za 59zl. Tak wiec widze ze roznica miedy Optimum z Canal+ i bez jest nadal 5zl, ale nadal sie upieraja z Optimum za 59zl a nie 52zl. I nie mozna zejsc na nizszy pakiet.

 

Nie chce mi sie juz nimi bawic, pomyslimy z zona do poniedzialku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy są jakieś wieści odnośnie PS3 dla abonentów, którzy nie brali promocji z TV?

Będzie możliwość i jeżeli wiecie to kiedy?

Umowy z PS3 są tylko dla TV i nowych abonentów

 

To akurat jest mi znane ale czy coś wiadomo jest że będzie poszerzona dla innych abonentów.

Mi zależy na przedłużeniu z PS3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...