longhigh Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Witam, zamówiłem sobie n-ke przez internet, kurier dostarczył sprzęt dnia 28.01.2009. Tego samego dnia oczywiście podpisałem umowę. W domu podłączyłem sprzęt, sygnał satelity znaleziony i ku mojemu zaskoczeniu nie które kanały chodzą. W czym rzecz ? Chciałem aktywować poprzez automat telefoniczny ale jak podaje dane z umowy to informuje mnie że konto jest zablokowane i przełącza mnie na konsultanta za którym to nie można się doczekać, tak samo jest na stronie https://nbok.n.pl/selfcare/ gdzie po wpisaniu danych również mi wyskakuje "konto zablokowane". Jak mam aktywować to n-kę ? I od kiedy mi się liczy umowa, od dnia podpisania czy dopiero od dnia aktywacji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Umowa jest liczona od dnia Podpisania umowy z tego co wiem tak ma to miejsce w c+ Możliwe że musisz czekać 48h na rejestrację umowy w systemie dopiero konto zostanie aktywowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morhun Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 OD DNIA AKTYWACJI !! to nie cyfra+ PS. poczekaj do niedzieli, dlaczego ? Masz HBO, Filmbox, Cinemax DO 2 miesięcy gratis. Teraz co to znaczy a mianowicie do końca miesiąca w którym AKTYWUJESZ dekoder + cały następny, aktywując w styczniu np dziś 29 to okres 29-31 masz liczony jako 1 cały miesiąc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mesiash Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Morhun dobrze mówi! Umowa ważna od dnia aktywacji - info 100% pewne. Aktywuj 1.lutego - cały miesiąc bezpłatnych opcji dodatkowych zyskasz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Mamy dzis 1 kwietnia. Kupile n i aktywowalem w zwiazku z tym co powyzej piszecie mam jakies dodatkowe profity ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peter Parker Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Popatrz na kanały testowe (od 801 do 999), a się przekonasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Niestety kanal niedostępny na kazdym mi wyskakuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C2009 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Witam, odgrzebuję stary wątek, bo mam problem z aktywacją eNki. Może któryś z forumowiczów - użytkowników telewizji "n" będzie umiał mi pomóc. Dziś zakupiłem sobie eNkę z recorderem. Pan w punkcie sprzedaży powiedział, że po podłączeniu wszystko powinno być aktywne, a jeśli nie będzie to aktywują mi w BOKu. No więc po południu podłączyłem to pudełko odłączając jednocześnie dekoder Cyfry+. Straaaaaaaasznie długo się odpalał, wyświetlał się "TEST" i mrugały różne lampki. Wreszcie pojawił się obraz "uruchamianie dekodera" (czy jakoś tak). Potem w końcu po paru minutach wyskoczyła plansza ustawień anteny. Wyłączyłem 2 gniazdo bo chwilowo będę miał tylko 1. Siła sygnału 69%, jakość 100%. Dekoder sprawdził sobie aktualizacje, pobrał listę kanałów i wywalił ekran "EKRAN AKTYWACJI" z przemiłym komunikatem "Brak sygnału, przywróć go lub skontaktuj się z numerem 0 801 555555" A pod spodem wskaźnik sygnału 69% i 100%. No więc spanikowałem - jednak instalacja antenowa jest zła? No bo skoro pisze "Brak sygnału" ? Jednak nie, drugi dekoder na drugim kablu w drugim pokoju (cyfra) sygnał widzi. Ten zresztą też widzi, bo wszystko sobie posprawdzał, pobrał z satelity czas i datę. Dzwonię na podany na ekranie numer --- surprise - ten numer jest zły, trzeba dzwonić na inny 0 801 05 55 05 a nie 0 801 555555. Ekstra - połączenie nie jest darmowe, ale co tam... Dzwonię na ten drugi numer . Automat każe podać numer umowy i kod cyfrowy - biorę bezpośrednio z druku z umowy - oczywiście błąd i tak z 3 razy. Automat nie odpuszcza, nie da się tego kroku pominąć a zawsze stwierdza, że błąd. Zupełnie jak w TPSie,jak dzwoniłem żeby zamówić podłączenie linii telefonicznej to wpierw usiałem podać swój numer telefonu w TPSA... Jakieś chore rozwiązania... Więc rozłączam się i znów dzwonię (już 3 telefon) - udaje mi się przebrnąć przez IVR i po parominutowym oczekiwaniu połączyć z konsultantką - ta twierdzi, że jest ten ekran jest i ok. za 2 godziny będzie odbiór. Ale... 2 godziny dawno minęły a u mnie ciągle ten ekran aktywacji i "Brak sygnału" z jednoczesnym wskaźnikiem poziomu sygnału 69%/100% i z zieloną "lampką" przy tym sygnale. Jak więc to jest? Aktywuje mi się wreszcie czy nie? Czy poziom sygnału jest wystarczający czy nie? Czemu