Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tydzień cisza, teraz telefon z DUK, gadałem z kobietką 40 minut i najlepsze co mi zaproponowała:

 

umowa 15 miesięcy

Comfort, Multi, Extra, 6x C+ - na całą umowę

HBO - na 6 miesięcy 0 zł

multiroom - na 6 miesięcy 0 zł, potem 10 zł

abonament 4 miesiące za 0 zł, potem 79,90 zł

 

Wcześniej miałem Universe + 6C+ za 49 zł oraz multiroom 6 miesięcy za 0 zł, a kolejne 10 zł (umowa 15 miesięcy).

Nie wiem co o tym myśleć, kobietka ma dzwonić za pół godziny, ale niedosyt pozostał. Poradźcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aniol1979 znam takich bojowników co by pewnie woleli Twoją stałą niż jakąś średnią :mrgreen: a na serio...ofertę masz dobrą a, że są bardzo dobre i rewelacyjne na to nic już nie poradzisz. Za rok powalczysz o lepszą.

a co ty na to,zeby zrezygnowac z przedluzenia(mam jeszcze czas),i powalczyc o te lepsza oferte? tak z ciekawosci-robil juz ktos takimyk z forum?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kibo no Hikari, chciałbym wymienić, żeby mieć dostęp do nagrań i trochę mnie wkurza ten niebieski soft... Twoim zdaniem nie ma sensu?

 

ircios, no moje pytanie o MR premium, konsultant powiedział, ze mogę wymienić sobie sprzęt w punkcie bez opłat i o płatnej aktywacji nic nie wspomniał, tylko, ze będzie 20 zl/msc...

 

A dostał ktoś to za 10 zł? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@krzych_krak no i moja teoria legła w gruzach :mrgreen: co nie zmienia faktu, że o HBO na całą umowę warto powalczyć.

 

@aniol1979 jeżeli usługa, za Twoją zgodą, została już uruchomiona na zmienionych warunkach to od takiej umowy nie odstąpisz.

mowa byla,ze dopiero od maja...wiec nie wiem.jak to sprawdzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kwiatol jeżeli ustalisz warunki umowy z konsultantem i nie będzie mowy o aktywacji a później w "cudowny" sposób się pojawi to reklamacja załatwi sprawę, ale... rozumiem, że dobija Cię ten biały kwadratowy dekoder 5800S? Podeślę info na PW.

 

@aniol1979 takie rzeczy się pamięta albo rozmowy nagrywa ;-) masz już dostęp do czegoś nowego czego w starej umowie nie było? Zapewne na BOK uzyskasz też info potwierdzające, ale odpowiedz sobie na pytanie czy gra jest warta świeczki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@krzych_krak no i moja teoria legła w gruzach :mrgreen: co nie zmienia faktu, że o HBO na całą umowę warto powalczyć.

 

@aniol1979 jeżeli usługa, za Twoją zgodą, została już uruchomiona na zmienionych warunkach to od takiej umowy nie odstąpisz.

 

Hikari - w sumie dałem ciała, bo mogłem wyłączyć to w ostatni dzień marca i abo spadłby do 59 zł. Ale teraz to już po ptokach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wysłałem jeszcze wypowiedzenia i zadzwoniłem do działu utrzymania klienta...

 

Dotychczas:

Universe+ za 49zł + odblokowanie do Turbodekodera (nie pamiętam, czy miałem jakieś HBO czy C+ na parę miesięcy)

 

Zaproponowane oferty (bez wypowiedzenia)

Universe+ (teraz to chyba Comfort+ i Extra+) + 6x C+ na 15mies. ze średnią 64zł

 

lub

 

Universe+ (teraz to chyba Comfort+ i Extra+) + 3x HBO na 6mies. na 15mies. za 49,90zł

 

Próbowałem namówić konsultanta na Pełen pakiet + 6x C+ ze średnią ok 54zł, albo na wersję z samym pakietem filmowy C+, ale w zaparte mówił, że się nie da...

Szkoda, że bez wypowiedzenia umowy nie da się wynegocjować normalnej oferty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Obecnie Universe , 6C+, multiroom standard (2xCameleon , 2 zwykłe dekodery hd, w tym jeden własny ) - 49zł.

 

Umowa do końca kwietnia , wypowiedzenie wysłane no i zero kontaktu z nc+ , ani jednego telefonu. Chciałbym zapytać o marketing przez telefon, zaprzestanie przetwarzania moich danych zgodnie z ustawą czy to ma jakiś związek ? Chciałbym utrzymać to co mam , bez wymiany dekodera, hbo tez mi nie potrzebne ani jakieś nc+ go czy coś.

Co mogę wyciągnąć i za ile ? Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@krzych_krak pozostaje jak długo jesteś abonentem i korzystasz z tego typu dekodera.

 

@orzel8787 zgody marketingowe są kluczowe i należy je udzielić np. poprzez http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas. Możesz również zawsze sam do DUK zadzwonić 22 2200191, odpowiednik oferty za nie więcej niż średnio +-54zł i HBO do tego przynajmniej na kilka m-cy. A zapytać o wymianę dzierżawionego dekodera na Pace w cenie też nie zaszkodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@orzel8787 zgody marketingowe są kluczowe i należy je udzielić np. poprzez http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas. Możesz również zawsze sam do DUK zadzwonić 22 2200191, odpowiednik oferty za nie więcej niż średnio +-54zł i HBO do tego przynajmniej na kilka m-cy. A zapytać o wymianę dzierżawionego dekodera na Pace w cenie też nie zaszkodzi.

 

A tego pace nie trzeba przypadkiem łączyć przez lan albo wifi w MR a poza tym nie mam miejsca na konwerterze 4x

Kibo no Hikari mógłbyś dać jakiś wzór jak to napisać żeby było fachowo. Co do oferty interesuje mnie tylko sport i żeby było jak najtaniej, na stała cene chyba nie ma co liczyć ? Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy swoimi słowami np. wyrażam zgodę na wykorzystanie przez ITI Neovision S.A. mojego numeru telefonu kontaktowego w celach obsługowych i marketingowych. Równie dobrze dzwoniąc na BOK możesz załatwić to z konsultantem.

 

Ew. wymiana dekodera na Pace PVR niczym Ci nie grozi, pod warunkiem, że jest za 0zł. Stała cena raczej odpada, Comfort+/Multi+/Extra+/6xCanal+/MR/dekoder za nie więcej niż średnio +-54zł/m-c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj pierwszy telefon z duk po dwóch miesiącach ciszy. wypowiedzenie dawno wysłane mam universe + za 49zł.

Propozycja comfort extra + 6x c+ 4 miesiące gratis 11 miesięcy 79zł. powiedziałem że się nie zgadzam i żeby zaznaczyła że chce tylko stała cenę niższą niż 79zł. i zobaczymy czekam do ostatniego dnia umowy czyli do końca kwietnia jak nie bezie dobrej oferty to idę do Polsatu i mam ich gdzieś jak oni tak postępują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nie dajcie sobie kitów wciskać, że nie ma stałej ceny. To jest albo widzimisię konsulów albo ich niewiedza.. Mi umowa miała konczyć sie w tym miesiącu. Po wysłaniu wypowiedzenia zadzwonili juz w następnym tygodniu ale od razu im powiedziałem co dokładnie mnie interesuje, za jakie pieniadze i tylko i wyłącznie ze stalą ceną do końca okresu minimalnego. Nie popusciłem i dostałem w końcu to co chciałem. Po około 5, 6 telefonach z ich strony. Wczoraj konsul dzwonil 3 razy bo rzekomo musiał wszystko obgadać z przełozonym. A nie miałem wygórowanych potrzeb. Jako były klient cyfry płacilem więcej niż n-kowicze. Za odpowiednik dzisiejszego comfort+, multi+,extra+, 6x C+, Filmboxy, Cinemaxy, MR oraz Pace PVR buliłem 99 pln. Założylem sobie obniżke ogólnej kwoty o 20% i dodatkowy dekoder do MR. I oczywiście stała kwote, najlepiej na 15 miesięcy.. Mi sie udało Mam to co napisałem i dodatkowo HBO na 6 miesięcy Powiecie, że to sporo te 79,90... Owszem, niektórzy mieli taniej ale mi to odpowiada. Pozdrawiam i życze udanych negocjacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś przedłużyłem umowę do tej pory U + za 49 od maja to samo czyli C+M+E na 15 mies. 2X24,9 13X44,9 czyli taniej ja jestem zadowolony do tego do wyboru na 6m. filmbox lub cinemax lub nseriale zdecydowałem się na to pierwsze była jeszcze propozycja na 24m ale jak bym chciał tak długą umowę to bym wzioł CP.

I zmiana numeru abonenta też tak mieliście ?

A dekodery dostałeś za free?

 

umowa do 18 maja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marcelnorbert - Dziwne, bo tak się składa, że pewnego dnia zadzwoniła do mnie urocza Pani z DUK'u i poinformowała mnie o tym, że widzi w systemie brak akceptacji z mojej strony na oferty "łamane". Wówczas zaproponowała mi następującą opcje ,68,30zł (koledzy poprawcie mnie jak się mylę) za Confort,Extra,Canal+ Film i Sport, HBO, Redlight na 15 miesięcy - cóż zgodziłem się. Posypały się gratulacje na forum.

Dzień potem dowiedziałem się, że jestem szczęśliwym posiadaczem 5x0 10x 94,90zł złożyłem reklamacje (wcześniej rozmowę nagrałem) i jakoś za kilka dni dzwonił do mnie jakiś mężczyzna z odpowiedzą iż przyjmuje reklamacje, ale takiej oferty stałej ceny w wysokości 68,30zł nie ma w systemie, najniższą cenę jaką może dać to 69,90zł - stała cena przez 15 miesięcy. Wczoraj otrzymałem e-rachunek i cena się zgadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...