adrem Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Dzwoniłem,nie chcą słyszeć za taką cenę..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fbi Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Szkoda miałbyś z głowy te podwyżkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrem Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 w lutym będą jakieś propozycje,należy być cierpliwym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_gruszka Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 A czy jeżeli telefonicznie zgodziłem się na przedłużenie umowy na podanych mi warunkach i wycofanie wypowiedzenia to w jakimś okresie(np tygodnia) mogę to odkręcić? Bo dostałem ofertę c+optimum + optimum HD + PVR HD za 99zł(po podwyżce 107), a z tego co tu czytam można ugrać coś lepszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yarpen Zirgin Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAT GSM Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Jest możliwość ale do 10 dni lub wypowiedzenie wysłać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yarpen Zirgin Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Nie ma takiej możliwości. Wysłanie wypowiedzenia da skutek zaplanowania rozwiązania umowy na koniec okresu minimalnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_gruszka Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Sprzeczne posty. To w końcu w okresie 10 dni od zawarcia mogę to rozwiązać(np dzwoniąc do nich)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yarpen Zirgin Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Nie możesz. Taka możliwość jest wyłącznie w przypadku umów zawartych w trybie door to door. To, co jest określane jako "przedłużenie umowy przez telefon", to jedynie skorzystanie z nowej promocji na pakiet + ew. opcje z wyznaczeniem okresu minimalnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziut60 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 A czy jeżeli telefonicznie zgodziłem się na przedłużenie umowy na podanych mi warunkach i wycofanie wypowiedzenia to w jakimś okresie(np tygodnia) mogę to odkręcić? Bo dostałem ofertę c+optimum + optimum HD + PVR HD za 99zł(po podwyżce 107), a z tego co tu czytam można ugrać coś lepszego. NIE...... "Słowo się rzekło, kobyłka u płota" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojciecmateusz Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 mam pytanie odnośnie MR czy jest mozliwosc wyminy tych dwuch urządzeń(czerwona i zielona karta) na dwie karty które umorzliwiajaj nie latanie co 6 godz -- przy przedłużaniu umowy ,,,bo pani z utrzxymania klijenta mowi ze niema takeij możliwości ze nie można wymienic tego czegos aha czy sagemcom hd obsluguje MR tych modułów ----aktualnie mam MR przy kotrym musze latac co 6 godz zeby doladowac,,wypowiedzenie wyslane (ze wzgledu na zmiane cenn),,czy da sie zeby mi ten syff wymienili prosze doradźcie mi co mam zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 @blueman, w listopadzie 2010 nie było C+ Optimum za 57 zł na 15 m-cy. Ty chyba wypowiadasz w związku z podwyżką a nie zbliżającym się końcem umowy? Dokładnie, mam umowę z grudnia 2011r. "cyfra powrót" i teraz wypowiadam ze względu na podwyżkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz17 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 mam pytanie odnośnie MR czy jest mozliwosc wyminy tych dwuch urządzeń(czerwona i zielona karta) na dwie karty które umorzliwiajaj nie latanie co 6 godz -- przy przedłużaniu umowy ,,,bo pani z utrzxymania klijenta mowi ze niema takeij możliwości ze nie można wymienic tego czegos aha czy sagemcom hd obsluguje MR tych modułów ----aktualnie mam MR przy kotrym musze latac co 6 godz zeby doladowac,,wypowiedzenie wyslane (ze wzgledu na zmiane cenn),,czy da sie zeby mi ten syff wymienili prosze doradźcie mi co mam zrobic We wtorek zadzwoniłem i poprosiłem o wymianę na dwie zwykłe karty. W czwartek ustaliliśmy dystrybutora, u którego dokonam wymiany i w piątek już je miałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojciecmateusz Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 czy ta wymiana nastapila w trakcie umowy ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpeter Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Umowa zakończona w grudniu. Wczoraj telefon przypominający o terminie zdania sprzętu i standardowe, a co możemy... I propozycja: C+optimumHD- 65pln, multirom- 10pln, Pace500- gratis, umowa 15mc. Propozycja OK, ale nie przyjęta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Dobra decyzja. Napisz do CYFRY+ aby z tą propozycją zadzwonili w marcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 co możemy...I propozycja: C+optimumHD- 65pln, multirom- 10pln, Pace500- gratis, umowa 15mc. Propozycja OK, ale nie przyjęta Właśnie przed chwilą rozmowa z konsultantem i prawie to samo tylko C+Optimum za 72 pln (oczywiście od marca) grzecznie odmówiłem i powiedziałem ze się zastanowię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Z jakiego numeru oni dzwonią z propozycjami? Bo wysłałem wywiedzenie i czekam na kontakt. Chodzi mi o to czy zastrzeżony (mam je zablokowane u operatora) czy jakiś w stylu 22.... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Sam dzwoniłem. Zdecydowałem się zadzwonić i wysondować co mi zaproponują, ponieważ nowa promocja Polsatu (12-3) jest dla mnie atrakcyjna (jestem kibicem Śląska, o czym oczywiście wspomniałem w czasie rozmowy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziut60 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Z jakiego numeru oni dzwonią z propozycjami? Bo wysłałem wywiedzenie i czekam na kontakt. Chodzi mi o to czy zastrzeżony (mam je zablokowane u operatora) czy jakiś w stylu 22.... ? Z mojego, ponad 8-letniego ,kontaktu z Cyfrą, zauważyłem że lepiej jest dzwonić, samemu i rozmawiać z konsultantką . Z kosultantem zawsze było mi ciężej, coś ugrać , natomiast z panią prawie zawsze dostawałem, lepsze propozycje. Być, może jest to zasługa moich umiejętności negocjacyjnych, nabytych w pracy brokera, a może co innego . Takie są, moje spostrzeżenia, może ktoś skorzysta . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mik Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Umowa zakończona w grudniu. Wczoraj telefon przypominający o terminie zdania sprzętu i standardowe, a co możemy...I propozycja: C+optimumHD- 65pln, multirom- 10pln, Pace500- gratis, umowa 15mc. Propozycja OK, ale nie przyjęta Dobra decyzja. Napisz do CYFRY+ aby z tą propozycją zadzwonili w marcu A moge prosic o rozszyfrowanie i oferty i odpowiedzi? Bo jesli dobrze licze to jest to oferta 57 + 8 od marca wiec chyba lepszej nie bylo. Zastanawiam sie wlasnie nad przyjeciem takowej. Chociaz pospiech konsultanta przy jej proponowaniu byl zastanawiajacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciacho007 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 57+8=65zł to jest aktualnie najlepsza oferta jaką możesz otrzymać od Cyfry+ za Canal+Optimum. Oczywiście cena 65zł jest po podwyżce. Nie wiem ile masz do końca umowy ja mam jeszcze miesiąc i cztery dni (brak akceptacji nowego cennika). Mi zaoferowali jak na razie 72zł za Canal+Optimum ale odmówiłem. Pytając się konsultanta, że przedłuże umowę przy kwocie 65zł za w/w pakiet on twierdził, że nie może mi dać bo "system mu nie pozwala" więc odmówiłem. Poczekam jak dostanę to co chcę będzie ok jeśli nie to się pożegnam z Cyfrą+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mik Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 No ja juz mam -30 dni gdzies tak bo umowa skonczyla sie 31 grudnia, ale nie oddalem sprzetu i zadzwonili dzisiaj. 65+10 multiroom + PVR gratis przez 12 z 15 miesiecy. Chyba dam sie zlamac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson111111 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 jaki jest numer telefonu aby przedłuzyc umowe dla obecnych abonentów umowa kończy mi sie 27 marca czy warto juz dzwonic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodarek1 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Numer jest ; 22 3104546 ale lepiej poczekaj niech oni do ciebie zadzwonią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi