Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na pewno 6 C+ i pakiet Universe. Co do ceny to myślałem raczej o takiej w granicach 80 zł. Wszystko zależy od tego co jeszcze zaproponują,bo wciskanie mi kitu że innej oferty dla mnie nie ma i nie będzie zaczyna doprowadzać mnie delikatnie mówiąc do szału.

no właśnie najbardziej mnie wku....... ich powiedzenie NIE MA I NIE BĘDZIE.....( chyba mają płacone extra za to zdanie... :D )

To tylko ich stała gadka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pretorian ja odnoszę wrażenie, że staż jest tylko balastem a już nie daj Boże jak przez lata płacisz krocie.

 

staż z łapaniem tego co dają to oczywiście, że jest balastem, umiejętne przedłużanie umów też powoduje inne podejscie. Wiem to z doświadczenia z t-mobile - tylko tam jest wygodniej, bo nie trzeba wysyłać wypowiedzenia ;), tylko bezposrednio sie łączy z DUK i mowi, że się odchodzi do innego operatora ;P. Mam dwa telefony (oba podpisane na różne osoby), na jeden wysłane wypowiedzenie, na drugi nie i ta sama oferta wynegocjowana ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu Pan złożył wypowiedzenie.......

No właśnie! Dlaczego? Pytam w celach czysto edukacyjnych.

ponieważ bez tego świstka papieru nie chcą z tobą rozmawiać....

oczywiście chodzi mi o poważną rozmowę a nie o mydlenie oczu.

Właśnie pochopne uzasadnienie swego wypowiedzenia ma decydujący wpływ na dalszy postęp negocjacji. Pamiętajcie, że konsul nie ma takiej możliwości aby przed rozmową z zapoznać się z treścią waszego wypowiedzenia. On tylko wie, że wypowiedzenie wasze jest odnotowane. I w tym momencie wszystko zależy od was samych.

 

"Jak sobie pościelisz, tak się wyśpisz"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bardzo Cię rozumiem...po co konsul ma się zapoznawać z moim wypowiedzeniem....przecież 99,9% złożonych wypowiedzeń dotyczy zbliżającego się końca umowy ( okresu promocyjnego, czy jak tam go zwał) i zazwyczaj brzmi bardzo podobnie...i na pewno mają to zaznaczone na "koncie" klienta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie zasadnicze. Czy rzeczywiście chcesz rozwiązać swoją umowę? Czy tylko markujesz? Jeśli tak? To co w uzasadnieniu?

 

Pamiętam swoją przygodę. Pani (Pan) pyta: lubi pan dobre filmy? Sport? Mówię, że mam wszystko to, co moglibyście wcześniej mi dać. To dlaczego? Odpowiadam... (-) i zaraz potem padają konkrety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie zasadnicze. Czy rzeczywiście chcesz rozwiązać swoją umowę? Czy tylko markujesz? Jeśli tak? To co w uzasadnieniu?

 

Pamiętam swoją przygodę. Pani (Pan) pyta: lubi pan dobre filmy? Sport? Mówię, że mam wszystko to, co moglibyście wcześniej mi dać. To dlaczego? Odpowiadam... (-) i zaraz potem padają konkrety.

 

jeśli nie dadzą odpowiadającej mi oferty to zrezygnuję całkowicie... wezmę sobie umowę w CP Premium z MR, oglądam głównie programy przyrodnicze i edukacyjne, czasami jakiś film, mnie wystarczy, na pewno będzie mi brakowało paru kanałów ale się przyzwyczaję nie mam ciśnienia aby zostać w NC+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bardzo Cię rozumiem...po co konsul ma się zapoznawać z moim wypowiedzeniem....przecież 99,9% złożonych wypowiedzeń dotyczy zbliżającego się końca umowy ( okresu promocyjnego, czy jak tam go zwał) i zazwyczaj brzmi bardzo podobnie...i na pewno mają to zaznaczone na "koncie" klienta

Nie ma co się denerwować. Chciałem grzecznie podpowiedzieć. By było łatwiej. Wszystkim.

Zaraz wychodzę, to już nie zdążę. Zresztą nie raz już o tym, tu na Forum pisałem.

Papiery z odpowiednią treścią, to połowa sukcesu.

Życzę powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bardzo Cię rozumiem...po co konsul ma się zapoznawać z moim wypowiedzeniem....przecież 99,9% złożonych wypowiedzeń dotyczy zbliżającego się końca umowy ( okresu promocyjnego, czy jak tam go zwał) i zazwyczaj brzmi bardzo podobnie...i na pewno mają to zaznaczone na "koncie" klienta

Nie ma co się denerwować. Chciałem grzecznie podpowiedzieć. By było łatwiej. Wszystkim.

Zaraz wychodzę, to już nie zdążę. Zresztą nie raz już o tym, tu na Forum pisałem.

Papiery z odpowiednią treścią, to połowa sukcesu.

Życzę powodzenia.

nie denerwuję się...jeśli tak zabrzmiało to przepraszam :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie zasadnicze. Czy rzeczywiście chcesz rozwiązać swoją umowę? Czy tylko markujesz? Jeśli tak? To co w uzasadnieniu?

 

Pamiętam swoją przygodę. Pani (Pan) pyta: lubi pan dobre filmy? Sport? Mówię, że mam wszystko to, co moglibyście wcześniej mi dać. To dlaczego? Odpowiadam... (-) i zaraz potem padają konkrety.

 

Prawie zawsze w czasie negocjacji pada pytanie co was interesuje w ofercie. Przede wszystkim nie mówić, że kanały dla dzieci, bo jesteście wtedy ugotowani. Znajomy chciał być cwany i nawijał im, że prawie nie ogląda telewizji i trzyma pakiet tylko dla dzieci. Potem ciężko mu było zbić cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy możecie zweryfikować czy jest to warte zachodu:

 

Posiadam U+ za 49,00 ( dodatkowo płacę 1,99 za HHD i VOD 1,99 )

 

Zaproponowali mi to samo + na całą umowę pakiet CINEMAX lub pakiet pełny FILMBOX

 

Czy mam się zgodzić?

czyli proponują Ci to samo co mnie tyle ze ja mam jeszcze multiroom

Będzie cięzko dostać c+ czy HBO, ja w ostateczności moge przedłużyć umowe jeśli dadzą filmboxy i cinemaxy, a nie jedną z tych opcji.

Co o tym myślicie? :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...