Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Up

 

A o co chodzi z tym rachunkiem ? Moze byc ten moj z Nki ? To jest na moje nazwisko oczywiscie, ostatni rachunek z tego co kojarze byl 74zł - wszystkie pakiety + NFilmy HD.

 

Może być. Jeśli zamówisz Cyfre+ przez Internet, to za Optimum z Canal+ zapłacisz odpowiednio: 1-3 miesiąc-0 zł, 4 miesiąc 50 zł, 5-22 miesiąc 75,90 zł, czyli średnio 64,37 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie działają kanały oprócz cinemaxa 2 a wczoraj o 13 00 zabrali i wieczorem o 21 00 patrze wszystko jest oprócz cinemaxa2

dobrze by było jakby tak zostało

 

pakiet optimum canal+ filmbox

dekoder pace dsr2221

 

U mnie jest to samo ;) mam pakiet optimum canal + a mam pełny pakiet tylko bez cinemaxa 2 ;)

na samsungu sd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również mam jeszcze dodatkowe kanały(mam p. Kompakt)a z Optium mam k.tj. Animal Planet,History,TCM,Sf channel, Disney ch. ,C.Network,BBC Knowledge ,Crime Invest.,D.world,C.C.Family/Vh1,Mtv rocks,i to już wszystko. Ktoś wcześniej napisał,że to jakaś awaria ale dziś jest już 18 trochę za długo.Albo przedłużyli akcję albo wybrani abonenci C+ będą oglądać te kanały może do końca tyg. :lol2: Trudno "rozszyfrować" zamiary C+ :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie dziwie się jeżeli ktoś się martwi,ze mu działa wyższy pakiet mam to samo chodzi mi prestiż mimo,że promocja była do 15 lutego a jeżeli mi podwyższyli pakiet? pózniej moga się tłumaczyć ,że błąd systemu a nie chce mi się bawić w reklamacje wiem jak u nich jest z błędami czytałem na forum jak obiecują dekoder za 0 zł a pózniej 20 zł na fakturze i trzeba reklamować.Ja nie mam zamiaru dzwonić do nich i tracić na telefon żeby coś zrobili z wyższym pakietem skoro placę za niższy.Przez miesiąc obejrzałem tylko 4 filmy na hbo i wiem przynajmniej,ze m inie trzeba pakietu prestiż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzajcie sobie w ICA ile jest do zapłaty.

@wiktor9 masz rację dzwonić nie ma co - szkoda czasu i pieniędzy. Lepiej wysłać przez ICA pytanie w tej sprawie dodając skromnie, że rozumiecie to podwyższenie pakietu jako dalszy ciąg promocji i za nie nie zapłacicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi również chodzi o to żebym nie płacił więcejw marcu. Wcześniej miałem taką sytuację. W grudniu podpisałem umowę na pakiet Kompakt w tym (7 mies od stycznia 50% zniżki) Opcja Canal+ za mies. grudzień O zł.Zadzwoniłem do ICA w sprawie odłączenia opcji Canal+ w styczniu ,powiedzieli mi na infolinii,że muszę utrzymać tę opcję przez 1 mies.(czyli styczeń) ( czego nie powiedzieli mi u dystrybutora) a później zadzwonić do nich żeby wyłączyli ją od 1 lutego. 2 stycznia b.r zadzwoniłem do ica żeby od 1 lutego wyłączyli mi Canal+. Dostałem 2 rachunki za styczeń i luty w cenie 38.90 z Canal+,więc znów musiałem zadzwonić do nich ,ponieważ od lutego nie miałem Opcji Canal+ a dostałem rachunek łącznie z canal+,przysłali mi później poprawiony rachunek za luty (21.45).Gdybym do nich nie zadzwonił musiałbym zapłacić (38.90 za m. luty) ,niby 19 .90 różnicy ale każdy grosz się liczy tym bardziej ,że zapłaciłbym za coś czego nie miałem i rzecz jasna nie oglądałem. Trzeba się pilnować na każdym :kroku". :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, no zlitujcie się!! Za co macie płacić, za usługę której nie zamawialiście? Zachowujecie się jak dzieci. Wiadomo, że w takich sytuacjach, nikt jednym guzikiem nie wyłączy uprawnień u 1,5 mln abonentów, to nie jest światło w ubikacji. Promocja miała trwać od 15 lutego, a część programów działała 2-3 dni wcześniej. I teraz jest podobnie. Więc dajcie już spokój, jutro, pojutrze wyłączą Wam kanały i w końcu będziecie spać spokojnie.

 

edit:

siulu23 jest coś takiego jak edycja posta, więc nie pisz posta pod postem bo robisz bałagan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu nie chodzi o 1,5 mln abonentów bo ta promocja nie dokonywała zmian na kartach tylko albo o awarię serwera przypisującego dany kanał do danego pakietu albo o problemy z odbiorem u ludzi którzy mają coś opłacone a system po wyłaczeniu tej promocji zablokuje im kanały za które płacą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blue-voyager napisał ale tu nie chodzi, o to, że ktoś nie odbiera tego co powinien ale odwrotnie - odbierają kanały z wyższego pakietu pomimo skończonej promocji. I zamiast się cieszyć to lamentują a co niektórzy nawet dzwonią do Cyfry

 

masz racje co do tego niewiem po co dzwonić do cyfry+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zrozumiałeś co napisałem. Gdyby teraz wyłączyli definitywnie promocję to być może część abonentów nie odbierałaby tego za co zapłaciła. I połapali się że jest błąd w systemie. Od jakiegoś czasu krażą słuchy (nawet mi tak odpisali gdy nie chciało mi przyjąć opcji 48H) że jest awaria serwera wysyłającego uprawnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie też się wydaje, że to nie jest żadne przedłużenie promocji, tylko jakaś awaria. Kanały z wyższego pakietu były już zakodowane. Z jakichś przyczyn część z nich odkodowano. I na tej podstawie, że jest to tylko część (w moim przypadku cinemax 2 jest zakodowany), podejrzewam, że Cyfra+ ma jakieś problemy.

I nie żebym jakoś specjalnie płakał z tego powodu, że mam więcej. Człowiek martwi się tylko( nie bez podstaw), by mu nie przysłano rachunku za ten luksus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...