Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ad1.Teoretycznie umowę możesz przedłużyć już na 3 miesiące przed zakończeniem obecnego okresu minimalnego swojej umowy.

Ad2.Jeśli chcesz kupić dekoder od operatora to najpierw musisz zwrócić ten, który aktualnie masz w dzierżawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@carnac ja mam to samo tylko w czerwcu 2010 po zadymie poszerzone HD za 11 zł bez dzierżawy i kolejne przedłużenie oraz złożone wymówienie. Dzisiaj drugi telefon, stanęło na takim zestawie jak mam za 58 zł ale i tak odmówiłem. Powiedziałem, że za tyle co było albo niech mi nie zawracają czterech liter i czerwona słuchawka. Powinniśmy wykazać więcej determinacji to przecież nasze ciężko zarobione pieniądze. Powtarzam kolejny raz oni aby istnieć muszą nam coś wcisnąć a my bez telewizji przez kilka miesięcy nie umrzemy ani nie oślepniemy. Nasza zdecydowana postawa i wysyp lepszych promocji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaa i ta zdecydowana postawa skończy się tym, że albo dacie zarobić innej platformie, albo weźmiecie mniejszy pakiet. Zobaczcie, że w Cyfrze od Listopada nie było promocji w której średnia za Canal+Optimum zeszłaby poniżej 70pln. Ale macie racje, warto być upartym i nie decydować się na warunki typu 64, czy 57pln za wspomniany pakiet..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja byłem dzisiaj w salonie cyfry plus i facet zaproponował mi 78 zł za kompakt i canal + i odmówiłem i kazał mi poleconym do końca czerwca wyslać wypowiedzenie co mam robić mam optimum canal+ i filmbox za 49,90 a on chce mi dać kompakt prosze o odpowiedz co mam robić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chce pozostać się w cyfrze plus i nie chcem iść np do cyfrowego polsatu a wypowiedzenie chce złożyć bo mi się umowa kończy a chcą mi za 78zł dać niższy pakiet z canal+ to mi się nie opłaca bo teraz mam optimum z canal+ i filmboxem i jakoś płacę 49,90 i jestem już 3 lata w cyfrze i może da rady jak do cyfry zadzwonie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw poczytaj ten dział - są już opisane prawie wszystkie możliwe przypadki, później wyślij wypowiedzenie (listem poleconym) a następnie poczekaj na list od nich i telefon - zaczną dzwonić jak zarejestrują w systemie i bliżej końca umowy (nie piszesz kiedy Ci się kończy ta umowa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj kończy mi się miesięczny okres wypowiedzenia umowy. Kilka telefonów już miałem z propozycją przedłużenia umowy ale oferta cały czas optimum + canal za 78 zł z których oczywiście nie skorzystałem. Od rana czekam na telefon z ofertą specjalną optimum +canal za 57 zł ale jakoś nikt się nie kwapi żeby zadzwonić. Może powinienem napisać maila?

 

Aktualnie płace za canal + optimum dekoder SD - 93 z groszami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 i 64 to oferty mocne.

Możecie odrzucać sobie oferty jak chcecie jeśli bawić się Wam chce o 7zł. Ofert za 47/57 nie dostanie nikt poza abonentami, którzy w zeszłym roku mieli 29/42. Konsultanci są z tego rozliczani i nikt nie zaoferuje oferty, której nie może, żeby stracić premię. Taka jest prawda i lepiej się z tym pogodzić niż wałkować pięćset tysięcy razy ten sam temat.

 

Ja już załatwiłem przedłużenie - dostałem 57zł/15mies./Canal+Optimum/ - z tym, że w zeszłym roku płaciłem 90 (miałem to samo plus HBO)z kawałkiem bodajże i nijak ma się do tej wypowiedzi którą cytuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do której godziny spodziewać się tel. od konsultanta z ofertą przedłużenia? Kompakt kończy mi się dzisiaj i totalna cisza.Jeżeli nie zadzwonią, to zamierzam sam zadzwonić, ale w ostatniej godzinie.Szkoda mi PVR i widzę, że będzie ciężko go wytargować za 0zł jak dotychczas.

Czyli o której godz. najpóźniej zadzwonić? A może jutro jeszcze będzie ostatnia szansa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paabu , jeśli masz wysłane wypowiedzenie, nikt Ci bez kontaktu z Tobą nie przedłuży umowy samodzielnie - zwykle dzwonią, ale może się też zdarzyć, że nikt nie zadzwoni i umowa się zakończy. Jeśli wypowiedzenie nie było wysłane, wcale nikt się nie musi kontaktować, po prostu umowa przejdzie na czas nieokreślony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Po dość długiej przerwie postanowiłem napisać, gdyż tak... Wczoraj zadzwoniłem do CYfry w sprawie przedłużenia umowy, którą zerwałem z początkiem maja... PO tym jak nie dostałem żadnej promocji na pakiet Komfortowy z Canal+, postanowiłem, że wybiorę pakiet Startowy z C+ za 43zł/ miesiąc (bez dekodera). Facet powiedział, że dostanę umowę na 15 miesięcy, stała cena jak podałem 43zł. Myslałem, że po sprawie i będzie jak ustaliliśmy, a tutaj... Patrzę wczoraj mam kanały z pakietu Komfortowego - myślę chwilowa promocja... Ale dziś wchodzę na ICE, w mój pakiet... A tu KOMFORTOWY I OPCJA CANAL + HD za.... 105zł/miesiąc!! :shock: Od razu dzwonie do BIura Obsługi a tu kobieta mówi mi, że rzeczywiście "wybrałem" taki pakiet... Wniosłem o reklamację, mają 30 dni na odpowiedź... Szok... :evil: Miał ktoś podobną sytuację? Szczerze strasznie się wnerwiłem i nie wiem co robić, czy uznają reklamację po przesłuchaniu rozmowy... :? Tyle nie zamierzam W ŻYCIU płacić, nie wiem skąd taka sytuacja... Jeśli przyjmą reklamacje to na co mogę liczyć, jakaś rekompensata? Ale mam nerwy, co za ... facet, oszukano mnie, porażka... :evil: Co robić teraz? Pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odsłuchaniu rozmowy napewno uwzględnią reklamację,ale w sumie to dość dziwna sprawa.Mi kiedyś też naliczyli sporą opłatę,ale później zostało to skorygowane i pomniejszono kolejną wpłatę abonamentową.Bądź cierpliwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...