Skocz do zawartości

TV LG od Cyfry+


zibi-s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

Ja też czekam sporo. Umowa podpisana w M1 w podwarszawskich Markach 29 listopada. Info od Cyfry jest takie, że powinni dostarczyć do końca stycznia. A jak będzie to się okaże. Bo potrafią zmieniać i przedłużać terminy. Konsultant podczas rozmowy dobrych kilka dni temu powiedział mi, że sposób wysyłki nie jest zależny ani od miejscowości, ani od konkretnej daty czy sposobu podpisania / przedłużenia umowy. Tzn. pewnie są jakieś okresy, ale ktoś kto podpisał umowę np. tydzień później od danej osoby może dostać TV nawet wcześniej od niej. Swoją drogą troszkę granda, że tak długo to trwa. Rozumiem, że jest to ogromna operacja logistyczna ale tak po prawdzie nie powinno się oferować klientom czegoś czego się nie posiada. I nie chodzi mi tu bynajmniej tylko o TV, bo niby mają do 3 miesięcy na ich dostarczenie ale też popatrzcie ludzie co się dzieje z dekoderami HD PVR czy też multiroomami. Notoryczne braki w dekoderach i kompletny brak modułów multiroom, które mają się dopiero z tego co wiem pojawić prawdopodobnie w marcu. Cóz wychodzi na to, że Cyfra pesymistycznie podeszła do swojej propozycji nie spodziewając się takiego odzewu ze strony klientów :-) Oby to była nauczka na przyszłość.

 

CB4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

racja, ja podpisałam umowe 6 grudnia, słyszałam że ktoś kto podpisywał umowe później już dostał telewizorek, ale większość czeka, a mój miał iść na prezent, no ale chyba nie dojdzie na czas, nie wiem jaki oni mają system rozprowadzania tych telewizorów, a ta niewiedza i czekanie wk...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

Ja też czekam sporo. Umowa podpisana w M1 w podwarszawskich Markach 29 listopada. Info od Cyfry jest takie, że powinni dostarczyć do końca stycznia. A jak będzie to się okaże. Bo potrafią zmieniać i przedłużać terminy. Konsultant podczas rozmowy dobrych kilka dni temu powiedział mi, że sposób wysyłki nie jest zależny ani od miejscowości, ani od konkretnej daty czy sposobu podpisania / przedłużenia umowy. Tzn. pewnie są jakieś okresy, ale ktoś kto podpisał umowę np. tydzień później od danej osoby może dostać TV nawet wcześniej od niej. Swoją drogą troszkę granda, że tak długo to trwa. Rozumiem, że jest to ogromna operacja logistyczna ale tak po prawdzie nie powinno się oferować klientom czegoś czego się nie posiada. I nie chodzi mi tu bynajmniej tylko o TV, bo niby mają do 3 miesięcy na ich dostarczenie ale też popatrzcie ludzie co się dzieje z dekoderami HD PVR czy też multiroomami. Notoryczne braki w dekoderach i kompletny brak modułów multiroom, które mają się dopiero z tego co wiem pojawić prawdopodobnie w marcu. Cóz wychodzi na to, że Cyfra pesymistycznie podeszła do swojej propozycji nie spodziewając się takiego odzewu ze strony klientów :-) Oby to była nauczka na przyszłość.

 

CB4

 

 

Podeszla pewnie realistycznie ale niestety wiekszosc osob skusilo sie na ta promocje majac w glowie alternatywne kupno TV za zlotowke a nie pakietu Cyfry i tak to teraz wyglada ze czuja sie lekcewazeni i oszukani bo jak to , zaplacili a 'telewizora dalej nie ma'

Fakt - czekanie jest irytujace ale o wszystkich okolicznosciach jest mowa w umowie.

A swoja drogha to chyba jedyne sensowne wyjscie zeby TV wysylac wg chronologicznej rejestracji umow nie wydaje mi sie zeby robioli inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... słyszałam że ktoś kto podpisywał umowe później już dostał telewizorek,

a znasz to:

 

kiedyś poszła za czasów PRL plotka o tym jakoby "w Paryżu rowery za darmo rozdawali", a co do czego "to nie w Paryżu, tylko w Berlinie, nie rowery, a samochody, i nie rozdawali tylko kradli"

 

nie mogłem się powstrzymać :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@CellBlock4

Co do modułów multiroom to akurat nawet działa na korzyść tych co maja dwie karty. Zawsze to wygoda nie latać do modułu głównego. Ja wolał bym mieć pvr-a a czekać na multirooma niż odwrotnie ale puki go nie mam to nie place za wynajem wiec jeszcze ten miesiąc czy ile tam przeżyje bez tego HD choć jasne że chciałbym mieć jak najszybciej.

