dzialduk Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 @DiegoPL Dokladnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dredjack Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 (edytowane) @dredjack Jeżeli chcesz wymienić dekoder na Evobox to możesz liczyć na aneks 15/1 lub 24/4 a bez wymiany na Evobox możesz dostać ofertę 12/3. Co do pakietów to jeżeli chcesz zostawić te pakiety które masz to cena pozostanie 49,99zl po rabacie. Powiedz mi jeszcze jak wygląda sprawa wymiany konwertera i talerza na te do evoboxa. Mogę to załatwić przez duk? Jak to cenowo wygląda? Są na to jakieś zniżki? Edytowane 27 Sierpnia 2017 przez dredjack Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzialduk Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Możesz załatwić to przez DUK. Za antenę z konwerterem unicable zapłacisz 129zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi0044 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Przy zamówieniu evoboxa konsultant nie zaproponował zestawu konwertera z anteną, a ja o tym zapomniałem, czy jest teraz możliwość dokupić za 129zł w punkcie obsługi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czanklas22 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam. Posiadam multiroom, za około 70 zł wszystkie kanały bez HBO. Chciałbym dalej dwa dekodery, ale z HBO. Na co mogę liczyć?Umowa kończy się w październiku. Edytowane 28 Sierpnia 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojcieszko Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 (edytowane) Panowie czy to prawda że po wymianie dekodera na evoboxa nie ma żadnych rabatów na abonament i gratisowych miesięcy? Próbuję przedłużyć umowę na pakiet Familijny Max HD i mam ofertę 49zł (abonament) + 10zł (dekoder co miesiąc) czyli 59zł oraz jednorazowo 49 zł za dekoder. Co ciekawe na internecie ta sama oferta jest tańsza o 5zł za dekoder. Czy nie będzie na pewno innych opcji? Edytowane 28 Sierpnia 2017 przez Wojcieszko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Jeśli masz więcej niż pół roku do końca obecnej umowy, to jest to prawda. Jeśli dzwonisz na infolinię zamiast do DUK, to można powiedzieć, że też to prawda. Złóż wypowiedzenie umowy ze zwrotem, że rozwiązujesz umowę z końcem okresu podstawowego umowy i jeśli masz mniej niż pół roku do końca, to poprzez Dział Utrzymania Klienta nie będzie problemu z miesiącami gratis. Piszemy o tym ciągle w tym temacie. PS. Numer telefonu do DUK znajdziesz w dziale Cyfrowy Polsat na tym forum, w temacie o ważnych adresach i numerach telefonów. Przy zamówieniu evoboxa konsultant nie zaproponował zestawu konwertera z anteną, a ja o tym zapomniałem, czy jest teraz możliwość dokupić za 129zł w punkcie obsługi? W umowie masz tabelkę z wyraźnym zapisem, że zestaw antenowy możesz zakupić w APS, w promocyjnej cenie do 18 miesięcy od jej zawarcia. Witam. Posiadam multiroom, za około 70 zł wszystkie kanały bez HBO. Chciałbym dalej dwa dekodery, ale z HBO. Na co mogę liczyć?Umowa kończy się w październiku. Premium za 89,99zł (bez pakietu Eleven) lub Premium Max za 99,99zł (z pakietem Eleven). Oba przypadki dostępne po złożeniu wypowiedzenia dostępne są z umową na 24 miesiące z 6 miesiącami gratis (bez wymiany dekodera) lub 15 miesięcy z 3 miesiącami gratis lub 12 miesięcy z 3 miesiącami gratis, jeśli obecna umowa jest na więcej niż 12 miesięcy. Jeśli przy okazji wymienisz dekoder główny, to okres bezpłatny zmniejszy się o 2 miesiące i nie będzie dostępna umowa na 12 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi0044 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Przerabiał może ktoś taki temat? Dzisiaj przyjechał kurier z aneksem do umowy i dekoderem Evo. Uzgodnione było z konsultantem, że przy dostawie nowego zabierze stary Sagem. Skończyło się na tym, że zostałem z dwoma dekoderami. Kurier odmówił przyjęcia starego, bo nie miał żadnych dokumentów na przyjęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart22 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 WitamBędąc w APS Cyfrowego Polsatu dowiedziałem się, że nie mają oni obowiązku przyjmowania wypowiedzeń wcześniej, jak miesiąc przed końcem umowy, bo zmieniły się przepisy. Czy to prawda? Osoba ta oznajmiła mi, że jak chcę złożyć wcześniej to żebym sobie wysłał listem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktorgu Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 (edytowane) Cześć. Mojej babci kończy się umowa z końcem tego miesiąca. Ma jakiś podstawowy pakiet za 40 zl. Oczywiście chciała przedłużyć byle mieć spokój, a ciągle narzeka jakie wszytko drogie. Czy z racji tego, że umowa się kończy za kilka dni, da się jeszcze coś ugrać?Fajnie by było obniżyć chociaż na te 30 zł. Edytowane 28 Sierpnia 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpi1029 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 @wiktorgu Pakiet Familijny HD kosztuje 19.99 po wysłaniu wypowiedzenia, Familijny Max HD 29.99 No chyba, że podstawowy to Rodzinny, wtedy jego cena to 4.99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzialduk Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 @wiktorgu A wypowiedzenie złożone? Jeżeli płaci 40zl to zapewne ma pakiet Familijny za 39,99zl. Ten sam pakiet możesz dostać w cenie 19,99zl przy umowie na 24 miesiące i 3 gratis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMMA Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Witam. Wyślę wypowiedzenie ze skutkiem na koniec okresu. Zaoferują mi nową umowę 24/3 i fajną cenę. Moje pytanie. Czy jeżeli wezmę MR to nadal będą mi oferować te darmowe m-ce? Nie stracę ich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzialduk Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Nie nie stracisz, przy wymianie dekodera głównego 2 miesiące są ucina. Przy dobraniu multiroomu okres promocyjny pozostaje bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiegoPL Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 (edytowane) Zadzwonił do mnie pracownik z duku nie wiem czy to nasz forumowy kokega, ale oferta przedstawia się słabo. Chciałem familijny max hd + wymiana dekodera na evobox i zaoferowano mi 15/1 przy 49,90 zł abo plus 10 zł czynszu za dekoder, przecież to oferta gorsza niźli miałby isc z ulicy i podpisać nową umowę (pomijając długość umowy). Edytowane 29 Sierpnia 2017 przez DiegoPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niszczu Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 (edytowane) Zadzwonił do mnie pracownik z duku nie wiem czy to nasz forumowy kokega, ale oferta przedstawia się słabo. Chciałem familijny max hd + wymiana dekodera na evobox i zaoferowano mi 15/1 przy 49,90 zł abo plus 10 zł czynszu za dekoder, przecież to oferta gorsza niźli miałby isc z ulicy i podpisać nową umowę (pomijając długość umowy). Fmax hd jest za 29,99, ale bez wymiany dekodera głównego i w umowie 24/3. Przy wymianie dekodera głównego na evobox, automatycznie najlepsza oferta jest 15/1 i 49,99 za pakiet+ czynsz za evobox Edytowane 29 Sierpnia 2017 przez Niszczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiegoPL Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Hmm jeśli teraz bym wziął fmax hd 12/1 za 49 + 10 zł czynszu to po kolejnych 12 miesiącach mógłbym już dostać lepszą ofertę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzialduk Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Przy umowie 12/1 nie ma możliwości wymiany dekodera na Evobox. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiegoPL Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Czyli minimum to 15/1 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joylukas Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Szybkie pytanie: Kończy mi się umowa we wrześniu. Proszę o pomoc w określeniu do kiedy obowiązuje: - podpisana została 04.09.2015 i jest zawarta na 24 Okresy Rozliczeniowe. Do kiedy jest podstawowy okres umowy? Nie wysłałem jeszcze wypowiedzenia. Na co mogę liczyć w obecnej sytuacji? Czy mogę wysłać jeszcze wypowiedzenie? Jeśli tak to z jakim okresem wypowiedzenia? Jeżeli za późno na wypowiedzenie czy jest szansa coś ugrać? Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzialduk Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 @joylukas No w takim razie umowa kończy Ci się 4 września. A jaki masz pakiet? wypowiedzenie możesz złożyć w dowolnym punkcie APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joylukas Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 @dzialduk Familijny max hd plus cinemax, sport i film. Do 18 m-ca był smartdom za 39,90, potem zrezygnowałem z telefonu w plusie i wskoczyło na abonament 79,90. Czyli mogę jeszcze złożyć wypowiedzenie z miesięcznym terminem wypowiedzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Obowiązuje Cię 30-dniowy okres wypowiedzenia. Jeśli pismo wpłynie do siedziby Cyfrowego Polsatu przed 4.09.2017r., to Twoja umowa wygaśnie z dniem 04.10.2017 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojcieszko Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Jeśli masz więcej niż pół roku do końca obecnej umowy, to jest to prawda. Jeśli dzwonisz na infolinię zamiast do DUK, to można powiedzieć, że też to prawda. Złóż wypowiedzenie umowy ze zwrotem, że rozwiązujesz umowę z końcem okresu podstawowego umowy i jeśli masz mniej niż pół roku do końca, to poprzez Dział Utrzymania Klienta nie będzie problemu z miesiącami gratis. Piszemy o tym ciągle w tym temacie. PS. Numer telefonu do DUK znajdziesz w dziale Cyfrowy Polsat na tym forum, w temacie o ważnych adresach i numerach telefonów. Chyba nie do końca ponieważ wysłałem wypowiedzenie i to jest oferta z DUK. Poniżej Dzialduk pisze "Przy umowie 12/1 nie ma możliwości wymiany dekodera na Evobox. " Czyli umowa musi być na co najmniej 15 miesięcy tylko czy oby na pewno wtedy przy wymianie dekodera na EVO dostanę miesiące gratis? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzialduk Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 (edytowane) @wojcieszko Tak jak najbardziej przy wymianie na Evobox masz aneks na 15/1 lub 24/4. Edytowane 30 Sierpnia 2017 przez dzialduk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.