Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Własnie przedłużyłem C+optimum 57zł (rabat 42 zł) i PVR HD 10 zł przez 12 miesięcy(rabat) i 3 ostatnie miesiące umowy za 20 zł (czyli średnio wychodzi 12 zł miesiąc). Do tej pory płaciłem 69.90 za c+optimum i mialem badziewnego thompsona sd wiec jestem zadowolony.

Polecam pisac od razu maila ze swoja propozycja umowy bo inaczej to nie ma sensu. Dzwonia i proponuja jakies fatalne oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaproponowali c+hbo superpremium za 99, do tego multiroom za 5zł i pvr za 10 zł. wolałbym pvr za 0,- , bo dotychczas miałem najem za darmo...

brać?

 

na jutro jestem umówiony na telefon, myślę czy dadzą radę

57 zł za c+optimum

11 zł kanały hd

40 zł - multi

5 pvr i 5zł za MR

 

razem = 108 + 10 = 118 - czy ktoś sądzi, że jest możliwość ugrania takich warunków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak z tym PVRem za 10 zł? Do C+Optimum za 57 dają go w tej cenie na 12 m-cy czy 15? Niedawno przedłuzałem właśnie w tej cenie i jakoś nie usłyszałem aby konsultant coś wspominał o 12 miesiącach, bo bym zwrócił uwagę. Mógł nie mówić nic o okresie rabatu 50% na PVR, a ja domyslnie zrozumiałem na 15 m-cy podobnie jak pakiet... W każdym razie tragedii nie ma, w 13-stym miesiącu pewnie znowu będziemy przedłużać. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Po rozmowie z miłą Panią konsultant wycofałem wypowiedzenie i przedłużyłem dzisiaj umowę na kolejne 15 miesięcy:

Canal+ Optimum - 57pln (rabat 42pln)

HD Optimum - 11

Multiroom - 5pln

PVR - 10pln

Niestety Multi za 40pln nie przeszło - proponowała cenę 59pln - trzeba będzie dołączyć później...

Podobnie nie dało rady pvr za free mimo iż teraz mam tak.

Generalnie jestem zadowolony.

Pozdrawiam i owocnych negocjacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

mam pytanie, 3 razy pisałem maila i odpowiedz od konsultantek 20 PLN z wynajem PVR Pace HD. Uzasadniałem tym, że przedłuzyłem umowę w październiku i nie otrzymałem oferty wynajmu dekodera HD, jestem abonentem juz od 4ch lat i zawsze w terminie płacę abonament. Czy jest jakaś szansa by nie płacić 20sztu zł, a trochę mniej za wynajmowanie w/w dekodera? dziękuję za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi dzis wstepnie zaproponowali to :lol2::lol2:

 

odpowiadając na e-mail, proponuję Panu przedłużenie Umowy na 19 miesięczny Okres Minimalny na następujących warunkach:

 

- pakiet Optimum z 10 zł zniżką przez 19 pełnych miesięcy (standardowa opłata wynosi 69 zł) ?????

- opcja HD Optimum w cenie 11 zł miesięcznie,

- opcja Multiroom w cenie 15 zł miesięcznie,

- dzierżawa dekodera HD PVR z 5 zł zniżką przez 19 pełnych miesięcy (standardowa opłata wynosi 20 zł).

lacznie wychodzi równe 100 zł

 

Teraz mam

- optimum PROMO 49.90

- hd mix 0 zł

- MR 15zł

- PVR 250GB 0zł

co lacznie daje mi 64.90

 

 

NIE jestem zadowolony i juz wyslalem propozycje na

 

pakiet CANAL+HBO SUPERPREMIUM 99zł/19mcy

pvr 500GB 5zł lub 10zł /19mcy

multiroom 5zł/19mcy

 

co wy na to obywatele mam dalej walczyc ?? :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

