Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zzrezygnowałem po rozmowie z panią z wypowiedzenia , zaproponowała to co zwykle teraz proponuja czyli 19miesiecy + PVR za 0zł itd , ale dodatkowo mozliwość rezygnacji lub zmiany do końca stycznia 2011 co mi odpowiada bo mam zamiar zrezygnować z ich usług no chyba ze w tym czasie bedzie jakaś lepsza promocja czyt. 13miesięcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W odpowiedzi na wysłane do Cyfry wypowiedzenie, dostałem właśnie z Cyfry promocyjną ofertę:

 

Pragnąc zachęcić Państwa do pozostania w gronie Abonentów Cyfry+, przygotowaliśmy wyjątkową ofertę:

40% rabatu na wybrany pakiet nawet przez 5 miesięcy.

Oczywiście, jak zwykle ani słowa o tym, że umowa jest na znacznie dłuższy okres czasu, niż to jest zapisane w Regulaminie umowy o abonament!

Nie ukrywam, że jestem pod wrażeniem tak wyjątkowej oferty ;)

Chyba będę o niej opowiadał nie tylko znajomym, ale także i swoim wnukom gdy dorosną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie jedno - wiadomo, że obecnie wszyscy dostają mniej więcej podobne propozycje przedłużeniowe. Po jakiego więc groma wszyscy muszą tu pisać co im zaproponowano. Od kilkunastu stron co chwilę mamy post podobnej treści "dali mi to i to, niech się wypchają". Czy ktoś jeszcze tego nie wie???!!! Ludzie, ogarnijcie się trochę, wszyscy już wiedzą co dają, po co pisać to samo setki razy. Moderatorzy którzy tak chętnie tną każdy offtop, mogliby zrobić tu trochę porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie jedno - wiadomo, że obecnie wszyscy dostają mniej więcej podobne propozycje przedłużeniowe. Po jakiego więc groma wszyscy muszą tu pisać co im zaproponowano.

 

Chyba niezbyt dokładnie przeczytałeś, co napisałem!

Wszyscy dostają 50% zniżki na 7, 9 lub 11 miesięcy, mnie jako "wyjątkową ofertę" zaproponowano 40% zniżki na 5 miesięcy!

Dostrzegasz różnicę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie jedno - wiadomo, że obecnie wszyscy dostają mniej więcej podobne propozycje przedłużeniowe. Po jakiego więc groma wszyscy muszą tu pisać co im zaproponowano.

 

Chyba niezbyt dokładnie przeczytałeś, co napisałem!

Wszyscy dostają 50% zniżki na 7, 9 lub 11 miesięcy, mnie jako "wyjątkową ofertę" zaproponowano 40% zniżki na 5 miesięcy!

Dostrzegasz różnicę?

 

A gdybyś Ty poczytał trochę ten wątek, wiedziałbyś, że nie Tobie pierwszemu to proponowano. Szkoda, że nie zrozumiałeś moich intencji - moja wypowiedź nie odnosi się tylko do Ciebie, ale do wszystkich powtarzających w kółko to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiejsza propozycja:

 

"Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, zachęcam do przedłużenia Umowy na Okres

Minimalny 19 miesięcy. W ramach przedłużenia, otrzyma Pan:

 

- 50% zniżki na pakiet Prestiż HD+ (standardowa opłata to 168 zł 90

gr), przez okres 11 miesięcy,

- możliwość zakupienia dekodera HD w cenie 149 zł lub wynajem dekodera

HD PVR w promocyjnej cenie 15 zł, przez okres 12 miesięcy.

 

W celu przedłużenia Umowy na powyższych warunkach proszę o informację

zwrotną, wraz z preferowaną godziną kontaktu.

 

Jednocześnie informuję, że oferta promocyjna CYFRY+ może ulec zmianie."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie jedno - wiadomo, że obecnie wszyscy dostają mniej więcej podobne propozycje przedłużeniowe. Po jakiego więc groma wszyscy muszą tu pisać co im zaproponowano. Od kilkunastu stron co chwilę mamy post podobnej treści "dali mi to i to, niech się wypchają". Czy ktoś jeszcze tego nie wie???!!! Ludzie, ogarnijcie się trochę, wszyscy już wiedzą co dają, po co pisać to samo setki razy. Moderatorzy którzy tak chętnie tną każdy offtop, mogliby zrobić tu trochę porządku.

 

Popieram blue voyagera.

Tego się nie da czytać! Wieczne jęki kto dostał jakiś list od Cyfry i że mu słabe warunki zaproponowali po 2x na stronę.

