Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wyslalem wypowiedzenie umowa konczyla sie z ostatnim dniem listopada. Wymienilem kilka emaili kilka raz tez dzwonili za kazdym razem dziekowalem gdyz to nie bylo to czego oczekiwalem . Dzis wyslalem znow email z propozycja jaka cena mnie interesuje. Okolo 19 zadzwonila Pani poczatkowo oferowala mi opcje drozsze. W koncu powiedzialem ze bylbym sklonny zgodzic sie na opcje w podobnej cenie jaka mam teraz gora do 130zl lacznie z multiroomem. Pani konsultant chwile kazala poczekac. Szukala w systemie lub tez konsultowala z przelozonym. W koncu przedstawila mi taka opcje jak wyzej. Moglem jeszcze dokupic dekoder za 129zl ale nie jest mi on potrzebny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wypełnieniu wczoraj formularza kontaktowego na stronie, dziś otrzymałem telefon z propozycją umowy na 15 m-cy Canal+Optimum za 64zł + 15zł Multiroom. Wypowiedzenia nie wysyłałem, okres promocyjny skończył mi się 31 października a okres minimalny mam do 31 grudnia. Nowe warunki wejdą od 1 grudnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rok temu jak przedluzalismy umowy nie bylo z tym problemu, wysylalismy maile do dystrybutorow i wymiana nie byla problemem nawet jezeli ktoś po prostu mial kaprys aby taki dekoder wymienic. Teraz jak masz np 250 i pojdziesz do punktu to dostaniesz 500 tylko jezeli dystrybutor nie bedzie mial Twojego modelu na stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dzisiaj dostalem od C+ wała!

 

Zapytalem wczoraz drugi raz przez email dlaczego nie moge miec pakietu Optimum za cene taka sama jak nowi abonamenci. W odpowiedzi:

odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, że podtrzymuje wyjaśnienia przekazane w poprzedniej korespondencji e-mail.

 

W związku z brakiem akceptacji przedstawionej oferty zapraszam do kontaktu w terminie późniejszym

 

W przypadku chęci rezygnacji, należy przesłać list polecony, zgodnie z Regulaminem, najpóźniej na miesiąc przed końcem obecnego okresu Umowy, pod nasz adres korespondencyjny:

 

CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.

02-100 Warszawa

skr. poczt. 8

 

W przypadku pojawieniasię pytań, proszę o kontakt.

 

Czyli albo akceptuje ich cene (105zl drozsza), albo niech sobie rezygnuje z C+. Super sie z nimi rozmawia, juz im sie nawet nie chce przeczytac pytania i na nie odpowiedziec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś dzwoniłem do C+ i dostałem "świetną" ofertę... Myślałem, że uszy mnie zawodzą. Obecnie mam Prestiż+ HD i płacę 180PLN. Facet zaproponował mi C+ Optimum za 99PLN, ale tutaj obniża specjalnie dla mnie cenę do 78PLN, ponadto Multiroom za 15PLN i Philipsa PVR, którego obecnie mam za 20PLN, ale specjalnie dla mnie może obniżyć cenę do 10PLN, w sumie więc 103PLN. Niestety nie zawarł w tym HD. Na stronie Cyfry C+Optimum kosztuje 76PLN, Mutliroom 10PLN, a Pace 500GB także 10PLN, dokładając HD wychodzi 107PLN.

 

Za takie traktowanie abonentów powinni dostać Laur Konsumenta... Za starego, wolnego, ciągle wieszającego się dziada z małym dyskiem jakim jest Philips mam płacić dalej dychę, podczas gdy dla nowych abonentów Pace także jest za dychę, a mniemam, iż przyjemność korzystania w przypadku Pace z 5 razy większa, chociażby z uwagi na sam dysk. Multiroom dla obecnego klienta 15 złotych, choć dla nowych jest to 10 złotych i są to pewnie dwie oddzielne karty, a ja muszę latać co 6 godzin, wyjmować, bawić się z tym etc. A super promocja z C+ Optimum z 99 na 78PLN, gdzie w internecie jest... o 2 złote tańszy to już czysta parodia.

 

Rozumiem, że w tym kraju po dobroci nic się nie da załatwić i muszę wysłać rezygnację, żeby coś ugrać? Czy generalnie lepiej jest podpisać nową umowę, wówczas będzie szansa na Pace 500GB i MR jako dwie oddzielne karty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Za takie traktowanie abonentów powinni dostać Laur Konsumenta...

 

Nie wiem co sie dzieje, chce przedluzyc z nimi umowe juz czwarty raz, ale w tym roku to tak jakbym gadal do sciany! Kompletna arogancja - ja mowie swoje, a oni swoje calkiem na inny temat. Nie potrafia mi nawet wytlumaczyc dlaczego mam placic wiecej niz nowy abonament.

 

Ich ulubiona odpowiedz w tym roku "nie ma takiej opcji w systemie", czyli komputer mowi NIE!

 

Naprawde mnie w tym roku wkorzaja - w poprzednich latach wystarczal jeden telefon i mozna bylo z kims konkretnym porozmawiac i cos zalatwic.

 

Wymowienie wysylam dzisiaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...