 

@mgr

Jak wynika z wpisów choćby tu na forum niektórzy z początku grudnia tv już dostali a inni z końca listopada jeszcze nie wiec chyba nie do końca wg rejestracji.

 

Swoją drogą myślę że narobili sobie bałaganu mieszaniem opcjami i zmianami kruczków i paragrafów [były tu glosy o opcjach zakupu TV od razu za 1 PLN inni pisali ze 50gr przy dostawie a zakup i drugie 50gr pod koniec umowy...] i teraz sami się pewnie rozczytują i zastanawiają co komu i jak.

Poza tym wydaje mi się i chyba uwidoczniło się to w ostatnich dniach że problem może nie wynikać z braku telewizorów czy nienadążającej z wysyłkami firmy kurierskiej ale najzwyczajniej zapewne leży po stronie cyfry która nie nadąża z przetwarzaniem danych. Zauważcie że zawsze faktury do zapłaty przychodziły około 1,5 tygodnia przed terminem zapłaty a 18 w poniedziałek a ja jeszcze nie dostałem faktur za styczeń i luty i kilku znajomych też jeszcze nie dostało a jeszcze innym ledwo co wczoraj przyszły i stad właśnie wnoszę że to w cyfrze zabrakło mocy przerobowych do sprawnego obsłużenia wszystkich.

A na marginesie dodam że bardzo mnie ciekawi ile osób złapało się na promocje z TV. Ciekawe czy po zakończeniu akcji cyfra poda takie dane? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważcie że zawsze faktury do zapłaty przychodziły około 1,5 tygodnia przed terminem zapłaty a 18 w poniedziałek a ja jeszcze nie dostałem faktur za styczeń i luty i kilku znajomych też jeszcze nie dostało a jeszcze innym ledwo co wczoraj przyszły i stad właśnie wnoszę że to w cyfrze zabrakło mocy przerobowych do sprawnego obsłużenia wszystkich.

To raczej nie brak mocy przerobowych w C+, ale to że zmieniła się firma dostarczająca korespondencję (aktualnie InPost), do mnie najnowszy magazyn abonentów (mam polecenie zapłaty) dotarł wczoraj dopiero po 8! dniach od nadania. Rachunku z gazetką z drugiej umowy jeszcze nie otrzymałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TV/Monitor M2362D

 

Prawdopodobnie padlo oprogramowanie. Po wylaczeniu monitora i ponownym wlaczeniu przez panel dotykowy pojawil sie bialy ekran z migajacym po ekranie numerem firmware V3.10.0 . TV nie reaguje na przyciski panelu nie reaguje na pilota. Totalny trup. Na stronie LG wsparcie w dziale pomocy technicznej zerowe. Czy istnieje mozliwosc samodzielnego wgrania softu w monitorze przez USB nie tracac gwarancji. Ewentualnie gdzie mozna pobrac oprogramowanie do tego modelu bo inaczej to chyba tylko serwis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiadam:

 

słyszałam że ktoś kto podpisywał umowe później już dostał telewizorek, ale większość czeka, a mój miał iść na prezent, no ale chyba nie dojdzie na czas, nie wiem jaki oni mają system rozprowadzania tych telewizorów, a ta niewiedza i czekanie wk...

 

Zasadniczo nie ma mowy, wysyłka idzie chronologicznie - po dacie podpisania/przedłużenia umowy - z jednym małym "ale" (poniżej).

 

A swoja drogha to chyba jedyne sensowne wyjscie zeby TV wysylac wg chronologicznej rejestracji umow nie wydaje mi sie zeby robioli inaczej.

 

Nie inaczej :-) z małym odstępstwem... Ponieważ w centrum telefonicznym Cyfry+ dość już mieli abonentów dzwoniących i krzyczących na niczemu nie winnych konsultantów - a jednocześnie w Cyfrze+ jest świadomość, że telewizorów obecnie nie ma (zamówiono zdaje się za mało - nikt się nie spodziewał, że aż tyle umów zostanie zawartych) - postanowiono, że dla bardzo naprzykrzających się abonentów, będzie możliwość przyspieszenia im wysyłki - tj. mogą wyskoczyć z kolejki do wysłania na pierwsze miejsce. Oczywiście, to zaburza chronologię i powoduje, że ci grzeczni, poczekają z dzień-dwa dłużej. Ale tak to już jest, że krzykacze zawsze sobie załatwią.

 

to dziwna sytuacja bo już wcześnie był poruszony temat grudnia i pisałem że mój kumpel brał na początku grudnia i już dostał.

 

Więc pewnie właśnie dzwonił dzień w dzień i "marudził" aż wreszcie ktoś w Cyfrze+ stracił cierpliwość i przesunął go na początek kolejki.

 

Wszyscy, co narzekają na długi czas oczekiwania niech pamiętają, że:

1. Cyfra+ ma 3 miesiące na dostarczenie TV - nikt tego nie ukrywał, klauzula znajduje się w umowie.

2. Nikt inny nie dałby im telewizora za 1 zł a oprócz tego jeszcze standartową ofertę promocyjną na abonament.

 

Pozdrawia C.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpisałem umowę 18 grudnia i nadal tv nie mam.

cierpliwości kolego :) spotkałam się jednak z taką sytuacją, że klient który robił "problemy" (podpisał umowę 22.12) dostał już 7. 01. Cierpliwość jest oznaką kultury :)

 

Ale nie zaszkodzi tez kulturalnie o sobie przypominac, bo jak ktos pisal , umiejetne zaczerpywanie informacji na temat przebiegu dostarczania moze pomoc :) Ale trzeba powtorzyc raz jeszcze, ze kazdy widzial co podpisuje i teraz musi odczekac. Nikt nie obiecywal telewizora od reki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpisałem umowę 18 grudnia i nadal tv nie mam.

cierpliwości kolego :) spotkałam się jednak z taką sytuacją, że klient który robił "problemy" (podpisał umowę 22.12) dostał już 7. 01. Cierpliwość jest oznaką kultury :)

 

Ale nie zaszkodzi tez kulturalnie o sobie przypominac, bo jak ktos pisal , umiejetne zaczerpywanie informacji na temat przebiegu dostarczania moze pomoc :) Ale trzeba powtorzyc raz jeszcze, ze kazdy widzial co podpisuje i teraz musi odczekac. Nikt nie obiecywal telewizora od reki.

 

 

Od ręki to może i nie ale maksymalnie 10 dni. Takich informacji podczas podpisywania umów podawali pracownicy APS. Podczas przedłużania telefonicznego też było co innego mówione podczas rozmowy. Ja akurat podpisywałem umowę 21 listopada i TV dotarł do Mnie dokładnie 24 grudnia o godzinie 15 :D

Zasłanianie się odpowiedzią " Wiedział Pan/Pani co podpisują " troszkę jest nie fer.

Ważne że trzeba po prostu czekać, każdy dostanie telewizor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja troszkę inne pytanie związane z tym TV :lol:

Czy ktoś przedłużał sobie umowę przez telefon i dostał pocztą jakąkolwiek nową umowę z nowymi zasadami i promocją z TV?

Jesli tak to po jakim czasie to do was przyszło, od dnia rozmowy z konsultantem?

ja tak robiłem. Coś tam przyszło. przedłużałem w listopadzie przyszło jakoś w grudniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od ręki to może i nie ale maksymalnie 10 dni. Takich informacji podczas podpisywania umów podawali pracownicy APS. Podczas przedłużania telefonicznego też było co innego mówione podczas rozmowy. Ja akurat podpisywałem umowę 21 listopada i TV dotarł do Mnie dokładnie 24 grudnia o godzinie 15 :D

Zasłanianie się odpowiedzią " Wiedział Pan/Pani co podpisują " troszkę jest nie fer.

Ważne że trzeba po prostu czekać, każdy dostanie telewizor.

Zgadzam się z Tobą w pełni, że słowa "przecież było w umowie" są nie w porządku. Swoją drogą i tak pozytywnie oceniam promocję z telewizorem, jednak uważam że cyfra powinna się do niej o wiele lepiej przygotować. Zrobili naprawdę wielki "szum" co się ceni, jednak fakt, że zabrakło tv już w listopadzie to jest lekkie niedopatrzenie. Nie twierdzę, że powinni mieć wszystkie telewizory, jednak zdecydowanie powinni ich mieć o wiele więcej. Jak widać ostrożność w estymacji czasem nie popłaca :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...