Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj kolejny telefon z ofertą Comfort+, Extra+, 6xC+, HBO na 5 miesięcy, Multiroom standard, umowa na 15 miesięcy, cena 89zł. Gdy powiedziałem, że nie jestem zainteresowany przedłużaniem umowy z nc+ zlozyła ofertę na 24 miesiące (to samo z HBO na całą umowę i 12 miesięcy multiroom za 0zł, potem 10zł) za 6x74zł + 18x99zł (średnio wychodzi 97,95zł). Gdy powtórzyłem, że nie jestem zainteresowany pani konsultantka ze zdziwieniem i oburzeniem powiedział, że nc+ nie daje już HBO za free i lepszej oferty już nie będzie. Pożegnałem ją i na tym się nasza rozmowa zakończyła.

 

ps. Wypowiedzenia nie wysyłałem jeszcze, mam umowę do końca czerwca; od tygodnia rozpoczęła się akcja z telefonami z ich strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze się nie dogadałem w sprawie przedłużenia umowy, ale zaczyna mnie irytować sytuacja, że co telefon konsultanta (a dzwonią często) to muszę od nowa odpowiadać na pytania co lubię oglądać, co mnie interesuje. Dzwoniący nie wie o czym mówił poprzednik, jakie przedstawił oferty itp. Zero przepływu informacji. W sobotę poprosiłem żeby zapisali co mnie interesuje i w jakiej kwocie (konsultant zapewnił, że tak zrobi), a w tygodniu trzy telefony i powtórka z rozrywki. Żeby było śmieszniej, to od jakiegoś czasu co telefon, to oferta coraz bardziej z kosmosu np. ostatnia to: comfort (z extra) 6xcanal, 3xHBO za: 2x99 i 13x109 - najlepsza oferta,którą otrzymałem o której tu pisałem to 6x10 i 18x109 i do niej odnoszę się we wszystkich rozmowach z konsultantami). Mam wrażenie, że w zeszłym roku szło to wszystko jakoś sprawniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za Comfort+, Multi+, Extra+, 6xC+, Vod Canal+, MultiRoom Premium

dostałem 5x0zł później 79,90x10 miesięcy.

Za multiroom Premium: 6x0, 9x20

 

Średnio: 65,26zł.. na stał opłatę nie chca się zgodzić..

co myślicie?

 

czy mogę przejść z multiroom premium na stnadard przy nowej umowie ? i bez opłaty aktywacyjnej jak mi to wmawiano że musiałbym zapłacić..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam umowę do maja. W kwietniu kończy się okres korzystania z Cinemax-ów (6m – 9,90 zł). Dzwoniłem do NC+ w celu nie przedłużania w/w programów (po promocji 15 zł). Parę dni temu telefon z NC+ czy ostatnio coś zmieniałem w swojej umowie ze zdziwieniem odpowiedziałem, że tak nie chcę przedłużać Cinemax-ów. Konsul w takim razie przygotujemy dla Pana nową ofertę. Wczoraj telefon z nr 22-xxx-xxx (dotychczas dzwoniono z nr tel. Kom. Np. 509 itp.) i propozycja:

- comfort + multi + extra + 6xC+ + HBO na 7 miesięcy za stałą cenę na 15 miesięcy za (dwa razy pytałem czy stała czy średnia. Zapewniano mnie, że stała) 79,90 zł.

Konsul wyraźnie zaznaczył, że płaci Pan teraz 68,90 (58 zł |+ 9,90 Cinemax-y), a ja na to, że proszę zobaczyć jaka będzie ostatnia faktura, gdzie nie będzie już 68,90 tylko 58 zł oraz dodałem, że dla mnie to wzrost za to samo o 20 zł. Cisza…i jeszcze się odezwiemy z inną ofertą. Wypowiedzenie wyślę później. Jest jeszcze czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konsul wyraźnie zaznaczył, że płaci Pan teraz 68,90 (58 zł |+ 9,90 Cinemax-y), a ja na to, że proszę zobaczyć jaka będzie ostatnia faktura, gdzie nie będzie już 68,90 tylko 58 zł

Albo konsul nie potrafi dodawać albo pojawiła się literówka, więc albo płacisz za Cinemaxy 10,90zł lub za ABO 59zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ karbon222 ja dostałem możliwość płacenia cały czas średniej opłaty, u ciebie raczej tez nie będzie problemu. Pani wyjaśniła mi że płacąc średnią w okresie darmowym urośnie nadpłata i z niej później w okresie płatnym dobierają brakujące złotówki.

 

tak średnia kwotę też mogę wpłacać na konto a nie że czekam te darmowe miesiące i dopiero..

ale to nie zmieni faktu że po 15 miesicach będe wychodził od kwoty 79 zapewne..

tu jest największy ból, bo tak to całkiem mi ta kwota by odpowiadała..

 

tylko obawiam się tego że po tym okresie będę już musiał znów dołożyć za to samo.. a w dodatku teraz 6x0, 3x0 itd.. boję się że nalicza inaczej i trzeba będzie płacić i dzwonić po infoliniach z reklamacjami i czekać na automatycznie generowane odpowiedzi przez 30 dni..

 

już jedna umowę miałem z takimi przyjemnościami..

bo tak to 5zł drożej mnie wyjdzie za dodatkowo pakiet ekstra+ i canal+ vod, choć wolałbym zamiast tego vod, nc+go albo jakieś hbo jak już..:P

 

a z multirumem może ktoś odpowiedzieć czy jest możliwe to co napisałem w poprzednim poście ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się tak zastanawiam czy dałoby się z nimi utargować średnią, ale malejącą, czyli pierwsze faktury na cenę najwyższą, a kolejne za 0 zł lub niższe abo. Ciekawe co na to konsul, jak w końcu zadzwonią (od wysłania wypowiedzenia telefon jest głuchy) to coś takiego zaproponuję. Wtedy będą zmuszeni brać pod uwagę średnią, a nie ostatnie faktury :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, może byśmy w końcu ustalili jak to jest z tymi opłatami aktywacyjnymi przy wymianie dekodera - płacić czy nie? Bić się o zniesienie czy sprawa raczej przegrana?

Pewnie,ze sie bic. Dlaczego kaza placic ponownie aktywacje? To jest naciaganie. U operatora kom.aktywacje placisz raz i tel.dostajesz za pewna oplata,ktory staje sie twoja wlasnoscia. Przy przedluzaniu umowy i braniu kolejnego tel.aktywacji juz nie ma. Wiec co iti robi ze swoimi abonentami to kradziez w bialych rekawiczkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Średnia średnia średnia. Jeśli średnia nie pasuje to jej nie bierzcie. Nikt nikogo nie zmusza przecież. A kwestia negocjacji kolejnej umowy, zależy tylko od Was. Dla mnie sprawa jest prosta. Przy kolejnej umowie powiem: "średnia musi być niższa od tej, która placilem wcześniej". I tyle w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli, co: trzeba twardo obstawać przy stałej opłacie miesięcznej - bez żadnych okresów "za darmo" ani "obniżonej cenie"?

A jak się nie zgodzą i w końcu rozwiążą umowę? Potem jako nowy klient będzie chyba gorzej startować?

 

Tak, walcz o stałą dla zasady i do upadłego a później weź droższą ofertę jako nowy abonent :censored:

 

Nie ma to jak przynajmniej raz w tygodniu podyskutować o wyższości stałej nad średnią...no trzymajcie mnie :mrgreen: guzik mnie obchodzi stała czy średnia-oferta ma być po prostu dobra a o ofertę za 15 czy 24 m-ce będę się martwił kiedy przyjdzie pora kolejnego aneksu. Jak ktoś ma kiełbie we łbie to na to nawet stała nie pomoże, ale na szczęście forum jest wolne od tego typu przypadków 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kibo - zgadza się. Ale przeraża mnie fakt, że niektórzy upierają się na stałą opłatę, kosztem płacenia większego abo. Bo przecież oferty stałe są, ale trzeba średnio 10-15 zł dopłacić do średniej.

 

Miszelos - żeby łapać niekumatych na większą opłatę przy przedłużaniu umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...