opensource Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego (edytowane) Masz potwierdzenie opłaty za niewykonaną usługę? Byłaś w punkcie klienta gdzie sprzedali Ci tą usługę? W takich sprawach od razu się reaguje a nie czeka miesiącami zwłaszcza że zapłaciłaś z góry za montaż i płacisz abonament za nic. Edytowane 16 Lutego przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UrszulaZ Opublikowano 16 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego Wszystko było załatwiane telefonicznie w centrali, umowa przesłana emailem. Nie byłam w żadnym punkcie. W miasteczku, gdzie mieszkam nie ma żadnego przedstawiciela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego (edytowane) Skoro tak to masz dowód wpłaty i brak wykonanej usługi. Szukasz najbliższego punktu idziesz z dokumentami i zgłaszasz reklamację oraz żądasz zwrot kosztów za abonament. Przez tyle czasu nie widziałaś w tym sprzeczności że płacisz abonament jednocześnie nie mogąc skorzystać z usług za które zapłaciłaś? Edytowane 16 Lutego przez opensource 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UrszulaZ Opublikowano 16 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego Nie płaciłam za żaden abonament, bo wzięłam pakiet 3 miesiące za darmo (ciekawe od kiedy będą liczyli te trzy miesiące). Pół godziny temu zadzwoniłł instalator, że przyjdzie zobaczyć jak zamontować antene. Być może ten wątek na forum gdzieś się odbił echem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego (edytowane) Tak czy inaczej nie mogłaś korzystać z oferty która Ci się należała. To dobrze że ktoś w końcu zareagował i jest jakaś szansa że uda Ci się rozwiązać ten dziwny problem. Na przyszłość należy znacznie szybciej reagować. Edytowane 16 Lutego przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 17 Lutego Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 12 godzin temu, UrszulaZ napisał(a): Rozmawiałam z Rzecznikiem Praw Klienta na mój powiat, opisałam sytuację w emailu i odniosłam wrażenie, że rzecznik(rzeczniczka) troche przestraszyła sie z kim ma sie zmierzyć. To nie jest byle firma produkujaca garnki elektryczne, którą można postraszyć jednym telefonem. Może TV Republika by docisneli, ale "swoich" nie ruszamy...?- Nie wiem, to tylko moje wrażenie. Kwestia chęci i kompetencji, jak z każdym urzędnikiem - zależy na kogo się trafi. Pamiętam jak Polsat wprowadzał Evoboxa PVR w 2016 z obsługą konwertera Unicable. Przy wymianie na ten dekoder można było w dobrej cenie wziąć antenę właśnie z tym konwerterem (cały zestaw w lepszej cenie niż sam konwerter na wolnym rynku). Po paru dniach była przesyłka z dekoderem i zestawem, problem tylko w tym, że dostałem samą antenę bez konwertera, czyli tego na czym mi zależało, bo czaszę miałem już starą, więc ona sama była mi zbędna. W efekcie zapłaciłem za coś czego nie dostałem. Oczywiście zgłaszania na infolinii bez żadnego efektu - typowa historia, że to niemożliwe, nic się nie da zrobić etc. Poszedłem do rzecznika, nawet nie musiałem pisma składać żadnego, babka od razu złapała za telefon i zadzwoniła do kogoś z Polsatu (mówiła, że ma numer, bo wcześniej już jakąś sprawę z nimi załatwiała). Tylko powiedziała, że jest rzecznikiem i dała mnie do telefonu żebym bezpośrednio przedstawił sprawę. Od razu były przeprosiny i jeszcze tego samego dnia była nadana przesyłka z konwerterem. Czyli jednak się dało, ale nie dało się jako zwykły Kowalski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 19 Lutego Udostępnij Opublikowano 19 Lutego W dniu 16.02.2024 o 07:31, Wodnik Szuwarek napisał(a): SatKurier nie ma w tym żadnego interesu, a jak Polsat się oburzy, to nie wyśle nic więcej do testów. A kojarzysz coś co ostatnio Polsat rzucił na testy Tam w temacie telewizji i sprzętu od dawna panuje całkowity marazm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.