Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A czy jeżeli telefonicznie zgodziłem się na przedłużenie umowy na podanych mi warunkach i wycofanie wypowiedzenia to w jakimś okresie(np tygodnia) mogę to odkręcić? Bo dostałem ofertę c+optimum + optimum HD + PVR HD za 99zł(po podwyżce 107), a z tego co tu czytam można ugrać coś lepszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy jeżeli telefonicznie zgodziłem się na przedłużenie umowy na podanych mi warunkach i wycofanie wypowiedzenia to w jakimś okresie(np tygodnia) mogę to odkręcić? Bo dostałem ofertę c+optimum + optimum HD + PVR HD za 99zł(po podwyżce 107), a z tego co tu czytam można ugrać coś lepszego.

 

NIE......

"Słowo się rzekło, kobyłka u płota"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie odnośnie MR czy jest mozliwosc wyminy tych dwuch urządzeń(czerwona i zielona karta) na dwie karty które umorzliwiajaj nie latanie co 6 godz -- przy przedłużaniu umowy ,,,bo pani z utrzxymania klijenta mowi ze niema takeij możliwości ze nie można wymienic tego czegos

aha czy sagemcom hd obsluguje MR tych modułów

 

----aktualnie mam MR przy kotrym musze latac co 6 godz zeby doladowac,,wypowiedzenie wyslane (ze wzgledu na zmiane cenn),,czy da sie zeby mi ten syff wymienili prosze doradźcie mi co mam zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie odnośnie MR czy jest mozliwosc wyminy tych dwuch urządzeń(czerwona i zielona karta) na dwie karty które umorzliwiajaj nie latanie co 6 godz -- przy przedłużaniu umowy ,,,bo pani z utrzxymania klijenta mowi ze niema takeij możliwości ze nie można wymienic tego czegos

aha czy sagemcom hd obsluguje MR tych modułów

 

----aktualnie mam MR przy kotrym musze latac co 6 godz zeby doladowac,,wypowiedzenie wyslane (ze wzgledu na zmiane cenn),,czy da sie zeby mi ten syff wymienili prosze doradźcie mi co mam zrobic

We wtorek zadzwoniłem i poprosiłem o wymianę na dwie zwykłe karty. W czwartek ustaliliśmy dystrybutora, u którego dokonam wymiany i w piątek już je miałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co możemy...

I propozycja: C+optimumHD- 65pln, multirom- 10pln, Pace500- gratis, umowa 15mc. Propozycja OK, ale nie przyjęta

 

Właśnie przed chwilą rozmowa z konsultantem i prawie to samo tylko C+Optimum za 72 pln (oczywiście od marca) grzecznie odmówiłem i powiedziałem ze się zastanowię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jakiego numeru oni dzwonią z propozycjami? Bo wysłałem wywiedzenie i czekam na kontakt. Chodzi mi o to czy zastrzeżony (mam je zablokowane u operatora) czy jakiś w stylu 22.... ?

 

Z mojego, ponad 8-letniego ,kontaktu z Cyfrą, zauważyłem że lepiej jest dzwonić, samemu i rozmawiać z konsultantką .

Z kosultantem zawsze było mi ciężej, coś ugrać , natomiast z panią prawie zawsze dostawałem, lepsze propozycje.

Być, może jest to zasługa moich umiejętności negocjacyjnych, nabytych w pracy brokera, a może co innego .

Takie są, moje spostrzeżenia, może ktoś skorzysta .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa zakończona w grudniu. Wczoraj telefon przypominający o terminie zdania sprzętu i standardowe, a co możemy...

I propozycja: C+optimumHD- 65pln, multirom- 10pln, Pace500- gratis, umowa 15mc. Propozycja OK, ale nie przyjęta

Dobra decyzja. Napisz do CYFRY+ aby z tą propozycją zadzwonili w marcu :lol2:

A moge prosic o rozszyfrowanie i oferty i odpowiedzi? Bo jesli dobrze licze to jest to oferta 57 + 8 od marca wiec chyba lepszej nie bylo. Zastanawiam sie wlasnie nad przyjeciem takowej. Chociaz pospiech konsultanta przy jej proponowaniu byl zastanawiajacy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57+8=65zł to jest aktualnie najlepsza oferta jaką możesz otrzymać od Cyfry+ za Canal+Optimum. Oczywiście cena 65zł jest po podwyżce.

Nie wiem ile masz do końca umowy ja mam jeszcze miesiąc i cztery dni (brak akceptacji nowego cennika). Mi zaoferowali jak na razie 72zł za Canal+Optimum ale odmówiłem. Pytając się konsultanta, że przedłuże umowę przy kwocie 65zł za w/w pakiet on twierdził, że nie może mi dać bo "system mu nie pozwala" więc odmówiłem. Poczekam jak dostanę to co chcę będzie ok jeśli nie to się pożegnam z Cyfrą+. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...