IVR odrzuca mój numer abonenta i kod/nie ma mojej umowy?. Próbowałem się też zalogować do "Strefy abonenta" - bezskutecznie "zły numer abonenta". Jak może być zły, skoro mam podany na umowie? Nie wprowadzili mi tej umowy do systemu, czy co? Może tak być? Czy WY też tak mieliście z aktywacją? Bo ja już gonię w piętkę. Obrazu nie ma i nie wiem czy to wina braku sygnału, mam grzebać przy antenie, czy może wystarczy dłużej czekać (ile?), czy może coś jest nie tak w ich systemie? W Cyfrze+ przynajmniej można oglądać kanały FTA bez aktywacji, wiadomo przynajmniej, że antena jest ok. a tu nic - tylko ekran aktywacji ze sprzecznymi informacjami i błędnym numerem telefonu pod który każą dzwonić . Rewelacja! Ale co mam robić ? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przewaks Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Ja problemów z aktywacją eNki nie miałem choć kupowałem białego boxa. Kiedy wróciłem z APS i podłączyłem białą skrzynkę, po pobraniu aktualizacji wszystko od razu działało i było aktywowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 @C2009 Przy tej planszy,wystarczy wcisnąć niebieski przycisk "N" na pilocie.Wyjdziesz wtedy z niej na kanał 13:TVN HD. Przy jednym kablu NBOX RECORDER "wiesza się" na planszy aktywacyjnej przy pierwszym uruchomieniu.Później ten problem na szczęście znika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C2009 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Dzięki za odpowiedź. Już aktywacja za mną. Okazało się, że aktywacja trwa OD 2 DO 24 godzin a nie 2 godziny, jak mi najpierw mówiono. Po całej nocy, rano już był odbiór TVN HD. Oczywiście, więcej połowy innych programów brakowało. Nie zaobserwowałem żeby z jakiegoś konkretnego transpondera. Po prostu niektóre były (w tym HD) a innych nie było. Więcej czarnego ekranu niż kanałów. Wczoraj pod wieczór jednak, dekoder zdecydował, że musi znów zaktualizować sobie listę programów - po zaktualizowaniu - wszystkie brakujące kanały pojawiły się. Zatem wszystko jest w zasadzie ok., poza tym, że z opcji nSeriale i tych wszystkich innych opcji VOD, które domyślnie są gratis przez kilka miesięcy - nie wgrał mi się na dysk ŻADEN film. Ale nie będę rozpaczał, bo i tak tego bym nie oglądał... nRecordera chciałem WYŁĄCZNIE w celu nagrywania różnych pozycji a nie VOD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rivam Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Zatem wszystko jest w zasadzie ok., poza tym, że z opcji nSeriale i tych wszystkich innych opcji VOD, które domyślnie są gratis przez kilka miesięcy - nie wgrał mi się na dysk ŻADEN film. Ty myślałeś, że te filmy ściągną Ci się w parę minut? Cała oferta na dysku będzie za ok. 2 tygodnie. Wpływ na to ma jeszcze rodzaj instalacji (1 czy 2 przewodowa) oraz czy dużo nagrywasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C2009 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 W zasadzie temat aktywacji dla mnie jest już dzięki Bogu zamknięty, ale skoro zostałem jeszcze raz wywołany, to odpowiem... Nie wiem, gdzie Ty dopatrzyłeś się w moich postach założenia, że filmy będą się ściągać w "kilka minut". Nie oczekiwałem tego, nie mógłbym zresztą tego oczekiwać, znając temat choćby z racji tego, że od około roku aktywnie korzystam z dekodera PVR od Cyfry+. Wiem, że ilośc zgranych filmów zależy od wielu czynników, z których najważniejsze wymieniłeś. Jednak oczekiwałem, że po pierwszej nocy zgra się cokolwiek. Nie zgrało się pierwszej, ale już drugiej tak. Obecnie mam już z grubsza około 10 pozycji. Być może całość oferty będzie dostępne dopiero po 2 tygodniach, jak piszesz - tego nie wiem, bo nie wiem ile jest obecnie pozycji w ofercie. Tak czy inaczej, aż tak głupi żeby oczekiwać filmu w kilka minut, nie jestem Ale dzięki za "troskę" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu1991 Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 A czy podczas aktywacji (Ekran z napisem: Odbierasz już sygnał z satelity Hot Birda. Pozostaw dekoder podłączony do zasilania i kabli antenowych) dekoder musi być włączony na tej planszy czy może być w trybie STAND-BY (zegar na wyświetlaczu). Z góry dziękuje za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu1991 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Pomoże ktoś czy nie ma tu takich co pomagają?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peter Parker Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Dekoder może pozostać w trybie stand-by, bo wtedy i tak ma łączność z satelitą ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu1991 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Co może być przyczyną tego, że po 24h nie otrzymałem dostępu do wybranej oferty. "Nadal na ekranie jest plansza z komunikatem: Odbierasz już sygnał z satelity Hot Bird. Pozostaw dekoder podłączony do zasilania i kabli antenowych. W ciągu 24h otrzymasz dostęp do zamówionej oferty. " oraz z miernikiem siły i jakości sygnału. Siła i jakość są w porządku. Dlaczego jeszcze nie odbieram kanałów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peter Parker Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Może jakiś problem w aktywacji. Spróbuj przeprowadzić ją ponownie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu1991 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 A jak się robi ponowną aktywację? Czy mógłbyś mi to wytłumaczyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pandinus70 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Jeżeli mineło wiecej niż 24 h to musisz jeszcze raz zadzwonić najlepiej na numer 0122940078 tel.stacjonarny.Ale najlepiej to wyłącz z gniazdka i poczekaj jak się uruchomi i dzwoń.Na pewno pomoże.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polarnik29 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Od razu mówie, że jeżeli ktoś czeka na aktywacje ok. 2-3 h na ekranie aktywacyjnym to można spróbować wyjąć karte z dekodera, odłączyć go na chwile do prądu i podłączyć ponownie, później, gdy pojawi się komunikat, że nie ma karty trzeba ją włożyć i gdy pojawi się ponownie ekran aktywacyjny po około 20-30 sekundach powinny pojawić się kanały... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mh_misiek Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Mój fader podpisał dziś umowę z n. Wszystko pięknie ładnie tylko z aktywacją są problemy. Czekam 2, 3, 4 godz. i nic. W końcu nie wytrzymałem i dzwonię do n i tam się dowiaduję, że umowa o takim nr. nie została zawarta i nic nie jest do nich zgłoszone i proponują zadzwonić lub udać się do punktu APS gdzie podpisał umowę. Tak się zastanawiam to zawarł w końcu umowę czy nie przecież w APS łączyli się ze stroną n i wpisywali odpowiednie dane. To co jeszcze trzeba wysłać tę umowę pocztą i ma czekać kilka dni jak wprowadzą te dane do systemu? To ja dziękuje za taką telewizję nowej generacji. Wszyscy narzekają na CP ale tam przynajmniej wszystko załatwisz na miejscu i nim wrócisz do domu możesz już oglądać telewizję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Pewno sprzedawca w APS wydrukował umowę doszło do podpisania ale zapomniał jej zakończyć w systemie i sygnał aktywacyjny nie został wysłany. Krótko mówiąc masz zonka. Jutro idź tam do APS i tak go pojedź żeby mu butami wyszło! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mh_misiek Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 A najśmieszniejsze jest to, że na podpisanie tej umowy czekałem z ojcem ponad 2 godziny (tylko w tym punkcie był nbox z dyskiem 250 GB) bo wystąpiły jakieś problemy techniczne z zalogowaniem się do systemu (ponoś z winy n). Do tego był jakiś praktykant czy coś bo kompletnie nic nie umiał i szefowa ciągle go szkoliła + zdenerwowani klienci Play. Ciekawym czy jutro też tak długo zejdzie bo jeśli nie załatwię tego w 15 min. to będzie wtedy show Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
analog-mann Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Mój fader podpisał dziś umowę z n. Wszystko pięknie ładnie tylko z aktywacją są problemy. Czekam 2, 3, 4 godz. i nic. W końcu nie wytrzymałem i dzwonię do n i tam się dowiaduję, że umowa o takim nr. nie została zawarta i nic nie jest do nich zgłoszone i proponują zadzwonić lub udać się do punktu APS gdzie podpisał umowę. Tak się zastanawiam to zawarł w końcu umowę czy nie przecież w APS łączyli się ze stroną n i wpisywali odpowiednie dane ... moim skromnym zdaniem masz szczescie wiec nie narzekaj stales sie wlascicielem niezlego tunera z nagrywarka bez umowy z N-ka - czyli masz towar bez zadnych prawnych zobowiazan, bo rozmowy z N-ka sa nagrywane i ich przedstawiciel stwierdzil oficjalnie ze nie wiaze cie zadna umowa - wiec jest czarno na bialym mozesz teraz go sprzedac, a N-ce pokazac gest Kozakiewicza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi