Skocz do zawartości
  • 0

Problem z odbiorem


jhrebel76
 Udostępnij

Pytanie

Witam.Od około 5 dni mam problem z kanałami grupy tvn.Co chwila pojawiają się piksele lub chwilowo zanika głos.Na innych kanałach nie ma takiego problemu.Dzwoniłem do polsatu bo od nich mam dekoder i nie mają pojęcia co jest nie tak.Sprawdzałem na innej antenie i innym konwerterze i to samo jest.

Rozmawiałem z kolegą co ma NC+ i ma ten sam problem,jak to u was wygląda.

Posiadam antenę 85cm,konwerter Inverto Black UniCable.Siła sygnału 75 a jakość 92.

 

                             Proszę o pomoc już nie mam pomysłów co z tym zrobić.Pozdrawiam jhrebel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

witam, u mnie to samo, również na polsacie, szukam info od kilku dni i jedyne co to jakaś dyskusja na fb potwierdzająca że klienci nc+ mają podobne problemy. Ogólnie zero info na ten temat. Na razie wychodzi na to że to raczej nie problemy ze sprzętem po naszej stronie a raczej dostawcy. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@kisiel95 nie ośmieszaj się wiesz co to jest poprawnie ustawoina antena? Jak bierzesz do tego Janusza spod Żabki to jak ustawina antena tak działa. Jeszcze więcej osob to żeby zaoszczędzić na Januszu ustawia sama anteny? Widzisz by ktoś o tym pisał w wątkach o C+ i PB?🤣 To teraz pomyśl czego o tym tam nie pisza pomimo że za 2-3 miliny abonentów jest🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

U mnie to damo. TVN się zacina. Wymiana konwertera nic nie dała. Sygnał: siła / jakość 85-100%. 
Cała grupa TVN się zacina. Inne kanały działają normalnie. 

U mnie to samo. Zacina się cała grupa TVN. Inne kanały działają bez problemu. 
 

Korygowałem antenę, wymieniłem konwerter. Nic nie pomaga. Mam dobre parametry: siła/jakość 85-100%. 

Edytowane przez Tomglog
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -1
witam, u mnie to samo, również na polsacie, szukam info od kilku dni i jedyne co to jakaś dyskusja na fb potwierdzająca że klienci nc+ mają podobne problemy. Ogólnie zero info na ten temat. Na razie wychodzi na to że to raczej nie problemy ze sprzętem po naszej stronie a raczej dostawcy. Pozdrawiam.
Satelita jak zwykle najlepsza, @czerstwy wołam eksperta, aby ew. potwierdził informacje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...