Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – opcje dodatkowe


vattax
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pojawiły się informacje dotyczące nowego pakietu dodatkowego - Sport i Moto za 7zł

Szczerze mówiąc, po usunięciu Optimum+ myślałem, że będzie to coś na wzór dawnego Eurospotu2 jako dopełnienia do Optimum. Czyli jeśli ktoś nie zdecyduje się na Extra+, a na Relax+, a potrzebuje tylko kanały sportowe - to będzie mógł sobie dobrać taką paczkę kanałów. 

 

Nic bardziej mylnego. To po prostu nowa nazwa pakietu, w którym można znaleźć - Motowizję, Sportklub, Fightklub, itp. Żadne dopełnienia. :)

Pakiet Koneser to pewnie Filmbox Arthouse, Sundance... ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, darlen napisał(a):

Odwołałem się od reklamacji - którą rozpatrzono pozytywnie

-darmowy wrzesień i 4 miesiące za 0 pln a potem 20 pln do końca umowy - standard. I mam sobie samemu włączyć w ICA do końca września

I tak 2 razy tak samo pozytywnie mi rozpatrzyli - pozytywnie, nie ma co

Problem w tym że umowa kończy mi się 31 stycznia 2025, zatem nic nie mogę zrobić samemu w ICA - ale to już niewiele osób wie w Canale. Miałem zmienić laptop, wyczyść cookies, zmienić przeglądarkę, wrócić z zagranicy, wyłączyć VPN, a nikt się nie zorientował i tak kilka razy nikt że umowa mi się kończy za niecałe 5 miesięcy - chcieli mi sprzedać również za 30 pln lub przedłużyć umowę.

Dwa razy pozytywnie rozpatrzyli mi reklamację, wstawiając identyczny tekst i zamknęli sprawę jako Reklamacja rozpatrzona pozytywnie - a kanałów jak nie było tak nie mam. Dzwoniłem na infolinię miałem z 10 konsultantów z radami jw.  a za którymś przełączeniem rozłączało się jak nikt nie odbierał.

Można załatwić sprawę można. Nie długo mi się skończy 30 września i powiedzą że nie chciałem skorzystać z ich propozycji którą mi złożyli wielokrotnie pozytywnie na poczet długiej współpracy itd - to o co mi chodzi.

Na reklamację odpisywały różne osoby - ale tekst kropka w kropkę taki sam.  Kopiuj wklej - tylko bez refleksyjnie nie weryfikując pozostalego czasu trwania umowy

Złożyłem wypowiedzenie umowy - na pół roku przed końcem - ciekawe czy coś to pomoże.

Na jakim VPN działa Ci Canal+ zagranicą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To były podpowiedzi konsultantów - nie byłem za granicą i nie mam VPN, ale skoro w ICA nie widzę promocji  którą mi dali do włączenia w ICA - bo taki jest zapis w reklamacji że promocje mogę włączyć sobie sam w ICA i będzie ważna/możliwość włączenie tylko do końca września - zatem mam się spieszyć, to widocznie albo jestem za granicą albo używam VPN - profesjonaliści

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, k05 napisał(a):

Jak napiszesz reklamację to Ci odpiszą, że przerwa w nadawaniu nie przekroczyła 24 godzin, więc zgodnie z zasadami umowy nie należy Ci się z tego tytułu rekompensata. 

 

Swoją drogą jakby pomyśleli to wystarczyłoby te kanały w tym czasie nadawać tylko on-line. Przecież dekodery sat już w tę funkcję są wyposażone (w przypadku chociażby złych warunków atmosferycznych i podłączenia do internetu). No, ale cóż... 

 

 

Tylko Dualboxy mają taką funkcję, tak? Mogę wymienić Wifiboxa na Dual w trakcie umowy?

