Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Marini czy wysyłałeś wypowiedzenie ? Proszę podaj mail na jaki wysyłałeś to pismo

Nie wysłałem wypowiedzenia - mail był pytaniem o cene za pożądany pakiet wysłany z ICA (jak już ktoś tu wspomniał). Ktoś pytał na priv o imię konsultantki :D - pani Ania :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dostałem propozycję umowa kończy się 31.03 jeszcze nie wysłałem wypowiedzenia obecnie mam Optimum HD za 59 propozycja Optimum za 54 + 11 za HD umowa na 19 m-c chyba nie normalni dzisiaj wysyłam wypowiedzenie mam pvr philips za 0zł nie ma mowy o wymianie na Pace i krótszej umowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyslelem maila z informacja co o nich mysle,i wlasna propozycja: 62.4 zl na miesiac(umowa na 15 miesiecy) za canal+ optimum,optimum hd i dekoder hd.oraz informacja,zeby nie dzwonili,jesli oferta nie bedzie spelniala tych oczekiwan. na razie dostalem takiego maila:

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że Pana zgłoszenie

zostało przekazane do odpowiedniego działu.

 

W najbliższym czasie skontaktuje się z Panem Specjalista ds. Oferty

Programowej CYFRY+.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę wyjaśnień.

 

Łączę wyrazy szacunku,

 

zobaczymy co dalej.pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

standartowy tekst metodą ctrl+V :D . Miałem to samo - zadzwonili z propozycją jeszcze gorszą niż dotychczas. Mailuj dalej z realną propozycją. Do mnie zadzwoniła w końcu klientka z działu utrzymania (czy tak jakoś) i stwierdziła, że niestety ale darmowego MR nie jest w stanie dać. Kując żelazo poki gorące wyrwałem od niej darmowy PVR. Stanowczością i grzecznością można więcej załatwić niż biadoleniem. Powodzonka w negocjacjach :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto dzisiejsz odpowiedź na maila:

"Szanowny Panie

odpowiadając na e-mail, proponuję Panu przedłużenie Umowy na 19

miesięczny Okres Minimalny na następujących warunkach:

- pakiet CANAL+ Optimum z 17 zł zniżką przez 19 pełnych miesięcy

(standardowa opłata wynosi 99 zł),

- opcja HD Optimum za 11 zł miesięcznie."

 

Mają poczucie humoru :) Walczymy dalej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu wysłałem wypowiedzenie. Wypowiedzenie dotarło. Teraz zaczęły się telefony. Jak dotąd dwa, ale takie, że warto podzielić się.

 

Telefon pierwszy - Dzień dobry, nazywam się tak i tak, dzwonię z Cyfry+ czy rozmawiam z panem takim to a takim? Dotarło do nas pana wypowiedzenie. Chciałam zaproponować przedłużenie umowy. Ja: a w jakiej cenie? Takiej to a takiej. Ja: czyli tyle samo, co dla nowych abonentów? Tak. Ja: wobec tego to nie ma znaczenia czy się zdecyduję teraz, czy w późniejszym terminie, bo cena taka sama? Tak. Ja: to ja się zastanowię, do widzenia. Do widzenia.

 

Telefon drugi - Takie same ceregiele na wstępie, jak za pierwszym razem. Dalej to idzie tak: Myśmy już do pana dzwonili w sprawie przedłużenia umowy. Ja: zgadza się. Czy chciałby pan przedłużyć umowę? Ja: na jakich warunkach? Na takich samych. Ja: czyli tyle samo, co nowi abonenci? Tak. Ja: nie chcę. No to do widzenia.

 

A teraz krótki komentarz.

 

Kiedyś czytałem jakieś książki o skutecznych sposobach negocjacji i takich tam. Okazuje się że w Cyfrze o czymś takim, jak negocjacje nie słyszano. Tam jest beton. Atrakcyjna propozycja? Nie. Jakakolwiek propozycja? Nie, klient ma się zgodzić. Chyba atrakcyjną propozycją jest to, że w ogóle ktoś dzwoni. Chce pan kupić chleba? A po wiela? Po sto złotych? Nie chcę. Jak to pan nie chce? Przecież ja do pana dzwonię, a pan nie chce?

