musiolek Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Ad1.Teoretycznie umowę możesz przedłużyć już na 3 miesiące przed zakończeniem obecnego okresu minimalnego swojej umowy. Ad2.Jeśli chcesz kupić dekoder od operatora to najpierw musisz zwrócić ten, który aktualnie masz w dzierżawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolasko Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 @carnac ja mam to samo tylko w czerwcu 2010 po zadymie poszerzone HD za 11 zł bez dzierżawy i kolejne przedłużenie oraz złożone wymówienie. Dzisiaj drugi telefon, stanęło na takim zestawie jak mam za 58 zł ale i tak odmówiłem. Powiedziałem, że za tyle co było albo niech mi nie zawracają czterech liter i czerwona słuchawka. Powinniśmy wykazać więcej determinacji to przecież nasze ciężko zarobione pieniądze. Powtarzam kolejny raz oni aby istnieć muszą nam coś wcisnąć a my bez telewizji przez kilka miesięcy nie umrzemy ani nie oślepniemy. Nasza zdecydowana postawa i wysyp lepszych promocji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rigidigi Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Taaa i ta zdecydowana postawa skończy się tym, że albo dacie zarobić innej platformie, albo weźmiecie mniejszy pakiet. Zobaczcie, że w Cyfrze od Listopada nie było promocji w której średnia za Canal+Optimum zeszłaby poniżej 70pln. Ale macie racje, warto być upartym i nie decydować się na warunki typu 64, czy 57pln za wspomniany pakiet.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strusy4 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 a ja byłem dzisiaj w salonie cyfry plus i facet zaproponował mi 78 zł za kompakt i canal + i odmówiłem i kazał mi poleconym do końca czerwca wyslać wypowiedzenie co mam robić mam optimum canal+ i filmbox za 49,90 a on chce mi dać kompakt prosze o odpowiedz co mam robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burdi4 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 dziś kończy mi się umowa miałem optimum z hd i pace500gb za 43 zł,dzwoniłem kilka razy ale proponowali mi to samo za 80zł!!!niestety przechodzę do tnk hd z tunerem adb 2850 st. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 @strusy4: Jak to kazał Ci wysłać ? Co? Wypowiedzenie? Piszesz tak jakby Ci coś dawali a ty musisz. Wyślij wypowiedzenie i czekaj jak się odezwą i negocjuj - nic nie musisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strusy4 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 a można napisać e maila Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musiolek Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Nie można. Odsyłam do regulaminu umowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strusy4 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 to co ja mam zrobić wypowiedzenie wysłać a jak nie bedzie mi pasować to niższego pakietu nie wezmę bo niechcem nigdzie sie przenosić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emik1 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 wyślij wypowiedzenie poleconym i czekaj na odzew - to dobra droga do negocjacji. Może zdołasz upolować to samo za 57 zł. powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Jak chcesz jakieś rady to pisz składnie i po polsku - Z jakiego powodu składasz to wypowiedzenie? Bo pakiet chcesz mieć niższy? Bo umowa Ci się kończy? Bo TVN Warszawa już nie będzie w ofercie? I o jakie przenosiny ci chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strusy4 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Chce pozostać się w cyfrze plus i nie chcem iść np do cyfrowego polsatu a wypowiedzenie chce złożyć bo mi się umowa kończy a chcą mi za 78zł dać niższy pakiet z canal+ to mi się nie opłaca bo teraz mam optimum z canal+ i filmboxem i jakoś płacę 49,90 i jestem już 3 lata w cyfrze i może da rady jak do cyfry zadzwonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Najpierw poczytaj ten dział - są już opisane prawie wszystkie możliwe przypadki, później wyślij wypowiedzenie (listem poleconym) a następnie poczekaj na list od nich i telefon - zaczną dzwonić jak zarejestrują w systemie i bliżej końca umowy (nie piszesz kiedy Ci się kończy ta umowa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strusy4 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Koniec lipca mi się umowa kończy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 no to działaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magmimat Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Dzisiaj kończy mi się miesięczny okres wypowiedzenia umowy. Kilka telefonów już miałem z propozycją przedłużenia umowy ale oferta cały czas optimum + canal za 78 zł z których oczywiście nie skorzystałem. Od rana czekam na telefon z ofertą specjalną optimum +canal za 57 zł ale jakoś nikt się nie kwapi żeby zadzwonić. Może powinienem napisać maila? Aktualnie płace za canal + optimum dekoder SD - 93 z groszami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strusy4 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 mi za tą cenę proponowali to samo tylko canal + optimum 78zł ale odmowiłem i pan z centrum cyfry + kazał wysłać mi wypowiedzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Strona 421 - tam jest napisane kto może dostać cenę 57 zł za Canal+Optimum. Poczytajcie trochę forum zamiast wylewać tu swoje żale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojak Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Konsultanci uparci są jak nigdy, nawet nie chcą dać oferty internetowej, mam sobie rozwiązać umowę i podpisać nową internetową za 52zł miesięcznie, co za ludzie, jasne już będę latał z papierami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emik1 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 57 i 64 to oferty mocne.Możecie odrzucać sobie oferty jak chcecie jeśli bawić się Wam chce o 7zł. Ofert za 47/57 nie dostanie nikt poza abonentami, którzy w zeszłym roku mieli 29/42. Konsultanci są z tego rozliczani i nikt nie zaoferuje oferty, której nie może, żeby stracić premię. Taka jest prawda i lepiej się z tym pogodzić niż wałkować pięćset tysięcy razy ten sam temat. Ja już załatwiłem przedłużenie - dostałem 57zł/15mies./Canal+Optimum/ - z tym, że w zeszłym roku płaciłem 90 (miałem to samo plus HBO)z kawałkiem bodajże i nijak ma się do tej wypowiedzi którą cytuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paabu Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Do której godziny spodziewać się tel. od konsultanta z ofertą przedłużenia? Kompakt kończy mi się dzisiaj i totalna cisza.Jeżeli nie zadzwonią, to zamierzam sam zadzwonić, ale w ostatniej godzinie.Szkoda mi PVR i widzę, że będzie ciężko go wytargować za 0zł jak dotychczas. Czyli o której godz. najpóźniej zadzwonić? A może jutro jeszcze będzie ostatnia szansa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strusy4 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Nie trzeba czekać aż zadzwonią tylko trzeba samemu czasami do nich dzwonić bo ci mogą samodzielnie umowę przedłużyć A jeżelei nie jest wysłane wypowiedzenie to co będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 paabu , jeśli masz wysłane wypowiedzenie, nikt Ci bez kontaktu z Tobą nie przedłuży umowy samodzielnie - zwykle dzwonią, ale może się też zdarzyć, że nikt nie zadzwoni i umowa się zakończy. Jeśli wypowiedzenie nie było wysłane, wcale nikt się nie musi kontaktować, po prostu umowa przejdzie na czas nieokreślony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rychu Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Witam, Po dość długiej przerwie postanowiłem napisać, gdyż tak... Wczoraj zadzwoniłem do CYfry w sprawie przedłużenia umowy, którą zerwałem z początkiem maja... PO tym jak nie dostałem żadnej promocji na pakiet Komfortowy z Canal+, postanowiłem, że wybiorę pakiet Startowy z C+ za 43zł/ miesiąc (bez dekodera). Facet powiedział, że dostanę umowę na 15 miesięcy, stała cena jak podałem 43zł. Myslałem, że po sprawie i będzie jak ustaliliśmy, a tutaj... Patrzę wczoraj mam kanały z pakietu Komfortowego - myślę chwilowa promocja... Ale dziś wchodzę na ICE, w mój pakiet... A tu KOMFORTOWY I OPCJA CANAL + HD za.... 105zł/miesiąc!! Od razu dzwonie do BIura Obsługi a tu kobieta mówi mi, że rzeczywiście "wybrałem" taki pakiet... Wniosłem o reklamację, mają 30 dni na odpowiedź... Szok... Miał ktoś podobną sytuację? Szczerze strasznie się wnerwiłem i nie wiem co robić, czy uznają reklamację po przesłuchaniu rozmowy... Tyle nie zamierzam W ŻYCIU płacić, nie wiem skąd taka sytuacja... Jeśli przyjmą reklamacje to na co mogę liczyć, jakaś rekompensata? Ale mam nerwy, co za ... facet, oszukano mnie, porażka... Co robić teraz? Pozdrawiam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrem Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Po odsłuchaniu rozmowy napewno uwzględnią reklamację,ale w sumie to dość dziwna sprawa.Mi kiedyś też naliczyli sporą opłatę,ale później zostało to skorygowane i pomniejszono kolejną wpłatę abonamentową.Bądź cierpliwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi