k05 Opublikowano 18 Września Udostępnij Opublikowano 18 Września Pojawiły się informacje dotyczące nowego pakietu dodatkowego - Sport i Moto za 7zł. Szczerze mówiąc, po usunięciu Optimum+ myślałem, że będzie to coś na wzór dawnego Eurospotu2 jako dopełnienia do Optimum. Czyli jeśli ktoś nie zdecyduje się na Extra+, a na Relax+, a potrzebuje tylko kanały sportowe - to będzie mógł sobie dobrać taką paczkę kanałów. Nic bardziej mylnego. To po prostu nowa nazwa pakietu, w którym można znaleźć - Motowizję, Sportklub, Fightklub, itp. Żadne dopełnienia. Pakiet Koneser to pewnie Filmbox Arthouse, Sundance... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
83pawel83 Opublikowano 18 Września Udostępnij Opublikowano 18 Września 32 minuty temu, darlen napisał(a): Odwołałem się od reklamacji - którą rozpatrzono pozytywnie -darmowy wrzesień i 4 miesiące za 0 pln a potem 20 pln do końca umowy - standard. I mam sobie samemu włączyć w ICA do końca września I tak 2 razy tak samo pozytywnie mi rozpatrzyli - pozytywnie, nie ma co Problem w tym że umowa kończy mi się 31 stycznia 2025, zatem nic nie mogę zrobić samemu w ICA - ale to już niewiele osób wie w Canale. Miałem zmienić laptop, wyczyść cookies, zmienić przeglądarkę, wrócić z zagranicy, wyłączyć VPN, a nikt się nie zorientował i tak kilka razy nikt że umowa mi się kończy za niecałe 5 miesięcy - chcieli mi sprzedać również za 30 pln lub przedłużyć umowę. Dwa razy pozytywnie rozpatrzyli mi reklamację, wstawiając identyczny tekst i zamknęli sprawę jako Reklamacja rozpatrzona pozytywnie - a kanałów jak nie było tak nie mam. Dzwoniłem na infolinię miałem z 10 konsultantów z radami jw. a za którymś przełączeniem rozłączało się jak nikt nie odbierał. Można załatwić sprawę można. Nie długo mi się skończy 30 września i powiedzą że nie chciałem skorzystać z ich propozycji którą mi złożyli wielokrotnie pozytywnie na poczet długiej współpracy itd - to o co mi chodzi. Na reklamację odpisywały różne osoby - ale tekst kropka w kropkę taki sam. Kopiuj wklej - tylko bez refleksyjnie nie weryfikując pozostalego czasu trwania umowy Złożyłem wypowiedzenie umowy - na pół roku przed końcem - ciekawe czy coś to pomoże. Na jakim VPN działa Ci Canal+ zagranicą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darlen Opublikowano 18 Września Udostępnij Opublikowano 18 Września To były podpowiedzi konsultantów - nie byłem za granicą i nie mam VPN, ale skoro w ICA nie widzę promocji którą mi dali do włączenia w ICA - bo taki jest zapis w reklamacji że promocje mogę włączyć sobie sam w ICA i będzie ważna/możliwość włączenie tylko do końca września - zatem mam się spieszyć, to widocznie albo jestem za granicą albo używam VPN - profesjonaliści Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lipton Opublikowano 18 Września Udostępnij Opublikowano 18 Września (edytowane) 2 godziny temu, k05 napisał(a): Jak napiszesz reklamację to Ci odpiszą, że przerwa w nadawaniu nie przekroczyła 24 godzin, więc zgodnie z zasadami umowy nie należy Ci się z tego tytułu rekompensata. Swoją drogą jakby pomyśleli to wystarczyłoby te kanały w tym czasie nadawać tylko on-line. Przecież dekodery sat już w tę funkcję są wyposażone (w przypadku chociażby złych warunków atmosferycznych i podłączenia do internetu). No, ale cóż... Tylko Dualboxy mają taką funkcję, tak? Mogę wymienić Wifiboxa na Dual w trakcie umowy? Edytowane 18 Września przez lipton Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 19 Września Udostępnij Opublikowano 19 Września @darlen Ofertę ze zobowiązaniem zobaczysz tylko jak jest więcej jak 6 miesięcy umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darlen Opublikowano 19 Września Udostępnij Opublikowano 19 Września ja to wiem, szkoda że ci w Canale o tym nie wiedzą, tylko różne bzdury każą robić. A z promocji nadal nie mogę skorzystać - pomimo że ktoś dwa razy napisał że mogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 19 Września Udostępnij Opublikowano 19 Września Muszą ci złożyć ofertę nowej umowy z ta promocją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darlen Opublikowano 19 Września Udostępnij Opublikowano 19 Września Ale ja nie chce teraz nowej oferty - nową ofertę ciekawą zaproponują dopiero w styczniu lub pod koniec tego roku jak będą chcieli targety wyrobić na koniec roku. A póki co propozycje są beznadziejne. Póki co mam starą ofertę, za którą płacę i otrzymałem pozytywną odpowiedź dwa razy - wrzesień gratis, 4 miesiące 0 pln 20 pln do końca umowy - na jak mi przykro że koniec umowy akurat mam w miesiącu za 0 pln - więc chce żeby to się z materializowało - pytanie - masz pomysł jak to mogą zrobić - jeszcze w ramach obowiązującej umowy?? Przy takim podejściu może nie być kolejnej - nowej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 19 Września Udostępnij Opublikowano 19 Września Co do Super Sport, zawsze możesz skorzystać z opcji włącz-wyłącz. Wyjdzie Cię to wtedy 15 zł/msc. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darlen Opublikowano 19 Września Udostępnij Opublikowano 19 Września tak, ale po co mam płacić skoro ktoś mi zaoferował prawie 5 miesięcy za 0 pln do końca umowy - wychodzi mi wówczas 0 pln/mc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 19 Września Udostępnij Opublikowano 19 Września Nie dadzą ci tego bez przedłużenia umowy, takie warunki tej promocji. Dział reklamacji tak skonstruował tą ofertę, konsul niema nic do tego. System nie puści 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darlen Opublikowano 19 Września Udostępnij Opublikowano 19 Września (edytowane) Ale w reklamacji nie było nic o przedłużaniu umowy, tylko do końca obecnej umowy (nie było słowa o nowej umowie - naprawdę wszyscy pracujecie na to aby NIE BYŁO nowej umowy - widzę to zdeterminowanie u Was - proponuję przestawić sobie cel) - zatem reklamacja została pozytywnie rozpatrzona czy też nie - 2 osoby to klepnęły - że tak, a co mnie obchodzi jak coś zostało skonstruowane? ja reklamowałem obecną umowę i to do obecnej umowy dostałem jakąś tam promocję - przecież nie wymyślałem sobie tej promocji. Napisane też było że mam sobie samemu ją włączyć - dwie osoby tak napisały - czy u Was są jakieś myślące osoby czy tylko roboty/boty? przecież mogli mi dać jakąś inną odpowiedź, jakąś inną formę zadośćuczynienia a nie kopiować standard bezrefleksyjnie, to nie ja sobie wymyśliłem jakąś tam promocję - zostało mi to zaproponowane to samo dwa razy a teraz nie ma jak tego wdrożyć - czy ktokolwiek tu dostał w ramach reklamacji tą samą promocję 4x0 pln i później 20 pln/mc do końca umowy - to w efekcie musiał podpisywać nowy cyrograf z nową umową czy mógł skorzystać z promocji i np później zapłacił 2 miesiące lub więcej jeżeli więcej mu zostało po 20 pln do końca OBECNEJ umowy - ja już nie mam tych miesięcy do płacenia Edytowane 19 Września przez darlen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszb Opublikowano 19 Września Udostępnij Opublikowano 19 Września Ale w reklamacji nie było nic o przedłużaniu umowy, tylko do końca obecnej umowy (nie było słowa o nowej umowie - naprawdę wszyscy pracujecie na to aby NIE BYŁO nowej umowy - widzę to zdeterminowanie u Was - proponuję przestawić sobie cel) - zatem reklamacja została pozytywnie rozpatrzona czy też nie - 2 osoby to klepnęły - że tak, a co mnie obchodzi jak coś zostało skonstruowane? ja reklamowałem obecną umowę i to do obecnej umowy dostałem jakąś tam promocję - przecież nie wymyślałem sobie tej promocji. Napisane też było że mam sobie samemu ją włączyć - dwie osoby tak napisały - czy u Was są jakieś myślące osoby czy tylko roboty/boty? - czy ktokolwiek tu dostał w ramach reklamacji tą samą promocję 4x0 pln i później 20 pln/mc do końca umowy - to w efekcie musiał podpisywać nowy cyrograf z nową umową czy mógł skorzystać z promocji i np później zapłacił 2 miesiące lub więcej jeżeli więcej mu zostało po 20 pln do końca OBECNEJ umowy - ja już nie mam tych miesięcy do płacenia@darlen ale zalisz sie czy sie chwalisz? bo sie zgubilem...i gdzie do [beep]y jest admin? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darlen Opublikowano 19 Września Udostępnij Opublikowano 19 Września opisałem na moim przykładzie jak pracują w Canale, - coś proponują czego nie mogą/ nie chcą zrobić i tylko tyle, może ktoś inny miał podobną sytuację, niektórym reklamacje odrzucono, mi rozpatrzono pozytywnie tylko nie chcą jej wdrożyć 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 19 Września Udostępnij Opublikowano 19 Września (edytowane) Skoro nie przyjmujesz do wiadomości jaka maja praktykę w takich sytuacjach, to pisz do canalu dalej Dział reklamacji zrobił swoje i tyle -) oferta dla 6+ miesięcy do końca umowy, tak jak każde opcja dodatkowa ze zobowiązaniem. Edytowane 19 Września przez LorDx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darlen Opublikowano 19 Września Udostępnij Opublikowano 19 Września Przyjmuję do wiadomości - że mają praktykę rolowania klienta - przysyłają ofertę klientowi której nie może odebrać - przysłali mi dwa razy gdy miałem 5 miesięcy do końca umowy ofertę dla tych co mają powyżej 6 miesięcy - to jest ta praktyka - nie jest to incydent bo zrobili to dwa razy. gratuluje dobrych praktyk i innych standardów. Po co mam pisać do Canału - tu więcej osób czyta - i oni też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 19 Września Udostępnij Opublikowano 19 Września Biznes ma swoje prawa, ty swoje oni swoje. To tylko oferta specjalna jako rekompensata za usuniecie z oferty PSP a nie uznanie reklamacji w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek2000 Opublikowano 19 Września Udostępnij Opublikowano 19 Września Ma ktoś doświadczenie jak długo trzeba czekać na weryfikację i włączenie opcji oglądania za granicą? Wysłałem rachunki za prąd i gaz 3 dni temu, bez reakcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_gruszka Opublikowano 19 Września Udostępnij Opublikowano 19 Września 15 godzin temu, darlen napisał(a): To były podpowiedzi konsultantów - nie byłem za granicą i nie mam VPN, ale skoro w ICA nie widzę promocji którą mi dali do włączenia w ICA - bo taki jest zapis w reklamacji że promocje mogę włączyć sobie sam w ICA i będzie ważna/możliwość włączenie tylko do końca września - zatem mam się spieszyć, to widocznie albo jestem za granicą albo używam VPN - profesjonaliści @LorDx wydaje mi się, że piszesz później nieprawdę w tej sprawie - ja miałem 5 miesięcy do końca umowy i też w ten sposób uznali mi reklamację. Nie miałem oferty dostępnej w Strefie Canal+ - mailowo w końcu (po takim samym