Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przepraszam, ale wątek jest taki długi że nie da się przez niego całego przebrnąć, przeczytałem 5 ostatnich stron i mam pytanie:

 

1) Czy da przedłużyć umowę na takich warunkach jak piszecie bez składania wypowiedzenia ?

 

2) Czy po złożeniu wypowiedzenia, nie zadzwonił do Was DUK ? (głupio by było jakby przyjęli to wypowiedzenie i straciłbym multiroom na spliterze)

 

3) Gdzie w ICA można sprawdzić do kiedy ma się umowę ?

 

4) Jeżeli kończy mi się około maja 2015 r umowa to kiedy pisać wypowiedzenie ?

 

Mam multiroom na spliterze i wymiana sprzętu nie wchodzi w grę, nie wspominając o bajkach mojego dziecka na PACE na dysku,

 

Pakiet mam taki:

 

Twoja oferta

 

pakiet

ALL INCLUSIVE+

 

opcje dodatkowe:

netVOD+ pakiet ALL Inclusive+

Najem PVR (Multiroom)

Najem ultraBOX+

netVOD+ konto podstawowe

MULTIROOM STANDARD

 

I przy takim chciałbym zostać.

Niestety cenę mam zabójczą 199 zł brutto, przy jakiej cenie się upierać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Wypowiedzenie to podstawa, aby otrzymać lepsze warunki

2) Zawsze dzwonią, minimum gdy jest 3 miesiące do końca trwania umowy.

3) W ICA nie pisze do kiedy trwa umowa

4) Ja wysłałem wypowiedzenie w listopadzie, a umowę mam do czerwca 2015 - pismo przyjęli. Zaznaczyłem w piśmie , że rezygnuje z zachowaniem okresu oznaczonego (okresu minimalnego) w umowie czyli z końcem....

 

Realna cena za twój pakiet to 179zł, może przy odrobinie szczęścia 149zł, w co szczerze wątpię, ale 20zł w dół jak najbardziej.

 

Tak na przyszłość wszystko jest na forum :smile: tylko wystarczy poświęcić chwilę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, odpowiedzi dotyczące wypowiedzenia znajdziesz strzelam maksymalnie 10-12 wstecz. Informacje o pakiecie się przewijają co chwilę, tylko wystarczy poświęcić chwilę, lub śledzić wątek regularnie. Nie mówię abyś czytał cały wątek, ale posty pisane na przykład od 1 stycznia. Ja tak robię i w dużej mierze zawsze znajduje co chce. Najlepiej napisać sobie: "Koledzy, czy dostanę podobne warunki bez wypowiedzenia?" Gdzie co chwilę ktoś piszę o tym, że wypowiedzenie to podstawa. Co chwilę ludzie piszą o pakietach - wystarczy chcieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po długim okresie witam ponownie...i wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2015

 

Dobiega koniec umowy za kilkanascie dni...do tej pory coś takiego miałem..

 

Mediabox

c+ 6x

HBO full

cinemax full

Sport HD

Film Box

mr. stand

umowa na 12 mieś.

 

W sumie 105pln

 

 

Na co obecnie mogę liczyć ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nową ofertę otrzymałem ... :D a tak mi mówili że na nic innego nie ma szans , nie dajcie się , negocjujcie ile się da , powiem wam tak jeśli twardo stawiacie warunki rozmowa wygląda całkiem inaczej niż to jak się czaicie albo czekacie na ich propozycje ... aha na koniec lepiej rozmawiajcie z konsultantem niż konsultantką bo bo z nimi nic nie ugracie one bardziej trzymają się prostego schematu albo to co jest albo nic innego nie mogą zaproponować :)

 

Szanowni Państwo,

 

dziękujemy za skorzystanie z oferty/usługi:

 

COMFORT+ 59zł

Multi+ 15zł

Premium Film 49zł

HBO 25zł

HISTORY HD 1,99zł

EXTRA+ 30zł

REDLIGHT HD 15zł

 

Będą na nie przysługiwały poniższe promocje:

 

Comfort+ 34,90 zl 15 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r.

HBO 20 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Multi+ 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Premium Film 30 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Extra+ 10 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Redlight HD 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

History HD 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

 

Zrezygnowałem czekam na kolejną , chcę ugrać jeszcze Cinemaxy HD i może Hustler HD sądzę że już wtedy będzie ok .

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gursonek nie wiem może i masz racje ale jeśli chodzi o mnie to wyglądało to tak że nie składałem żadnego wypowiedzenia przy 3 propozycjach , wypowiedzenie wysłałem dopiero listownie w czwartek sądzę że jeszcze go nawet nie odebrali bo konsultant by mnie o tym poinformował ... a nawet jeśli coś to już teraz pozostało mi tylko podskoczyć do punktu bo zostało mi jeszcze 5 dni więc już na wysyłanie listu nie ma szans .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Jakob - 94,90 zł za taki pakiet? Dla mnie to... dużo ja to płacę 69,90zł za bardzo podobny pakiet tylko, że bez HistoryHD. A co do wypowiedzenia to masz szansę, że zaakceptują to wypowiedzenie - oferta też będzie lepsza, jednak trochę w moim odczuciu za późno się ruszyłeś z tym wypowiedzeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam gorąca prośbę

 

Jestem laikiem w tej kwestii więc mam kilka pytań

 

Mój tata chce przedłużyć umowę z nc+ i "wynegocjował" dzisiaj takie warunki (poniżej). Podał mój adres celem potwierdzenia ale prosił mnie żebym to jeszcze sprawdziła. W załączniku oczywiście jest masa dokumentów do przeczytania ale ja się boję że jest gdzieś jakiś haczyk... Z tego co ja rozumiem to przez pierwsze 6 miesięcy będzie płacił 64,90 i miał w tym HBO, a potem bez HBO 44,90 - i tak ponoć ustalił. Rozumiem też że HBO trzeba będzie wypowiedzieć tylko pytanie ile wcześniej? I jeżeli nie ma tu mowy o innych kosztach to takowych mu nie doliczą??

Acha - i po akceptacji nie można odstąpić od umowy (tego akurat nie rozumiem czemu)?

 

 

 

dziękujemy za skorzystanie z oferty/usługi:

 

COMFORT+ 59zł

Multi+ 15zł

HBO 25zł

EXTRA+ 30zł

 

Będą na nie przysługiwały poniższe promocje:

 

Comfort+ 24,90 zl 15 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r.

Multi+ 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

HBO_20zl_6m_dla_Abonentow_22.12.2014

Extra+ 20 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

 

Potwierdzamy, że uruchomienie zamówionej oferty/usługi nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu Państwa zgody na aktywację oferty/usługi.

 

W załączeniu znajdą Państwo komplet dokumentów, które wyczerpująco opisują wybraną ofertę/usługę oraz dokument "Obowiązki informacyjne".

 

W przypadku otrzymania Państwa odmowy dotyczącej uruchomienia oferty/usługi lub nieuzyskania Państwa akceptacji, w terminie uzgodnionym z Konsultantem podczas rozmowy telefonicznej, oferta/usługa zostanie anulowana.

 

Uprzejmie informujemy, iż w przypadku zaakceptowania przez Państwa zamówienia na ofertę/usługę oraz aktywacji przez nas zamawianej oferty/usługi przed upływem 14 dni zgodnie z Państwa wolą, nie będzie przysługiwało Państwu prawo do odstąpienia od złożonego zamówienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam od kilku dni męczą mnie telefonami o przedłużenie umowy, która kończy mi się w kwietniu. Po kilku rozmowach zaproponowano mi:

 

Comfort + extra

Canal+ film i film 2

Pakiet Filmbox (na 9 mc)

History

Canal+ VOD

Multiroom (12 mc)

 

za 69 zł a po 12 mc dojdzie multiroom + 10 zl czyli 79 zl

Na chwile obecna posiadam :

 

■ CANAL+ Silver

■ History HD

■ Multiroom Standard

 

i płace 75,99 czy przyjąć ich ofertę czy mam szanse na coś lepszego ?

 

Z góry dziękuje za pomoc !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dolcia78 - Rozumiem, że Twój ojciec nie wysyłał wypowiedzenia, bo te ceny są z kosmosu jak dla mnie zwłaszcza za extra 20zł - przesada. HBO można w tej chwili nawet w systemie zaznaczyć, że z dniem tym i tym niech to zablokują, ale ze swojego doświadczenia wiem, że najpewniej jest to zrobić w ostatnim miesiącu promocji.

 

Za tą kwotę jaką będzie teraz płacił, z wypowiedzeniem by miał naprawdę dobrą ofertę - kiedy mu się kończy umowa? Jeżeli tego jeszcze nie akceptowałaś proponuje nie akceptować tego, wysłać wypowiedzenie, poczekać na lepszą ofertę programową. Niestety taka jest procedura, że nie można odstąpić od umowy, jeżeli ona jest już aktywna. Za 64,90zł ludzie mają multi, extra, canal+ cały, a czasem in HBO na cały okres umowy za darmo - podstawa wypowiedzenie w systemie. Wypowiedzenie można w każdym punkcie sprzedaży NC+ złożyć, nawet oni sami drukują pismo. Jak chcecie mieć dobrą ofertę wypowiedzenie jest podstawą, w innym przypadku dacie się bardzo często nabić w butelkę. Jeśli chcesz wzór wypowiedzenia wyślij mi prywatną wiadomość

 

