Skocz do zawartości

Usuniecie i blokada konta abonenta icok, polsat box go bez żadnego powodu.


doncoyote
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy to normalna procedura że Polsat blokuje internetowe konto abonenta bo tak, niby ze względów bezpieczeństwa ?

Dziś uruchamiając aplikacje polsat box go wyskoczyło konto zblokowane po niby 3 nieudanych próbach logowania co oczywiście nie jest prawdą.

Wszedłem na stronę ICOK gdzie hasło oczywiście nie pasowało dostałem komunikat że konto zablokowane ze względów bezpieczeństwa...

Telefon do BOK konsultant niby cos odblokował wpisuje hasło konto nadal zablokowane, jeszcze się nie rozłączyłem wiec mówię co i jak cos tam sprawdza no i stwierdził że konto jest stare wiec je zablokowali i tyle działać nie będzie bo nie.

Jak chce mogę sobie je usunąć i założyć na nowo , jak dla mnie nie jest to normalne działanie, tak nie traktuje się klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie odblokuje, po tym niby odblokowaniu pojawia się komunikat konto zablokowane ze względów bezpieczeństwa.

Konsultant twierdzi że nic po za skasowaniem i założeniem na nowo zrobić się nie da.

Jedyne wytłumaczenie dla czego tak jest to takie że konto jest stare.

Fakt zakładane kilka lat temu ale nie spotkałem się nigdy z sytuacja gdzie trzeba było kasować konto bo jest stare...,

Edytowane przez doncoyote
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo na początku sierpnia. "Konto zablokowane ze względu na bezpieczeństwo". Miła Pani na party poinformowała, że najprościej będzie jak Ona usunie konto, a ja zaloguje się nowym kontem z mocniejszym hasłem. Niestety, każda próba zalogowania się nowym hasłem, kończyła się komunikatem "niepoprawne hasło". Dopiero wpisanie starego hasła zakończyło się sukcesem. Więc po co była ta "zamiana" hasła?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem konto na nowo, logowanie icok niby działa, logowanie polsat box go hasło nieprawidłowe.

No to na czata konsultantka twierdzi że nie mam tego w umowie koniec kropka, musiałem się tłumaczyć że jednak mam w umowie i używałem przez kilka ostatnich lat chyba ją przekonałem... 

Odpowiedź konsultantki:

Quote

Włączenia usług i pakietów można dokonać samodzielnie przez ICOK > Usługi > Telewizja/Internet > Modyfikuj usługę.

 Oczywiście nie mam tam tej usługi, zgłosiłem po kilkuminutowym oczekiwaniu aż się namyśli co zrobić napisała że  zgłosiła gdzieś to, kiedy i czy w ogóle będzie działać nie wiadomo

Cały ten Polsat to sami nieudacznicy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...