Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

Chciałbym teściowi przedłużyć umowę w CP - to, co ogląda to w zasadzie kanały sportowe. Zadzwoniłem dziś i dostałem taką ofertę:

- umowa na 15 miesięcy, z czego 5 miesięcy gratis.

- przez pierwsze 5 miesięcy Familijny Max HD + Film HD (bez HBO i Cinemaxów) + Sport HD

- od 6 miesiąca jeden pakiet mogę wyłączyć (w tym przypadku Film HD) i będzie płacił 59.90 zł.

 

Średnio wychodzi ok. 38 zł za miesiąc.

 

Czy to jest dobra oferta czy można ugrać to taniej?

 

michalp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro zainteresowany jesteś tym przedziałem cenowym i sportem można pomyśleć o umowie na 12 miesięcy z czego pierwsze 5 bedzie za free full opcja z HBO, później przez 7 miesięcy 59,90za familijny max hd + film + cinemax hd w podstawie i do tego dokupujesz sport za 10pln czyli w sumie 69,90 .

 

W przeliczeniu na miesiąc wychodzi 40 zł 77gr a korzyści dość spore, no i można negocjować warunki przedłużenia już w 6 miesiącu, czyli po zapłaceniu jednej opłaty :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo miałem co czytać bo to przez telefon było.

 

Dostałem Familijny hd "goły" bez promocyjnych kanałów a myślałem że dostane to co na stronie - nauczka na przyszłość nie myśleć za dużo bo się mysliwym zostanie.

Trzeba było kazać przeczytać kanały jakie są w umowie i jakie są promocyjne. Usłyszałem że dostaje Familijny HD odpaliłem www spojrzałem no i ok. A tu dzisiaj ZONK zdziwienie. Wina moja bo nie dopytałem ale i ich bo nie powiedzieli że nie dotyczy ta promocja kanałół promocyjnych. TAkże jak ktoś przedłuża i ma przed sobą rozmowę z DUK to niech zwróci na to uwagę, a może i wytarguje taki zestaw jak nowi dostają.

 

 

Chwila, skoro zgodziłeś się na przedłużenie umowy za pomocą środków porozumiewania się na odległość CP jest zobowiązany przesłać do Ciebie na maila lub na adres domowy potwierdzenie warunków, które cię obowiązują.Jeśli między tym co było ustalone w toku rozmowy telefonicznej a tym co jest w warunkach są jakieś rozbieżności masz prawo do reklamacji a nawet do rozwiązania umowy abonenckiej w czasie 10 dni od jej zawarcia, pomimo, że świadczenie uruchomione zostało natychmiastowo :) Ale podstawa to staranna lektura tego na co się decydujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwila - jeżeli gościu sie zgodził w rozmowie tel na przedłużenie umowy za pomocą środków porozumiewania się na odległość i wypowiedział w odpowiednim momencie po odpowiedniej regułce sakramentalne :wink: słowo TAK to się zgodził na to co zaoferowali i nic mu nie przyślą .

Ja tak ostatnio miałem że babka chciała to usłyszeć a ja chciałem od nie usłyszeć że dostane potwierdzenie na piśmie i że zmiany wchodzą od... i dopiero wtedy gdy ona wypowiedziała TAK prześlą mi- usłyszała sakramentalne TAK, ale tylko w do tego na co ja sie zgodziłem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy przedłużeniu Umowy Na Telefon zawsze wysyłane jest potwierdzenie ZMIANY WARUNKÓW UMOWY. Niezależnie co wymyśliłeś i co chciałeś od niej usłyszeć to i tak potwierdzenie jest wysyłane zawsze w ciągu 14 dni roboczych. Podczas rozmowy i zawierania umowy na telefon można odpowiedzieć też NIE, tyle że nadanie pakietu będzie dopiero od następnego okresu rozliczeniowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do mnie dzwonili z duk przed chwilą . Wynegocjowałem 12/5 pakiet premium za 89.9. Ipla mix na 12 mies. za free. Hbo go, filmbox live, svod i vod na 5 mies gratis. Myśle że to dobra oferta

 

No to i ja jestem po "negocjacjach"-oczywiście zadowolony :jupi:

Wynegocjowałem to co kolega powyżej + przez pierwszy miesiąc promocyjny PAKIET ROZRYWKA HD :oops::brawo:

Niestety, nie udało mi się "wyzerować" czynszu za ESI-88( 5 PLN miesięcznie)-nawet w promocyjnych,bezpłatnych miesiącach.Konsultant skwitował to tym,że "system" nie przepuści takiego "triku".

Na pytanie dlaczego w takim razie nowi abonenci mają taką możliwość przy wyższych pakietach-odpowiedział,że nowi nie mają za to szansy na umowę 12/5 :D

Więc ja jestem ZADOWOLONY z negocjacji.

p.s.

Jak komuś się uda "wyzerować" czynsz za dekoder lub opłatę za multiroom to niech się pochwali-oczywiście przy umowie 12/5 :)

Acha -wypowiedzenie wysłane 27-11-do CP dotarło 02-12.Ponieważ się sami nie odezwali to zadzwoniłem do nich ze standardowym pytaniem:że ktoś dzwonił do mnie,ale nie zdążyłem odebrać :D

Cała negocjacja trwała ok.8 minut,bo nie czekałem na info od konsultanta o pakietach dla mnie tylko przedstawiłem swoją "ofertę" :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy przedłużeniu Umowy Na Telefon zawsze wysyłane jest potwierdzenie ZMIANY WARUNKÓW UMOWY. Niezależnie co wymyśliłeś i co chciałeś od niej usłyszeć to i tak potwierdzenie jest wysyłane zawsze w ciągu 14 dni roboczych. Podczas rozmowy i zawierania umowy na telefon można odpowiedzieć też NIE, tyle że nadanie pakietu będzie dopiero od następnego okresu rozliczeniowego.

 

Dokładnie jak pisze kolega powyżej- ja po negocjacjach telefonicznych w sierpniu-otrzymałem w formie pisemnej wszelką dokumentację wysłana pocztą.

Po dzisiejszych negocjacjach - również zaznaczyłem ,że chce pisemne potwierdzenie aneksu do umowy,regulaminu i PWU - konsultant stwierdził,że oczywiście,i że takie pisma wysyłają obligatoryjnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka że Cyfrowy Polsat pieści się z klientami dając na prawdę świetne oferty utrzymaniowe. Żadna platforma na rynku nie oferuje praktycznie ani jednego miesiąca za darmo. a w CP przy umowie na 12 miesięcy można uzyskać 5 m-cy gratis. Błagam Was tylko byście nie narzekali na Polsat ;)

 

Faktem jest, że w przeliczeniu na jeden okres rozliczeniowy CP jest bardzo konkurencyjny, ma ofertę może nie lepszą a tańszą w stosunku do nc+ czy netii no i duża elastyczność jak np. sport lub film w podstawie itd. sprawia, że da się z nimi dogadać. Przy każdej zmianie programowej wypowiadam umowę i przez kilka dni badam oferty na rynku ale jak by nie liczył najbardziej zbilansowaną ofertę zawsze daje Cyfrowy Polsat, zwłaszcza w ofertach utrzymaniowych :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka że Cyfrowy Polsat pieści się z klientami dając na prawdę świetne oferty utrzymaniowe. Żadna platforma na rynku nie oferuje praktycznie ani jednego miesiąca za darmo. a w CP przy umowie na 12 miesięcy można uzyskać 5 m-cy gratis. Błagam Was tylko byście nie narzekali na Polsat ;)

Jak nie masz zielonego pojęcia o ofertach konkurencji to się lepiej nie wypowiadaj.Co nie zmienia faktu że oferty utrzymaniowe CP są bardzo dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, nie udało mi się "wyzerować" czynszu za ESI-88( 5 PLN miesięcznie)-nawet w promocyjnych,bezpłatnych miesiącach.Konsultant skwitował to tym,że "system" nie przepuści takiego "triku".

TEN SYSTEM TO ŁOBUZ :evil:

 

Na pytanie dlaczego w takim razie nowi abonenci mają taką możliwość przy wyższych pakietach-odpowiedział,że nowi nie mają za to szansy na umowę 12/5 :D

SZCZWANA BESTYJA Z TEGO KONSULTANTA :/

 

p.s.

Jak komuś się uda "wyzerować" czynsz za dekoder lub opłatę za multiroom to niech się pochwali-oczywiście przy umowie 12/5 :)

Ja w aktualnej umowie 12/5 mam multiroom za friko i nie zamierzam tego zmieniać :mrgreen: nie wiem co oni na to :]

 

Niebieskie to moje- jak by ktoś nie zaczaił :wink::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dostałem multiroom za darmo przy umowie 12/5 z pakietem Premium.

A jakie dodatkowe bonusy wynegocjowałeś-oprócz tych darmowych 5 miesięcy.

I rozumiem,że wypowiedziałeś umowę,a nie podpisałeś jako nowy abonent?

p.s.

Jak komuś się uda "wyzerować" czynsz za dekoder lub opłatę za multiroom to niech się pochwali-oczywiście przy umowie 12/5 :)

Ja w aktualnej umowie 12/5 mam multiroom za friko i nie zamierzam tego zmieniać :mrgreen: nie wiem co oni na to :]

 

Niebieskie to moje- jak by ktoś nie zaczaił :wink::mrgreen:

W sumie też mógłbyś podać więcej szczegółów odnośnie umowy z multiroomem ;-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała informacja dla tych co to czekają daremnie od miesięcy na kuriera z PWU i resztą makulatury.

1. Proszę zalogować się na iCOK i wejść w górne menu "Moje dane", a następnie wybrać z lewego menu "Zgody".

2. Jeżeli wyraziliśmy zgodę na "Wyrażam zgodę na przesyłanie mi, za pomocą Internetowego Centrum Obsługi Klienta, potwierdzeń oświadczenia woli o zmianie zakresu świadczonych Usług i terminie wprowadzenia zmian." to nie czekajmy ani na kuriera, ani na e-maila, bo potwierdzenie będzie tylko w iCOK.

3. Następnie proszę wejść w górne menu "Usługi", a następnie wybrać z lewego menu "Potwierdzenia zmian warunków umowy"

4. Proszę kliknąć na link o nazwie "podgląd" w wierszu zaczynającym się od daty, a zobaczymy całą makulaturę na którą czekaliśmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ceberebek

Co mogę więcej dodać- umowa po wycofaniu ESPN pakiety i sprzęt jak poniżej miałem też 1 mies. HBO

Ale miałeś niższy pakiet+ tylko HBO przez 1 miesiąc...hmmm...

Zaraz wysyłam drugie wypowiedzenie-rodziców-oni mają Premium z multiroomem i zobaczymy co wynegocjuję :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała informacja dla tych co to czekają daremnie od miesięcy na kuriera z PWU i resztą makulatury.

1. Proszę zalogować się na iCOK i wejść w górne menu "Moje dane", a następnie wybrać z lewego menu "Zgody".

2. Jeżeli wyraziliśmy zgodę na "Wyrażam zgodę na przesyłanie mi, za pomocą Internetowego Centrum Obsługi Klienta, potwierdzeń oświadczenia woli o zmianie zakresu świadczonych Usług i terminie wprowadzenia zmian." to nie czekajmy ani na kuriera, ani na e-maila, bo potwierdzenie będzie tylko w iCOK.

3. Następnie proszę wejść w górne menu "Usługi", a następnie wybrać z lewego menu "Potwierdzenia zmian warunków umowy"

4. Proszę kliknąć na link o nazwie "podgląd" w wierszu zaczynającym się od daty, a zobaczymy całą makulaturę na którą czekaliśmy.

To dlaczego konsultant mnie zapewnił,że potwierdzenie przyjdzie pocztą?

Tym bardziej,że w sierpniu jak podpisywałem renegocjowaną umowę po usunięciu ESPN to również otrzymałem w formie papierowej-pomimo,że mam zaznaczone zgody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...