@ Szopek - wysłać wypowiedzenie/złożyć wypowiedzenie w punkcie i czekać na lepszą ofertę, bo ta nie powala na kolana. Za tą cenę, którą proponują można mieć cały HBO i wszystkie Canal+, zachowując multiroom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dolcia78 - Rozumiem, ale na przyszłość pamiętać o wypowiedzeniu, jakby chciał znacznie lepszą ofertę, bo ta jest naprawdę bardzo słaba. Co do ceny myślę, że tu nie będzie "haczyków" kwota powinna się zgadzać przy takim "przedłużeniu" za taką cenę zwłaszcza. Szkoda mi tylko tak wysokiej ceny za taki "ubogi" pakiet. Za taką cenę ja płacę 69,90zł, a mam cały Canal+, HBO, RedlightHD na cały okres umowy. Umowę mam do czerwca już ją wypowiedziałem nawet. Istnieje możliwość zaryzykowania i powalczenia o coś więcej, ja bym jeszcze podszedł do APSu (punktu sprzedaży NC+) , złożył wypowiedzenie, zadzwonił sam 30, lub 29 stycznia i negocjowałbym... tylko pytanie, kiedy by przyszedł email, z aktywacją pakietu, bo jeśli po 1 lutym, to ojciec będzie zmuszony opłacić 1 miesiąc bez promocji, w cenie standardowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie minimum miesiąc wcześniej złożyć/ wysłać, lub nawet tak jak w moim przypadku 6 miesięcy wcześniej - tylko wtedy wysyłamy listem piorytetowym za potwierdzeniem odbioru do Warszawy .Zaznaczyć w piśmie , że rezygnuje z zachowaniem okresu oznaczonego (okresu minimalnego) w umowie czyli z końcem....

 

Dobre promocje zawsze są pod koniec. Nie śpieszyć się z przedłużaniem, tylko cierpliwie czekać nawet do ostatniego miesiąca. Jak otrzymają nasze wypowiedzenia, to trzy miesiące przed zaczną się telefony z propozycjami, czasem to przypomina "gorącą linię 0-700" :lol2::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie tak do końca. Do mnie jakoś nie chcą dzwonić a za 4 dni kończy mi się umowa. Po złożeniu wypowiedzenia dzwonili tylko dwa razy oraz jeszcze jeden raz gdy mnie nie było. Czekam do ostatniego dnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,posiadam obecnie pakiet comfort + za 19,99 i Pace PVR bez dodatkowych opłat. Moja umowa kończy się z ostanim dniem stycznia. Wypowiedzenie oczywiśćie wysłane i zarejestrowane, wczoraj miałem telefon z NC+ i konsultant zaproponował mi :

-Comfort+, Extra 39,99

-Comfort+, canal+ x3 35,94

-pozostanie na dotychczasowych warunkach

Moje pytanie czy jestem w stanie liczyc na jakąś konkretniejszą oferetę? Interesuje mnie opcja z multiroom, czy jets mozliwość wynegocjować np opcję Comfort+, Canał + x 3, bądź x 6 i multiroom za cenę nieprzekraczającą 40 zł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie mam Universe+ i wszystkie C+ z Mediaboxem za 64zł (w tym 5zł za Boxa). Zostawiłem w ICA nr telefonu, bo umowa kończy się 02.2015. Dziś zadzwonili, zapytali co oglądam. Powiedziałem, że to co mam mi wystarcza, to dostałem ofertę 79,90 + 5zł za Boxa. Czyli 20zł więcej miesięcznie. Konsul powiedział, że wcześniej miałem mega promocję ze 100% rabatem na C+ i teraz lepiej nie będzie.

 

Niezadowalająca propozycja jest dobrym powodem do złożenia rezygnacji z kontynuowania umowy. Zobaczymy jak się sprawa potoczy. Moje założenie jest takie, że chcę utrzymać to co mam. Na nic droższego lub uboższego w kanały nie zamierzam się zgadzać.

 

Czas start... :)

Nie zdążyłem wysłać rezygnacji a dziś znów dzwonili, chyba przez pomyłkę. Tym razem propozycja 15,90 przez 6msc + 79,90 przez 18msc. To średnio daje 64zł tak jak mam. Ale daje też 24msc umowy, co niespecjalnie mi się podoba. Łamańców też nie bardzo lubię. Chyba jednak podziękuję i poczekam.

 

Po miesiącu przerwy w dzwonieniu i na miesiąc przez zakończeniem umowy (wypowiedzenie w grudniu) odezwał się Kraków. Dostałem łamańca na 15msc, 4 miesiące 5zł + 11 miesięcy 84,90. Średnio niecałe 64zł, a mam wszystko co miałem + HBO na cały czas umowy. Oto mail z potw oferty:

 

COMFORT+ 59zł

NAJEM TURBOBOX+ 20zł

Multi+ 15zł

Premium Sport &Film 69zł

HBO 25zł

EXTRA+ 30zł

 

Będą na nie przysługiwały poniższe promocje:

 

Comfort+ 0 zl 4 m/29,90 zl 11 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r.

Extra+ 0 zl 4 m/10 zl 11 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Multi+ 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Premium Sport&Film 0 zl 4 m/40 zl 11 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

HBO 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Najem turboBox+ 5 zl przez 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

 

Jestem zadowolony i biorę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Jakob - O ile mnie pamięć nie myli, to zgadzając się na przesłanie oferty na adres email, zgadzasz się na wycofanie wypowiedzenie. Tak więc jeśli chcesz o coś więcej zawalczyć - trzeba wysłać ponownie wypowiedzenie.

 

 

 

A to ciekawe co piszesz. Powiedz, w którym miejscu mogę znaleźć informację o takim rozwiązaniu, żebym sam mógł potwierdzić? Byłem na stronie nc+ i nie znalazłem tam niczego, co by potwierdzało Twoje przypuszczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...