boksowaniu się o ciasteczka itd.) dogadałem się, że zadzwoni do mnie ktoś z działu reklamacji i mi tą opcję włączy. Faktycznie był telefon i opcja Super Sport została mi włączona na warunkach 5 miesięcy za 0 zł. Także @darlen spróbuj w ten sposób 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darlen Opublikowano 19 Września Udostępnij Opublikowano 19 Września (edytowane) Dzięki, podobny przypadek, ja też dzwoniłem po drugiej reklamacji - stwierdziłem że trzeci raz reklamować to bez sensu, i tak dzwoniłem po 1,5 godziny kilka razy - przerzucali mnie po 4 razy do kolejnych osób aż w końcu nikt nie odbierał i rozłączało, - raz odebrali i mówili że prześlą informacje do działu technicznego i w ciągu kilku dni (zapewniali że do 4 dni ) włączą mi to w dziale technicznym. Minęło tydzień znowu zdzwoniłem co z moją reklamacją - powiedzieli że rozpatrzona pozytywnie i zamknięta to ja powiedziałem że owszem informację nt. reklamacji znam tylko co z wdrożeniem reklamacji - pani znowu napisała zgłoszenie gdzieś ASAP i z powiadomieniem do swojego kierownika i przyszedł mi kolejny sms że przyjęli mi moje zgłoszenie - przy poprzednim telefonie z przed tygodnia sms-a o zgłoszeniu nie otrzymałem - zatem teraz muszą chyba coś zrobić zanim zamkną obecne zgłoszenie póki co jest drugi dzień od sms-a więc poczekam pomimo, że dzisiejsze mecze wydają się być bardzo atrakcyjne. Edytowane 19 Września przez darlen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldzio Opublikowano 19 Września Udostępnij Opublikowano 19 Września Zadzwoń i poproś o przełączenie do działu technicznego. Następnie zleć im rozwiązanie tego problemu. Oni napiszą raport, trafi do osoby, która uruchomi Ci usługę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terracan1929 Opublikowano 19 Września Udostępnij Opublikowano 19 Września 2 godziny temu, listek2000 napisał(a): Ma ktoś doświadczenie jak długo trzeba czekać na weryfikację i włączenie opcji oglądania za granicą? Wysłałem rachunki za prąd i gaz 3 dni temu, bez reakcji. Ja czekałem 2 minuty. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darlen Opublikowano 19 Września Udostępnij Opublikowano 19 Września Pięknie dziękuję za informację, zadzwoniłem, nawet nie musiałem prosić o przełączenie i dalszy scenariusz tylko powiedziałem że w temacie reklamacji i Pan mi zaraz wysłał ofertę / promocję do akceptacji i została uruchomiona. promocja do końca umowy - wszystkie miesiące 0 pln. Da się , system przepuścił, szkoda że kilkanaście rozmów telefonicznych wcześniej nie dało się - nie dawało się uruchomić - szkoda tych ludzi co na tych infoliniach siedzą, obrywają za brak wiedzy - wypadałoby ich szkolić żeby głupot nie gadali i nie robili. Bo system pozwala, i wszystko da się zrobić Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 19 Września Udostępnij Opublikowano 19 Września Ktoś zmodyfikował ofertę w systemie oto cała tajemnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid6237 Opublikowano 20 Września Udostępnij Opublikowano 20 Września Szkoda, że Canal+ nie chce pójść podobną drogą, tak jak niektóre kablówki w naszym kraju - brakuje jednak takich kanałów jak: Djazz Stingray, Djazz Classica, Mezzo Live HD, Jazz Tv czy MTV 80 - wtedy pakiet o nazwie Koneser miałby sens. Wiadomo - miejsce na satelicie kosztuje, ale jednak potrafią dodać raz na kiedyś mało interesujące kanały, a jednak tv z dobrymi treściami brakuje. Sam chętnie za taki pakiet zapłacił bym np. z 15 zł. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.