 

Nie będę się silić na opracowywanie jakichś strategii. Ale postawa betonu na pewno żadną strategią nie jest. Mimo wszystko nie zaszkodzi spytać jaka jest przyczyna wysłania rezygnacji. Cena? Warto spytać ile klient byłby skłonny zapłacić. Być może za ustępstwo kilku złotych uda się podpisać umowę na kilkadziesiąt zł. co miesiąc. Dla kogoś, kto potrafi liczyć to może być przekonujące. Kilkadziesiąt zł. co miesiąc przez ileś miesięcy to znacznie lepiej, niż zero złotych przez dowolnie długi okres. Może oferta się nie podoba? Warto spytać, a co chciałbyś oglądać? Może ktoś skusiłby się na jakiś pakiet? Pomysłów jest sporo, można długo pisać.

 

Ale negocjacje dla Cyfry są proste. Chcesz za tyle? Nie. To do widzenia.Atrakcyjna cena to wyższa cena :lol2:

 

Przy takiej postawie liczba abonentów zacznie systematycznie spadać. W każdym razie warto wiedzieć, że po drugiej stronie jest beton. Rozmowa może być krótsza i mniej irytująca. Bo i tak niczego się nie uda osiągnąć, więc od razu lepiej uciąć rozmowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem? Zresztą nie jest to aż takie ważne, znaczy mój przypadek. Chodzi o zasadę. A zasada jest jakaś dziwna. Zapomniałem bowiem wspomnieć o pewnym ważnym szczególe.

 

Otóż przy poprzednim przedłużaniu umowy udało mi się wytargować dość dobre warunki. Przynajmniej tak mi się wtedy wydawało. Po dwóch czy trzech miesiącach okazało się, że choć wynegocjowałem sporo, w porównaniu do oferty, która była podstawą do rozmowy, to jednak wszyscy nowi z automatu dostawali praktycznie to samo, co ja. Różnica była naprawdę minimalna. To znaczy, że gdybym się nie targował, to płaciłbym prawie 20zł. więcej za swój pakiet niż nowicjusze, którzy podpisywali umowy jakiś czas po mnie.

 

Mając to na uwadze, że może się okazać, że za dwa/trzy miesiące Cyfra zejdzie z ceny, albo wymyśli jakąś promocję dla nowych, to przyjmując proponowane warunki, okaże się, że przepłacam i to sporo, bo nowi mają lepiej.

 

Ale najbardziej zabawne jest to, że oni uważają, że jeśli mi zaproponują cenę, jak dla nowych, wyższą niż mój aktualny abonament, to ja się zgodzę przedłużyć, bo uznam, że podwyżka abonamentu jest dla mnie atrakcyjną zachętą do podpisania umowy. To jest już zwyczajnie chore.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja umowa skończył się z końcem grudnia, warunki które proponowali były gorsze niż dla nowych. Teraz dalej dzwonią ,że specjalnie dla mnie maja super ofertę, tóra będzie kontynuacją starej pomimo wypowiedzenia. Ich propozycja Canal+ optimum 57zł, dekoder Pace PVR 10ZŁ/12 miesięcy póżniej przez 3/ 20zł , dodatkowo HD OPTIMUM 11 ZŁ I UMOWA NA 15 MIESIĘCY, podobno już nie ma na 13 miesięcy. Nie wie kto tam wymyśla takie promocje? Czy to jest oferta atrakcyjna dla abonenta na przedłużenie umowy?

Od kilku dni śmiga u mnie N,wcale nie żałuję zamiany, dekoder C+ ten PACE , to naprawdę jak porównanie dnia do nocy. Canal+ miałem 5 lat, nie chcieli zejść z ceny za PVR parę groszy, to stracili miesięcznie kilkadziesiąt złotych, Ja powtarzam, nie żałuję zamiany, może trochę szkoda polskiej piłki ligowej chociaż z takim poziomem grania, to czasami Oni powinni płacić, że człowiek taką kopaninę ogląda.Tu jest za to LM iniedługo LE.

Wszystkim niezdecydowanym życzę więcej odwagi i pamiętajcie, TV to nie wszystko.

Ps. W ,, N" mam umowę na 12 miesięcy, kolejny grudzień znów należy do mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja umowa skończył się z końcem grudnia, warunki które proponowali były gorsze niż dla nowych. Teraz dalej dzwonią ,że specjalnie dla mnie maja super ofertę, tóra będzie kontynuacją starej pomimo wypowiedzenia. Ich propozycja Canal+ optimum 57zł, dekoder Pace PVR 10ZŁ/12 miesięcy póżniej przez 3/ 20zł , dodatkowo HD OPTIMUM 11 ZŁ I UMOWA NA 15 MIESIĘCY, podobno już nie ma na 13 miesięcy. Nie wie kto tam wymyśla takie promocje? Czy to jest oferta atrakcyjna dla abonenta na przedłużenie umowy?

 

Święta racja, śmiech na sali. Powinni to dać Ci za góra 30zł i jeszcze dołączyć własnoręcznie podpisane pozdrowienia od rady nadzorczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DEADPRINCE

Ja , nie muszę w przeciwieństwie do Ciebie chwalić pracodawcy. Dla mnie mogą owinąć w sreberko g....... i to zawsze będzie g......, ty musisz powiedziecieć, że to świetny produkt. Bądź obiektywny, a jak nie masz nic do powiedzenia ciekawego, to nie mów. Nie interesują mnie też pozdrowienia od rady nadzorczej, zarządu czy od ciebie. Jak masz kompleks Cyfry i pozdrowień od nich , to zgłoś chęc może oddawania swoich całych poborów za ofertę programową, może dostaniesz list z podpisami i okażą Ci wdzięczność.

W nowej umowie średnio wychodzi Canal+ Optimum 62,4 i dekoder cały czas 10zł miesięcznie.

Jaka wg Ciebie jest różnica i na czyją korzyść? Czy w telefonii np za przedłużenie UMOWY MASZ TAKIE SAME WARUNKI JAK NOWY, czy zyskujesz więcej minut?

Nic o śmiechu nie pisałem, ale masz rację , taka oferta na przedłużenie po wygaśnięciu umowy to śmiech na sali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie unoś się, dziś XX finał WOŚP, dzień szerzenia miłości.

Jakby mi płacili po godzinach, to bym Cyfrę chwalił, a tak po prostu mówię jak jest. Więc sorry, nie jesteś pierwszy i pewnie nie ostatni, który stosuje takie tanie chwyty :)

Po prostu marudzisz. Nikt Cię błagać nie będzie i dokładać do interesu, żeby dać ofertę, która Cię zadowoli, bo takiej pewnie nie ma. Abonenci są z Cyfrą niektórzy od 1998r. i tak się nie chełpią jak Ty. Najlepiej będzie - skoro trafiają do Ciebie liczby - jak policzysz sobie ilość kanałów filmowych, sportowych czy dokumentalnych w C+ i N.

I tak btw, dostałeś i tak lepsze warunki niż nowy abonent, a dodatkowy śmiech oprócz tego co napisałeś wzbudza we mnie sama w sobie centusiowata i roszczeniowa postawa kogoś, kto i tak nie chce C+ ale tak pomarudzi, jaka to jest be.

A z telefonią znów nietrafiony przykład - telefonia sprzedaje 120 cudzych kanałów czy swoje własne usługi? Proponuję poczytać coś o kanałach dystrybucji.

