Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

optimum 62 (-15)

MR 0 (-20)

philips hd 0

13 miesięcy

Odrzucone ponieważ nie dostałem gwarancji ceny lub jak kto wolo 100% na MR.

 

PS. Sąsiad wycofał wypowiedzenie optimum 58 (-19) MR 1zł do końca umowy. Czyli ma to co aktualnie płaci + podwyżka za optimum, ciekawe czego dla mnie nie było takiej oferty tylko przy wypowiedzeniu rabat 13,90 na pakiet hehe. W sumie to na chwilę obecną jestem gotowy do zmiany operatora ale z czystej ciekawości się wstrzymam jeszcze te pare dni. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Witam. Już dłuższy czas przeglądam forum, ale w związku, że kończy mi się umowa, postanowiłem włączyc się do dyskusji :) Dostałem telefon z propozycą przedłużenia:

Umowa na 24 miesiące

Optimum HD + Canal+ przez 3 miesięce za gratis, potem 60zł

Opcja HD Optimum przez 3 miesiące gratis, potem 11zł,

HBO, Cinemax, Filmbox przez 3 miesiące w prezencie, (jeżelibym się zdecydował na któryś z tych pakietów, to odpowiednio po trzecim miesiącu: 25zł, 12zł, 12zł)

Multoroom gratis przez 12 miesięcy, potem 15zł

Dekoder HD na bezpłatne użytkowanie.

Więcej już chyba nie utarguje ;p

Ja bym na Twoim miejscu nie pchał się w umowę na 2 lata. Ale to tylko moja sugestia.

 

@blueman

Warunki sa bardzo dobre, najlepsze, przyznasz?

A dlugosc umowy nie gra roli.

Gwarancji ceny tam chyba nie ma, ciekawe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie wczoraj mój ojciec przedłużył umowę z konsultantem na następującyhc warunkach optimum hd 62zł multiroom 20zł i Pace PVR 15 zł + do tego hbo hd i hbo go na 3 misiące gratis. I moje pytanie jest takie czy mogę zerwać tą umowę w ciągu 10 dni jak to jest w przypadku podpisywania nowej czy nic już się nie da zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety nie.

 

od każdej umowy w tym również zawartej na odległość można odstąpić w terminie 10 dni.

 

konsultant przez kilka minut trajkocze regulamin, rabaty itd itd, człowiek nie obeznany z tematem tego wszystkiego nie ogarnie.

dlatego do domu przychodzi aneks, który można na spokojnie przeczytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów nie przysługuje m.in.

w przypadku umów:

- o świadczenie usług, których wykonywanie rozpoczęło się za zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia (np. zamówiliśmy telefonicznie telewizję satelitarną, którą na naszą prośbę podłączono trzeciego dnia od podpisania umowy);

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna tylko ze C+ uznaje ze nie mozna wiec skieruja sprawe do rozstrzygniecia sadowego.

 

Co ty bredzisz ? Cyfra skieruje to do roztrzygnięcia sądowego ? :lol2: co to jest roztrzygnięcie sądowe ? Cyfra nigdzie tego nie skieruje Ty możesz to skierować jeśli Ci się nie podobają ich praktyki min do uokik do sądu też możesz iść z tym także na policje dać sprawę do prokuratury ... założyć sprawę cywilną i tak nie wygrasz :lol2: bo to jest aneks i wszystko było już wałkowane wiele razy i wszystko jest poprawnie i zgodnie z prawem realizowane.

 

:crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To można czy nie bo jedni piszą że tak a inni że nie, a jeśli tak to jak będzie wyglądał wzór tego wypowiedzenia?

 

gdyby rozmowy nie były nagrywane to bym napisał, że mój ojciec był nawalony jak szpadel i dal się podejść przez chytrego konsultanta.

A na serio. Konsultant dzwoni, konsultant jest szkolony jak złapać jelenia.Jeśli wyczuje, że rozmówca nie zna się na rzeczy wali ceny z górnej półki jakie dostał twój ojciec. Rozmówca podejmuje szybką decyzję pod wpływem impulsu nie przemyślając jej. Dlatego klient ma prawo do odstąpienia od umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasada jest prosta-podpisujemy bądź zgadzamy się ustnie tylko jeśli zrozumieliśmy TREŚĆ!!!!!Oszczędzi to wielu kłopotów.Tak samo jest w Polsce i Irlandii gdzie obecnie mieszkam,chociaż w IRL- jest COOLING WAVE PERIOD czyli mamy ZAWSZE 14 dni na odstąpienie od czegokolwiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już pisałem

Prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów nie przysługuje m.in. w przypadku umów:

- o świadczenie usług, których wykonywanie rozpoczęło się za zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia (np. zamówiliśmy telefonicznie telewizję satelitarną, którą na naszą prośbę podłączono trzeciego dnia od podpisania umowy);

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...