NIE jestem zadowolony i juz wyslalem propozycje na

 

pakiet CANAL+HBO SUPERPREMIUM 99zł/19mcy

pvr 500GB 5zł lub 10zł /19mcy

multiroom 5zł/19mcy

 

co wy na to obywatele mam dalej walczyc ?? :]

 

Taką ofertę maja dla mnie od początku ... a ja sie uparłem na PVR za 0zł :) - wieć spokojnie to otrzymasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkich obawiających się, że nie dostaną Optimum za 57 zeta informuję, iż wyraźnie słyszałem, gdy zawierałem nową umowę, że otrzymuję to w ramach PROMOCJI na 15 miesięcy. Nie jest to, więc żadna łaska, ani wasz spryt podczas negocjacji, tylko PROMOCJA, – o którą prostu należy się upomnieć i konsultant nie będzie mógł się wycofać. Do tego jest Multi za 5 zeta. Dekoder do Multi w promocji za 129 zeta. Exxtra oczywiście nie przeszło. HAVE FUN. :|:curious::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

NIE jestem zadowolony i juz wyslalem propozycje na

 

pakiet CANAL+HBO SUPERPREMIUM 99zł/19mcy

pvr 500GB 5zł lub 10zł /19mcy

multiroom 5zł/19mcy

 

co wy na to obywatele mam dalej walczyc ?? :]

 

Taką ofertę maja dla mnie od początku ... a ja sie uparłem na PVR za 0zł :) - wieć spokojnie to otrzymasz

 

 

no to byloby milo gyby sie zgodzili na te warunki u mnie :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkich obawiających się, że nie dostaną Optimum za 57 zeta informuję, iż wyraźnie słyszałem, gdy zawierałem nową umowę, że otrzymuję to w ramach PROMOCJI na 15 miesięcy. Nie jest to, więc żadna łaska, ani wasz spryt podczas negocjacji, tylko PROMOCJA, – o którą prostu należy się upomnieć i konsultant nie będzie mógł się wycofać. Do tego jest Multi za 5 zeta. Dekoder do Multi w promocji za 129 zeta. Exxtra oczywiście nie przeszło. HAVE FUN. :|:curious::wink:

 

C+ optimum za 57 jest do uzyskania ale jednak swoje trzeba "wydzwonic"(a najlepiej pisac maila). To nie jest prawda ze zadzwonisz do byle ktorego konsultanta i powiesz mu ze wiesz o promocji i chcesz taka to on Ci od razu da bo nie ma wyboru. Tez slyszalem od konsultantki ze to jakas specjalna promocja przedluzeniowa. Nie oznacza to jednak ze kazdy bez problemu moze ja uzyskac. Rozmawialem z nia kawalek i probowalem roznych kombinacji pakietow. Kilka razy pytala sie przelozonego czy moze dac to czy tamto wiec to nie jest takie proste. Co do dodatkowych opcji to juz tutaj nie ma reguly. Mi jakos nie chcieli dac multi za 5 zl do Sagemcoma dlatego tez wzialem pvr(bo mam splitter). Konsultantka zreszta mowila ze to i tak bardzo duzo i dostalem maksymalny rabat jaki jest mozliwy i multiroomu juz nie moze dac za piataka. Moze jak sie wykupi dekoder to wtedy daja za 5 zl. Jedno jest pewne - jak daja C+optimum za 57 +sagema za 0 lub PVR za 10 to nie ma sie co zastanawiac tylko trzeba brac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aja mam pytanie o to czy po przedluzeniu umowy przez tel koniecznie trzeba czekac na dokumenty czy mozna isc od razu do przedstawiciela i wziac dekoder, mr itp?

Podejrzewam, ze to co jest na kartce z nowa oferta wynajmu/zakupu dekoder itp to oni maja to w systemie zaraz po przedluzeniu umowy.

jest tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem nowy. Od kilku dni zastanawiam się nad przyszłością swojej Cyfry i dziś znalazłem ten wątek, dzięki któremu mam nadzieję, że rozwieję swoje wątpliwości.

