Skocz do zawartości

Drugi miesiąc czekam na montaż anteny satelitarnej


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Masz potwierdzenie opłaty za niewykonaną usługę? Byłaś w punkcie klienta gdzie sprzedali Ci tą usługę? W takich sprawach od razu się reaguje a nie czeka miesiącami zwłaszcza że zapłaciłaś z góry za montaż i płacisz abonament za nic.

Edytowane przez opensource
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak to masz dowód wpłaty i brak wykonanej usługi. Szukasz najbliższego punktu idziesz z dokumentami i zgłaszasz reklamację oraz żądasz zwrot kosztów za abonament. Przez tyle czasu nie widziałaś w tym sprzeczności że płacisz abonament jednocześnie nie mogąc skorzystać z usług za które zapłaciłaś? :)

Edytowane przez opensource
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie płaciłam za żaden abonament, bo wzięłam pakiet 3 miesiące za darmo (ciekawe od kiedy będą liczyli te trzy miesiące). Pół godziny temu zadzwoniłł instalator, że przyjdzie zobaczyć jak zamontować antene. Być może ten wątek na forum gdzieś się odbił echem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy inaczej nie mogłaś korzystać z oferty która Ci się należała. To dobrze że ktoś w końcu zareagował i jest jakaś szansa że uda Ci się rozwiązać ten dziwny problem. Na przyszłość należy znacznie szybciej reagować.

Edytowane przez opensource
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, UrszulaZ napisał(a):

Rozmawiałam z Rzecznikiem Praw Klienta na mój powiat, opisałam sytuację w emailu i odniosłam wrażenie, że rzecznik(rzeczniczka) troche przestraszyła sie z kim ma sie zmierzyć. To nie jest byle firma produkujaca garnki elektryczne, którą można postraszyć jednym telefonem. Może TV Republika by docisneli, ale "swoich" nie ruszamy...?- Nie wiem, to tylko moje wrażenie.

 

Kwestia chęci i kompetencji, jak z każdym urzędnikiem - zależy na kogo się trafi.

 

Pamiętam jak Polsat wprowadzał Evoboxa PVR w 2016 z obsługą konwertera Unicable. Przy wymianie na ten dekoder można było w dobrej cenie wziąć antenę właśnie z tym konwerterem (cały zestaw w lepszej cenie niż sam konwerter na wolnym rynku). Po paru dniach była przesyłka z dekoderem i zestawem, problem tylko w tym, że dostałem samą antenę bez konwertera, czyli tego na czym mi zależało, bo czaszę miałem już starą, więc ona sama była mi zbędna.

 

W efekcie zapłaciłem za coś czego nie dostałem. Oczywiście zgłaszania na infolinii bez żadnego efektu - typowa historia, że to niemożliwe, nic się nie da zrobić etc.

 

Poszedłem do rzecznika, nawet nie musiałem pisma składać żadnego, babka od razu złapała za telefon i zadzwoniła do kogoś z Polsatu (mówiła, że ma numer, bo wcześniej już jakąś sprawę z nimi załatwiała). Tylko powiedziała, że jest rzecznikiem i dała mnie do telefonu żebym bezpośrednio przedstawił sprawę. Od razu były przeprosiny i jeszcze tego samego dnia była nadana przesyłka z konwerterem. Czyli jednak się dało, ale nie dało się jako zwykły Kowalski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.02.2024 o 07:31, Wodnik Szuwarek napisał(a):

SatKurier nie ma w tym żadnego interesu, a jak Polsat się oburzy, to nie wyśle nic więcej do testów.

A kojarzysz coś co ostatnio Polsat rzucił na testy :?: :mrgreen:

Tam w temacie telewizji i sprzętu od dawna panuje całkowity marazm😐

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...