rartur1111 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Witam. Wypowiedziałem umowę i teraz zaczynam negocjacje . Dotychczas miałem Prestiż HD i dekoder hd za darmo. Dalej chcę ten pakiet ale z multiroomem. Czy ktoś ostatnio zawierał umowę w wpodobnej sytuacji? Co teraz proponują? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strusy4 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 i co ci powiedzieli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1980 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 @Up A o co chodzi z tym rachunkiem ? Moze byc ten moj z Nki ? To jest na moje nazwisko oczywiscie, ostatni rachunek z tego co kojarze byl 74zł - wszystkie pakiety + NFilmy HD. Może być. Jeśli zamówisz Cyfre+ przez Internet, to za Optimum z Canal+ zapłacisz odpowiednio: 1-3 miesiąc-0 zł, 4 miesiąc 50 zł, 5-22 miesiąc 75,90 zł, czyli średnio 64,37 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioKLR Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 u mnie działają kanały oprócz cinemaxa 2 a wczoraj o 13 00 zabrali i wieczorem o 21 00 patrze wszystko jest oprócz cinemaxa2 dobrze by było jakby tak zostało pakiet optimum canal+ filmbox dekoder pace dsr2221 U mnie jest to samo mam pakiet optimum canal + a mam pełny pakiet tylko bez cinemaxa 2 na samsungu sd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siulu23 Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Ja również mam jeszcze dodatkowe kanały(mam p. Kompakt)a z Optium mam k.tj. Animal Planet,History,TCM,Sf channel, Disney ch. ,C.Network,BBC Knowledge ,Crime Invest.,D.world,C.C.Family/Vh1,Mtv rocks,i to już wszystko. Ktoś wcześniej napisał,że to jakaś awaria ale dziś jest już 18 trochę za długo.Albo przedłużyli akcję albo wybrani abonenci C+ będą oglądać te kanały może do końca tyg. Trudno "rozszyfrować" zamiary C+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Wy narzekacie, że macie dłużej odkodowane dodatkowe kanały niż przewidywała to promocja??? Ludzie... to nie jest normalne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 sek w tym że u Polaków właśnie to jest normalne - aby narzekać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 W sumie można by to nazwać dosadniej, ale po co dawać modom okazje do ostrzeżeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac_latawiec Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Wy narzekacie, że macie dłużej odkodowane dodatkowe kanały niż przewidywała to promocja??? Ludzie... to nie jest normalne... I jak widać w poprzednich postach, piszą oraz dzwonią do cyfry w tej sprawie to się nazywa życiowa porażka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktor9 Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Ja nie dziwie się jeżeli ktoś się martwi,ze mu działa wyższy pakiet mam to samo chodzi mi prestiż mimo,że promocja była do 15 lutego a jeżeli mi podwyższyli pakiet? pózniej moga się tłumaczyć ,że błąd systemu a nie chce mi się bawić w reklamacje wiem jak u nich jest z błędami czytałem na forum jak obiecują dekoder za 0 zł a pózniej 20 zł na fakturze i trzeba reklamować.Ja nie mam zamiaru dzwonić do nich i tracić na telefon żeby coś zrobili z wyższym pakietem skoro placę za niższy.Przez miesiąc obejrzałem tylko 4 filmy na hbo i wiem przynajmniej,ze m inie trzeba pakietu prestiż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strusy4 Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 mi nadal prestizowy śmiga optimum canal + filmbox dekoder pace dsr 2221 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 sprawdzajcie sobie w ICA ile jest do zapłaty. @wiktor9 masz rację dzwonić nie ma co - szkoda czasu i pieniędzy. Lepiej wysłać przez ICA pytanie w tej sprawie dodając skromnie, że rozumiecie to podwyższenie pakietu jako dalszy ciąg promocji i za nie nie zapłacicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siulu23 Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Mi również chodzi o to żebym nie płacił więcejw marcu. Wcześniej miałem taką sytuację. W grudniu podpisałem umowę na pakiet Kompakt w tym (7 mies od stycznia 50% zniżki) Opcja Canal+ za mies. grudzień O zł.Zadzwoniłem do ICA w sprawie odłączenia opcji Canal+ w styczniu ,powiedzieli mi na infolinii,że muszę utrzymać tę opcję przez 1 mies.(czyli styczeń) ( czego nie powiedzieli mi u dystrybutora) a później zadzwonić do nich żeby wyłączyli ją od 1 lutego. 2 stycznia b.r zadzwoniłem do ica żeby od 1 lutego wyłączyli mi Canal+. Dostałem 2 rachunki za styczeń i luty w cenie 38.90 z Canal+,więc znów musiałem zadzwonić do nich ,ponieważ od lutego nie miałem Opcji Canal+ a dostałem rachunek łącznie z canal+,przysłali mi później poprawiony rachunek za luty (21.45).Gdybym do nich nie zadzwonił musiałbym zapłacić (38.90 za m. luty) ,niby 19 .90 różnicy ale każdy grosz się liczy tym bardziej ,że zapłaciłbym za coś czego nie miałem i rzecz jasna nie oglądałem. Trzeba się pilnować na każdym :kroku". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siulu23 Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Poprawiam się 17.45 a nie 19.90. Jeśli chodzi o ICA to mam normalną kwotę za Luty 21.45 ale nie wiadomo jak to będzie w Marcu? Ja nie odbieram pełnego pakietu Optium więc raczej nie mogę zapłacić w marcu więcej.(mam 13 k.odkodowanych a 8 nie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Ludzie, no zlitujcie się!! Za co macie płacić, za usługę której nie zamawialiście? Zachowujecie się jak dzieci. Wiadomo, że w takich sytuacjach, nikt jednym guzikiem nie wyłączy uprawnień u 1,5 mln abonentów, to nie jest światło w ubikacji. Promocja miała trwać od 15 lutego, a część programów działała 2-3 dni wcześniej. I teraz jest podobnie. Więc dajcie już spokój, jutro, pojutrze wyłączą Wam kanały i w końcu będziecie spać spokojnie. edit: siulu23 jest coś takiego jak edycja posta, więc nie pisz posta pod postem bo robisz bałagan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strusy4 Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 przepraszam bardzo kanały nie były włączone 2 dni przed tylko 15 stycznia dodam ze umnie nie było pojawiły sie 15 stycznia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Dla niektórych były... dajcie spokój już z tą dyskusją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 przepraszam bardzo kanały nie były włączone 2 dni przed tylko 15 stycznia Oczywiście, że były. Bo nie da się włączyć tylu abonentom wyższego pakietu w ciągu jednego dnia. Podobnie jak i wyłączyć. Potrafisz to zrozumieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyg Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Tu nie chodzi o 1,5 mln abonentów bo ta promocja nie dokonywała zmian na kartach tylko albo o awarię serwera przypisującego dany kanał do danego pakietu albo o problemy z odbiorem u ludzi którzy mają coś opłacone a system po wyłaczeniu tej promocji zablokuje im kanały za które płacą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strusy4 Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 zgadzam sie z andyg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 andyg, ale tu nie chodzi, o to, że ktoś nie odbiera tego co powinien ale odwrotnie - odbierają kanały z wyższego pakietu pomimo skończonej promocji. I zamiast się cieszyć to lamentują a co niektórzy nawet dzwonią do Cyfry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strusy4 Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 blue-voyager napisał ale tu nie chodzi, o to, że ktoś nie odbiera tego co powinien ale odwrotnie - odbierają kanały z wyższego pakietu pomimo skończonej promocji. I zamiast się cieszyć to lamentują a co niektórzy nawet dzwonią do Cyfry masz racje co do tego niewiem po co dzwonić do cyfry+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyg Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Nie zrozumiałeś co napisałem. Gdyby teraz wyłączyli definitywnie promocję to być może część abonentów nie odbierałaby tego za co zapłaciła. I połapali się że jest błąd w systemie. Od jakiegoś czasu krażą słuchy (nawet mi tak odpisali gdy nie chciało mi przyjąć opcji 48H) że jest awaria serwera wysyłającego uprawnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rartur1111 Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Witam, w nawiązaniu do poprzedniego postu. Przedłużenie Prestiż HD na 13 m-cy 12 miesięcy 132 zł, 13 miesiąc 182 zł, Dekoder w cenie multiroom 7,50 do sierpnia od pierwszego września 27,50 To zaproponowano a mnie się nie spieszy - wypowiedzenie zrobione. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pirx Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Mnie też się wydaje, że to nie jest żadne przedłużenie promocji, tylko jakaś awaria. Kanały z wyższego pakietu były już zakodowane. Z jakichś przyczyn część z nich odkodowano. I na tej podstawie, że jest to tylko część (w moim przypadku cinemax 2 jest zakodowany), podejrzewam, że Cyfra+ ma jakieś problemy. I nie żebym jakoś specjalnie płakał z tego powodu, że mam więcej. Człowiek martwi się tylko( nie bez podstaw), by mu nie przysłano rachunku za ten luksus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi