Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przedłużyłem w czerwcu umowę telefonicznie wg mnie na poniższych warunkach:

CANAL+ OPTIMUM z PVR = 56+15=71

Tymczasem połowie lipca otrzymałem wyliczenie płatności do końca sierpnia po 56zł za miesiąc. Tak jakby "zapomnieli" doliczyć te 15zł za PVR. Zapłaciłem więc tak jak prosili 112 za 2 m-ce. Z tym, że symulując sobie płatności w ICA poprzez dodanie np. HBO wyliczają mi 146-43(rabat)=103. Gdyby od tych 103 odjąć 27 za HBO to wychodzi mi 76, czyli tak jakby za PVR policzono 20 zamiast 15. Nic z tego nie rozumiem, nie wiem też czy wystarczająco jasno tłumaczę. W otrzymanym regulaminie i cenniku nic nie widzę wpisanego o cenie za wynajem PVR.

Czy ktoś miał podobny przypadek? Czy fakt nie ujęcia PVR w dwóch pierwszych płatnościach oznacza to, że mogę powołać się na to w przyszłości i wykłócić PVR za free? Na ICA mam aktualnie nadpłatę 56zł.

Co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle że umowa telefoniczna - żadnego podpisu nie było :) Jedyny papier to pierwszy rachunek.

Przecież w ciągu kilku(nastu) dni od przedłużenia umowy powinieneś otrzymać od CYFRY+ list z dokumentami dotyczącymi nowych warunków Twojej umowy. Zakładając, że umowę przedłużyłeś jakiś miesiąc temu (rzekomo w czerwcu) to w/w papiery już dawno powinieneś mieć w domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jeśli czegoś nie ma w aneksie, oznacza to, że będziesz płacił za daną usługę opłatę wg. cennika zawartego w regulaminie, czyli w przypadku najmu dekodera PVR - 20 zł miesięcznie :( Jeśli podczas zawierania aneksu ustaliłeś 15 zł to składaj reklamację :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli czegoś nie ma w aneksie, oznacza to, że będziesz płacił za daną usługę opłatę wg. cennika zawartego w regulaminie

Zgadza się. Pamiętam, że gdy kilka lat temu miałem zniżkę na dzierżawę dekodera (SD) to operator umieścił odpowiedni zapis w aneksie do mojej umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co się nie zgadza? Że miałem odpowiedni zapis w aneksie do swojej umowy?

Nie wiem co jest przyczyną takiej sytuacji w tym konkretnym przypadku, ale jestem pewny tego, że w moim przypadku miałem odpowiednią adnotację na temat ówczesnego rabatu w swoich dokumentach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dziękuję za poradę, że najlepiej negocjować poprzez e-mail. Wysłałem dziś do nich swoją propozycję i oto co otrzymałem:

"Odpowiadając na e-mail, proponuję Panu przedłużenie Umowy na 15 miesięczny Okres Minimalny na następujących warunkach:

 

- pakiet CANAL+ Optimum w cenie 57 zł miesięcznie (przez 15 pełnych miesięcy),

- opcja Filmbox HD w cenie 15 zł miesięcznie,

- opcja HD Optimum w cenie 11 zł miesięcznie,

- opcja Multiroom w cenie 15 zł miesięcznie,

- dzierżawa dekodera HD PVR w cenie 15 zł miesięcznie (przez 15 pełnych miesięcy).

 

Ww. oferta jest dostępna do odwołania"

Już zadzwoniłem (e-mail był w systemie) i przedłużyłem wcześniej wypowiedzianą umowę.

Życzę powodzenia w negocjacjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dziękuję za poradę, że najlepiej negocjować poprzez e-mail. Wysłałem dziś do nich swoją propozycję i oto co otrzymałem:

"Odpowiadając na e-mail, proponuję Panu przedłużenie Umowy na 15 miesięczny Okres Minimalny na następujących warunkach:

 

- pakiet CANAL+ Optimum w cenie 57 zł miesięcznie (przez 15 pełnych miesięcy),

- opcja Filmbox HD w cenie 15 zł miesięcznie,

- opcja HD Optimum w cenie 11 zł miesięcznie,

- opcja Multiroom w cenie 15 zł miesięcznie,

- dzierżawa dekodera HD PVR w cenie 15 zł miesięcznie (przez 15 pełnych miesięcy).

 

Ww. oferta jest dostępna do odwołania"

Już zadzwoniłem (e-mail był w systemie) i przedłużyłem wcześniej wypowiedzianą umowę.

Życzę powodzenia w negocjacjach.

 

 

na jaki adres to wysyłasz ?

 

mi po 2 mailu uparcie proponują

- pakiet CANAL+ Optimum w cenie 69 zł miesięcznie (przez 19 pełnych miesięcy),

- opcja HD Optimum w cenie 11 zł miesięcznie,

- opcja Multiroom w cenie 15 zł miesięcznie,

- dzierżawa dekodera HD PVR w cenie 15 zł miesięcznie (przez 19 pełnych miesięcy).

 

więc leje na to ciepłym moczem

 

dotychczas umowa na rok i PVR gratis Optimum + HD + C+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to miałem problem ze znalezieniem e-mail Cyfry (podają tylko nr tel. infolinii). Po zalogowaniu się do ICA, gdzieś w najczęściej zadawanych pytaniach, znalazłem formularz kontaktowy. Po uruchomieniu formularza zaznaczyłem, że mail dotyczy zmiany pakietu a w treści opisałem, że chcę przedłużyć wcześniej wypowiedzianą umowę na moich warunkach (C+Optimum za 57, multirom za 10 i PACE za 10). Po niespełna 1 godzinie dostałem odpowiedź jak cytowana kilka postów wyżej. Jak później zadzwoniłem do infolinii to już wiedzieli o treści maila, który dostałem.

To co otrzymałem to propozycja z której wybrałem to co chciałem.

I tyle. :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie proszę umowę mam podpisaną rok temu na 18 miesięcy , kiedy mogę się starać o przedłużenie na nowych mam nadzieję lepszych warunkach niż wtedy obowiązywały ???

 

czy lepiej jest w sprawie przedłużenia uderzać bezpośrednio do jakiegoś punktu C+ w jakiejś galerii czy lepiej dzwonić na infolinię ??

 

pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, jeszcze masz pół roku :)

Kto wie, może wtedy już będą jakieś promocje po fali rezygnacji w tym sezonie.

 

Zastanawia mnie jaka fala rezygnacji MADMAX ... Przecież oni już mają wszystkie umowy przedłużone co mieli przedłużyć, więc już konsultanci nie muszą już tak się starać i rozdawać 37,47 albo 57 zł Pakiety z Opcją CANAL+, mogą spokojnie negocjować po 43, 62 albo 78 zł miesięcznie. Pewnie Cyfra+ nie będzie pewnie stawiać na wysokie rabaty w pakietach w miesiącach promocyjnych Listopad/Grudzień, może dadzą 30% opustu na pakiety ale wątpie w Canal+ bo dali za dużo i to za dużo za Polską Ekstraklasę. Ja nawet po stracie Foxa w 2012 jestem zadowolony z usług Cyfry+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@m.sta

nie ludz sie , nie ma pvr za 5zl

No to Cie rozczaruje bo jest.

Przy przedłużeniu umowy dostałem zniżkę 5 zł na dzierżawę dekodera ( 20 - 5 = 15 zł ).

Po późniejszym kontakcie jak umowa weszła w życie zadzwoniłem i powiedziałem iż nowi klienci mają ten dekoder teraz za 10 zł więc czemu ja mam płacić 15 ! :shock:

Powiedział, że też może mi go "załatwić za 10 zł - wprowadził i powiedział, że będe go miał nawet za 5 zł ponieważ mam rabat 5 zł ( czyli 10 zł - 5 = 5 zł ) sam w to nie wierzył ale taką symulację pokazał mu komputer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli CANAL+ Optimum za 57zł można wytargować tylko w przypadku wzięcia czegoś dodatkowo, czy wszystkiego z powyższej listy?

 

Nie, ja dzisiaj przedłużyłem na 15 miesięcy C+Optimum za 57zł bez żadnych dodatków. Miesiąc trwały tarcia, ale w końcu mam co chciałem (umowa mi się kończyła z końcem lipca).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce mi się szukac, jednak wielokrotnie wypowiadaliście sie (co niektórzy), że teraz macie za 29,90 i więcej nie zamierzacie płacić...

Teraz za C+Optimum jest 57z, + HD za 11, razem 68. A popatrzcie ile bulą Norki http://imageshack.us/photo/my-images/856/75353548.jpg/ (prawie 300zł - i to nie full)

link do strony http://parabol.canaldigital.no/OrderSteps/ zdaję sobie sprawę, że tam zarabiaja dużo lepiej...(pracowałem tam) , jednak oferta 57+11 za C+Optimum+HD jest całkiem dobra, porównywalna z tamtą (relatywizując zarobki).

Zobaczcie, ile bulą za pakiet podstawowy http://imageshack.us/photo/my-images/717/norges.jpg/ za to płacą ciut ponad 100zł (a to są kanały porównywalne z DVB-T + HD).

Ja przedłużyłem C+Optimum z HD za 68, i to jest dobra cena (w końcu za wynajem transporderów stawki nie są uzależnione od srednich płac w kraju działania platformy, czy to Cyfra+ czy canaldigital, płaca podobnie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam was

opiszę moją sytuację z cyfrą i bezczelnymi konsultantami

mam(miałem) dwie umowy każda na inny adres i czytajac to forum wysłałem wypowiedzenie jednej umowy ze wzgledu na nowe wysokie ceny, konsultant zadzwonił zaproponował gorsze warunki aniżeli dla nowego klienta i w ostatni dzien wysłałem maila z moją propozycją c+optimum 57zł, multiroom 15zł umowa na 15 mieś. ,konsultantka zadzwoniła po 2 godzinach czy jeszcze jestem zainteresowany i przystałem i mam umowę na 15 mieś.;zapytałem się w sprawie następnej umowy bo kończyła się 30.06 i powiedziała że nie tak samo będzie, mialem stałą cenę na tej umowie i nie miałęm zamiaru wysyłać wypowiedzenia ze względu na zmiane ceny,kończącą się umowę bo kiedyś sam zadzwoniłem na infolinie i konsultant przedłużył mi umowę bez wypowiedzenia na w miarę uczciwych warunkach zapewne ugrał bym więcej wypowiadając umowę ale nie miałem czasu na szarpanie i takie tam. Wracając do tej umowy która kończyłą sie 30.06 gdy wysłąłem wypowiedzenie ponieważ konsultant nie miał ochoty przystać na warunki znane mnie z innej umowy wysłalem wypowiedzenie.Zero odzewu z cyfry dwa sms i jakiś telefon że chce porozmawiac wyliczyłył że mój pakiet kosztuje 160 zł i może zaproponować 122 -wyśmialem go bo nowy klient ma taniej a poza umowami to moze te 122zł wyjdzie. od tego momentu cisza do 30.06 nikt nie dwonił do mnie klienta od wielu wielu lat, dostałem pismo co mam zwrócić i tyle tak reasumując trzeba być [beep]em ekonomicznym aby tracić klienta płacącego średnie 70 zl przez kilka czy kilkanaście lat i zawsze na czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłużyłem umowę na pakiet kompakt w czerwcu a dziś dzwoni konsultantka i proponuje c+optimum 56 zł nie jestem zainteresowany potem canal+ jako opcja dodatkowa 26zł do kompaktu też nie powiedziałem jej że zależy mi na filmach a nie na ich sport bo się spytała co mnie powstrzymuje? Potem hbo na 9 miesięcy za 19,90zł też się nie zgodziłem i zakończyłem rozmowę a ona mówi jak bym się namyślił to żeby zadzwonić na infolinię. Czy ktoś miał podobną sytuację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...