Przeczytajcie przynajmniej 2 strony forum i zobaczcie czy 3 posty wcześniej ktoś nie pisał o tym samym!

To ma być temat w którym się można czegoś konkretnego dowiedzieć a tu już miesiąc ciągle o tym samym przez dziesiątki albo setki postów.

Wy na prawdę myślicie że te wasze groźby w stylu "jak mi nie dają to idę do N" zrobią jakieś wrażenie na Cyfrze. Może zrezygnuje kilkaset osób ale Cyfra wydaje setki tysięcy na reklamę i na pewno sobie nałapie kilka razy więcej nowych abonentów.

Jeszcze z 3 lata temu nie było możliwości aneksowania umowy bez jej wypowiadania, z 5 lat temu promocja obejmowała gratisowy pakiet przez 2 miesiące i jakąś zniżkę na 3 miechy a kanałów było mniej. Teraz jest rabat na ~9 miesięcy, opcje dodatkowe taniej więc wcale nie jest tak źle.

A co do tego co było rok czy 2 lata temu: benzyna kilka lat temu też była tańsza i co z tego? Założymy temat na forum i będziemy płakać? Cena jest dostosowana do polityki firmy, jej aktualnych strategii i masy innych czynników które oni dokładnie analizują i na pewno nie zbankrutują z powodu niezadowolenia kilku osób z forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoim wpisem zrobiłeś reklamę poprzednikowi i cofnąłem się do poprzedniej strony. Nie widzę powodu do usunięcia postu. W tekście jest wiele racji. Wysokość promocji, ceny dekoderów i warunki utrzymania abonentów są z pewnością tworzone na podstawie analizy rynkowej i polityki Firmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem do BOK żeby odłączyć od stycznia HBO, przy okazji miła pani zapytała dlaczego

chcę zrezygnować i czy miałem już przedstawioną ofertę do przedłużenia umowy.

Za Kompakt, C+, PVR umowa na 19 miesięcy zniżka na 7 miesięcy, dekoder 15zł miesięcznie

cena po zakończeniu rabatów to jeśli dobrze pamiętam 87zł. Powiedziałem że chętnie zostanę ale nie

na takich warunkach i nie za taką cenę. Zapytałem dlaczego w ubiegłym roku dostałem lepsze warunki niż teraz, pani odpowiedziała

że w ubiegłym roku była bardziej korzystna oferta. Podziękowałem i powiedziałem że udam się do konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zyskujesz 8 zł na miesiąc

 

Oj kolego :D po to on zrywa umowę i płaci karę żeby nie opłacać pozostałych pełnopłatnych miesięcy.

Czyli nie płaci 168 zł przez 8 miesięcy ( 1344 zł ) , a jedynie jednorazowo karę w wysokości 299 zł .

O ile to jedyna "kara" nałożona przez cyfre.

 

@mac_latawiec (11*85+299)/11 ~= 112 :P

 

Następny który nie wie o co w tym chodzi ?

Nie interesuje nas ile będzie płacił przez 11 miesięcy , ta wasza cudowna średnia ( chociaż karę zapłaci po zerwaniu umowy czyli po 11 miesiącu ) tylko o to że patrz wyżej nie będzie płacił przez pozostały okres około 1344 zł .

Tym sposobem ma 11-miesięczną umowę , z końcem na przyszłe święta roku 2011.

A pozostali 19 miesięczną , tak akurat do lipca 2012 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało tego według mojej znajomości prawa i ustawodawstwa polskiego a także opinii Urzędu Regulacji Telekomunikacji, do umów o świadczenie usług telewizyjnych powinno się stosować prawo telekomunikacyjne.

 

Zatem tak jak przy umowach z operatorami telefonii komórkowej, można odstapić od umowy kiedy się chce za zapłatą kary umownej proporcjonalnej do wartości ulgi. Czyli w naszym przypadku 299zł

 

wychodzi tak że,

 

299zl-19miesięcy

x zł - 8 miesięcy (po 11 kończy się promocja na prestiż)

 

X - 125zł

 

Tak powinno być z prawnego pkt. widzenia. Jak jest w praktyce to nie wiem. Jak ktoś spotkał się z jakimś tego typu przypadkiem prosze o informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze względów technicznych jak i czysto sportowych przedłużyłem w końcu umowę o 19-mcy, ale nie mogę powiedzieć że jestem zadowolony z warunków...

