Skocz do zawartości

Aktywacja N-ki


longhigh
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zamówiłem sobie n-ke przez internet, kurier dostarczył sprzęt dnia 28.01.2009. Tego samego dnia oczywiście podpisałem umowę. W domu podłączyłem sprzęt, sygnał satelity znaleziony i ku mojemu zaskoczeniu nie które kanały chodzą. W czym rzecz ? Chciałem aktywować poprzez automat telefoniczny ale jak podaje dane z umowy to informuje mnie że konto jest zablokowane i przełącza mnie na konsultanta za którym to nie można się doczekać, tak samo jest na stronie https://nbok.n.pl/selfcare/ gdzie po wpisaniu danych również mi wyskakuje "konto zablokowane". Jak mam aktywować to n-kę ? I od kiedy mi się liczy umowa, od dnia podpisania czy dopiero od dnia aktywacji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa jest liczona od dnia Podpisania umowy z tego co wiem tak ma to miejsce w c+ Możliwe że musisz czekać 48h na rejestrację umowy w systemie dopiero konto zostanie aktywowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OD DNIA AKTYWACJI !! to nie cyfra+

 

PS. poczekaj do niedzieli, dlaczego ? Masz HBO, Filmbox, Cinemax DO 2 miesięcy gratis. Teraz co to znaczy a mianowicie do końca miesiąca w którym AKTYWUJESZ dekoder + cały następny, aktywując w styczniu np dziś 29 to okres 29-31 masz liczony jako 1 cały miesiąc :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 5 miesięcy temu...

Witam, odgrzebuję stary wątek, bo mam problem z aktywacją eNki.

Może któryś z forumowiczów - użytkowników telewizji "n" będzie umiał mi pomóc.

 

Dziś zakupiłem sobie eNkę z recorderem. Pan w punkcie sprzedaży powiedział, że po podłączeniu wszystko powinno być aktywne, a jeśli nie będzie to aktywują mi w BOKu.

No więc po południu podłączyłem to pudełko odłączając jednocześnie dekoder Cyfry+.

Straaaaaaaasznie długo się odpalał, wyświetlał się "TEST" i mrugały różne lampki.

Wreszcie pojawił się obraz "uruchamianie dekodera" (czy jakoś tak).

Potem w końcu po paru minutach wyskoczyła plansza ustawień anteny. Wyłączyłem 2 gniazdo bo chwilowo będę miał tylko 1.

Siła sygnału 69%, jakość 100%.

Dekoder sprawdził sobie aktualizacje, pobrał listę kanałów i wywalił ekran "EKRAN AKTYWACJI" z przemiłym komunikatem "Brak sygnału, przywróć go lub skontaktuj się z numerem 0 801 555555" A pod spodem wskaźnik sygnału 69% i 100%.

No więc spanikowałem - jednak instalacja antenowa jest zła? No bo skoro pisze "Brak sygnału" ?

Jednak nie, drugi dekoder na drugim kablu w drugim pokoju (cyfra) sygnał widzi. Ten zresztą też widzi, bo wszystko sobie posprawdzał, pobrał z satelity czas i datę.

Dzwonię na podany na ekranie numer --- surprise - ten numer jest zły, trzeba dzwonić na inny 0 801 05 55 05 a nie 0 801 555555. Ekstra - połączenie nie jest darmowe, ale co tam... Dzwonię na ten drugi numer .

Automat każe podać numer umowy i kod cyfrowy - biorę bezpośrednio z druku z umowy - oczywiście błąd i tak z 3 razy. Automat nie odpuszcza, nie da się tego kroku pominąć a zawsze stwierdza, że błąd. Zupełnie jak w TPSie,jak dzwoniłem żeby zamówić podłączenie linii telefonicznej to wpierw usiałem podać swój numer telefonu w TPSA... Jakieś chore rozwiązania...

Więc rozłączam się i znów dzwonię (już 3 telefon) - udaje mi się przebrnąć przez IVR i po parominutowym oczekiwaniu połączyć z konsultantką - ta twierdzi, że jest ten ekran jest i ok. za 2 godziny będzie odbiór.

Ale... 2 godziny dawno minęły a u mnie ciągle ten ekran aktywacji i "Brak sygnału" z jednoczesnym wskaźnikiem poziomu sygnału 69%/100% i z zieloną "lampką" przy tym sygnale.

Jak więc to jest? Aktywuje mi się wreszcie czy nie? Czy poziom sygnału jest wystarczający czy nie? Czemu IVR odrzuca mój numer abonenta i kod/nie ma mojej umowy?. Próbowałem się też zalogować do "Strefy abonenta" - bezskutecznie "zły numer abonenta". Jak może być zły, skoro mam podany na umowie? Nie wprowadzili mi tej umowy do systemu, czy co? Może tak być?

Czy WY też tak mieliście z aktywacją? Bo ja już gonię w piętkę. Obrazu nie ma i nie wiem czy to wina braku sygnału, mam grzebać przy antenie, czy może wystarczy dłużej czekać (ile?), czy może coś jest nie tak w ich systemie? W Cyfrze+ przynajmniej można oglądać kanały FTA bez aktywacji, wiadomo przynajmniej, że antena jest ok. a tu nic - tylko ekran aktywacji ze sprzecznymi informacjami i błędnym numerem telefonu pod który każą dzwonić :-). Rewelacja! Ale co mam robić ?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź.

Już aktywacja za mną.

Okazało się, że aktywacja trwa OD 2 DO 24 godzin a nie 2 godziny, jak mi najpierw mówiono.

Po całej nocy, rano już był odbiór TVN HD.

Oczywiście, więcej połowy innych programów brakowało. Nie zaobserwowałem żeby z jakiegoś konkretnego transpondera. Po prostu niektóre były (w tym HD) a innych nie było. Więcej czarnego ekranu niż kanałów.

Wczoraj pod wieczór jednak, dekoder zdecydował, że musi znów zaktualizować sobie listę programów - po zaktualizowaniu - wszystkie brakujące kanały pojawiły się.

Zatem wszystko jest w zasadzie ok., poza tym, że z opcji nSeriale i tych wszystkich innych opcji VOD, które domyślnie są gratis przez kilka miesięcy - nie wgrał mi się na dysk ŻADEN film. Ale nie będę rozpaczał, bo i tak tego bym nie oglądał...

nRecordera chciałem WYŁĄCZNIE w celu nagrywania różnych pozycji a nie VOD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatem wszystko jest w zasadzie ok., poza tym, że z opcji nSeriale i tych wszystkich innych opcji VOD, które domyślnie są gratis przez kilka miesięcy - nie wgrał mi się na dysk ŻADEN film.

 

Ty myślałeś, że te filmy ściągną Ci się w parę minut? Cała oferta na dysku będzie za ok. 2 tygodnie. Wpływ na to ma jeszcze rodzaj instalacji (1 czy 2 przewodowa) oraz czy dużo nagrywasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie temat aktywacji dla mnie jest już dzięki Bogu zamknięty, ale skoro zostałem jeszcze raz wywołany, to odpowiem...

 

Nie wiem, gdzie Ty dopatrzyłeś się w moich postach założenia, że filmy będą się ściągać w "kilka minut". :shock:

Nie oczekiwałem tego, nie mógłbym zresztą tego oczekiwać, znając temat choćby z racji tego, że od około roku aktywnie korzystam z dekodera PVR od Cyfry+.

Wiem, że ilośc zgranych filmów zależy od wielu czynników, z których najważniejsze wymieniłeś.

Jednak oczekiwałem, że po pierwszej nocy zgra się cokolwiek.

Nie zgrało się pierwszej, ale już drugiej tak. Obecnie mam już z grubsza około 10 pozycji. Być może całość oferty będzie dostępne dopiero po 2 tygodniach, jak piszesz - tego nie wiem, bo nie wiem ile jest obecnie pozycji w ofercie.

 

Tak czy inaczej, aż tak głupi żeby oczekiwać filmu w kilka minut, nie jestem :smile: Ale dzięki za "troskę" :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Co może być przyczyną tego, że po 24h nie otrzymałem dostępu do wybranej oferty. "Nadal na ekranie jest plansza z komunikatem: Odbierasz już sygnał z satelity Hot Bird. Pozostaw dekoder podłączony do zasilania i kabli antenowych. W ciągu 24h otrzymasz dostęp do zamówionej oferty. " oraz z miernikiem siły i jakości sygnału.

 

Siła i jakość są w porządku. Dlaczego jeszcze nie odbieram kanałów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od razu mówie, że jeżeli ktoś czeka na aktywacje ok. 2-3 h na ekranie aktywacyjnym to można spróbować wyjąć karte z dekodera, odłączyć go na chwile do prądu i podłączyć ponownie, później, gdy pojawi się komunikat, że nie ma karty trzeba ją włożyć i gdy pojawi się ponownie ekran aktywacyjny po około 20-30 sekundach powinny pojawić się kanały...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój fader podpisał dziś umowę z n. Wszystko pięknie ładnie tylko z aktywacją są problemy. Czekam 2, 3, 4 godz. i nic. W końcu nie wytrzymałem i dzwonię do n i tam się dowiaduję, że umowa o takim nr. nie została zawarta i nic nie jest do nich zgłoszone i proponują zadzwonić lub udać się do punktu APS gdzie podpisał umowę. Tak się zastanawiam to zawarł w końcu umowę czy nie przecież w APS łączyli się ze stroną n i wpisywali odpowiednie dane. To co jeszcze trzeba wysłać tę umowę pocztą i ma czekać kilka dni jak wprowadzą te dane do systemu? To ja dziękuje za taką telewizję nowej generacji. Wszyscy narzekają na CP ale tam przynajmniej wszystko załatwisz na miejscu i nim wrócisz do domu możesz już oglądać telewizję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A najśmieszniejsze jest to, że na podpisanie tej umowy czekałem z ojcem ponad 2 godziny (tylko w tym punkcie był nbox z dyskiem 250 GB) bo wystąpiły jakieś problemy techniczne z zalogowaniem się do systemu (ponoś z winy n). Do tego był jakiś praktykant czy coś bo kompletnie nic nie umiał i szefowa ciągle go szkoliła + zdenerwowani klienci Play. Ciekawym czy jutro też tak długo zejdzie bo jeśli nie załatwię tego w 15 min. to będzie wtedy show :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój fader podpisał dziś umowę z n. Wszystko pięknie ładnie tylko z aktywacją są problemy. Czekam 2, 3, 4 godz. i nic. W końcu nie wytrzymałem i dzwonię do n i tam się dowiaduję, że umowa o takim nr. nie została zawarta i nic nie jest do nich zgłoszone i proponują zadzwonić lub udać się do punktu APS gdzie podpisał umowę. Tak się zastanawiam to zawarł w końcu umowę czy nie przecież w APS łączyli się ze stroną n i wpisywali odpowiednie dane ...

 

 

moim skromnym zdaniem :D masz szczescie wiec nie narzekaj

 

stales sie wlascicielem niezlego tunera z nagrywarka bez umowy z N-ka - czyli masz towar bez zadnych prawnych zobowiazan, bo rozmowy z N-ka sa nagrywane i ich przedstawiciel stwierdzil oficjalnie ze nie wiaze cie zadna umowa - wiec jest czarno na bialym

:D

 

mozesz teraz go sprzedac, a N-ce pokazac gest Kozakiewicza

:lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...