Mam umowę na czas nieokreślony i dekoder SD (pakiet kompakt za 48 zł - mimo, że nowi mają za 38 zł). Rozumiem, że aby cokolwiek zdziałać muszę przedłużyć umowę na czas określony. Interesuje mnie dokupienie usługi multiroom, wymiana dekodera SD na HD i otrzymanie drugiego dekodera HD. Ewentualnie jest możliwe przejście na pakiet optimum. I teraz co zrobić? Jak przeprowadzam symulację na stronie, to biorąc jako nowy klient pakiet optimum mam 54 zł + 15 zł za multiroom, za pierwszy dekoder HD sagemcom nic nie płacę, a drugi mam za 149 zł. Jak wybiorę pakiet kompakt, to nie ma możliwości wybrania drugiego dekodera. Jak udałem się do punktu Cyfry, to babka mi powiedziała, że w kompakcie nie dostanę drugiego dekodera dla multiroom, więc muszę przedłużyć umowę na pakiet optimum. Ok, również mam 69 zł miesięcznie, ale za jeden dekoder zapłacę 149 zł, a za drugi 129 zł !! Rozbój !! Alternatywą jest wypowiedzenie umowy, ale mam 3 miesiące wypowiedzenia, a nie mam zamiaru czekać tak długo na wykonanie jakiegoś ruchu. Jak powiedziałem babce, że jako nowy klient miałbym jeden z tych dekoderów za darmo, to zrobiła głupią minę i powiedziała, że mogę zadzwonić do Cyfry i próbować negocjować, ale że raczej nic nie zyskam.

Czy cokolwiek da mi udanie się do innego punktu bądź dzwonienie na infolinię? Czy może muszę zapłacić te 149 + 129 zł? Czy ewentualnie jest jakaś możliwość na skrócenie okresu wypowiedzenia?

 

P.S. Jako ciekawostkę opiszę swoje przykre wspomnienia związane z infolinią. Gdzieś na początku 2011 zaczęli do mnie wydzwaniać z różnymi propozycjami. Odmawiałem za każdym razem. Dzwonili raz na kilka dni. Nagle zaczęli dzwonić kilka razy dziennie. Powiedziałem im, żeby przestali, bo w tej chwili nie jestem zainteresowany żadnymi zmianami. To nie pomogło, dzwonili dalej. Jeszcze intensywniej. Zrzucanie połączeń nic nie dawało, w zasadzie nie było różnicy, czy zrzucam, czy odbieram. Dzwonili kilkanaście razy dziennie. Kilkakrotnie powtarzałem różnym konsultantom, żeby zanotowali, że nie życzę sobie żadnych telefonów od cyfry +. Jeden konsultant powiedział mi, że owszem, widzi takie komentarze odnośnie zaprzestania telefonowania przy moim nazwisku, ale praktycznie żaden konsultant ich nie czyta (najwyraźniej on też). Miałem w tamtym czasie telefon z symbianem i znalazłem program, który pozwalał na automatyczne blokowanie połączeń od niechcianych numerów (w tamtym czasie nie dzwonili do mnie z zastrzeżonego). Użyłem tego programu i po pierwszym dniu z ciekawości sprawdziłem w rejestrze programu ile było prób połączenia - wyszło prawie 30. I tak było przez kilka dni, potem się trochę uspokoiło, aż w końcu przestali dzwonić. Niedawno zaczęli znów naparzać - z zastrzeżonego tym razem. Dzwonią raz na kilka dni, ale rozłączam się jak tylko słyszę słowo Cyfra :) Jakiś czas temu przez te akcje chciałem w pi....zdu rozwiązać umowy - mam w sumie dwie i przejść do konkurencji, ale jakoś ochłonąłem. Teraz przyszedł czas, że rozmyślam nad przedłużeniem umowy - kto by pomyślał, że do tego może dojść :) Jeśli nie będzie sposobu na zmniejszenie kosztów wymiany dekoderów, to albo przeboleję i zapłacę albo pożegnam się na zawsze z cyfrą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...