Skocz do zawartości

TV LG od Cyfry+


zibi-s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

marek76 ty wszystko masz na opak zawsze:| z innymi juz mi sie nie chce cie słuchać

 

Ale o co ci chodzi?? Mam w reku gwaracje od LG podbita przez cyfre.

Mam klamac ze jej nie mam??

To Wy zawsze macie jakies dziwne problemy...

 

oto dowod: skanowanie0002xq.jpg

a teraz oczekuje PRZEPROSIN...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

um 9 grudzień

telewizor odebrałem wczoraj

kurier był rano nie dzwonił wcześniej

Mam pytanie co do gwarancji

żadnej gwarancji jak niektórzy tu pisali nie miałem przylepionej do pudełka,

kurier też nic nie wręczył

co jest podstawą do naprawy (odpukać) jakby padł ?

 

ja dzisiaj dostalem TV i gwarancja byla przy TV :)

 

gwarancja znajdowala w miejscu gdzie byly dane gdzie nalezalo dostarczyc telewizor.. tam jeszcze znajdowala sie umowa najmu telewizora wiec mozliwe ze kurier zabral to przez przypadek ze soba gdyz oni jedna kopie biora ze soba a druga zostawiaja u klienta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam monitor M2362D. Używam go jako monitor i tv.

problem natomiast zaistniał taki, iż obraz TV jest kiepski! Występują szumy, śnieżenia...

Obraz monitora jest 10/10, bez zarzutów.

Dodam, że mam TV LG 32' i owa kablówka działa super, każdy kanał jest wyświetlany bez zastrzeżeń, a na tym monitorze 23' prosto mówiąc daje wiele do życzenia.

Czy ktoś wie może co mogę zrobić w tej sprawie by cieszyć się dobrej jakości obrazem :)

 

P.S. Nie jestem właścicielką Cyfry + :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tv 32' (LG 32LC52, nie ma FULL HD) mam podłączoną antenę z kablówki + dekoder obraz jest bdb nawet bez użycia dekodera.

A jak podłączam tv/monitor m2362d to nie mogę uzyskać dobrego obrazu...

Przy opcji autom. wyszukiwania i ręcznego ten sam efekt.

Spróbuję jeszcze pokombinować z końcówką anteny, która jest podłączona do monitora, bo poruszając nią lekko następuje śnieżenie.

 

A co mogę zrobić by uzyskać na tym monitorze 23' nieprzeciętną jakość obrazu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Verse, a Ja myślę że dostałeś gwarancję... Pudełko z TV było owinięte czarną folią, a na niej pod przeźroczystą folią tam gdzie adres odbiorcy, była gwarancja... Widziałem u kuriera w aucie kilkadziesiąt tych TV, każdy miał to samo... Myślę że wypindoliłeś folię z gwarancją do śmietnika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ciquita

Ale czy podłączasz te 23 cale do tego samego gniazdka(raczej dekodera nie doczytałem na początku) tym samym kablem co ten duży 32calowy? Czy podłączasz go w innym pokoju 60cioma czy 80cioma metrami kabla przeciągniętymi skądś tam? A może tak jak ja używasz jakiegoś bezprzewodowego transmitera sygnału z odbiornikiem? Radze przede wszystkim sprawdzić podłączenie na tym samym gniazdku(dekoderze) i kablu na którym duży działa dobrze. Prawdopodobnie problem leży w kablu/wtyczce/gniazdku którym podpinasz mały TV.

 

A co do jakości z kablówki i sat to bym się kłócił. Na pewno nie jest gorsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku posiadania tego tv od Cyfry, wystarczy w serwisie przedstawić fakturę zakupu tv i na tej podstawie serwisują sprzęt.

 

teraz pamiętają ale za 3 lata w serwisie gdzieś za lublinem może być różnie - karta gwarancyjna to karta gwarancyjna

 

a tu fota mojej książki gwarancyjnej

p1030927a.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja oddawałem go do serwisu. Gwarancją jest ta mała książeczka i koniecznie trzeba wysłać kopie umowę sprzedaży. Wszystko odbywa się bez wychodzenia z domu, bo zamawia się kuriera z UPS, wszystko na koszt LG. Serwis znajduje się w Łodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku posiadania tego tv od Cyfry, wystarczy w serwisie przedstawić fakturę zakupu tv i na tej podstawie serwisują sprzęt.

 

teraz pamiętają ale za 3 lata w serwisie gdzieś za lublinem może być różnie - karta gwarancyjna to karta gwarancyjna

 

a tu fota mojej książki gwarancyjnej

p1030927a.th.jpg

 

To nie jest karta gwarancyjna uznawana w Polsce. Ta jest uznawana tylko jako nowa po wymianie wadliwego sprzetu przez serwis. Skan prawidlowej karty zamiescilem tutaj.

Bez tej karty nikt Wam do naprawy nie przyjmie, ja jak zgubilem ja od glownego TV LG to musialem 2 miesiace czekac na [beep]likat nim przyjeto usterke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...