Tyle z mojej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt z operatorów nie dokłada do interesu, a napewno nie cyfra.Kilka lat temu, gdy internet nie był tak popularny mogli żądać za pakiety tak jak chcieli. Dzisiaj są trochę inne czasy, jedni abonenci wiedzą o ofercie mniej inni więcej. Uważam,że bez względu na wiedzę abonenta wszyscy powinni mieć takie same oferty przedłużeniowe, a tak cyfra wykorzystuję swoich abonentów i ich niewiedzę o możliwości negocjacji umowy.Tak samo jak z nowym regulaminem, jedni dostali , drudzy nie . Powinni wszyscy dostać listem poleconym, i wtedy to jest uczciwa postawa.Umowy przedłużałem wielokrotnie i tak słabej oferty jak w tym roku jeszcze nie było dla stałych abonentów.Nie chcę , żeby ktoś płakał za mną, ale może kiedyś zapłaczą za moimi pieniędzmi , nie w sensie jednego abonenta, ale w skali odejścia większej liczby abonentów.O których kanałach filmowych piszesz? Zgoda , co do oferty europejskich lig piłkarskich tu mają mocną pozycję.Nie marudzę, Canal+ chciałem i miałem wiele lat.Do oferty programowejsię przyzwyczaiłem i mogłem płacić nawet , jak niektórzy 65 zł za C+O, ale za ten dekoderek PACE po kilku latach użytkowania płacic nie mam zamiaru.Pisałem o telefonii np komórkowej i minutach dodatkowych w abonamencie za przedłuzenie umowy. Źle to odczytałes, nie miałem na mysli tych, o których myślisz z T...

Jutro ma zadzwonić konsultant, bo powiedział, żebym się zastanowił nad tą propozycją spokojnie.(pisałem o niej wcześniej)

Nie piszę tego do kogokolwiek osobiście, piszę o firmie , w której niektórzy z tu obecnych pracują, i nie mają żadnego wpływu na politykę marketingową i strategię, ofertę programową i dedykowany sprzęt do odbioru programów.

O kanałach dystrybucji nie będę czytał, bo mi się nie chce i mnie to nie interesuje.Ludzie w firmie Cyfra+ są za to odpowiedzialni i za to biorą pieniądze, niech się martwią.

To jest mój głos o firmie, nie o ludziach tam pracujących , którzy są uzytkownikami tego forum.

Trochę grzeczniej DEADPRINCE i tak jedziemy na jednym wózku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa kończy mi się z końcem marca, mam Canal+ Optimum i MR. Zadzwoniłem dziś na infolinię by dowiedzieć się odnośnie wypowiedzenia. Po krótkiej rozmowie Pani przełączyła mnie do działu utrzymania klientów, gdzie dostałem propozycję 78 za C+ Optimum i 5 zł za MR, czyli taka oferta jak dla nowych, nic z racji kilkuletniego stażu...

Wysyłam wypowiedzenie i jak nic się nie zmieni, to trzeba się będzie pożegnać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Negocjacie są bardzo proste

 

Piszesz maila by mieć potwierdzenie na złożenie twojej propozycji i tu w zależności od stażu jak trochę masz lub nie masz ja miałem 7 miesięcy i na takich warunkach podpisałem umowę

 

C+ Optimum za 57zł + PVR za 0zł lub PVR 10 zł a Optimum HD za 0 zł np + dodatki

 

nie przyjęcie twojej oferty przez konsultanta która jest możliwa do przyznania jest działaniem na szkodę firmy

ale nie liczcie że zaproponują wam to na samym początku i że konsultant może lub nie musi z wami podpisać umowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiąc wprost, to oglądanie telewizji mi obrzydło. Mimo wszystko jakąś tam trzeba mieć, bo nie jest się samemu w domu i reszta jednak chce oglądać. Jak dla mnie, to nawet Start byłby dobry, ale tam nie ma TVN24. Z kolei Kompakt mógłby już być. Dla świętego spokoju wziąłbym Optimum, ale bez żadnych dodatków. Jaka byłaby realna cena za ten pakiet. Czy coś można ugrać na takim skromnym i "gołym" pakiecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...