Edytowane przez lipton
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja nie chce teraz nowej oferty - nową ofertę ciekawą zaproponują dopiero w styczniu lub pod koniec tego roku jak będą chcieli targety wyrobić na koniec roku. A póki co propozycje są beznadziejne. Póki co mam starą ofertę, za którą płacę i otrzymałem pozytywną odpowiedź dwa razy - wrzesień gratis, 4 miesiące 0 pln  20 pln do końca umowy - na jak mi przykro że koniec umowy akurat mam w miesiącu za 0 pln - więc chce żeby to się z materializowało - pytanie - masz pomysł jak to mogą zrobić - jeszcze w ramach obowiązującej umowy?? Przy takim podejściu może nie być kolejnej - nowej umowy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w reklamacji nie było nic o przedłużaniu umowy, tylko do końca obecnej umowy (nie było słowa o nowej umowie - naprawdę wszyscy pracujecie na to aby NIE BYŁO nowej umowy - widzę to zdeterminowanie u Was - proponuję przestawić sobie cel) - zatem reklamacja została pozytywnie rozpatrzona czy też nie - 2 osoby to klepnęły - że tak, a co mnie obchodzi jak coś zostało skonstruowane? ja reklamowałem obecną umowę i to do obecnej umowy dostałem jakąś tam promocję - przecież nie wymyślałem sobie tej promocji. Napisane też było że mam sobie samemu ją włączyć - dwie osoby tak napisały 

- czy u Was są jakieś myślące osoby czy tylko roboty/boty? przecież mogli mi dać jakąś inną odpowiedź, jakąś inną formę zadośćuczynienia a nie kopiować standard bezrefleksyjnie, to nie ja sobie wymyśliłem jakąś tam promocję - zostało mi to zaproponowane to samo dwa razy a teraz nie ma jak tego wdrożyć

 

- czy ktokolwiek tu dostał w ramach reklamacji tą samą promocję 4x0 pln i później 20 pln/mc do końca umowy - to w efekcie musiał podpisywać nowy cyrograf z nową umową czy mógł skorzystać  z promocji i np później zapłacił 2 miesiące lub więcej jeżeli więcej mu zostało po 20 pln do końca OBECNEJ umowy - ja już nie mam tych miesięcy do płacenia

Edytowane przez darlen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w reklamacji nie było nic o przedłużaniu umowy, tylko do końca obecnej umowy (nie było słowa o nowej umowie - naprawdę wszyscy pracujecie na to aby NIE BYŁO nowej umowy - widzę to zdeterminowanie u Was - proponuję przestawić sobie cel) - zatem reklamacja została pozytywnie rozpatrzona czy też nie - 2 osoby to klepnęły - że tak, a co mnie obchodzi jak coś zostało skonstruowane? ja reklamowałem obecną umowę i to do obecnej umowy dostałem jakąś tam promocję - przecież nie wymyślałem sobie tej promocji. Napisane też było że mam sobie samemu ją włączyć - dwie osoby tak napisały 
- czy u Was są jakieś myślące osoby czy tylko roboty/boty?
 
- czy ktokolwiek tu dostał w ramach reklamacji tą samą promocję 4x0 pln i później 20 pln/mc do końca umowy - to w efekcie musiał podpisywać nowy cyrograf z nową umową czy mógł skorzystać  z promocji i np później zapłacił 2 miesiące lub więcej jeżeli więcej mu zostało po 20 pln do końca OBECNEJ umowy - ja już nie mam tych miesięcy do płacenia

@darlen ale zalisz sie czy sie chwalisz? bo sie zgubilem...

i gdzie do [beep]y jest admin?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie przyjmujesz do wiadomości jaka maja praktykę w takich sytuacjach, to pisz do canalu dalej :)

Dział reklamacji zrobił swoje i tyle -) oferta dla 6+ miesięcy do końca umowy, tak jak każde opcja dodatkowa ze zobowiązaniem.

Edytowane przez LorDx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjmuję do wiadomości - że mają praktykę rolowania klienta - przysyłają ofertę klientowi której nie może odebrać - przysłali mi dwa razy gdy miałem 5 miesięcy do końca umowy ofertę dla tych co mają powyżej 6 miesięcy - to jest ta praktyka - nie jest to incydent bo zrobili to dwa razy. gratuluje dobrych praktyk i innych standardów. 

Po co mam pisać do Canału - tu więcej osób czyta - i oni też 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, darlen napisał(a):

To były podpowiedzi konsultantów - nie byłem za granicą i nie mam VPN, ale skoro w ICA nie widzę promocji  którą mi dali do włączenia w ICA - bo taki jest zapis w reklamacji że promocje mogę włączyć sobie sam w ICA i będzie ważna/możliwość włączenie tylko do końca września - zatem mam się spieszyć, to widocznie albo jestem za granicą albo używam VPN - profesjonaliści

@LorDx wydaje mi się, że piszesz później nieprawdę w tej sprawie - ja miałem 5 miesięcy do końca umowy i też w ten sposób uznali mi reklamację. Nie miałem oferty dostępnej w Strefie Canal+ - mailowo w końcu (po takim samym boksowaniu się o ciasteczka itd.) dogadałem się, że zadzwoni do mnie ktoś z działu reklamacji i mi tą opcję włączy. Faktycznie był telefon i opcja Super Sport została mi włączona na warunkach 5 miesięcy za 0 zł. Także @darlen spróbuj w ten sposób :)

  • Dzięki 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, podobny przypadek, ja też dzwoniłem po drugiej reklamacji - stwierdziłem że trzeci raz reklamować to bez sensu, i tak dzwoniłem po 1,5 godziny kilka razy - przerzucali mnie po  4 razy do kolejnych osób aż w końcu nikt nie odbierał i rozłączało,

- raz odebrali i mówili że prześlą informacje do działu technicznego i w ciągu kilku dni (zapewniali że do 4 dni ) włączą mi to w dziale technicznym. Minęło tydzień znowu zdzwoniłem co z moją reklamacją - powiedzieli że rozpatrzona pozytywnie i zamknięta :) to ja powiedziałem że owszem informację nt. reklamacji znam tylko co z wdrożeniem reklamacji - pani znowu napisała zgłoszenie gdzieś ASAP i z powiadomieniem do swojego kierownika i przyszedł mi kolejny sms że przyjęli mi moje zgłoszenie - przy poprzednim telefonie z przed tygodnia sms-a o zgłoszeniu nie otrzymałem   - zatem teraz muszą chyba coś zrobić zanim zamkną obecne zgłoszenie :) póki co jest drugi dzień od sms-a więc poczekam pomimo, że dzisiejsze mecze wydają się być bardzo atrakcyjne. 

Edytowane przez darlen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie dziękuję za informację,

zadzwoniłem, nawet nie musiałem prosić o przełączenie i dalszy scenariusz tylko powiedziałem że w temacie reklamacji i Pan mi zaraz wysłał ofertę / promocję do akceptacji i została uruchomiona. promocja do końca umowy - wszystkie miesiące 0 pln. 

Da się , system przepuścił,

szkoda że kilkanaście rozmów telefonicznych wcześniej nie dało się - nie dawało się uruchomić - szkoda tych ludzi co na tych infoliniach siedzą, obrywają za brak wiedzy - wypadałoby ich szkolić żeby głupot nie gadali i nie robili. Bo system pozwala, i wszystko da się zrobić 

Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że Canal+ nie chce pójść podobną drogą, tak jak niektóre kablówki w naszym kraju - brakuje jednak takich kanałów jak: Djazz Stingray, Djazz Classica, Mezzo Live HD, Jazz Tv czy MTV 80 - wtedy pakiet o nazwie Koneser miałby sens. Wiadomo - miejsce na satelicie kosztuje, ale jednak potrafią dodać raz na kiedyś mało interesujące kanały, a jednak tv z dobrymi treściami brakuje. Sam chętnie za taki pakiet zapłacił bym np. z 15 zł.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...