Ostatecznie udało mi się chociaż rozdzielić C+ /z zobowiązaniem/ i HBO /bez zobowiązania/ dzięki czemu zawsze mam te C+ 10 zł taniej a HBO sobie odłączę za 8 miechów o ile jakiegoś rabatu nie zaproponują...

Kalkulator pokazuje mi jednak drastyczną zwyżkę opłat przez cały okres umowy w porównaniu do tego co płaciłem do tej pory, i jeśli rzeczywiście za rok wejdzie normalna promocja świąteczna to przekalkuluję sobie to od nowa i jeśli dzięki temu zaoszczędzę to zrywam umowę za 299 zł i mam ich gdzieś.

Najbardziej jednak jestem niezadowolony z konsultantów pracujących obecnie w C+, bo dopiero po moim 6-tym telefonie trafiłem na NORMALNĄ panią, która miała ochota rozmawiać, nie traktowała mnie z góry i nie rozłączała mnie, kiedy mówiłem że ich propozycje nie są do końca satysfakcjonujące, a do tego wiedziała o jakiej ofercie rozmawiamy i nie zmieniała co 20 sekund zdania na temat tego co może zaproponować a czego nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze względów technicznych jak i czysto sportowych przedłużyłem w końcu umowę o 19-mcy, ale nie mogę powiedzieć że jestem zadowolony z warunków...

Ostatecznie udało mi się chociaż rozdzielić C+ /z zobowiązaniem/ i HBO /bez zobowiązania/ dzięki czemu zawsze mam te C+ 10 zł taniej a HBO sobie odłączę za 8 miechów o ile jakiegoś rabatu nie zaproponują...

Kalkulator pokazuje mi jednak drastyczną zwyżkę opłat przez cały okres umowy w porównaniu do tego co płaciłem do tej pory, i jeśli rzeczywiście za rok wejdzie normalna promocja świąteczna to przekalkuluję sobie to od nowa i jeśli dzięki temu zaoszczędzę to zrywam umowę za 299 zł i mam ich gdzieś.

Najbardziej jednak jestem niezadowolony z konsultantów pracujących obecnie w C+, bo dopiero po moim 6-tym telefonie trafiłem na NORMALNĄ panią, która miała ochota rozmawiać, nie traktowała mnie z góry i nie rozłączała mnie, kiedy mówiłem że ich propozycje nie są do końca satysfakcjonujące, a do tego wiedziała o jakiej ofercie rozmawiamy i nie zmieniała co 20 sekund zdania na temat tego co może zaproponować a czego nie.

Wiesz, ja też trafiłem na "normalną panią", wydawało mi się, że jest okej aż tu przysłali aneks/regulamin do umowy w którym było troszkę inaczej niż z "normalną panią". A teraz czekam na rozpatrzenie reklamacji. A na forum czekam z niecierpliwością wyjaśnienia kwestii "odstąpienia od umowy za 299 złotych" :read:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto powiedział, że można zerwać umowę z kaprysu? Polecam UWAŻNĄ lekturę Regulaminu.

 

Czyli mam dzwonić na infolinie i jak konsultant wyrazi zgodę to mogę zerwać umowę i zapłacić karę ? :D

 

Kolejna propozycja

prestiż - umowa 19 miesięcy w tym 11ze zniżką 50 %

PVR 20 zł ( może w styczniu zdecydują się na free ) tylko nie wiem czy wytrwam w postanowieniu zostania z cyfrą

multiroom 7,5

miesięczny rachunek - bezcenne

Na chwilę obecną płaciłbym po około 112 zł , póżniej około 197 zł

Na szczęście nikt nikogo nie przymusza do skorzystania z takiej oferty i ja z takiego prawa skorzystam :D

Żal mi jedynie canal plus i to ze względu na film ,a nie sport.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Multipakiet za średnio 33 zł na 13 miesięcy i po kłopocie.

 

Plus HBO z którego korzystam, inne kanały też wchodzą w grę- także multipakiet zdecydowanie odpada

Żal mi canal plus , bo w innej platformie która chodzi mi głowie po prostu tej opcji nie ma :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Multipakiet za średnio 33 zł na 13 miesięcy i po kłopocie.

 

Plus HBO z którego korzystam, inne kanały też wchodzą w grę- także multipakiet zdecydowanie odpada

Żal mi canal plus , bo w innej platformie która chodzi mi głowie po prostu tej opcji nie ma :smile:

 

A jaka to różnica dopłacać w innej platformie za canal+ np. 33 zł za miesiąc, czy wziąć osobny dekoder z multipakietem też za 33 zł za miesiąc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...